Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-03-2012, 08:44
Missy
Missy is offline
Aan uitspraken (o.a. op Facebook) als: Moe, nu gezellig tegen mijn boefje aan kruipen en dromen! Love you! of Vandaag met mijn schatje gezellig pannenkoekjes gegeten (L).

Kom op, je bent geen dertien meer.

Wat is je belangrijkste afspraak van deze week?
Oud 05-03-2012, 10:22
Duckdonkey
Duckdonkey is offline
Vrijdag, dan ga ik naar de psych, en zondag(als dat nog deze week is) dan ga ik met familie uit eten

Welke winkel ga jij niet graag naar binnen, en waarom?
Oud 05-03-2012, 14:27
Verwijderd
Een winkel in Blerick waar ik ooit bent geweest emt mijn schoonouders en vriend. We moesten een blouse hebben voor onder het pak dat hij op de bruiloft van zijn zus aan zou doen. Het was heel erg duidelijk dat de verkoper vond dat ik er geen verstand van had, net als mijn vriend. En dat is dan misschien ook wel zo, maar we hebben evengoed wel nog een mening en als Vriendje heel duidelijk aangeeft dat hij géén lichtblauwe blouse wil, heb je daarnaar te luisteren en te doen alsof je het leuk vind om ons te helpen en niet met allerlei andere lichtblauwe blousen aan komen. nee is nee. Heel vervelend, ik ben geloof ik nog nooit zo onbeschoft en arrogant behandelt in een winkel. Bah.

Wat is het meest fantastische etentje dat je ooit hebt gehad?
Oud 12-03-2012, 17:38
Duckdonkey
Duckdonkey is offline
het was niet echt het etentje van mn dromen ofzo, maar gisteravond was wel echt heel gezellig. T was in een soort van mega-restaurant dat ingericht was als een soort oud stadje, met allemaal mini winkeltjes waar dan weer elk een apart soort buffet was, en dan allemaal tafels in een soort lange straat waar je aan kon zitten, en er was ook geen gewone verlichting maar van die klassieke straatlantaarns zegmaar. En het was met mijn ouders,broertje en mn lievelings nicht en mn lievelings oom en tante dus dat was ook echt heel fijn! Maar dat restaurant is gewoon fantastisch!

Als je een winkel moest beginnen, wat zou je dan verkopen?
Oud 12-03-2012, 19:51
Verwijderd
Iets dat mensen leuk vinden om te kopen in een kleinschalig winkeltje. Iets met bakspulletjes of leuke keukendingetjes of zoiets.

Welke tandpasta gebruik je en waarom?
Oud 12-03-2012, 19:53
Verwijderd
Oral-B, Omdat me ouders alleen die halen.

Gebruik je drugs?
Oud 12-03-2012, 19:55
Verwijderd
Nee.

Hoe vond je het om van de basisschool naar de 'Grote School' te gaan? Gingen er vriendjes of vriendinnetjes mee?
Oud 12-03-2012, 22:29
Martiño
Martiño is offline
Ik ging niet naar de "Grote School", ik ging naar de brugklas/middelbare school. Ik vond het in het begin wel even spannend en nieuw, maar was vrij snel gewend. Er gingen wel een paar vrienden mee ja.

Als er vandaag verkiezingen zijn, wat zou jij dan stemmen?
Oud 13-03-2012, 15:19
Missy
Missy is offline
VVD

Wie vind je een goede politicus?
Oud 17-03-2012, 16:09
Duckdonkey
Duckdonkey is offline
als het over de plannen gaat, dan Emile Roemer.
Als het over de standvastigheid en eigenwijsheid gaat, Wilders.

Wat wil je altijd al een keer doen maar heb je nog nooit gedurfd?
Oud 18-03-2012, 11:28
Verwijderd

Zeg je wel eens tegen je zelf?: Wat ben jij mooi
Oud 18-03-2012, 14:09
chazzy
chazzy is offline
Nee dat moeten andere mensen maar bepalen

Wat is je favoriete eten ?
Oud 18-03-2012, 15:46
Duckdonkey
Duckdonkey is offline
noedels, maar dan wel met kip en groentes erdoor,
en wraps vind ik ook echt lekker!

Als je 1 minuut gratis mag winkelen in een winkel naar keuze, waar ga je dan naartoe?
Oud 18-03-2012, 16:25
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
H&M

Als je nu kon doen wat je wilde, geld enzo maakt niet uit, wat zou je dan gaan doen?
Oud 18-03-2012, 19:51
Chick Rock
Chick Rock is offline
Als ik tijd/geld/energie en een leuk reismaatje zou hebben zou ik een reis door Australië en Nieuw-Zeeland willen maken <333 Het liefst met zo'n cliché VW-busje

Als je kon gaan studeren wat je wilde (en geen rekening hoeven houden met geldzaken en zelfs met intelligentie/kunnen), welke studie zou je dan kiezen?
Oud 18-03-2012, 19:56
Verwijderd
Als ik geen rekening hoef te houden met geld: een of andere taal met bizarre grammatica. Als ik geen rekening hoef te houden met kunnen: natuurkunde. Of wiskunde.

Wat vind je leuke dingen om te doen met water?
Oud 19-03-2012, 09:47
Duckdonkey
Duckdonkey is offline
zwemmen, en mn hond dolblij in een plas water zien springen en dat ie er dan helemaal vol modder weer uitkomt.

Als je leraar/lerares moest worden op de middelbare welk vak zou je dan geven?
Oud 19-03-2012, 13:32
Chick Rock
Chick Rock is offline
Kunstgeschiedenis, lekker voor de hand liggend. Als ik het kon zou ik ook wel graag tekenen (of evt handvaardigheid) daarbij geven, maar ja, zó goed teken ik nou ook weer niet.

Wat doe je graag op een dag met mooi weer als vandaag?
Oud 19-03-2012, 17:59
Verwijderd
Er zit een tegenstrijdigheid in je vraag, want het was helemaal niet zo'n mooi weer vandaag. Op een dag met mooi weer zou ik naar buiten gaan en dan lekker in het gras een boekje lezen, of iets dergelijks. Op een dag als vandaag bel ik het liefst iemand op om lekker lang te bellen, of skypen. Of brieven schrijven.

Oh wacht, ik moet ook nog een vraag bedenken.

Hoe poets jij je tanden? Als in, met wat voor tandenborstel/tandpasta, met of zonder water etc.?
Oud 19-03-2012, 18:05
Verwijderd
Een of andere Oral-B handtandenborstel, Elmex-tandpasta (in zo'n rood-witte tube), ik spoel het spul weg met water.

Bij welk weertype voel jij je op je prettigst?
Oud 19-03-2012, 18:07
Chick Rock
Chick Rock is offline
Graad of 25 (niet veel warmer, daar kan ik niet goed tegen), licht briesje, stralend zonnetje <33 jurkjesweer!

Welk boek heb je het laatst gelezen? Zou je het nog een keer lezen in de toekomst?
Oud 19-03-2012, 21:16
freezer
freezer is offline
Bonita Aveneu ofzo, moest ik lezen voor NL je moest een boek kiezen dat bestseller was.

Hoe zou jij heten als je een ander geslacht was dus als je vrouw bent -> man / man -> vrouw.
Oud 19-03-2012, 21:55
Verwijderd
Ik zou Pieter zijn geworden. Ik ben wel blij dat ik een msieje ben

Wat vind je het fijnst aan de wisseling van de seizoenen? Dus niet per sé van winter naar lente, maar gewoon, in het algemeen?
Oud 19-03-2012, 23:11
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Dat het altijd een beetje een verrassing is wat voor weer het is, elk weer heeft zijn eigen genot. Bovendien mag ik daardoor ook een superuitgebreide garderobe hebben, omdat ik voor elk weer en elke gelegenheid kleding nodig heb. Ik zou heel erg ongelukkig worden als het vrijwel altijd hetzelfde weer was, wat voor weer dan ook.

Wat is het beste spelletje ooit?
Oud 19-03-2012, 23:13
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Rummicub! En Levensweg.

Welk programma mis jij nooit?
Oud 20-03-2012, 09:46
Carn
Carn is offline
Ik kijk/volg geen TV-uitzendingen, alleen incidenteel. Tenzij het een voetbalwedstrijd of actualiteiten-dingetje is wat ik graag wil zien; maar daar zit niet echt regelmaat in.

Wat zou je doen als je nu 1000 euro vrij te besteden had?
Oud 20-03-2012, 09:52
Chick Rock
Chick Rock is offline
Op vakantie gaan! Naar Kopenhagen of Londen of Parijs ofzo en daar in een fijn hotelletje, lekker winkelen, veel musea en galeries bezoeken en lekker eten. Ooooooh, ik heb zo'n zin in vakantie...

Welk land/welke stad staat bovenaan je lijstje om te bezoeken?
Oud 20-03-2012, 10:07
Carn
Carn is offline
De VS, en dan met name Chicago, Detroit, NYC, Baltimore, Washington DC, Nashville, Memphis en New Orleans. Maar goed, dat ga ik in mei ook doen .

Welk niet zo bekend Afrikaans land zou je graag willen bezoeken?

Laatst gewijzigd op 20-03-2012 om 10:16.
Oud 20-03-2012, 10:47
Verwijderd
Lesotho.

Hoe goed zijn jouw ouders op de hoogte van jouw leven?
Oud 20-03-2012, 10:54
Carn
Carn is offline
Geen idee. Beetje het 'geen nieuws is goed nieuws' concept bij ons. Verder zal mn moeder heus wel mn Facebook in de gaten houden.

Zelfde vraag nog maar een keer.
Oud 20-03-2012, 11:17
Zeppelin
Zeppelin is offline
Mijn ouders zijn slecht op de hoogte aangezien ik geen contact meer met ze heb en mijn zusje ze niks vertelt.

Wat vind je de meest irritante eigenschap van je vader?
Oud 20-03-2012, 11:46
Verwijderd
Dat hij over ongeveer alles in zijn hoofd een manier heeft van HOE HET MOET en als het dan niet zo gaat is degene die het fout ('fout') doet dom. Ik kan het vaak prima met hem vinden, maar als we samen een probleem op moeten lossen (vooral boodschappen doen of, grote gruwel, op vakantie gaan) krijgen we altijd ruzie.

Wat vind je de slechtste eigenschap die een mens kan hebben?
Oud 20-03-2012, 11:58
Verwijderd
Zelfoverschatting.

Wie gaf jou je eerste zoen? Wat was de setting? Wat ging eraan vooraf? Hoe oud was je? Hoe ging het verder met jullie?
Oud 20-03-2012, 12:32
Zeppelin
Zeppelin is offline
Mike, in zijn slaapkamer op zijn hoogslaper. het was avond en mijn zusje was ook in de kamer tv aan het kijken (had niks door). Er ging niet veel aan vooraf, ik kende hem net, sletje in de dop was ik. We waren daar op bezoek met mijn ouders, zijn ouders waren vaste gasten in hun café. Ik was 10,5 jaar oud (de datum weet ik nog! 10-12-1995). We hadden 2,5 week verkering, zijn naar Pocahontas geweest in de bios en toen belde hij op een avond om het uit te maken. Ik vond dat niet zo erg want het was nogal een norse jongen, een chagrijntje. Hij is een paar jaar terug overleden.

Wat is het meest romantische moment uit jouw basisschooltijd?
Oud 21-03-2012, 19:15
xfollowme
xfollowme is offline
Op de trampoline midden in de nacht sterren kijken met me ex.

Waar erger jij het meest aan bij je moeder?
Oud 21-03-2012, 19:17
Verwijderd
Haar drang om álles van íedereen te weten. En maar doorvragen..

Hoe doe jij je haar en hoeveel tijd kost je dat 's ochtends?
Oud 21-03-2012, 20:20
Verwijderd
Ik heb een schuine pony en haar dat net niet op mijn schouders komt. Het model dat ik erin heb, is zo dat de krullen/slag die ik heb gewoon uitkomen. Ik kan mijn haar ook niet in een staartje, dus het zit altijd hetzelfde. 's Morgens doe ik er wat Wella-spul doorheen terwijl ik op mijn hoofd hang en dan vind ik het wel goed. Als ik uitga, föhn ik het en steek ik er wat meer energie in, zodat de krullen nog meer uitkomen.

Wat is je favoriete outfit als je een avondje uitgaat en waarom?
Oud 22-03-2012, 20:05
Missy
Missy is offline
Uh, ligt er aan waar we heen gaan. Als het de kroeg is/verjaardag/feestje met vrienden, is het vaak gewoon een spijkerbroek, leuk shirtje, ballerina's/sneakers. Al is het af en toe wel afgewisseld met een leuk jurkje. Waarom? Omdat ik me er gewoon het fijnst in voel.

Wat heb jij de afgelopen dagen gedaan om van het mooie weer te genieten?
Oud 22-03-2012, 20:28
Verwijderd
Fietsen!!

Wat is jouw ideale temperatuur?
Oud 23-03-2012, 15:45
Martiño
Martiño is offline
20 tot 23 graden (het liefst met een zeer licht briesje)

Wat was het eerste waar je aan dacht toen je vanochtend opstond?
Oud 23-03-2012, 15:52
Spoiler-Dude
Spoiler-Dude is offline
ik moet nog donuts halen

wat zou je nooit gaan doen in de zomer?
Oud 23-03-2012, 15:55
Martiño
Martiño is offline
Naar een all-in vakantieresort in Spanje/Turkije/Griekenland/etc. gaan waar voornamelijk andere Nederlanders en West-Europeanen zitten en waar iedereen aan het zwembad hangt, Nederlandssprekend personeel werkt en/of gasten zijn die niet weten in welk land ze zijn.

Op welke wijze geniet jij van dit heerlijke weer?
Oud 23-03-2012, 15:57
Verwijderd
Op de bank onder een dekentje met de verwarming aan en warme chocomel een film kijken.

Edit: Ik geniet tot nu toe nauwelijks van het weer. Ik draai nachtdiensten en lig dus minstens tot 1600 in bed en daarna ben ik bezig voor school. Tegen de tijd datik ruimte heb om een uurtje op de bank te zitten, is het alweer te koud/donker buiten om ervan te genieten. Morgen ben ik van de nachtdienst af

Wat heb jij elke dag nodig ('Een dag niet ......? is een dag niet geleefd')
Oud 23-03-2012, 16:06
Roosje
Roosje is offline
Mijn vrienden, ze zijn fantastisch en ik ben altijd blij als ik met ze aan het rondhangen ben. <3 En ik kan ook niet zonder yoghurt en zonder bananen.

Wat is je lievelingsliedje en waarom?
Oud 23-03-2012, 16:10
Spoiler-Dude
Spoiler-Dude is offline
ik denk she's a maniac, omdat het gewoon awsome klinkt

spaans spreken (EN DAN VLOEIEND! niet basic) of esparanto
Oud 23-03-2012, 16:22
Verwijderd
Lijkt me niet echt een dilemma, Spaans natuurlijk! Hoeveel mensen spreken er nu daadwerkelijk Esperanto?

Waterijsje of softijsje?
Oud 23-03-2012, 16:56
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Softijs! Van de Ikea.

Welke film heb jij al heel vaak gezien en kan je nog wel vaker zien?
Oud 23-03-2012, 16:58
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Softijs! Van de Ikea.

Welke film heb jij al heel vaak gezien en kan je nog wel vaker zien?
Pulp Fiction.

Zou jij misbruik maken van een gevonden credit card?
Oud 23-03-2012, 17:05
Verwijderd
Nee. Ik ben daar veel te schijterig voor en zodra ik daar ook maar over nadenk, krijg ik visioenen over rechtszaken en fraude en gevangenissen en fbi-agenten die zomaar in het holst van de nacht je huis binnen komen stormen enzo. Ik ben een dramaqueen, that's for sure.

Hoe ziet jouw ideale zomerdag eruit? Wat ga je allemaal doen?
Oud 23-03-2012, 17:06
Martiño
Martiño is offline
Nee, tenzij het een absoluut noodgeval is (maar dan zou ik ook het geld teruggeven en het eigenlijk ook geen misbruik vinden).

Zou jij de helft van je elektronische apparatuur weggeven als blijkt dat halvering van alle elektronische appatuur een meerderheid van alle klimaat- en milieuproblemen zou oplossen?

Regels voor berichten