Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-02-2012, 18:52
Miekje*
Miekje* is offline
En trouwens, Uomi, wat zij doen is echt wanhopig pubermeisjesgedrag. Zij zijn waarschijnlijk alleen maar onzekerder dan jij. Dat je daar niet in mee gaat, is alleen maar positief .
Oud 13-02-2012, 18:52
DeZiekeGnoe
DeZiekeGnoe is offline
Wat Apate en Miekje zeggen.
Oud 13-02-2012, 18:53
Verwijderd
Citaat:
Nou, het klagen gaat vaak over dat ik graag mijn dingen in orde heb en alles en dat ik dan bijvoorbeeld op tijd wil vertrekken in plaats van een half uur te laat aankomen of dat ik geen moeite doe om hen af te laten kijken en dat soort dingen. En vaak vang ik ook mijn naam op en dan gaat het erover dat ik met X praat, terwijl Y en Z haar niet mogen, terwijl ik Y ook aardig vind, en die dingen. En verder gaat het de laatste tijd niet zo goed met mij op gebied van faalangst/stress en die dingen en daardoor krijg ik vaak tranen in mijn ogen, maar dan loop ik weg en dan krijg ik achteraf ook van die reacties van 'je was er niet, dus je vind ons niet belangrijk'. Of ik vang gewoon mijn naam op en dan wordt er maar wat gegiecheld, en ik weet ook niet wat ik daarmee aanmoet.

Tja, nu zou ik zeggen dat ik liever heb dat ze me dan maar links laten liggen, maar liever heb ik gewoon dat ze niet zo stom doen. Wat heb ik nu eigenlijk misdaan? Waarom ben ik stom? Dat begin ik me dan toch allemaal af te vragen.
Je bent niet stom als anderen stom tegen je doen, zo eenvoudig ligt het niet. En faalangst en stress is logisch dat je die hebt, dat zegt ook echt niks over je stomheidsgraad.
Ik kan zo natuurlijk niet zeggen waarom ze ineens zo doen, maar het hoeft helemaal niet echt iets te zijn. Misschien zijn er roddels dat je het vriendje van een populair meisje hebt gezoend. Misschien ga je gewoon te veel om met mensen uit de onderste lagen van de hiërarchie. Ik weet het niet. Maar het zegt echt helemaal niks over jou, al helemaal niet zolang je niet weet wat je moet veranderen zodat ze je niet meer stom vinden.

Citaat:
Daar doe ik niet aan
Doe niet zo dom jij. Vorig jaar vond je je valentijnsboodschappen best leuk.
Oud 13-02-2012, 18:55
Verwijderd
Ik heb werkelijk nog nooit wat met Valentijn gedaan.
Oud 13-02-2012, 18:56
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Ik ook niet, gek genoeg.
Verwijderd
Dankjulliewel voor jullie reacties! Mijn probleem is dat het echt voelt als mij tegen de rest (met uitzondering van één ander meisje). En daarom durf ik ook niet echt iets te zeggen of met hen te gaan praten of zo. Op zich vind ik het ook niet erg om niet zoveel met de rest te maken te hebben, en tijdens de lessen gaat het ook allemaal wel redelijk, maar vooral in de pauzes is het vervelend, want ik moet toch érgens zitten en zijn en ik ben dan wel niet zo'n prater, maar dan nog vind het ik het fijn om gewoon over koetjes en kalfjes te praten, zonder dat ik merk dat er stiltes vallen als ik aan kom lopen of gefluister en gekijk richting mij merk.
DeZiekeGnoe
DeZiekeGnoe is offline
Citaat:
Ik ook niet, gek genoeg.
Daar kijk ik wel van op ja.
Oud 13-02-2012, 18:58
Verwijderd
Citaat:
Je bent niet stom als anderen stom tegen je doen, zo eenvoudig ligt het niet. En faalangst en stress is logisch dat je die hebt, dat zegt ook echt niks over je stomheidsgraad.
Ik kan zo natuurlijk niet zeggen waarom ze ineens zo doen, maar het hoeft helemaal niet echt iets te zijn. Misschien zijn er roddels dat je het vriendje van een populair meisje hebt gezoend. Misschien ga je gewoon te veel om met mensen uit de onderste lagen van de hiërarchie. Ik weet het niet. Maar het zegt echt helemaal niks over jou, al helemaal niet zolang je niet weet wat je moet veranderen zodat ze je niet meer stom vinden.
Nou, het is eigenlijk niet heel erg ineens, het hangt al langer in de lucht enzo. Maar vandaag vond ik het allemaal teveel worden.

Citaat:
Ik ook niet, gek genoeg.
Oud 13-02-2012, 18:58
Verwijderd
Ik had vorig jaar een plaatje gekregen met iets van 'gefeliciteerd, jouw valentijnscadeau is deportatie' of iets van die strekking op stond. In ieder geval iets met deportatie. Die vond ik vrij briljant, maar ik ben hem kwijt.
Oud 13-02-2012, 19:01
Verwijderd
Citaat:
Theoretisch zou dat wel kunnen, ja. Maar met groepsopdrachten en een stel meiden gaat dat toch niet zo zakelijk als ik dat zou willen.
Dan moet je gewoon de knuppel in het hoenderhok gooien en die personen confronteren met wat je gehoord hebt in de wandelgangen en kijk wat er uit komt. Dus niet vragen "Is er iets?" maar "In de wandelgangen gaat het gerucht dat je dit en dat gezegd hebt over mij, is dat echt waar?" En als je zéker weet dat ze dat gezegd hebben en ze ontkennen het nóg, dan moet je ze gewoon compleet negeren. Doe je werk en that's it.
Oud 13-02-2012, 19:01
Miekje*
Miekje* is offline
Ik ben jarig op Valentijsdag, dus ja, ik doe vaak wel wat met Valentijndag .
Oud 13-02-2012, 19:02
Miekje*
Miekje* is offline
Q, no offence, maar jij ziet het echt op een mannenmanier . Voor mannen ideaal, maar voor vrouwen werkt dat vaak niet.
Oud 13-02-2012, 19:02
Verwijderd
Citaat:
Dankjulliewel voor jullie reacties! Mijn probleem is dat het echt voelt als mij tegen de rest (met uitzondering van één ander meisje). En daarom durf ik ook niet echt iets te zeggen of met hen te gaan praten of zo. Op zich vind ik het ook niet erg om niet zoveel met de rest te maken te hebben, en tijdens de lessen gaat het ook allemaal wel redelijk, maar vooral in de pauzes is het vervelend, want ik moet toch érgens zitten en zijn en ik ben dan wel niet zo'n prater, maar dan nog vind het ik het fijn om gewoon over koetjes en kalfjes te praten, zonder dat ik merk dat er stiltes vallen als ik aan kom lopen of gefluister en gekijk richting mij merk.
Tuurlijk. Je wilt ergens bijhoren en dat is ook helemaal niet raar . Niemand die zegt dat je dat direct helemaal om hoeft te gooien . Maar trek je er gewoon helemaal niets van aan als je komt aan lopen en zij worden stil. Negeer dat maar gewoon en begin een gesprek over iets compleet anders. Hoe het weekend was, of iedereen zo verveeld was tijdens de laatste les of dat iedereen had opgemerkt dat persoon X ineens een bril heeft ofzo.
Oud 13-02-2012, 19:03
Verwijderd
Citaat:
Q, no offence, maar jij ziet het echt op een mannenmanier . Voor mannen ideaal, maar voor vrouwen werkt dat vaak niet.
Nee vrouwen zijn veel te ingewikkeld . Ik vraag ook vaak op de man af wat er aan de hand als in: Is er iets? Nee. Maar ik hoor dit en dit en ooh. De drama die er soms vanaf komt
Oud 13-02-2012, 19:04
Verwijderd
Citaat:
Verrassend goed, vrouwen doen het alleen meestal niet.
Oud 13-02-2012, 19:05
Verwijderd
Het is natuurlijk heel stoer en cool om niets aan Valentijnsdag te doen, maar ik zou mezelf toch wel een lamtak vinden als ik vriendinlief als iedere andere dag zou behandelen Niet dat ik bijzonder veel geld zou uitgeven, er zijn natuurlijk legio andere mogelijkheden
Oud 13-02-2012, 19:05
Verwijderd
Citaat:
Nee vrouwen zijn veel te ingewikkeld . Ik vraag ook vaak op de man af wat er aan de hand als in: Is er iets? Nee. Maar ik hoor dit en dit en ooh. De drama die er soms vanaf komt
"Is er iets?" is niet op de man af, sukkel
Oud 13-02-2012, 19:06
Verwijderd
Citaat:
Het is gelukt. Ik mag in X naar school.

omgomgomg. Ik ben als een aap aan het grijnzen van blijdschap.
Mooizo.
Oud 13-02-2012, 19:07
Verwijderd
waarom kunnen ze wiskunde niet leuk maken
Oud 13-02-2012, 19:07
Verwijderd
Citaat:
"Is er iets?" is niet op de man af, sukkel
Het Maar ik hoor dit en dit wel
Oud 13-02-2012, 19:08
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Je kan er leuke dingen mee!
Oud 13-02-2012, 19:08
Verwijderd
Citaat:
Als ze een medicijn hebben tegen kanker, armoede en enge beestjes staat het bovenaan het lijstje.
Oud 13-02-2012, 19:09
Verwijderd
Citaat:
Waarom kunnen ze mijn studie niet nuttig maken?
Oud 13-02-2012, 19:09
Verwijderd
Citaat:
Je kan er leuke dingen mee!
Ik denk dat jij onder 'leuke dingen' iets anders verstaat dan Chicka.
Oud 13-02-2012, 19:10
Miekje*
Miekje* is offline
Wat dat betreft ben ik meer op de mannelijke manier ingesteld, denk ik. Want bij duisent dingen doen vrouwen altijd 'whaaaaaaaa /drama' en daar erger ik me altijd een ongeluk aan. En ik doe dat dus echt niet, hè. Als ik de vrouw uit wil hangen, doe ik dat wel in mijn eentje.
Oud 13-02-2012, 19:10
Verwijderd
Citaat:
Je kunt er vast wel íets mee, toch?
Oud 13-02-2012, 19:11
Verwijderd
Citaat:
Je kunt er vast wel íets mee, toch?
Nou. Ik kan assyriologe worden. En dan assyriologie gaan geven aan de uni
Oud 13-02-2012, 19:11
Verwijderd
Ik vind mezelf niet echt op een vrouwelijke of mannelijke manier ingesteld. Helemaal niet, eigenlijk.

/pot
Oud 13-02-2012, 19:12
Verwijderd
Citaat:
Het is wel nuttig, alleen is het een beetje een nichestudie.
Oud 13-02-2012, 19:12
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Ik denk dat jij onder 'leuke dingen' iets anders verstaat dan Chicka.
Nou, je kan er geld mee verdienen, en dat zal Chicka vast ook leuk vinden!
Oud 13-02-2012, 19:15
Verwijderd
Citaat:
Het Maar ik hoor dit en dit wel
Je hebt gelijk, soms laten mijn leesskills me vervelend in de steek
Oud 13-02-2012, 19:16
Verwijderd
Citaat:
Nou. Ik kan assyriologe worden. En dan assyriologie gaan geven aan de uni
Maar waarom bestaat het, als je er niks anders mee kunt?

Citaat:
Nou, je kan er geld mee verdienen, en dat zal Chicka vast ook leuk vinden!
Niet alles waar je geld mee kan verdienen is leuk.
Oud 13-02-2012, 19:17
Verwijderd
Citaat:
Maar waarom bestaat het, als je er niks anders mee kunt?

Niet alles waar je geld mee kan verdienen is leuk.
Tsja. Ik kan eventueel nog bij museu met Assyrische collecties aan het werk als ik heel erg veel geluk heb want dat zijn er niet zo veel. Daarom ben ik nu aan het kijken of ik er een tweede studie bij kan doen, zodat ik meer kans heb op een baan bij een museum
Oud 13-02-2012, 19:18
Verwijderd
Citaat:
Tsja. Ik kan eventueel nog bij museu met Assyrische collecties aan het werk als ik heel erg veel geluk heb want dat zijn er niet zo veel. Daarom ben ik nu aan het kijken of ik er een tweede studie bij kan doen, zodat ik meer kans heb op een baan bij een museum
Maar zoveel mensen studeren het toch ook niet? Dan ben je toch best bijzonder en uniek? En welke studie zou je erbij willen doen? Of heb je nog geen flauw idee?
Oud 13-02-2012, 19:19
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Natuurkunde erbij doen, en dan Assyrische objecten gaan dateren!
Oud 13-02-2012, 19:19
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Ik ook niet. Maar als ik een kaartje zou krijgen ofzo zou ik dat stiekem wel heel leuk vinden /v-lid
Oud 13-02-2012, 19:20
Verwijderd
Citaat:
Maar zoveel mensen studeren het toch ook niet? Dan ben je toch best bijzonder en uniek? En welke studie zou je erbij willen doen? Of heb je nog geen flauw idee?
Nee klopt. Van mijn jaar ben ik er en 1 andere jongen. Ik weet nog niet wat ik erbij zou willen doen dat ga ik de komende maand(en) uitzoeken
Verwijderd
Citaat:
Ik vind je pogingen om de natuurkunde te promoten erg aandoenlijk.
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Verwijderd
Citaat:
Omg als ik dat zou kúnnen. Dat zou ik zo erg gaan doen . Helaas heb ik geen eindexamen natuurkunde gedaan.

Citaat:
Ik ook niet. Maar als ik een kaartje zou krijgen ofzo zou ik dat stiekem wel heel leuk vinden /v-lid
Oh ik ook hoor
Oud 13-02-2012, 19:23
Verwijderd
Citaat:
Ik kan me voorstellen dat de meeste v-leden dat wel hebben

Citaat:
Oud 13-02-2012, 19:25
Verwijderd
Citaat:
Typisch Wat let je zelf eens een kaartje te sturen, hm?
Oud 13-02-2012, 19:28
Verwijderd
Ik vind kaartjes alleen van sommige mensen leuk.
Oud 13-02-2012, 19:30
Patroklos
Patroklos is offline
Kaartjes zijn altijd leuk!
Verwijderd
Citaat:
Angsten

soms
Verwijderd
Kaartjes zijn heel leuk ja net als brieven!
Oud 13-02-2012, 19:31
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Quintiano is op Chick Rock! *wijst*
Oud 13-02-2012, 19:31
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Kaartjes zijn heel leuk ja net als brieven!
Brieven . Ik hou van brieven.
Oud 13-02-2012, 19:32
Spoiler-Dude
Spoiler-Dude is offline
Argh, ik zoek weeeeer een nummer, dit keer weet ik meer, het ging zo iets asl van: hush lil baby don't you cry, this is just an lullaby AND I"M HERE TO WAKE YOU UPPPPPPPPP had iets met hardstyle te maken volgens mij
Oud 13-02-2012, 19:32
Vowel
Vowel is offline
Ik vind kaartjes echt heel vervelend. Ik vind het wel "leuk" om ze te krijgen. En dat "leuke" duurt tot ik het kaartje heb gelezen. Maar wat moet je er dan mee? Dan ben je weer verplicht ze te bewaren, terwijl je ze eigenlijk weg wilt flikkeren. Maar dat zou dan weer gemeen zijn tegenover de persoon die het kaartje heeft gestuurd. En een jaar later liggen ze nog steeds in de kast.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten