Citaat:
Nou ja, wat heb ik er aan om uit beleefheid met zo'n dork te blijven praten? Er moet in de eerste plaats aantrekkingskracht zijn, als dat op geen enkele manier te behalen valt dan ben ik gewoon snel uitgepraat 
|
True

Maar ik heb er altijd moeite mee om op zo'n directe manier te communiceren
Citaat:
Ik had net een hoorcollege voor wetenschapsfilosofie. Daar is het altijd behoorlijk druk (want het is voor alle talenstudenten), dus een jongen moest opschuiven en naast me zitten om plek te maken voor anderen. Hij maakte eerst gewoon een standaard praatje ('welke studie doen jullie?'), maar hield op toen het college begon.
Toen pakte hij ineens zomaar m'n pen af, tekende wat op m'n notitieblok en gaf de pen weer terug. Had 'ie een smilie getekend...ZOMAAR. Verder was hij ook de hele tijd naar me aan het kijken en op mijn tafeltje aan het tikken en veels te breed aan het zitten, zodat hij me aanraakte en probeerde hij 'grapjes' te maken over Aristoteles.
Ik vond het fucking creepy. M'n studiegenote snapte er niks van want 'Hij had een baard en een bril!', maar iemand die zo weird/desperate/brutaal is vind ik toch echt een instant nono.

|

Ik zou dat ook heel naar vinden ("Ieh wat moet je van me?!

"), maar als ik zo'n scene in een film zou zien met een hete man, zou ik er waarschijnlijk ineens anders tegenaan kijken.