Advertentie | |
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
Wachten op een tram die te laat is of gaan lopen (max 20 minuten loopafstand)?
|
spaarlamp(al heb ik echt het verstand van een eekhoorn als het over technische dingen gaat)
Veel goedkope kleding die er leuk uitzien, of minder kleding maar dan van allemaal dure merken en winkels? t is van dezelfde kwaliteit btw.
|
Drogisterijspullen als in make-up en zeep of als in medicijnen zonder recept en panty's en snoep? Voor die eerste twee dingen koop ik dure merken, voor die laatste drie koop ik goedkope kruidvatshit.
Een etagere met gebak en bonbons of een champagnekoeler met wijn of champagne op tafel als er gasten zijn? |
![]() |
|
Niet eten dan maar. Niet slapen trek ik echt niet
![]() Two and a half men of The big bang theory?
|
Oei. Nou, doe dan maar 20 kilo er af. 55 kilo lijkt me wel eng dun maar dan ga ik gewoon iedere dag friet en vissticks eten (Little Phoebe naamzoek
![]() Matt Damon of Ben Affleck
|
Verwijderd
|
Rat. Tam, welteverstaan. Als het gaat om wilde beestjes, doe dan maar muizen, volgens mij zijn wilde muizen (of iig de muizen bij mijn ouders in de kelder/de garage) minder vies en dragen ze minder ziektes over dan wilde ratten. Waar ikd at op baseer weet ik eigeniljk niet.
Doedelzak of didgeredoo? |
![]() |
|
Muizen hebben inderdaad minder ziektes, omdat ze liever op droge plaatsen zoals hooibergen zitten dan in natte plaatsen als riolen. Het engste dat je van een muis kan krijgen is salmonella, en dat alleen als hij je bjit of je zijn poep rauw eet.
![]() Doedelzak!! Ik hou niet zo van australische dingen. ![]() Didgeredoo of alpenhoorn? |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Dit of dat? Verwijderd | 358 | 12-10-2014 18:39 | |
De Kantine |
Dit of dat? Verwijderd | 500 | 04-12-2008 23:17 | |
De Kantine |
Dit of dat? Verwijderd | 500 | 06-05-2008 22:58 | |