Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-03-2012, 15:27
Neko*
Neko* is offline
Waarom mooie meisjes met lange haren?
Oud 04-03-2012, 15:36
Spoiler-Dude
Spoiler-Dude is offline
lawl, gta san andreas is dus nu ook verkrijg baar voor xbox, maar je kunt hem dus ook spelen op 360
Oud 04-03-2012, 15:38
Neko*
Neko* is offline
Oud 04-03-2012, 15:39
Verwijderd
Ik snap het niet. Maar goed.

Vrije dagen zijn zo heerlijk <3 Laat opstaan, geen flikker uitvoeren. Beetje forummen. Beetje niksen. omg <3
Oud 04-03-2012, 15:39
Spoiler-Dude
Spoiler-Dude is offline
Citaat:
¿
Oud 04-03-2012, 15:40
Verwijderd
Citaat:
Een x-box spel kan op x-box 360 worden gespeeld en dat vindt hij grappig.

Sorry, beter kan ik het ook niet uitleggen, de grap ontgaat me
Oud 04-03-2012, 15:42
Verwijderd
Sarah ik kan jou vast wel wat vragen . Ik had volgens mijn huisarts mijn pols overbelast, en ik heb toen 2 weken niet gewerkt en een week mijn pols/hand niet gebruikt. Maar toen ging ik woensdag werken en toen kreeg ik er wel weer een klein beetje last van. Betekent dat dat ik hem nog langer niet moet gebruiken? Hij is nog wel een beetje dik, maar dat is niet echt meer weg gegaan eigenlijk ook niet toen ik er 2 weken lang niets inspannends mee deed zeg maar.
Oud 04-03-2012, 15:43
Verwijderd
Mijn receptendobbelsteen heeft voor vanavond uitgewezen dat ik een zoetzuur roerbakgerecht moet maken met blokjes tofu. De ingredienten heb ik al. Maar van het recept moet je de groenten roerbakken, de saus-ingredienten erbij doen en dan de ongebakken blokjes tofu zo hup in de saus gooien. Ik denk dat de schrijver dit gerecht zelf niet heeft geproefd, want dat is echt de allermeest vieze manier om tofu klaar te maken. Ik heb er geen zin in. Ik overweeg diepvriespizza's te maken
Oud 04-03-2012, 15:45
Verwijderd
Citaat:
Sarah ik kan jou vast wel wat vragen . Ik had volgens mijn huisarts mijn pols overbelast, en ik heb toen 2 weken niet gewerkt en een week mijn pols/hand niet gebruikt. Maar toen ging ik woensdag werken en toen kreeg ik er wel weer een klein beetje last van. Betekent dat dat ik hem nog langer niet moet gebruiken? Hij is nog wel een beetje dik, maar dat is niet echt meer weg gegaan eigenlijk ook niet toen ik er 2 weken lang niets inspannends mee deed zeg maar.
Het betekent dat je er in elk geval nog even rustig aan mee moet doen. Je reserve van je pols is nu een beetje laag, zeg maar, waardoor hij nog heel snel opnieuw overbelast raakt. Eigenlijk zou je dan nog een tijdje relatieve rust met je pols moeten houden, dus niet per se nog langer niet gebruiken (dan wordt hij stijf), maar in elk geval niets doen waarbij je je pols echt belast.
Oud 04-03-2012, 15:47
Neko*
Neko* is offline
Citaat:
Sorry, beter kan ik het ook niet uitleggen, de grap ontgaat me
Ik snap wel wat hij zegt, alleen niet wat daar grappig aan is.
Oud 04-03-2012, 15:49
Neko*
Neko* is offline
Citaat:
Mijn receptendobbelsteen heeft voor vanavond uitgewezen dat ik een zoetzuur roerbakgerecht moet maken met blokjes tofu. De ingredienten heb ik al. Maar van het recept moet je de groenten roerbakken, de saus-ingredienten erbij doen en dan de ongebakken blokjes tofu zo hup in de saus gooien. Ik denk dat de schrijver dit gerecht zelf niet heeft geproefd, want dat is echt de allermeest vieze manier om tofu klaar te maken. Ik heb er geen zin in. Ik overweeg diepvriespizza's te maken
Waarom heb je een receptendobbelsteen? En wat moet ik me er überhaupt bij voorstellen? Ik zou gewoon maken waar ik zin in heb, in plaats van een dobbelsteen te gebruiken?
Oud 04-03-2012, 15:52
Verwijderd
Citaat:
Waarom mooie meisjes met lange haren?
Omdat dat volgens mij ook in m'n droom zo was, en nu heb ik er echt zin in

Nee, lijkt me leuk, om mooie meisjes in jurken te tekenen Diep in m'n hart ben ik een girly girl.
Oud 04-03-2012, 15:52
Verwijderd
Citaat:
Waarom heb je een receptendobbelsteen? En wat moet ik me er überhaupt bij voorstellen? Ik zou gewoon maken waar ik zin in heb, in plaats van een dobbelsteen te gebruiken?
eh, ik heb niet echt een receptendobbelsteen. Ik heb een aantal kookboeken, en een aantal dobbelstenen. Dan gooi ik eerst voor uit welk boek ik ga koken, en dan voor welk paginanummer. En dat doe ik omdat dat leuk is, want dan maak ik nog eens iets anders dan altijd weer dezelfde dingen, en dan gebruik ik mijn kookboeken ook beter. Ik mag ook een variatie op een recept maken van mezelf, als dat zo uitkomt. Zo heb ik een kip gebruikt bij een recept voor peking-eend, want ik zou niet weten hoe ik aan eend kom, en garnalen bij een recept waar oesters in moesten tussen allemaal andere dingen, want dat leek me zonde van de oesters. Maar nu had ik eerst de boodschappen gedaan aan de hand van de ingredientenlijst, en daarna de volgorde van klaarmaken van het recept pas gelezen, en nu heb ik geen zin meer ik ga toch geen rauwe tofu eten.

Dus nu twijfel ik of ik de tofu gewoon eerst knapperig zal bakken en dan ernaast serveren, of gewoon vervangen door omeletreepjes.
Oud 04-03-2012, 15:54
Noedelhap
Noedelhap is offline
Ik heb zin om te zuipen, kan wel om deze tijd al toch?
Oud 04-03-2012, 15:54
Verwijderd
Ik heb een nieuw scherp koksmes gekocht Bij de AH, dus hij is vast pauper, maar /care, het mes dat ik nu had daar kon ik niks meer mee.

En amg, AH Lorentzplein is een onoverzichtelijke kut-Albert Heijn, maar ze hebben er wel veel meer exotische dingen! Dus ik ga voortaan gewoon daarheen als ik weer een Thaise uitspatting heb.
Oud 04-03-2012, 15:55
Verwijderd
Citaat:
Ik heb zin om te zuipen, kan wel om deze tijd al toch?
over zes minuten pas
Oud 04-03-2012, 15:58
Verwijderd
Citaat:
Het betekent dat je er in elk geval nog even rustig aan mee moet doen. Je reserve van je pols is nu een beetje laag, zeg maar, waardoor hij nog heel snel opnieuw overbelast raakt. Eigenlijk zou je dan nog een tijdje relatieve rust met je pols moeten houden, dus niet per se nog langer niet gebruiken (dan wordt hij stijf), maar in elk geval niets doen waarbij je je pols echt belast.
Oh . Oke. Dank je wel
Oud 04-03-2012, 16:00
Verwijderd
Citaat:
Mijn receptendobbelsteen
Hehehe ik dacht aan doktersrecepten en deed een fractie van een seconde totdat ik zoetzuur las.
Oud 04-03-2012, 16:08
Verwijderd
haha, dat zou inderdaad wel erg slecht zijn
Oud 04-03-2012, 16:12
Neko*
Neko* is offline
Citaat:
Omdat dat volgens mij ook in m'n droom zo was, en nu heb ik er echt zin in

Nee, lijkt me leuk, om mooie meisjes in jurken te tekenen Diep in m'n hart ben ik een girly girl.
Het tekenen zelf snap ik nog, maar ik zou dan toch wat meer inspirerende dingen tekenen, dan alleen mooie meisjes in jurken.

Ik ben ook wel een beetje een girly-girl (ik typte girly-gril, haha ), stiekem hoor.

Citaat:
eh, ik heb niet echt een receptendobbelsteen. Ik heb een aantal kookboeken, en een aantal dobbelstenen. Dan gooi ik eerst voor uit welk boek ik ga koken, en dan voor welk paginanummer. En dat doe ik omdat dat leuk is, want dan maak ik nog eens iets anders dan altijd weer dezelfde dingen, en dan gebruik ik mijn kookboeken ook beter. Ik mag ook een variatie op een recept maken van mezelf, als dat zo uitkomt. Zo heb ik een kip gebruikt bij een recept voor peking-eend, want ik zou niet weten hoe ik aan eend kom, en garnalen bij een recept waar oesters in moesten tussen allemaal andere dingen, want dat leek me zonde van de oesters. Maar nu had ik eerst de boodschappen gedaan aan de hand van de ingredientenlijst, en daarna de volgorde van klaarmaken van het recept pas gelezen, en nu heb ik geen zin meer ik ga toch geen rauwe tofu eten.

Dus nu twijfel ik of ik de tofu gewoon eerst knapperig zal bakken en dan ernaast serveren, of gewoon vervangen door omeletreepjes.
Ooooooh. Wat leuk! Misschien dat ik dat ook maar eens ga invoeren voor de zaterdag of zo. Ik heb heel veel kookboeken en ik blader ze wel eens door maar ik maak er eigenlijk nooit echt wat uit.

Ik zou de tofu vervangen, omdat ik zelf niet van tofu houd. Maar als jij het knapperig gebakken wel lekker vind, zou ik dat doen.
Oud 04-03-2012, 16:13
Neko*
Neko* is offline
Citaat:
Hehehe ik dacht aan doktersrecepten en deed een fractie van een seconde totdat ik zoetzuur las.
Zoetzure antibiotica.
Oud 04-03-2012, 16:13
Verwijderd
Ja, ik doe het ook alleen in het weekend . Nou ja, ik kook sowieso bijna alleen in het weekend, doordeweeks kookt Theodoor.

Ik ga de tofu nu gewoon in de ketjap leggen en dan ga ik 'm knapperig bakken
Oud 04-03-2012, 16:28
Verwijderd
Ik ga weer hetzelfde maken als gisteren

Nu ken ik alle VALKUILEN!
Oud 04-03-2012, 16:31
Verwijderd
wat dan?
Oud 04-03-2012, 16:37
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
over zes minuten pas
*begint*
Oud 04-03-2012, 17:17
Verwijderd
Citaat:
wat dan?
Wat ik ga maken of de valkuilen?
Oud 04-03-2012, 17:18
Verwijderd
Citaat:
Wat ik ga maken of de valkuilen?
wat je gaat maken, maar de valkuilen mag je ook best vertellen!
Oud 04-03-2012, 17:19
Verwijderd
Tolerant topic <3
Oud 04-03-2012, 17:20
Verwijderd
Aaah ik ben ineens zo moe. Dit door 5,5 uur slaap vannacht, dus op zich goede reden. Maar dit is een naar moment om moe te zijn, want het duurt nog 2:40 uur voordat het een beetje een acceptabele tijd is om te gaan slapen, maar nog 4:40 uur voordat ik toch wel echt moet slapen, waardoor ik geen koffie kan gaan drinken, want dat merk ik dan.

Maar laat ik mezelf naar beneden slepen en thee zetten!
Oud 04-03-2012, 18:12
Miekje*
Miekje* is offline
Lekker heel even naar het strand geweest, net, met mijn zus . Fijn is dat.

En ik heb soep gekookt voor ons net, alleen er zit een beetje veel knoflook in . Maar hij is wel lekker verder, gelukkig!
Oud 04-03-2012, 18:44
Miekje*
Miekje* is offline
Wat een saaie boel hier, zeg.
Oud 04-03-2012, 18:51
Verwijderd
O wat leuk Miekje
Echt super
Oud 04-03-2012, 18:52
Verwijderd
Wat voor soep?
Oud 04-03-2012, 18:54
Miekje*
Miekje* is offline
Groenten-knoflooksoep, dus .
Oud 04-03-2012, 18:54
Verwijderd
Citaat:
Groenten-knoflooksoep, dus .
Ja van dat groente wist ik niet Wel lekker
Oud 04-03-2012, 18:57
Verwijderd
Hoi!
Oud 04-03-2012, 18:58
Miekje*
Miekje* is offline
Hoi Uomi, hoe is jouw zondag tot nu toe?
Oud 04-03-2012, 18:58
Verwijderd
Citaat:
Hoi!
Haaaaaaaalo
Oud 04-03-2012, 18:59
Verwijderd
Vooral veel aan school gedaan, maar ik moet zeggen dat dat ook best een goed gevoel geeft. En jouw zondag?
Oud 04-03-2012, 19:03
Zeppelin
Zeppelin is offline
Ik zet 5 euro in dat Uomi binnen nu en een half jaar ergens fb is. 1,2,3 GO.
Oud 04-03-2012, 19:03
Verwijderd
10 euro..
Oud 04-03-2012, 19:05
Verwijderd
Citaat:
Ik zet 5 euro in dat Uomi binnen nu en een half jaar ergens fb is. 1,2,3 GO.
Citaat:
10 euro..
Waarom dat?
Oud 04-03-2012, 19:06
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Vooral veel aan school gedaan, maar ik moet zeggen dat dat ook best een goed gevoel geeft. En jouw zondag?
Het begon heel kut, maar toen gingen zus en ik even naar het strand en toen was het wel weer goed .
Oud 04-03-2012, 19:06
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Waarom dat?
Ik ga je aannemen als apprentice.
Oud 04-03-2012, 19:07
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Hallo, overigens.

Mijn weekend is echt abnormaal kut. Hoe is dat van jullie?
Oud 04-03-2012, 19:08
Verwijderd
Citaat:
Waarom dat?
Ghehe omdat het kan
Oud 04-03-2012, 19:08
Verwijderd
Citaat:
Het begon heel kut, maar toen gingen zus en ik even naar het strand en toen was het wel weer goed .
Wat fijn, het strand. Ik ben al heel lang niet meer op het strand geweest. En ik wist helemaal niet dat je een zus had, geloof ik. Niet dat ik dat zou moeten weten, maargoed.
Oud 04-03-2012, 19:10
Verwijderd
Citaat:
Ghehe omdat het kan
En omdat het kan, zet je er maar even tien euro op in?
Oud 04-03-2012, 19:10
Verwijderd
Ik wacht nog steeds op de dag dat de fb's tot hun SENSES komen en mij fb maken.
Oud 04-03-2012, 19:11
Verwijderd
Citaat:
Hallo, overigens.

Mijn weekend is echt abnormaal kut. Hoe is dat van jullie?
Ook best wel kut, maar dat is niet abnormaal.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten