Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik ben al jaren chronisch ziek he, dan kan je niet meer af met het basispakket
![]() ![]() ![]()
|
Een dinnie van mij ging kijken voor meubels voor op haar nieuwe kamer, en nu zegt ze 'ik heb zoveel leuke dingen gezien voor als ik op mezelf ga!'
![]() Edit: voor zover ik weet gaat ze nog niet het huis uit, ofzo. Maar wtf. Oh, en ik ben trouwens ook nog niet aangekomen. Niet dat dat een ramp is, maar ik wil weer terug naar mijn oude gewicht, want dit vind ik niet zo fijn ![]()
|
Verwijderd
|
Ik ben bezig om iets uit mijn verleden te verwerken, omdat ik er in periodes slecht van slaap en er nachtmerries van heb ed. Ik heb besloten contact te leggen met een bepaald persoon die met die gebeurtenis te maken heeft en nu ik dat besloten heb wil ik dat ook zo snel mogelijk voor elkaar hebben, maar steeds zijn er weer dingen waardoor het toch weer nog een dag later wordt en nog een dag later. En de stress die daarbij komt is echt niet goed.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Mijn moeder. Ik ben verdomme geen drie meer. Ik wil gewoon zo vaak mogelijk bij mijn vriendje zijn, want zoveel tijd hebben wel al niet over voor elkaar. Ik wil gewoon zelf weten wat ga doen en vrij zijn om dat te gaan doen. Zo gek is dat toch niet? Ik ben 18 hoor, ik wil zo langzamerhand wel een beetje mijn eigen leven gaan leiden
![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Als Fizzle dit een papbuik vindt moet Fizzle hard geslagen worden. SLAEG! |
![]() |
||
Citaat:
Anyway, ontopic: Ik werd vanochtend wakker met gigantische brandblaren op mijn pols en onderbuik. WTF, zijn muggen tegenwoordig gewapend met vlammenwerpers? Of moet ik mijn bed niet meer in de zon zetten? Wat is deze ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Mijn nare gewoonte om voor tijdelijke dingen directories aan te maken als "X". Meestal bestaat "X" al door een vorige actie, dus krijg je "XX" of "X" recursief in "X". Maar zelfs is het zo dat "X" en "XX" al bestaan, dan krijg je dus "XXX". Maar eh, punt is dus, ik heb niet voldoende discipline om die shit op te ruimen c.q. in te delen als 't klaar is. Dus wat je krijg is:
![]() |
![]() |
|
"De Kunduz-coalitie zet het mes in het basispakket van de zorgverzekering. Zo verdwijnen gehoorapparaten uit het pakket, melden bronnen maandag aan RTL Nieuws."
Gvd, flikker maar op met je snel besloten kutakkoord, ik heb er al geen vertrouwen meer in ![]() je krijgt elke 5 jaar al slechts 550,- per toestel vergoed, waardoor een groot deel alsnog voor je rekening komt, en nu willen ze zelfs die vergoeding volledig schrappen. Blijkbaar wil de overheid niet dat mensen uberhaupt nog compensatie krijgen voor broodnodige zorg ![]()
||
Citaat:
OT mijn lichaam werkt niet altijd mee! ![]()
|
Verwijderd
|
Die stomme catalogus van school die me verplicht om in te vullen op welke exacte locatie ik me over tien jaar bevind. Ik had bij die vraag gewoon puntjes ingevuld want hoe de neuk kan ik zoiets weten, maar nu net krijg ik een zeikmail van school dat mijn bijdrage aan de catalogus incompleet is en niet opgenomen zal worden als ik niet alsnog die stomme vraag invul.
![]() Zucht.. zal ik dan toch maar de Pietje Pukstraat in Papoea-Nieuw-Guinea invullen? |
![]() |
|
"De leider van de radicaal-islamitische beweging Sharia4Belgium komt dit weekeinde naar Nederland. De Vlaamse Abu Imran spreekt zaterdag op uitnodiging van Sharia4Holland op de Global Shariah Conference in Amsterdam, staat op de website van Sharia4Holland.
De excentrieke leider van de beweging werd begin dit jaar nog tot twee jaar cel veroordeeld voor het oproepen tot haat en geweld. Hij loopt echter nog steeds vrij rond omdat hij niet op de zitting verscheen en daarna ook niet is aangehouden om zijn straf uit te zitten. De gemeente Amsterdam zegt de conferentie niet te kunnen verbieden (...)" ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
< "O. Maar ik heb geen zin." > "Oke, dan niet." ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Feel good-topic Verwijderd | 37 | 05-01-2014 22:08 | |
De Kantine |
Wat heb jij vandaag nou weer gewaardeerd? Verwijderd | 499 | 26-04-2012 19:29 | |
De Kantine |
Weerwolfspel #50² Verwijderd | 146 | 26-08-2008 07:00 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Welke coalities zie jij op het toneel graag verschijnen & bepaalt dit je stemgedrag? Gatara | 230 | 21-11-2006 00:05 | |
Verhalen & Gedichten |
Een derde gedachte, (verhaal, nog niet af). Noor-91 | 3 | 26-01-2006 09:55 | |
Verhalen & Gedichten |
verhalenwedstrijd: titelloos Vlooienband | 0 | 01-10-2003 14:29 |