Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-05-2012, 20:53
Chick Rock
Chick Rock is offline
Nee, dat zit niet in het basispakket. Ik ben 4-sterren verzekerd en dan wordt het wel vergoed.
Oud 04-05-2012, 22:12
Verwijderd
Als je veel in bed ligt zonder dat je slaapt, kunnen er ineens gedachtes en herinneringen in je hoofd blijven hangen die je nooit meer wilde denken.
Oud 04-05-2012, 22:26
Verwijderd
Citaat:
Nee, dat zit niet in het basispakket. Ik ben 4-sterren verzekerd en dan wordt het wel vergoed.
4-sterren verzekerd, yesh?

Kom ik aan met m'n shabby hostelpackage. Waar ik niet eens van weet wat er precies allemaal gedekt wordt en wat niet. Want wie de fuck gaat nou de polis doornemen. Okay, ik ben gewoon een luie slackende aep met veel te weinig interesse in dat soort Grote Mensen-zaken
Oud 05-05-2012, 09:41
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik ben al jaren chronisch ziek he, dan kan je niet meer af met het basispakket En bij 4-sterren wordt echt heul veel verzekerd (Helaas alleen niet de behandeling die ik nu volg )
Oud 05-05-2012, 12:38
Verwijderd
Migraine gisteravond, heerlijk. Bijna nog overgegeven ook, op een slokje water die ik nodig had voor de ibuutjes
Oud 06-05-2012, 19:10
Miekje*
Miekje* is offline
Een dinnie van mij ging kijken voor meubels voor op haar nieuwe kamer, en nu zegt ze 'ik heb zoveel leuke dingen gezien voor als ik op mezelf ga!' Ze is 15. Dude.

Edit: voor zover ik weet gaat ze nog niet het huis uit, ofzo. Maar wtf.

Oh, en ik ben trouwens ook nog niet aangekomen. Niet dat dat een ramp is, maar ik wil weer terug naar mijn oude gewicht, want dit vind ik niet zo fijn .
Oud 08-05-2012, 15:22
Verwijderd
Ik ben bezig om iets uit mijn verleden te verwerken, omdat ik er in periodes slecht van slaap en er nachtmerries van heb ed. Ik heb besloten contact te leggen met een bepaald persoon die met die gebeurtenis te maken heeft en nu ik dat besloten heb wil ik dat ook zo snel mogelijk voor elkaar hebben, maar steeds zijn er weer dingen waardoor het toch weer nog een dag later wordt en nog een dag later. En de stress die daarbij komt is echt niet goed.
Oud 10-05-2012, 21:26
Miekje*
Miekje* is offline
Ik ben helemaal trillerig en stresserig. Als ik nou eens een stageplek kon vinden, was dat tenminste over .
Oud 10-05-2012, 21:55
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Je had toch al een stageplek Miekje? Is dat misgegaan?
Oud 11-05-2012, 00:04
Verwijderd
Mieren die door de keuken wandelen. Ik heb het gat gevonden en dat helemaal volgespoten met hobbylijm, want ik kon zo gauw niks beters verzinnen.
En dat ik niet kan slapen omdat ik te zenuwachtig ben over afstuderen en uit huis gaan en al dat soort dingen.
Oud 11-05-2012, 09:52
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Mensen die in de kleedkamer mij me beter proberen te laten voelen door dingen te zeggen als 'ik zou daar niet in passen en ik ben toch ook echt niet dik?' terwijl ik ze echt wel behoorlijk mollig vind. Dan weet ik echt niet hoe ik moet reageren.
Oud 11-05-2012, 10:14
Verwijderd
Citaat:
Mensen die in de kleedkamer mij me beter proberen te laten voelen door dingen te zeggen als 'ik zou daar niet in passen en ik ben toch ook echt niet dik?' terwijl ik ze echt wel behoorlijk mollig vind. Dan weet ik echt niet hoe ik moet reageren.
"Nou, dat ben je wél." Maar als dat iets te direct en eerlijk is kan je 't ook gooien op "Mwah, je bent wel steviger dan ik." Misschien doe je er goed aan een paar scheermesjes bij de hand te houden. Dan kan ze zich naderhand meteen uitleven
Oud 11-05-2012, 10:19
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
ai
Oud 11-05-2012, 10:21
Verwijderd
Ja eh, dat soort mensen vraagt er toch om? Iedereen heeft toch ogen in z'n kop?

Laatst gewijzigd op 11-05-2012 om 10:34.
Oud 11-05-2012, 11:13
Verwijderd
Dat ik mijn salaris nog niet heb

En dat ik supervaak wakker word gebeld.
Oud 11-05-2012, 11:26
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Ja eh, dat soort mensen vraagt er toch om? Iedereen heeft toch ogen in z'n kop?
True dat.
Oud 11-05-2012, 11:35
Verwijderd
Die vervelende icoontjes in Gmail. Moet ik er de hele tijd over zweven met mn cursor om te zien wat het is ;x Waarom niet gewoon tekst. Ik kan lezen, anders had ik geen email.
Oud 11-05-2012, 12:24
Miekje*
Miekje* is offline
Mijn moeder. Ik ben verdomme geen drie meer. Ik wil gewoon zo vaak mogelijk bij mijn vriendje zijn, want zoveel tijd hebben wel al niet over voor elkaar. Ik wil gewoon zelf weten wat ga doen en vrij zijn om dat te gaan doen. Zo gek is dat toch niet? Ik ben 18 hoor, ik wil zo langzamerhand wel een beetje mijn eigen leven gaan leiden .
Oud 11-05-2012, 14:03
Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Ja maar jouw idee van wat mollig is, is niet representatief. Jij vind zelfs dat Faye Reagan een papbuik heeft. Dus zeer waarschijnlijk zijn al die mensen in de paskamer helemaal niet mollig en loop je je weer eens aan te stellen.
Oud 11-05-2012, 15:44
Verwijderd
Citaat:
Ja maar jouw idee van wat mollig is, is niet representatief. Jij vind zelfs dat Faye Reagan een papbuik heeft. Dus zeer waarschijnlijk zijn al die mensen in de paskamer helemaal niet mollig en loop je je weer eens aan te stellen.

Als Fizzle dit een papbuik vindt moet Fizzle hard geslagen worden. SLAEG!
Oud 13-05-2012, 08:45
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
ik vind maat 40+ aardig mollig.

Anyway, ontopic:
Ik werd vanochtend wakker met gigantische brandblaren op mijn pols en onderbuik. WTF, zijn muggen tegenwoordig gewapend met vlammenwerpers? Of moet ik mijn bed niet meer in de zon zetten? Wat is deze
Oud 13-05-2012, 15:29
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Mijn moeder zit al dagen te zeiken dat ze mijn muziek niet leuk vindt. "Heb je geen normale muziek?"

Nee. Dat heb ik niet
Oud 14-05-2012, 12:47
Verwijderd
Mijn nare gewoonte om voor tijdelijke dingen directories aan te maken als "X". Meestal bestaat "X" al door een vorige actie, dus krijg je "XX" of "X" recursief in "X". Maar zelfs is het zo dat "X" en "XX" al bestaan, dan krijg je dus "XXX". Maar eh, punt is dus, ik heb niet voldoende discipline om die shit op te ruimen c.q. in te delen als 't klaar is. Dus wat je krijg is:

Oud 14-05-2012, 13:03
Chick Rock
Chick Rock is offline
Oud 14-05-2012, 18:09
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Mijn hele OTH map verwijderd door een leesfout of weet ik veel alle 9 seizoenen weer opnieuw kopen
Oud 14-05-2012, 18:11
Chick Rock
Chick Rock is offline
Hoofdpijn.
Oud 14-05-2012, 21:35
Noedelhap
Noedelhap is offline
"De Kunduz-coalitie zet het mes in het basispakket van de zorgverzekering. Zo verdwijnen gehoorapparaten uit het pakket, melden bronnen maandag aan RTL Nieuws."

Gvd, flikker maar op met je snel besloten kutakkoord, ik heb er al geen vertrouwen meer in Stelletje lijers!

je krijgt elke 5 jaar al slechts 550,- per toestel vergoed, waardoor een groot deel alsnog voor je rekening komt, en nu willen ze zelfs die vergoeding volledig schrappen. Blijkbaar wil de overheid niet dat mensen uberhaupt nog compensatie krijgen voor broodnodige zorg
Oud 14-05-2012, 21:51
Zeppelin
Zeppelin is offline
kleuters.
Oud 15-05-2012, 12:11
Verwijderd
Ik kom er net echt dat ik gisteren vergeten ben om boven de samenvatting van het Nederlandsexamen de titel en de schrijver te vermelden. Verdorie.
Oud 16-05-2012, 09:27
Denise_kaas
Denise_kaas is offline
Citaat:
Ik kom er net echt dat ik gisteren vergeten ben om boven de samenvatting van het Nederlandsexamen de titel en de schrijver te vermelden. Verdorie.
Dat suckt, bij ons was het niet eens verteld in 2 klassen, ik hoorde het toen iemand het tegen iemand anders zei.

OT mijn lichaam werkt niet altijd mee!
Oud 16-05-2012, 12:43
Chick Rock
Chick Rock is offline
Aaaaaaah niesaanval
Oud 16-05-2012, 16:13
vlindertje07
vlindertje07 is offline
Die reclame van Spa Citron. Wie verzint er nou zoiets? O_o
Oud 16-05-2012, 21:03
Verwijderd
Ik was met mijn mamma aan de telefoon en ik vroeg op een gegeven moment hoe het daar was. "ja... gaat wel..." Dus ik vroeg hoezo. "ja... ach... er is hier wat onenigheid...... maar daar moet je je verder niet druk om maken...". nee dat doe ik nu helemaaaaaaal niet
Oud 18-05-2012, 09:43
Verwijderd
Die stomme catalogus van school die me verplicht om in te vullen op welke exacte locatie ik me over tien jaar bevind. Ik had bij die vraag gewoon puntjes ingevuld want hoe de neuk kan ik zoiets weten, maar nu net krijg ik een zeikmail van school dat mijn bijdrage aan de catalogus incompleet is en niet opgenomen zal worden als ik niet alsnog die stomme vraag invul.
Zucht.. zal ik dan toch maar de Pietje Pukstraat in Papoea-Nieuw-Guinea invullen?
Oud 18-05-2012, 10:06
Verwijderd
^paleis soestdijk! Of het rijksmuseum, of t adres van een van je lievelingspersonages uit een boek/film/musical/toneelstuk, of t adres van een van de kunstenaars die jou inspireert!
Oud 18-05-2012, 23:10
Martiño
Martiño is offline
Zojuist een van mijn lievelingswijnglazen gebroken nog maar twee over
Oud 19-05-2012, 10:21
Verwijderd
Ik word schijtziek van autisten. (Sorry hoor.)
Oud 19-05-2012, 10:24
Raww-Swag
Raww-Swag is offline
dat ik verdomme slecht slaap door me depressie en ik dinge droom die ik niet wil dromen!!!
Oud 19-05-2012, 11:32
Verwijderd
Oud 19-05-2012, 12:26
Verwijderd
Ahja popup reclame. Ik was bijna vergeten hoe dat eruit zag.
Oud 19-05-2012, 13:32
Martiño
Martiño is offline
Huh? Als je ingelogd bent hoor je geen reclame te krijgen.
Oud 19-05-2012, 16:04
Verwijderd
Dat mijn pakketje nog steeds niet in de track&trace staat laat staan bezorgd is, en IK WIL HEB.
Oud 19-05-2012, 16:13
Verwijderd
Dat ik heel veel haar verlies terwijl ik al zo weinig haar heb.
Oud 20-05-2012, 14:10
Denise_kaas
Denise_kaas is offline
Mijn concentratie is al dagen nihil. Zelfs 4 dextro verandert niets aan de zaak.
Oud 21-05-2012, 19:15
Verwijderd
Allerlei stomme formele mailtjes moeten beantwoorden.
Oud 22-05-2012, 07:38
Noedelhap
Noedelhap is offline
"De leider van de radicaal-islamitische beweging Sharia4Belgium komt dit weekeinde naar Nederland. De Vlaamse Abu Imran spreekt zaterdag op uitnodiging van Sharia4Holland op de Global Shariah Conference in Amsterdam, staat op de website van Sharia4Holland.

De excentrieke leider van de beweging werd begin dit jaar nog tot twee jaar cel veroordeeld voor het oproepen tot haat en geweld. Hij loopt echter nog steeds vrij rond omdat hij niet op de zitting verscheen en daarna ook niet is aangehouden om zijn straf uit te zitten.

De gemeente Amsterdam zegt de conferentie niet te kunnen verbieden (...)"

Pak die vent gewoon op en ontmantel daarmee de conferentie. Of zijn ze daar te slap voor?
Oud 22-05-2012, 10:18
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Dat er in kant-en-klare salademixen altijd uien zitten. Wie heeft er ooit bedacht dat er UIEN in SALADE moeten? gadverdamme ze zijn rauw!
Oud 22-05-2012, 13:30
Verwijderd
Citaat:
"De leider van de radicaal-islamitische beweging Sharia4Belgium komt dit weekeinde naar Nederland. De Vlaamse Abu Imran spreekt zaterdag op uitnodiging van Sharia4Holland op de Global Shariah Conference in Amsterdam, staat op de website van Sharia4Holland.

De excentrieke leider van de beweging werd begin dit jaar nog tot twee jaar cel veroordeeld voor het oproepen tot haat en geweld. Hij loopt echter nog steeds vrij rond omdat hij niet op de zitting verscheen en daarna ook niet is aangehouden om zijn straf uit te zitten.

De gemeente Amsterdam zegt de conferentie niet te kunnen verbieden (...)"

Pak die vent gewoon op en ontmantel daarmee de conferentie. Of zijn ze daar te slap voor?
> "U moet twee jaar de gevangenis in."
< "O. Maar ik heb geen zin."
> "Oke, dan niet."

Wat is deze.
Oud 22-05-2012, 21:44
Verwijderd
Ik krijg altijd zo'n jeuk van de uitspraak "iets niet vinden kunnen". En vooral mensen die bij ieder wissewasje roepen dat ze het "écht niet vinden kunnen hoor!1!!" DAT KAN PRIMA. Bah.
Oud 23-05-2012, 13:41
Zeppelin
Zeppelin is offline
Alles gaat kapot vandaag.

Regels voor berichten