Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-03-2012, 15:53
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Overigens had ik vanochtend beter wel naar de dokter gegaan, want ik moest ongeveer 35-40 minuten naar het station lopen en toen kwamen de steken en de duizeligheid weer. Die steken vind ik niet zo erg, maar het bijna van m'n stokkie gaan vind ik toch minder leuk. Ik wou dat ik wat minder eigenwijs/schijterig was en gewoon hier in O-town een dokter kon regelen en daarheen kon gaan.
Oud 12-03-2012, 15:55
Verwijderd
Citaat:
Ik heb ook een enorme hekel aan bellen. Maar dan echt een ENORME hekel. Dus de weinige keren dat het MOET maak ik me ook heel zenuwachtig. Zelfs als het met vrienden is ofzo.

*pringle pikt*
In het verleden heb ik wel een jaar of twee geweigerd te telefoneren. Dat wil ik nu niet meer. Er zijn een paar mensen met wie ik redelijk kan telefoneren. Voor de rest ben ik altijd super gestrest, maar ik probeer mezelf ertoe te zetten het gewoon te doen.
Oud 12-03-2012, 16:07
Verwijderd
Ik word van bellen ook lichtelijk gestresst, maar ik vind het superleuk, dus het is gewoon opwinding. 'Oooo, straks mag ik bellen! <3 <3 <3'.
Oud 12-03-2012, 16:09
Verwijderd
Wel irritant dat belafspraken altijd zo aan het eind van de middag zijn, als het dan uitloopt is het voor je het weet vijf uur geweest en dan is er geen secretaresse meer om aan te vragen of er iets misgaat.

Ik moet voor mijn werk heel veel bellen, dus dan doe ik dat ook maar gewoon. Prive bellen vind ik moeilijker eigenlijk. Maar het moeilijkste soort bellen vind ik eten bestellen dat doe ik echt nooit over de telefoon nu komt dat misschien ook wel omdat dat nooit belangrijk is.

Ooh en in een andere taal bellen, dat vind ik ook heel lastig.
Oud 12-03-2012, 16:09
Verwijderd
Citaat:
Ja, gaat goed lief en leuk ben ik altijd, dus overbodige vraag weer dit!

Hoe is het met jou Apaatje?
Sorry, ik ging naar de trein! En ja. Dat duurt laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaang.

Maar het gaat goed en ik ben vrolijk en blij want ik ben bij mijn ouders geweest en ze zijn lief enzo. Wanneer gaan we weer AoE spelen?
Oud 12-03-2012, 16:13
Verwijderd
Het is al acht uur en ik heb de hele dag van chagrijnigheid nog niks gegeten.
Oud 12-03-2012, 16:15
Verwijderd
Citaat:
Och meiddddd! *ongepast grapje maakt*
Maak hem dan ook, lafaard.
Verwijderd
Citaat:
Het is al acht uur en ik heb de hele dag van chagrijnigheid nog niks gegeten.
waarom ben je chagie kat? wat is er?

mijn mama heeft heerlijk gekookt vandaag.

en vanmorgen mijn eten weer eens uitgekotst
Verwijderd
Neuroloog belde toch nog . En er was natuurlijk helemaal niets om zenuwachtig voor te zijn. En ik heb niet eens echt lopen stotteren geloof ik. En ik hoef niet over een paar weken naar het ziekenhuis te komen, want het gaat gewoon goed en dan hebben we gewoon over 2 maanden weer een belafspraak
Oud 12-03-2012, 16:17
Verwijderd
Oh ik ben zo opgelucht nu. Gek kind dat ik ben
Oud 12-03-2012, 16:17
Verwijderd
Citaat:
waarom ben je chagie kat? wat is er?
Niks. Ik ben nu ook niet zo chagrijnig meer. Maar ik heb gewoon soms een de-wereld-moet-me-met-rust-laten-dag.
Oud 12-03-2012, 16:18
Verwijderd
Citaat:
Niks. Ik ben nu ook niet zo chagrijnig meer. Maar ik heb gewoon soms een de-wereld-moet-me-met-rust-laten-dag.
gelukkig is er niks.
Oud 12-03-2012, 16:19
Verwijderd
Ik had alweer allerlei doemscenario's in mijn hoofd. Dat de neuroloog mij niet kon bereiken en dat 'ie dat zou interpreteren als dat ik weer niets met artsen te maken wilde hebben en dat ie dan de psychiater zou bellen enz. enz. haha
Oud 12-03-2012, 16:21
Verwijderd
Citaat:
Ik had alweer allerlei doemscenario's in mijn hoofd. Dat de neuroloog mij niet kon bereiken en dat 'ie dat zou interpreteren als dat ik weer niets met artsen te maken wilde hebben en dat ie dan de psychiater zou bellen enz. enz. haha
maar het duurde toch zo lang, tot hij belde/mailde,? dan mag dat best, ik zou dan ook gek worden.
of was dat een andere arts.
Oud 12-03-2012, 16:23
Verwijderd
Citaat:
maar het duurde toch zo lang, tot hij belde/mailde? of was dat een andere arts.
nouja, een uurtje. Maar de MDL-arts bereikt mij steeds niet (of zegt mij niet te kunnen bereiken).
Oud 12-03-2012, 16:24
Verwijderd
Dan haalde ik iets door elkaar.
achja, er zijn meer mensen die na een uurtje al bellen. mijn opa, mijn moeder en ik heb daar ook een beetje last van. maar dat heeft weer meer met ongeduldig zijn te maken/
Oud 12-03-2012, 16:25
Verwijderd
ik ga eens een maaltijd maken. Wat vandaag heel simpel is, ik hoef eigenlijk alleen maar wat aardappeltjes te bakken
Oud 12-03-2012, 16:28
Verwijderd
Citaat:
Dan haalde ik iets door elkaar.
achja, er zijn meer mensen die na een uurtje al bellen. mijn opa, mijn moeder en ik heb daar ook een beetje last van. maar dat heeft weer meer met ongeduldig zijn te maken/
Ik snap jou niet, of jij snapt mij niet geloof ik!
Ik had een telefonische afspraak met de neuroloog, maar hij belde pas een klein uur later (zojuist dus). Mede door de akkefietjes met de MDL-arts haalde ik me allerlei rare dingen in het hoofd... die akkefietjes met de MDL-arts zijn nog (lang) niet opgelost, maar het telefoontje met de neuroloog was dus verder prima
Oud 12-03-2012, 16:31
Verwijderd
Elke keer als ik het woord 'akkefietje' hoor moet ik aan dit liedje denken. Dat hebben we in groep zeven op school geleerd en toen zei de piet 'akkerfietsje? Is dat een fiets waarmee je over je akker rijdt ofzo?'.
Oud 12-03-2012, 16:33
Verwijderd
Ik word helemaal moe van al het gedoe met stufi en collegegeld en instellingsgeld en verhoogd collegegeld en weet ik het allemaal nog meer! Het is zo onduidelijk allemaal.
Oud 12-03-2012, 16:36
Verwijderd
druk deze week op school.
morgen 1SE, 1So
overmorgen: 1PW, 2SO
donderdag nopssss
vrijdag 1SE, 1 pw

en voor zo iets te verkomen hadden ze apparte toetsuren, maar ze plannen toetsen erbuiten. dus het systeem werkt voor geen meter.
Oud 12-03-2012, 16:37
Verwijderd
Ik heb binnenkort twee keer tentamens op dezelfde dag meteen achter elkaar aan van 11 tot 3 tentamen.
Oud 12-03-2012, 16:57
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Overigens had ik vanochtend beter wel naar de dokter gegaan, want ik moest ongeveer 35-40 minuten naar het station lopen en toen kwamen de steken en de duizeligheid weer. Die steken vind ik niet zo erg, maar het bijna van m'n stokkie gaan vind ik toch minder leuk. Ik wou dat ik wat minder eigenwijs/schijterig was en gewoon hier in O-town een dokter kon regelen en daarheen kon gaan.
Heb je nu wel al een afspraak gemaakt?
Oud 12-03-2012, 17:16
mollerator
mollerator is offline
Citaat:
Ik heb binnenkort twee keer tentamens op dezelfde dag meteen achter elkaar aan van 11 tot 3 tentamen.
Onze tentamens duren standaard 3 uur! Ik heb 2x 4 uur tentamen gehad. Een van die tentamens had maar 1 vraag!
Oud 12-03-2012, 17:33
Verwijderd
Tsja. Mijn docenten zeiden heel sadistisch: Kunnen we mooi kijken hoe goed jullie kunnen plannen .

En. Oh. Ik ben volgend jaar helemaal alleen mijn jaar, kwa studie. Mijn ene studiegenoot stopt met deze stroming. Ik ben helemaal een beetje, tsja. Hoe zeg je dat ? Van de leg?>
Oud 12-03-2012, 17:35
Verwijderd
Jeetje! Lijkt me wel superraar eigenlijk. Heb je nog wel contact en colleges met anderen? Je bent toch niet helemaal alleen-alleen?
Oud 12-03-2012, 17:40
Verwijderd
Citaat:
Tsja. Mijn docenten zeiden heel sadistisch: Kunnen we mooi kijken hoe goed jullie kunnen plannen .

En. Oh. Ik ben volgend jaar helemaal alleen mijn jaar, kwa studie. Mijn ene studiegenoot stopt met deze stroming. Ik ben helemaal een beetje, tsja. Hoe zeg je dat ? Van de leg?>
helemaal van de wap af. naar een ander planeet gegaan. verbaasd staan toekijken.

wel vervelend. heb je verder niemand??
Oud 12-03-2012, 17:41
Verwijderd
Nee, gelukkig niet. Even kijken. Hangt er allemaal helemaal vanaf wat hij en iemand anders voor keuzevakken gaan kiezen. Ik denk dat hij keuzevakken kiest waar ik verder niet bij ben, namelijk Hebreeuws, en de ander heb ik geen idee. Maar die is er ook niet zo vaak. Maar ik heb sowieso 1 taalvak en 2 cultuurvakken volgend jaar in het eerste semester helemaal alleen, en in het ergste geval ál mijn vakken. En het semester daarna in het ergste geval 5 vakken alleen en 1 vak samen met 500 anderen. In het niet zo erge geval heb ik dan 2 of 3 vakken alleen.
Oud 12-03-2012, 17:42
Verwijderd
Maarrrrr als alles goed gaat dan doe ik volgend jaar er een tweede studie bij en dan heb ik wel weer studiegenootjes.

Oh, oh, en natuurlijk mensen die tweedejaarsvakken dit jaar niet halen, die zitten er ook bij

Laatst gewijzigd op 12-03-2012 om 17:48.
Oud 12-03-2012, 18:38
Verwijderd
mijn broertje is geniaal.
hij moest een opdracht maken met een vriend van hem. die vriend deed raar, mijn broertje wilde alleen die opdracht gaan doen. en die vriend zei: ik ben je vriend niet meer. later in de les kreeg mijn broertje een blaadje: wil je mn vriend weer zijn kruis aan ja of nee. hij vulde niks in. in de pauze vrieg die vriend, zijn we weer vrienden? mijn broertje: ja maar nu hebben we ruzie en liep weg. :
Oud 12-03-2012, 18:45
Spoiler-Dude
Spoiler-Dude is offline
shit ik zoek iets, ik had het hier volgens mij geovnden, je kon dan via een webiste je eigen verhaal maken, maar dan moest je een paar zinnen in vullen, en maakt hij automatisch zo'n verhaal ervan, komen heel grappige resultaten uit, weet iemand waar ik die website kan vinden, of een soortgelijke ervan?
Oud 12-03-2012, 18:47
Verwijderd
Lees eerst je post een keertje door.
Oud 12-03-2012, 18:48
Verwijderd
Citaat:
shit ik zoek iets, ik had het hier volgens mij geovnden, je kon dan via een webiste je eigen verhaal maken, maar dan moest je een paar zinnen in vullen, en maakt hij automatisch zo'n verhaal ervan, komen heel grappige resultaten uit, weet iemand waar ik die website kan vinden, of een soortgelijke ervan?
Cosmogirl kopen Daar stonden ook altijd zo'n verhalen in.
Oud 12-03-2012, 18:50
Verwijderd
nu nog steeds. maar ik zie hem de cosmogirl niet kopen.

ik heb net een baantje geweigerd, waar ik 3maanden geleden voor heb gescolliciteerd.
Oud 12-03-2012, 19:04
Verwijderd
Wat was het voor baantje?
Oud 12-03-2012, 19:11
Spoiler-Dude
Spoiler-Dude is offline
Citaat:
nu nog steeds. maar ik zie hem de cosmogirl niet kopen.

ik heb net een baantje geweigerd, waar ik 3maanden geleden voor heb gescolliciteerd.
welkom, bij de club, heb ben vandaag ook ontslagen,
Oud 12-03-2012, 19:14
Verwijderd
Wat is die Sophia uit Brieven aan Juliet toch een DOMME VIS.
Oud 12-03-2012, 19:15
Zeppelin
Zeppelin is offline
Citaat:
maar, zij , heeft, juist, een, baantje, afgewezen, misschien, kan, je haar, vragen, waar en, hoe, dan, kan, jij haar, baantje, nemen.
Oud 12-03-2012, 19:16
Zeppelin
Zeppelin is offline
Citaat:
Wat is die Sophia uit Brieven aan Juliet toch een DOMME VIS.
Oud 12-03-2012, 19:16
Verwijderd
Citaat:
Oooo! Ben jij ook Linda Prins? Die deed/doet ook zoiets met komma's.
Oud 12-03-2012, 19:17
Verwijderd
Citaat:
maar, zij , heeft, juist, een, baantje, afgewezen, misschien, kan, je haar, vragen, waar en, hoe, dan, kan, jij haar, baantje, nemen.
Je, mist, de, komma, op, het, eind,
Oud 12-03-2012, 19:18
Verwijderd
Ik maak scheikunde, maar het lukt niet meer en nu heb ik geen zin meer. /zeur
Oud 12-03-2012, 19:18
Verwijderd
Citaat:
Citaat:
Je, mist, de, komma, op, het, eind,
Omg
Oud 12-03-2012, 19:27
Verwijderd
Vinden jullie het normaal dat een computer geen SD-card reader heeft? Ik heb Theodoors computer overgekocht en hij zei dat alle normale dingen erin zaten, maar ik wil net foto's laden en hij heeft geen SD-card reader. Wie heeft er nou weer geen SD-card reader? Maar volgens Theodoor heeft niemand dat, en was dat niet iets waar hij me voor had moeten waarschuwen.
Oud 12-03-2012, 19:28
Carn
Carn is offline
dat zit er pas sinds een paar jaar op.
Oud 12-03-2012, 19:29
Verwijderd
Toen ik mijn laptop kocht in 2008 was er geen laptop zonder SD card reader te vinden, en deze computer is uit begin 2009.
Oud 12-03-2012, 19:29
Verwijderd
Ik heb hem wel, maar mijn laptop is ook nog niet zo heul oud.
Oud 12-03-2012, 19:30
Verwijderd
Citaat:
Toen ik mijn laptop kocht in 2008 was er geen laptop zonder SD card reader te vinden, en deze computer is uit begin 2009.
Dan vind ik het wel raar dat er geen SD card reader op zit.
Oud 12-03-2012, 19:31
Verwijderd
Ik heb geen idee wat het is, maar ik heb het vast.
Oud 12-03-2012, 19:31
Verwijderd
Waar je zo'n opslagkaartje in kan stoppen zoals in digitale camera's zitten.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten