Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Wel irritant dat belafspraken altijd zo aan het eind van de middag zijn, als het dan uitloopt is het voor je het weet vijf uur geweest en dan is er geen secretaresse meer om aan te vragen of er iets misgaat.
Ik moet voor mijn werk heel veel bellen, dus dan doe ik dat ook maar gewoon. Prive bellen vind ik moeilijker eigenlijk. Maar het moeilijkste soort bellen vind ik eten bestellen ![]() ![]() Ooh en in een andere taal bellen, dat vind ik ook heel lastig. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar het gaat goed ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Neuroloog belde toch nog
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
of was dat een andere arts. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik had een telefonische afspraak met de neuroloog, maar hij belde pas een klein uur later (zojuist dus). Mede door de akkefietjes met de MDL-arts haalde ik me allerlei rare dingen in het hoofd... die akkefietjes met de MDL-arts zijn nog (lang) niet opgelost, maar het telefoontje met de neuroloog was dus verder prima ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Elke keer als ik het woord 'akkefietje' hoor moet ik aan dit liedje denken. Dat hebben we in groep zeven op school geleerd en toen zei de piet 'akkerfietsje? Is dat een fiets waarmee je over je akker rijdt ofzo?'.
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Tsja. Mijn docenten zeiden heel sadistisch: Kunnen we mooi kijken hoe goed jullie kunnen plannen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() En. Oh. Ik ben volgend jaar helemaal alleen mijn jaar, kwa studie. Mijn ene studiegenoot stopt met deze stroming. Ik ben helemaal een beetje, tsja. Hoe zeg je dat ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
wel vervelend. heb je verder niemand?? |
![]() |
|
Verwijderd
|
Nee, gelukkig niet. Even kijken. Hangt er allemaal helemaal vanaf wat hij en iemand anders voor keuzevakken gaan kiezen. Ik denk dat hij keuzevakken kiest waar ik verder niet bij ben, namelijk Hebreeuws, en de ander heb ik geen idee. Maar die is er ook niet zo vaak. Maar ik heb sowieso 1 taalvak en 2 cultuurvakken volgend jaar in het eerste semester helemaal alleen, en in het ergste geval ál mijn vakken. En het semester daarna in het ergste geval 5 vakken alleen en 1 vak samen met 500 anderen.
![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
mijn broertje is geniaal.
hij moest een opdracht maken met een vriend van hem. die vriend deed raar, mijn broertje wilde alleen die opdracht gaan doen. en die vriend zei: ik ben je vriend niet meer. later in de les kreeg mijn broertje een blaadje: wil je mn vriend weer zijn kruis aan ja of nee. hij vulde niks in. in de pauze vrieg die vriend, zijn we weer vrienden? mijn broertje: ja maar nu hebben we ruzie en liep weg. ![]() ![]() |
![]() |
|
shit ik zoek iets, ik had het hier volgens mij geovnden, je kon dan via een webiste je eigen verhaal maken, maar dan moest je een paar zinnen in vullen, en maakt hij automatisch zo'n verhaal ervan, komen heel grappige resultaten uit, weet iemand waar ik die website kan vinden, of een soortgelijke ervan?
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Vinden jullie het normaal dat een computer geen SD-card reader heeft? Ik heb Theodoors computer overgekocht en hij zei dat alle normale dingen erin zaten, maar ik wil net foto's laden en hij heeft geen SD-card reader. Wie heeft er nou weer geen SD-card reader? Maar volgens Theodoor heeft niemand dat, en was dat niet iets waar hij me voor had moeten waarschuwen.
|
![]() |
|
|