Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik droomde iets heel bizars, ik was ergens op een specifieke plaats die ik in mijn droom heel goed kende maar in het echt ken ik het niet. Het was er best wel druk, er liepen veel mensen rond en de meeste kende ik daarvan. We waren iets heel specifieks aan het doen, maar ik heb geen idee wat. Uiteindelijk had ik er genoeg van, en werden mensen boos op me en liep ik naar buiten. Mijn vriendje rende achter me aan. Ik vond dat mijn broek vies was, en dus liep ik een rivier in, waar op dat moment een roeiboot was die wou aanleggen waar ik de rivier inliep. Mijn vriendje haalde me uit het water, en was ineens echt zo sterk dat hij me makkelijk boven zijn hoofd kon krijgen. De roeiboot was ook spontaan verdwenen
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik was in de E.H. Ik had daar een kamer die ik deelde met een zwangere tienermoeder. Ze had een gore bende van de kamer gemaakt en ik waste snel wat dingen af. Er was de sfeer daar van de bdjp zolder, maar dan groter. Het moedertje kwam binnen maar was helemaal niet aardig tegen me. Ook niet echt dankbaar dat ik d'r afwas had gedaan.
Toen ging ik daar werken. Ik moest zorgen dat een geitje op unit 2 zou blijven, maar elke keer zag ik hem op de gang lopen. Ik vroeg me af hoe dat kwam omdat ik toch echt de deur dichtdeed steeds, telkens liep ie weer weg. Ik haalde een sleutel uit de zusterpost maar het bleek dat het lenige geitje gewoon over de deur heen sprong. Er was geen beginnen meer aan dus liet ik het maar zo. Later zat ik bij mijn moeder in de auto en we reden door een bos. Dat bos was zo dichtbegroeid dat je er overdag haast geen hand voor ogen zag. We reden een heel lang pad af en gingen toen naar rechts. Daar stonden allemaal huizen waar we naar binnen gingen. Ik bedacht dat ik daar nooit zou willen wonen omdat er vast veel insecten zaten. Nou, weer eens een droom onthouden. Sinds ik in de bedstee slaap onthoud ik bijna geen dromen meer ![]() Misschien komt het ook wel omdat mijn leven nu enigszins op orde is, ofzo. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik was naar het huis van J. maar hij was er zelf niet. Ik had S. bij me ook al vond ik dat heel onhandig en vroeg ik me af of ik wel echt goed had begrepen dat hij een vrije dag had.
Eerst moest je een lange gang met vloerbedekking door en dan kwam je in het huis. Het was best groot. Er stonden stoelen die we vroeger ook hadden in de pr.hen.str (die rieten met die gaatjes) en er was een klein barretje. J. was er niet, nam zijn telefoon niet op en reageerde niet op smsjes. Er kwamen allemaal ouders en kinderen langs uit de klas van S. Ik besloot er maar gelijk een kinderfeestje van te maken. Ik maakte me nog steeds zorgen over dat ik niet ongesteld was én dat ik niks van J. hoorde. De afspraak was om 11.45 uur en om 19:00 uur in de avond ging ik weg. Had nog steeds niks van hem gehoord en was buitengewoon teleurgesteld. Ik sprak zijn voicemail in dat indien er niets ernstigs was gebeurd hij mooi de tering kon krijgen. Even later belde hij terug, heel nonchalant zei hij dat hij het was vergeten en gewoon druk had gehad. Ik refereerde naar de voicemail en zei dat ik ff geen zin had in slappe verhaaltjes. Ik liep een winkelcentrum in, naar de ah. Daar kocht ik wat fruit. Toen liep ik langs een winkel, de fruitjuwelier. Een kakwinkel met enorme halfronde toonbank met appels die 3,79 per 500 gram waren. Ik kocht er druiven en zag ineens onze katten. Schro was heel chill maar koen was zich helemaal kapot aan het krabben. Hij was geprikt door een wesp. Ik nam koentje mee, maar was ook nog iets vergeten bij de ah. Het was best lastig shoppen met een kat die er niet zo van houdt de hele tijd vastgehouden te worden. |
![]() |
|
Dat ik in de kleedkamer van m'n werk (die we niet eens hebben, alleen een kluisjesruimte) een sigaret en whiskey kreeg aangeboden en daar gretig gebruik van maakte. Alleen de (filter)sigaret viel uit elkaar want er kwamen telkens stukken tabak in mijn mond terecht, dus het leek net een verkeerde gerolde sigaret. Gelukkig smaakte de whiskey wel. Na een tijdje (proberen te) roken, besloot dat het niet zo slim was om dat tijdens het werk te doen, dus trapte ik hem uit. Alleen toen ik erop ging staan, leek het net alsof ik of een vol pak melk stampte.
|
Verwijderd
|
Ik bevond mij vannacht ook in de albert heijn para, maar dan zonder paard. Ik was daar om Hangop te kopen, maar er waren zoveel verschillende soorten dat ik geen keuze kon maken. Verder kocht ik daar een blauw/wit gestreept vest. Er waren beelden te zien van een bizar auto-ongeluk. Er was een auto over een rijstrook heengevlogen en toen met zijn neus naar beneden het water in, maar daar zal wel 20 meter tussen. Je zag alleen nog het puntje van de achterkant van de auto uitsteken, er zouden nog lijken in rond drijven. Er werd aangekondigd door de overheid dat er onderzoek gedaan ging worden naar dit bizarre ongeluk.
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Wat je moet weten om het te snappen:
- mevrouw Frans heeft een enorme wrat waar soms haar op groeit - L. is een jongen uit mijn klas, wie heel ongemotiveerd is, altijd onderuit hangt en nergens zin in heeft, gameverslaaft is en vaak antwoorden geeft als ''boeit wat''. - Ik ben a We zaten in het franslokaal. We hadden les van mevr. Frans, en ik en een vriendin waren enorm aan het lachen de hele tijd. De wrat van mevrouw Frans had op de een of andere manier oogjes in de droom. En bij elke slappe lach aanval werd de puist roder. Toen schreeuwde mevrouw F. in een keer: EN NU IS HET GENOEG! PAK ZE MÁAR! en de wrat at het meisje waar ik naast zat bijna helemaal op. Ze schreeuwde A. HELP ME! Dus ik pakte snel haar benen, maar ik hield het niet, ik riep: IK HOU HET NIET! Dus begon de rest van de klas te helpen. Of nouja, iedereen behalve L. Alleen L. kon de klas redden, anders zou de wrat de rest allemaal opeten. Dus ik riep: L. HELP ONS! En L. zei: ''zal wel .. '' De hele klas werd op gegeten en L. hing nog even ongeinterreseert in zn stoel en toen vloog mevrouw Frans weg op haar bezem en toen werd ik wakker. Laatst gewijzigd op 11-10-2012 om 21:18. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik droomde vannacht telkens dat terug was op de dag dat mijn tante dood ging. Ik wou telkens mijn droom veranderen en dat kon ik telkens niet goed voor elkaar krijgen dus werd ik maar wakker. Als ik dan weer verder ging slapen kreeg ik de droom dat ik wou gaan slapen en dat er iemand in bed lag die leek op mijn vriendje maar niet mijn vriendje was. Dus dat die gast ineens zijn arm over me heen sloeg en dan werd ik ook weer wakker om te controleren of mijn vriendje wel echt naast me lag
![]() |
![]() |
|
Ik droomde gisternacht dat ik Woody uit Toy Story was maar allerlei verschillende vormen aannam. Ik droomde ook dat ik in een snackbar was en teleurgesteld was met de service én ik droomde dat ik toevallig aanwezig was op de bruiloft van mijn ex. Eergisteren droomde ik ook al dat ik mijn ex en zijn familie voor mijn huis zag lopen.
|
Verwijderd
|
Ik was op station venlo, het was daar heel erg smerig, oud en druk. Het was eigenlijk meer een enorme chinese shopping mall die zijn beste tijd wel had gehad. Ik had een rugzak om en ik was op mijn bruine fiets die irl al jaren weg is.
Later ging ik met sam naar frankrijk, althans dat was de bedoeling. Ik wilde dat hij zijn ID kaart bij zich zou houden, maar had bedacht dat ie het vast zou verliezen als het los in zijn zak zou zitten. Ik vond de blauwe jip en janneke portomonnee met het touwtje en hing hem om bij sam. Hij begon daar erg moeilijk over te doen dat het niet lekker zat, maar ik had geen tijd om naar zijn gemekker te luisteren want ik moest opletten waar de trein was. Waar we waren leek op schiphol met alle winkels en drukte, maar dan een station. Ik had treinkaartjes maar ik kon niet lezen wat erop stond. |
![]() |
|
Verwijderd
|
ik was op een eilandje en moest daar weg, ik kon een boot pakken voor 11 euro. Je had twee gedeeltes aan de boot. Het ene gedeelte was gewoon een grote boot in normale vorm maar er zat ook een soort rond 'zijspan' aan vast (gelijk vloerniveau). Ik hoorde ergens zeggen dat het ene gedeelte richting de zee ging en daarna naar de kant waar ik moest wezen en het zijspan was voor tourtjes en zou weer terugkomen naar waar ik was.
Ik lette niet echt op en ging in het zijspan zitten, met nog meer mensen. Plots ging de boot varen, toen de kust uit zicht was splitste de boot zich ineens op. Ik bleek in het bootje voor tourtjes te zitten en baalde. Het ging allemaal erg hard, de golven waren hoog en het weer was kut. Ineens was er een punt in het water waar 2 stromingen samen kwamen in een soort gat. Dat gat gaf heel fel fluor groen licht en iedereen gilde want het was eng. De kapitein moest lachen, hij zei dat het slechts een hallucinatie was dat wij die kleuren zagen, want dat bestond eigenlijk helemaal niet echt, alleen mensen konden dat waarnemen volgens hem. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik maakte deel uit van een soort mafia-familie, maar dan van vampiers. Maar ik vond het vreselijk. Toen probeerde ik te ontsnappen uit de hide-out, en dat lukte. Het was heel leeg op de straten, ik denk dat het heel vroeg in de ochtend was. Toen herinnerde ik me ineens een krantenartikel over de vrouw van de burgemeester en wist ik dat ik naar haar toe ging om haar te vermoorden. Dat wilde ik dus niet, maar het ging vanzelf. Ik rende onmenselijk snel. De vrouw was alleen thuis, ze had een soort serre met een sauna erbij, en ze zat op een houten bankje een boek te lezen. Ik sneakte naar binnen door de schuifdeuren en deed vampierdingen bij haar ;(
|
![]() |
|
Ik droomde dat ik een KPN pakket had genomen
![]() Oh, en dat ik met mijn moeder in dit huis woonde, maar dat ze vet bitchy deed en zei dat ik lekker een hoogslaper moest kopen als ik meer ruimte in mijn kamer wilde en deed erg moeilijk over het delen van haar bed. Vreemd genoeg lag mijn vader wel gewoon op de bank te slapen. Janse leefde ook nog, maar dat drong niet zo tot me door, omdat ik dat heel normaal vond. Er was ook iets met een megagrote poster/schilderij dat ineens van de muur was verdwenen.
|
Verwijderd
|
Ik was in een soort appartementencomplex waar forumster Sarah woonde. Ze zou op Sam gaan passen die avond. Ze had een klein kamertje waar 2 ouderwetse houten bedden stonden met een nachtkastje ertussen, de gordijnen waren dicht. Er zat een ronde plaat in het midden van de vloer, dit was een megagroot vergrootglas, er lagen allemaal spulletjes zoals knikkers en herfstblaadjes onder. Ik dacht dat is nou typisch iets voor Sarah. Overheersende kleuren waren donkerblauw, wit en zachtrood.
Er was niemand in de kamer, ik keek in de spiegel en zag dat mijn boventand heel raar in mijn mond zat. Ik priegelde er wat aan en toen kwam ie los. De tand was helemaal beschadigd en dun, ik vond het heel erg. Als ik lachte zag je een groot gat. Op de gang hoorde ik H. praten, de moeder van W.olf. Ze werd bedreigd door haar geweldadige ex zei ze. Later lag Sam te slapen in het bed van Sarah. Sarah was nog wakker en er zaten 2 neven op de bank, de ene was zo'n dikke WOW nerd. Hij begon zichzelf af te trekken en kwam klaar, er kwamen gigantische hoeveelheden sperma uit hem en het vloog over de vloer. Snel rende hij weg naar een centrale keuken om een doekje te halen en veegde het op. Hij bood zijn excuses aan en zei dat hij normaliter sneller klaarkwam maar dat dit een onbekende omgeving was, maar dat als hij gewend was het sneller zou gaan. Ik zei dat ik dat allemaal niet hoefde te weten, de neef werd helemaal rood. Later liep ik op de huis te landelaan t.h.v spoorwijk aan de overkant van de tennisbaan. In een wit busje zag ik H. weer en stapte in. Achterin bleek de bloeddorstige ex te zitten met een pistool. Dit richtte hij op mijn rug waarvan ik het heel warm kreeg en me niet prettig voelde. T.h.v de Bult stapte ik weer uit, ik kon nog net een paar kogels ontwijken. Daarna vloog het busje in de fik. H. en haar ex waren nergens meer te bekennen. |
![]() |
|
Verwijderd
|
nachtmerrie
![]() Ik was thuis. Het was de ros.laan maar dan op de 1e etage. Er kwamen 3 mannen ineens binnen, waaronder een combi van chris zegers en collega J en een andere was een soort wim-lex. de derde man leek op M.R. en schoot met een blaaspijp een naald in mijn voorhoofd, en toen nog 1 in mijn been. Er kwam oranje spul uit en meteen werd ik slap, kreeg hoofdpijn en kreeg een dikke keel dat me de kans ontnam om te gillen. Het was heel eng. Ik weet niet eens wat ze kwamen doen, ze namen niet eens iets mee. Dit gebeurde twee keer, de eerste keer deed ik geen aangifte maar ik werd zo bang de tweede keer dat ik dat wel wilde doen. Ik liet het allemaal maar op zijn beloop, anne vond dat ik me aanstelde, anderen dachten dat ik overdreef. Later woonde ik samen met een koelie, ze had een feestje georganiseerd en zette de deur open. Buurvrouw uit de K.S. miriam was er ook. Ze had een ontzettend bolle kop ineens en was verder ook nogal dik. Ik zei tegen de koelie dat ze deur moest dichthouden ivm met overvallen, maar ze luisterde niet. Toen kwam collega J/chris zegers binnen. Hij deed heel schijnheilig. Ik zei je hoeft niet zo dom te zitten lachen en te doen of je hier nog nooit bent geweest. Ik kon niet goed praten vanwege mijn dikke keel, dus fluisterde ik, maar wel hard en op indringende toon. J. begon keihard te lachen. Ik zei dat als mensen gingen lachen om zo'n beschuldiging zij zichzelf al bij voorbaat verraadde. Ik deelde hem mee dat ik aangifte ging doen. Het politiebureau was in de Cremers. |
![]() |
|
Verwijderd
|
ik was op werk in de S.H. Overal waar ik keek zag ik één en dezelfde foto in verschillende formaten van breedlachende Paranoide hangen. Schilderijen, kleine fotolijstjes, posters, etc. Echt overal.
Trimm trabb lag in een stoel waar normaliter alleen mensen inliggen die niets meer kunnen, een stoel die overal waar mogelijk comfort biedt en heel zacht is. Ze lag er gewoon in te chillen en zei een paar dingen, maar die verstond ik niet. Ik zag een collega die ik heel lang niet had gezien, ik omhelsde haar maar toen brak ik per ongeluk haar ketting. Ze rook trouwens heerlijk en ik dacht jeetje wat ziet ze er weer piekfijn uit, tot aan haar haarspeld. Ik stelde voor om de ketting die ineens een armbad was geworden te fixen, maar ik zou die avond met anne op vakantie gaan naar een land met sneeuw, dus ik kon het pas volgende week woensdag doen zei ik. De collega wilde er niets van weten maar ik bleef aandringen. |
![]() |
|
Verwijderd
|
De dag dat er ingebroken werd bij een kennis op mijn verjaardag, maar dat het nu in ons huis was met de dieren en huisinrichtig en vorm van die kennis, alleen de buitenkant en de slaapkamer van mijn ouders zijn zoals ons huis. De inbreker wilde via de slaapkamer van mijn ouders waar ik sliep naar boven klimmen en het raam inbreken, maar ik was er opdat moment in de kamer. ik deed het rolluik omlaag en nog wat wegwerk pogingen.
er kwam ook een vaag beeld van een roze spaarvarken in beeld. |
![]() |
||
Ik droom de afgelopen week ineens heel veel,dat gebeurt anders nooit.
Gisteren droomde ik dat ik naar Cambridge moest om belangrijke dingen te doen, dus ik ging met het OV naar Engeland en daar moest ik met een vage trein en nergens stonden er bordjes op de stations, dus ik stapte uit en bleek in een hele andere plaats te zijn (iets met een R). Ik was ook ineens helemaal vergeten wat ik in Cambridge moest doen en wat er zo belangrijk was, dus ik ging maar wat rondlopen en er waren allemaal felgekleurde arty gebouwen. Ik had een apparaatje waarvan ik dacht dat het een telefoon/camera was, maar het bleek ineens een soort controller te zijn voor een computerspel waar ik zelf in zat en toen zat ik in een soort van zombie shooter spel oid. En ik had ineens hele lelijke tatoeages op m'n armen, waarvan ik dacht dat het plakplaatjes waren maar ik kreeg ze niet weg. ![]() Vandaag droomde ik dat het normaal was dat iedereen een soort van langwerpige nagel boven z'n wimpers had en die van mij vielen er af, dus toen ging ik freaken. En ik was ineens in een parkeergarage met gangsta's en toen was er een keiharde fittie. ![]() Wtf, brein? Citaat:
![]()
|
Ik was met mijn vriendin aan het picknicken in een weide en toen gebeurde er iets ergs en toen werd ik wakker en voelde me helemaal kut enzo maar toen kwam ik erachter dat het nep was en toen was ik weer blij en sliep ik verder
![]()
|
Verwijderd
|
ik was in thailand, in een heel groot soort hotelachtig iets. Heel erg openlucht, met een grote trap in het midden, die half rond was. Ik was daar geloof ik illegaal, met nog een paar andere meisjes. Iedereen jaagde mij op om me te verstoppen, maar er was nergens een geschikte plek. Iemand zei dat de mannen van het dorp daarvoor hadden gezorgd.
Ik reden trappen op en kwam in een kamertje. Het bleek van een aziaat te zijn, een man want ik zag overal zwarte pantalons en het rook naar mannenparfum. Een meisje kwam aan de deur en sleurde me uit de kamer, ze zei dat ik doodgeschoten zou worden als ik betrapt werd. Even later ging ik onder een houten vlonder liggen en zag ik ineens een zwarte cobra, die beet mij maar buiten dat ik een beetje slap werd merkte ik er weinig van. Ik ging weer vluchten, dit keer ging ik onder de trap liggen, maar dat was een waardeloze verstopplek want iedereen kon je zien. Iemand zei dat het huis speciaal was ingericht op dat vrouwen zich er niet konden verstoppen. Het was heel warm en er waren veel groentinten. |
![]() |
|
Ik ging met de Fyra, en Roderick Veelo was er treinconducteur. Hij sprak me vriendelijk toe en we maakten een praatje. Ik gaf hem nog een schouderklopje en zei: "Nou, STERKTE." (want je zal maar treinconducteur worden na RTL-nieuwslezer te zijn geweest.)
Ook deed ik mee aan een soort wedstrijdje waarbij we een parcours moesten afleggen. Zoals een ruimte doorkruisen waar spierbundels fungeerden als obstakels en je de weg versperden. Daarna kwam ik op een buitenplaats waar allerlei gerechten op de grond stonden. Babi pangang, saté, cracottes met dipsaus, etc. Onder het mom van: "dit zijn allemaal vieze gerechten die jullie niet durven te eten" moesten wij van minstens 10 gerechten een hapje nemen. Ik dacht: "Nou, MOEILIJK HOOR."
|
Ik reed op een paard rond in Mexico, toen kwam ik bij het Mexico-Vs grensgebied 'La Frontera' toen schoot een of andere obese Amerikaanse schurk mijn paardje dood
![]()
|
Verwijderd
|
ik zat met K. op de bank. het waren onze banken, maar het gebouw was heel anders. Ik liet een scheet en toen ontdekte ik dat ik per ongeluk op de bank had gepoept. Ik droeg alleen een lang hemd dus alles zat op de bank. Ik stond snel op om te gaan douchen in de hoop dat K. niks door had. Toen ik terug kwam uit de douche zag ik dat hij de hele bank had schoongemaakt. Het viel me op dat ik me niet echt schaamde, wel een beetje maar niet kapot.
|
![]() |
|
Ik was in Alphen aan den Rijn en het was heel kut, want ik was met mijn brommer en overal waren paadjes net breed genoeg om te keren in 3x, anders flikkerde je van de weg in het water. Toen was er nog iets met raceauto's, maar dat was raar.
Alphen had de hele tijd irritante bergen. Nee, heuvels zijn normaal, dit waren BERGEN. Mijn brommer vond het niet leuk. En als je bovenaan was, kwam er weer een trap en een fietspad naar beneden, maar het was zo steil, ik wist zeker dat mijn remmen dat niet zouden trekken. Toen ik daar eindelijk beneden was, na veel wikken en wegen over hoe en de perfecte timing enzo, kwam ik bij een tweekantroltrap, die de mensen onderaan voorrang gaf, waardoor ik nooit aan de buurt kwam. Het waren allemaal handtastelijke Turken/Marokkanen, vrouwen met kinderen die mijn vastpakten en mee probeerden te sleuren ipv hun kind. En dat mijn vader op Lexa.nl zat, mijn moeder er vanaf wist en hij enorm stomme foto's had neergezet. En een heel erg raar verhaal dat door random punten in de zin, niet te volgen was, maar omdat hij er nogal geheimzinnig over deed, kon ik hem dat niet zeggen.
|
Verwijderd
|
Ik ging naar de wc in een Dixie. Toen kwam er een soort van bouwvakker binnengevallen met ontbloot bovenlijf. Hij had een piercing in zijn oksel. Dat vond ik erg aantrekkelijk. Ik bloosde en giechelde wat. Toen zei hij iets in de trant van dat als hij zou willen ik geen kant meer op zou kunnen. En toen smeerde ik 'm toch maar.
|
![]() |
|
Ik was een Romeinse legeraanvoerder tijdens een veldslag in Jemen. We werden aangevallen door strijders van Al Qaida die bewapend waren met aardappelschilmesjes. Maar het grootste gevaar was dat ze ook vrouwen in burka’s bij zich hadden. Deze vrouwen droegen bomgordels en bliezen zichzelf op zodra ze onze gevechtslinie hadden bereikt. Het was van cruciaal belang dat ze van een afstand werden gedood. Ik kan me nog herinneren dat ik persoonlijk eentje had neer gehaald met een werpspies. Voor de rest was het een grote bloederige geweldorgie.
Voor het slapen gaan las ik een boek over de Romeinse oudheid en in bij het nieuws ging het over een Amerikaan die gekruisigd was in Jemen dus dat verklaart het allemaal. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik had een superingewikkelde droom, die ik van de ingewikkeldheid niet eens goed na zou kunnen vertellen. Het kwam erop neer dat er twee monniksordes waren, een goede en een slechte. De oprichters van deze ordes waren broers, die leefden in de zeventiende eeuw. Van hun werd gezegd dat ze magische krachten hadden.
Ik woonde op de judoclub, samen met mijn broertje, zusje en nogheel veel vluchtelingen. Wij waren aanvankelijk geen vluchtelingen, maar taartproevers. (Dit was erg leuk werk.) Maar toen we terugwilden, dreeg er oorlog met de evil powers, dus we besloten om op de judoclub te blijven. Toen kwam er een lang stuk droom vol intriges, waarin duidelijk werd dat er een verrader was binnen onze muren. Uiteindelijk kwam het tot een veldslag. Eerst had iemand iets op de muur van het judogebouw geschreven (ik weet zelfs wat - "я не гость, потому что всего лишь" - "ik ben geen gast, omdat alleen maar"). Gimli (die zat in mijn droom) moest huilen toen hij dat las. Daarna kwamen we erachter wie de verrader was, want hij voerde het leger van de vijand aan. Het was de geest van de monnik die onze orde had opgericht! Ach en wee! Hij had een leger van heel grote karpers die onze vesting helemaal sloopten. Alles trilde en schudde. Gimli blies de aftocht en ik rende heel hard weg, samen met mijn kind. (Eigenlijk had ik, alsin ikzelf, geen kind, maar ik was van perspectief gewisseld.) Dit was mijn droom. Laatst gewijzigd op 03-11-2012 om 09:11. |
![]() |
|
Ik droomde dat de zon uit ging. Het werd heel donker en koud op aarde, en iedereen was ontzettend bang enzo, beetje als een apocalyptische film dus. Het was geen leuke droom, want niemand wist wat we moesten doen en iedereen was bang voor een supernova en de aarde werd opgeslokt. Toen zagen we licht schijnen, maar dat kwam dus van de maan, dus iedereen was teleurgesteld... Toen werd ik wakker en besefte ik me dat er helemaal geen licht van de maan kan schijnen als de zon uitgedoofd is.
![]()
|
Verwijderd
|
Ik was in een heel grote kelder, het was het huis van (vieze) J.
Een stukje inrichting leek heel erg op een level uit mario kart voor de gamecube, met die eettafels op die boot. Maar dan dus zonder boot, alleen de eettafels. Elke keer vergiste ik me hoe groot het was. Ik maakte met mijn telefoon allemaal foto's van elke ruimte. N. belde of ik hem kwam masseren, ik schreef het op in mijn agenda. Later belde mijn werk, of ik kon komen. Ik zei ja. J. pakte de telefoon over en zei dat ik al iemand zou gaan masseren en dat nu moest afzeggen, dat ik recht had om meer salaris voor die avond. Mijn werk ging akkoord. Ik was onder de indruk van J. Later was er een kok iets aan het maken, het was zwart. Hij was aan de telefoon maar zei even tussendoor tegen mij dat ik wel zo stom zou zijn om te denken dat zijn eten was verbrand. Ik zei dat ik heus wel zag dat het zwarte bonen met spek was. Later ging ik een beige beklede trap op en naar buiten. Daar stond Anne. Er was een soort kermis en ze wilde in iets dat de Schuiver heette. Als je naar binnen liep dan werd automatisch je lengte opgemeten adh van lichtjes. Dat was om te weten wat de gemiddelde lengte van de bezoekers waren. we stonden in een zwarte, donkere ruimte met een spiegel, helemaal achteraan. Boven was nog wel een stuk open waar je naar buiten kon kijken. De spiegel bewoog naar voren en naar achter en het was de kunst van de bezoekers om te blijven staan en naar achter of naar voren te lopen. Ik viel gelijk al op de grond dus besloot ik daar te blijven liggen. De rest van de mensen deed gewoon mee in het ritme van de schuiver. Maar plots ging die zo ver naar achter dat mensen zowat geplet werden, iedereen viel op mij en buiten zag ik een Amerikaan die me lang aankeek en zijn vrienden aanstootte voor het effect van de attractie. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik droomde dat ik in een neerstortend vliegtuig zat. De piloot vond het allemaal maar een geslaagde grap, maakte een schitterende noodlanding en liet mij daarna met het vliegtuig rondjes taxeren door de stad. Behalve dat ik een oud vrouwtje onthoofdde was het een gezellige droom.
|
![]() |
|
Ik had een hond uit het asiel gehaald en hij heette Gay&Sad-dog. Dat was heel kut om te roepen, en omdat hij te dom om te schijten was, heb ik hem toen Einstein genoemd. Mijn moeder was niet echt pleased, maar draaide bij toen ze realiseerde dat ik hem wel zou moeten uitlaten, omdat mijn vader dat niet zou doen.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Wat heb je vandaag gedroomd? Verwijderd | 500 | 04-04-2012 11:14 | |
De Kantine |
Wat heb je vandaag gedroomd? Verwijderd | 500 | 26-02-2011 13:10 | |
De Kantine |