Advertentie | |
|
![]() |
|
Mijn vader moet echt niet meer 2 dagen drinken, want hij dacht net oprecht dat zijn auto nog bij de kroeg stond of die van mijn moeder en hij wist niet meer hoe het kon dat beide auto's hier waren (en dus niet meer hoe hij naar de kroeg en naar huis was gekomen)
![]() ![]()
|||
Citaat:
Citaat:
![]() Had Absinthe hem al gezien?
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik denk het wel, want ze was het met me eens dat iedereen 'm moet zien. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Ik was trouwens net lekker aan het chillen, want ik was gisternacht laat op vanwege alleen-thuis-zijn-heid, en toen kwam ineens den huisgenoot binnen met haar ouders. Do not want! Nu staat heel de keuken vol met ikea zooi, want ze zijn aan het verbouwen ofzo, en haar moeder is nu aan het kamer-zitten, terwijl zij met haar pa naar de ikea is...
Ik wou allemaal lekkere dingen eten enzo voordat ik vanavond naar Paradiso ga (Kings of convenience, yay!), maar nu kan dat niet, want er staat een kast voor m'n oven. MUUUUH!
||
Citaat:
![]() Maar OMG, een huis vol Brabanders. ![]()
||
Citaat:
het duurde twee dagen voordat ik het wist van zijn identiteit maar zijn gelul over het gehossel van " chicks" heeft hem de das omgedaan
|
Wheyhey, ik had een 9.3 voor m'n tentamen donderdag, wat waarschijnlijk betekent dat ik het luisteren-onderdeel helemaal goed had ingevuld! En dat terwijl niemand het met me eens was dat één van de accenten die we moesten herkennen Schots was. Riepen ze allemaal 'Nee, dat is Welsh!' Pff. N00bs.
||
Citaat:
En idd, wat een n00bs. En die studeren dan Engels. Pfff. ![]() Aber gut, ik was hier de enige die Canadees van Amerikaans kon onderscheiden en Zuid-Afrikaans meteen herkende. Oh, accentjes! <3 Wat ik nog probeer is het verschil tussen een Tyneside en een Teesside accent te horen, want volgens de mensen die er vandaan komen is er een verschil, maar ik hoor 't niet echt. Hmmmm.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
|