Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-04-2012, 18:00
Verwijderd
Goed klaaaaar. In m'n map met verzekeringen jongens!
Advertentie
Oud 11-04-2012, 18:00
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Ook als ik er springlevend naast zit vind ik het maar een awkward idee als mensen vlaai gaan drinken.
Oud 11-04-2012, 18:01
Martiño
Martiño is offline
Mijn moeder heeft geen verzekering, ze heeft gewoon wat spaargeld aan de kant gezet en anders kan ik het huis en/of de inboedel verkopen.
Martiño
Martiño is offline
Ja jongens, als je moeder al 60 is en je bent enigs kind dan moet je dat soort dingen allemaal weten!
Carn
Carn is offline
Citaat:
Ik heb 'naar wens van nabestaanden' en er achtergekrabbeld: alcohol is leuker dan koffie.

Mijn ouders hebben het afgesloten toen ik werd geboren, maar sinds een half jaar moet ik het zelf betalen. En een beetje opgehoogd, want de verzekering die mijn ouders dekte net een kist geloof ik.
Ja zoiets had ik dus ook, mn ouders hadden een summiere basis-verzekering (voor een sjieke kartonnen doos) en ik betaal al zelf sinds mn 18de voor een fatsoenlijk feestje.
Oud 11-04-2012, 18:02
Carn
Carn is offline
Citaat:
Mijn moeder heeft geen verzekering, ze heeft gewoon wat spaargeld aan de kant gezet en anders kan ik het huis en/of de inboedel verkopen.
Juh, dat kan/kon toen ook prima Maar nu is het bv nog maar de vraag of de verkoop van een huis daadwerkelijk geld gaat opleveren .
Oud 11-04-2012, 18:03
Verwijderd
Citaat:
Er zit een kruisje rechts boven in je browser hoor!
Weet ik, maar stiekem is het toch best fascinerend, maar toch, tja, ik weet niet.
Oud 11-04-2012, 18:04
Verwijderd
Citaat:
Ook als ik er springlevend naast zit vind ik het maar een awkward idee als mensen vlaai gaan drinken.
Ik verwachtte al zo'n reactie, maar ik wist niet hoe ik het moest zeggen. En ik had ook niet zoveel zin om daar over na te denken
Oud 11-04-2012, 18:05
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Juh, dat kan/kon toen ook prima Maar nu is het bv nog maar de vraag of de verkoop van een huis daadwerkelijk geld gaat opleveren .
Ja, ik weet niet hoe dat zit met de hypotheek en doodgaan en erfenis enzo, maargoed, ik neem aan dat een uitvaart geen 3 ton gaat kosten.
Oud 11-04-2012, 18:07
Verwijderd
En voor de serieus: een goede koffietafel vind ik minstens zo belangrijk als een mooie dienst. Werkt lekker ontnuchterend en relativeert de boel weer een beetje Maar goed, een feestje met alcohol mag wat dat betreft ook.
Oud 11-04-2012, 18:08
Verwijderd
Citaat:
Ik verwachtte al zo'n reactie, maar ik wist niet hoe ik het moest zeggen. En ik had ook niet zoveel zin om daar over na te denken
Wat dacht je van "koffie drinken en vlaai eten"?
Oud 11-04-2012, 18:09
Verwijderd
Citaat:
Wat dacht je van "koffie drinken en vlaai eten"?
Natuurlijk. Oké, dat was echt stom van mezelf.
Oud 11-04-2012, 18:13
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik háát dat vreselijke koffie met cake na een begrafenis. Toen mijn pake overleed zijn we met de naaste familie en vrienden naar een restaurant gegaan met een fijn terras, waar we een borrel op hem hebben gedronken (port, want daar hield hij van) en 's avonds met een nog wat kleiner gezelschap daar fijn gegeten en verhalen verteld. Dat vond ik wel een goede oplossing
Oud 11-04-2012, 18:14
Verwijderd
op tv is een vrouw die 100 behandelingen bij de plastische chirurgie heeft gehad. Ze heeft haar 7jarige dochter een cadeaubon gegeven voor borstvergroting op haar 18e verjaardag, tewaarde van 20000 dollar. ze leert haar kinderen paaldansen en noemt het paaloefeingen, en..en
Carn
Carn is offline
pake? Is dat een pokemon?
Martiño
Martiño is offline
Moraal van het verhaal: je moet gewoon doen wat je prettig vindt op dat moment en je al helemaal niet laten leiden door wat 'gebruikelijk' is.
Oud 11-04-2012, 18:15
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
pake? Is dat een pokemon?
Dat is een Friese opa
Oud 11-04-2012, 18:16
Verwijderd
Ik denk dat ze paka bedoelt.
Oud 11-04-2012, 18:17
Carn
Carn is offline
Ik dacht dat dat een Fropa was.
Oud 11-04-2012, 18:17
Carn
Carn is offline
Of stiekem toch Bompa? Dat is al helemaal een doorgeevolueerde pokemon, namelijk de stoerdere versie van Bompi.
Oud 11-04-2012, 18:18
Verwijderd
Citaat:
Ik dacht dat dat een Fropa was.
Oud 11-04-2012, 18:19
Carn
Carn is offline
Fropachino.
Oud 11-04-2012, 18:24
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik had vandaag trouwens een tussenevaluatie van m'n stage en er werden alleen maar positieve dingen genoemd
Oud 11-04-2012, 18:24
Verwijderd
Oud 11-04-2012, 18:25
Chick Rock
Chick Rock is offline
En m'n begeleider zei dat hij wel kon merken dat schrijven echt mijn sterke punt is en dat het heel goed op niveau is
Oud 11-04-2012, 18:31
Verwijderd
Dus we kunnen misschien nog wel een keer een boek van je verwachten?
Oud 11-04-2012, 18:33
Chick Rock
Chick Rock is offline
Nouuuuuuuu dat weet ik niet hoor! Ik verwacht ook niet te gaan promoveren ofzo. Studeer nu al 7 jaar, op een gegeven moment ben je wel klaar met al die theorie. Maar goed, zeg nooit nooit.
Oud 11-04-2012, 18:33
Verwijderd
Je hoeft ook niet te promoveren om een boek te schrijven.
Oud 11-04-2012, 18:34
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik zei 'ook' Maar ik bedoel dus dat ik niet verwacht nog weer zoveel met theorie bezig te gaan, de praktijk bevalt me eigenlijk beter.
Oud 11-04-2012, 18:37
Verwijderd
Hoe was Dublin Absinthe en Carn?
Oud 11-04-2012, 18:39
Verwijderd
Citaat:
Hoe was Dublin Absinthe en Carn?
Dublin was fijn
Oud 11-04-2012, 18:46
Verwijderd

Nog leuke anekdotes of bewaren we die voor zondag?

Oh shit, ik moet nog reserveren.
Oud 11-04-2012, 18:50
Verwijderd
Ik vond vooral de avondmode van de Ierse dames erg lachwekkend
Verder vertel ik zondag wel meer ja
Oud 11-04-2012, 18:51
Verwijderd
Superslutty?

KEEK is al dicht, maar ik heb ze even gemaild en anders bel ik er morgen onder werk nog wel even achteraan
Oud 11-04-2012, 18:55
Verwijderd
Citaat:
Superslutty?

KEEK is al dicht, maar ik heb ze even gemaild en anders bel ik er morgen onder werk nog wel even achteraan

Ok Leuk!
Oud 11-04-2012, 19:13
Noedelhap
Noedelhap is offline
Ik heb echt nul komma nul wensen voor mijn crematie. Bloemen /care ik om, en voor de rest zal het me worst wezen wat men eet na de plechtigheid. Hm, worst. Ja, ik denk dat ik een plakje worst geef. Bij de koffie. Niet zelf natuurlijk, anders moet ik helemaal opstaan uit mijn kist /lui
Oud 11-04-2012, 19:27
Zeppelin
Zeppelin is offline
voor jullie zal het wel een klusje van niks zijn, maar ik heb net de fietsketting van de fiets van mijn zoon er weer op gedaan (inclusief het eraf halen en erop zetten van de kettingkast). Nu voel ik me best stoer dat ik dat zonder mannenhulp heb gedaan
Oud 11-04-2012, 19:41
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Ik háát dat vreselijke koffie met cake na een begrafenis. Toen mijn pake overleed zijn we met de naaste familie en vrienden naar een restaurant gegaan met een fijn terras, waar we een borrel op hem hebben gedronken (port, want daar hield hij van) en 's avonds met een nog wat kleiner gezelschap daar fijn gegeten en verhalen verteld. Dat vond ik wel een goede oplossing
Bij de 3 crematies die ik vorig jaar heb meegemaakt was er wel koffie en cake na afloop, maar bij die van m'n opa gingen we daarna ook naar een restaurant en heeft m'n vader gebakken mosselen gegeten (wat 'ie normaal niet eet), omdat zijn vader dat altijd bestelde. Mijn opa hield van lekker en veel eten, dus dat hebben we die middag ook gedaan.
Bij de crematie van m'n oma heb ik uit stress ongeveer een liter koffie in een kwartier weggewerkt, dat was niet erg verstandig...
Oud 11-04-2012, 19:45
Noedelhap
Noedelhap is offline
Ik dacht: laat ik eens een verse pizza (Bolognese) uit de koeling meenemen ipv diepvries, veel lekkerder.

Maar het is de meest smakeloze pizza die ik ooit heb gegeten, erger dan de ergste diepvriespizza's.
Oud 11-04-2012, 19:52
Verwijderd
Citaat:
voor jullie zal het wel een klusje van niks zijn, maar ik heb net de fietsketting van de fiets van mijn zoon er weer op gedaan (inclusief het eraf halen en erop zetten van de kettingkast). Nu voel ik me best stoer dat ik dat zonder mannenhulp heb gedaan
Hoe is het met je zoon? Hij woont nu (al een tijdje) bij jou, toch?
Oud 11-04-2012, 19:52
Miekje*
Miekje* is offline
Zo, er zit weer een dag werk op.
Oud 11-04-2012, 19:54
Verwijderd
hoe gaat het nu met je?
Oud 11-04-2012, 19:56
Miekje*
Miekje* is offline
Ik had een beetje een slechte dag, want ik heb heel de middag last gehad van mijn buik. Maar ik heb gewoon doorgewerkt, want soms moet dat even.
Oud 11-04-2012, 19:57
Verwijderd
goed van je
Oud 11-04-2012, 20:04
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Ik bel je de volgende keer als mn ketting er af ligt!
Oud 11-04-2012, 20:09
Zeppelin
Zeppelin is offline
Citaat:
Hoe is het met je zoon? Hij woont nu (al een tijdje) bij jou, toch?
Klopt! Het gaat prima met hem, vandaag heeft ie (met een beetje hulp) nasi gemaakt en maandag heeft ie zijn eerste spreekbeurt, hij houdt het over katten.
Citaat:
Ik bel je de volgende keer als mn ketting er af ligt!
nah vind het toch leuker om 'afhankelijk' te zijn van een vent op klusjesgebied (maar die waren net niet thuis)
Oud 11-04-2012, 20:10
Verwijderd
mijn eerste ging ook over katten.
mijn broertje heeft al mijn spreekbeurten gebruikt, als hij er een moest houden. wat een luiezak.
Oud 11-04-2012, 20:12
Miekje*
Miekje* is offline
Mijn eerste ging over konijnen .
Oud 11-04-2012, 20:13
Verwijderd
Mijn eerste ging over gerbils Omdat we die pas gekregen hadden. En toen ging de meester allemaal stomme grappen maken over de bil van Ger enzo
Oud 11-04-2012, 20:13
Verwijderd
Citaat:
Klopt! Het gaat prima met hem, vandaag heeft ie (met een beetje hulp) nasi gemaakt en maandag heeft ie zijn eerste spreekbeurt, hij houdt het over katten.
Gaaf Gaat ie het oefenen voor jou?
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten