Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Ik ben geen literair expert, maar dit vind ik wel een kort-door-de-bocht uitspraak. Je kan het saai of taaie kost vinden, maar om het af te doen als "hij kan niet schrijven" is gewoon een gemakzuchtig oordeel.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik leg ook weleens boeken na een paar pagina's weg omdat ik denk, nee sorry, maar dit wordt niks. Dat zijn dan vooral boeken die me aan mijn eigen schrijfstijl doen denken, en daar erger ik me dan aan. :') |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik ben geen Tolkien fanboy hoor, dat moet gezegd worden. Ik heb geen shrine thuis staan waar ik elke avond voor het slapen gaan zijn heiligdom verklaar. Ik heb wel een aantal van zijn boeken.
|
Heeft iemand hier van de AH mini's de gele en roze danoontjes?
Mijn zoon heeft dit te ruilen : brood, paprika, chocomel, ariel, beschuit, verkade koekjes, tuc, broccoli, appelsientje, page, koffie perla, fanta, pastasaus, appelmoes als je er iets terug voor wil!
||
Citaat:
Many that live deserve death. And some that die deserve life. Can you give it to them? Then do not be too eager to deal out death in judgement. For even the very wise cannot see all ends. Kom zeg, dat schrijf je toch niet op. Ik trek mijn conclusies weliswaar te snel en gebaseerd op te weinig informatie, maar ik trek ze wel!
||
Citaat:
Je denkt misschien van 'GET ON WITH IT' als ie schrijft dat de parkiet in de boom op 100 m van Frodo's crib een rode vacht heeft en dat ie alleen zijn eitjes in de winter beschermt, terwijl Gandalf binnen aan het vertellen is dat Sauron best wel dood moet. Dan wil je geen complete geschiedenis over de roodgevlekte bosparkiet, nee. Maar om dat nou gelijk af te doen als 'hij kan niet schrijven', mwah.
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Ik denk dat als Sarah ooit een boek zou schrijven, dat ik dat wel zou kunnen waarderen
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Adobe heeft kritieke beveiligingslekken in Photoshop, Illustrator en Flash gedicht, maar de patch is er alleen voor klanten die upgraden naar Photoshop CS6. Klanten die niet upgraden, wordt geadviseerd om niet op verdachte links te klikken.
![]() ![]() edit: CS5.5 is ergens halverwege 2011 op de markt gebracht. Kopers daarvan kunnen van Adobe kleptyfus krijgen en moeten maar upgraden (lees: BUY MOAR) als ze het halfbakken produkt met ernstige security flaws willen opkalefateren. Laatst gewijzigd op 09-05-2012 om 16:01. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Maar is het niet gewoon zo dat die update later nog komt? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik schrijf eigenlijk nooit zo veel meer qua verhalen enzo, omdat ik het frustrerend vind dat ik dingen schrijf die ik zelf niet zou hoeven lezen ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Laatst gewijzigd op 09-05-2012 om 16:28. |
![]() |
|
Verwijderd
|
honing
![]() Alleen 1 x vond ik honing vies. Ik had ijsbergsla en wou honingmosterddressing eroverheen doen, maar ik had geen mosterd en ook geen citroensap en ook geen olijfolie, dus deed ik er honing overheen. De eerste blaadjes sla waren heel lekker, maar het ging me steeds meer tegenstaan en ik kreeg echt de kom niet leeg ![]() Afgezien daarvan, honing ![]() |
![]() |
|
Honing, mits met mate, is lekker om op te eten. Ik begrijp niet zo goed dat mensen het op hun brood smeren, maar als je bijvoorbeeld iets in je thee wil, of iets met tijm bij lam wil maken, is honing je man.
||
Citaat:
Maar ik wil wel een keer honing bij de gebakken banaan stoppen.
|
|