|
|
Bekijk resultaten poll: Wie heeft je voorkeur? | |||
Obama |
![]() ![]() ![]() ![]() |
34 | 75.56% |
Romney |
5 | 11.11% |
Andere kandidaat, namelijk... |
6 | 13.33% |
Aantal stemmers: 45. Je mag niet stemmen in deze poll |
![]() |
|
Topictools | Zoek in deze topic |
Advertentie | |
|
![]() |
||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Probeer morgen/overmorgen hier een uitgebreid bericht op te geven. |
![]() |
|
Beste mensen, dit was ooit een topic over de presidentsverkiezingen, maar dat is het nu al lang niet meer. Zou het mogelijk zijn dat jullie in dit topic het dan ook daadwerkelijk over die verkiezingen hebben?
![]() Zoals ik al eerder zei: jullie mogen gerust een ander topic openen om over het libertarisme en andere politieke overtuigingen te debatteren. Ik verwelkom zo'n topic met open armen, en indien er posts naar gekopieerd moeten worden vanuit dit topic, dan doe ik dat graag.
|
http://www.gemistvoornmt.nl/a.aspx/1342452607/3
Volgens Obama zorgt Romney voor nieuwe banen in Nederland. |
![]() |
|
Een keuze die vooral bedoeld lijkt om Amerikanen er van te overtuigen dat hij conservatief genoeg is. Geen slimme keuze, lijkt me, aangezien Ryans bezuinigingsplannen niet populair zijn bij gewone Amerikanen en conservatieve kiezers wel voldoende gemotiveerd worden om te komen stemmen door het feit dat er een extreemlinkse communist in het Witte Huis zit.
|
![]() |
|
Ik vind het trouwens wel opvallend dat Mitt Romney zo duidelijk Israël betrekt in zijn campagne als "belangrijkste bondgenoot van Amerika". Ik vraag mij af of hij dit echt meent of dat het is om stemmen te winnen. Het zou in ieder geval duidelijk een trendbreuk zijn met het beleid van Obama (mocht Romney winnen natuurlijk), maar daarnaast zou het ook duidelijk ingaan tegen de "verdeel en heers" politiek die Amerika doorgaans voert. Of komt die "verdeel en heers" politiek gewoon vooral door het beleid van de democraten?
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
1: In 1999, Ryan voted in favor of the Gramm–Leach–Bliley Act which repealed key provisions of the depression-era Glass–Steagall Act which regulated banking.[44] 2: In 2002, he voted in favor of the Iraq Resolution, authorizing President George W. Bush to use military force in Iraq.[45] 3: In 2004 and 2005, Ryan pushed the Bush administration to propose the privatization of Social Security; Ryan's proposal ultimately failed when it did not gain the support of the then-Republican presidential administration. http://en.wikipedia.org/wiki/The_Path_to_Prosperity |
![]() |
||
Citaat:
Eigenlijk zie je in Nederland ongeveer hetzelfde gebeuren. Je hebt de partijen die duidelijk Pro Israël zijn (ChristenUnie, SGP, PVV), een aantal neutrale partijen (VVD, CDA, D66) en dan heb je de partijen die vaak openlijk in meer of mindere mate partij kiezen voor de Palestijnen (SP, GroenLinks, PvdA). Opvallend genoeg stemmen de joden in Nederland amper op de pro Israël partijen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
De man wilt het (al twijfelachtige) medicare systeem vervangen door een (nog rampzaliger) coupon systeem.
Hoe je ook denkt over de situatie hier in Nederland is het wel overduidelijk dat het systeem in de V.S. enorm slecht is.
Laatst gewijzigd op 12-08-2012 om 14:59. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
http://www.isidewith.com/
Voor de mensen die het leuk vinden om stemwijzers te gebruiken. Hier kun je kijken met welke Amerikaanse kandidaat je het eens bent. Ik vond het wel lastig om in te vullen, omdat ik niet heel veel weet van Amerika en de Amerikaanse politiek. Maar dit is mijn uitslag. Overeenkomst met: Mitt Romney 77% Gary Johnson 75% Ron paul 65% Barack Obama 60% Republican 77% Libertarian 75% Democratic 60% Green 53% Ik had dit toch niet verwacht ![]() ![]() |
![]() |
|
Jill Stein 89%
Barack Obama 82% Ron Paul 67% Mitt Romney 21% Green 89% Democratic 82% Libertarian 70% Republican 21% Achja. Veel vragen had ik zoiets van /care. En ik moest smakelijk lachen om de vraag "do you believe the theory of Evolution" ![]() ![]()
|
![]() |
|
|