Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-08-2012, 14:58
Atelier Madame
Atelier Madame is offline
Hij heeft het wel zwaar te verduren gehad met mij denk ik hoor de afgelopen weken ben zo chago af en toe vanwege afstuderen. Morgen laatste tentamen en hopelijk ben ik daarna wat vrolijker als ik mezelf Msc. mag noemen.. zondag lekker een weekje samen op vakantie, zal ons wel goed doen denk ik .
Oud 21-08-2012, 15:02
'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Op lowlands iemand ontmoet die toch wel aardig wat heeft losgemaakt bij me, kon zelfs bij het losgaan bij sommige acts mijn aandacht niet bij haar weghouden, wat me normaal nooit gebeurt (ik hou nogal van dansen ). Ook leuke gesprekken mee gehad en ze reageerde positief op geflirt, maar zocht op momenten dat we in een groep waren mijn aandacht niet op. Maar ja, ze staat dus iig niet negatief tegenover me, dus maar eens kijken of het ergens naar kan leiden....
Oud 21-08-2012, 19:41
Neko*
Neko* is offline
Een van onze katten is doodgereden en het is fijn dat ondanks dat we het allebei op andere manieren verwerken, we beiden erg veel aan elkaar hebben. Dat hij tegen me aan komt hangen en zegt dat hij even moet slapen, maar graag heeft dat ik wel naast hem kom liggen. Dat hij mijn net afgehaalde pizza in de koelkast legt, nadat ik twee stukjes gegeten heb en zegt dat het niet geeft, en dat ik hem morgen ook wel kan eten. En me vervolgens een kop koffie geeft, mét suiker. We voelen elkaar aan, ondanks dat we heel verschillend zijn en ergens is dat zo'n fijn gevoel al is het een heel gekke situatie om daar zo over te denken. /warverhaal
Oud 21-08-2012, 20:11
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
*knuffel* Neko, wat verschrikkelijk zeg. Wel ontzettend fijn dat jullie nu iig elkaar hebben
Oud 22-08-2012, 17:07
Atelier Madame
Atelier Madame is offline
Afgestudeerd dus nu ben ik weer lief
Oud 22-08-2012, 17:22
Verwijderd
Nu bijna een vriendje, en we smsen ontzettend veel, donderdag gaan we uit!! Zin in, het leuke is dat we allebei ontzettend verliefd op elkaar zijn, dus dan hoeven we ook niet zo zenuwachtig te zijn etc
Oud 24-08-2012, 09:09
ST*R
ST*R is offline
Citaat:
Gefeliciteerd! Ik had de laatste tijd het zelfde, chagerijnig, moe en gestresst door afstuderen maar nu ook eindelijk klaar! Nu moet hij helaas weer studeren.

ot: We zijn echt zo leuk samen!!
Oud 24-08-2012, 09:33
tuttebel
tuttebel is offline
Het is heel druk op m'n werk, met collega's die op vakantie zijn. Dus ik ben erg gestresst en thuis ook niet echt gezellig. Het is bijna voorbij (3 september zijn 2 collega's weer terug van vakantie en er wordt momenteel geworven voor een nieuwe collega) dus er komt gelukkig wel snel verandering in. Ik vind mezelf echt zo'n vervelend persoon op het moment omdat ik niets leuks te vertellen heb en alleen maar chagrijnig en gestresst ben.
Maar gelukkig kan hij het wel begrijpen en op het moment dat het me echt te hoog zit, omdat hij volgende week ook nog eens anderhalve week naar een festival gaat, neemt ie me mee uit eten naar een veel te sjiek restaurant.
En dat maakt me weer even intens gelukkig, hier kan ik wel even op teren.
Oud 24-08-2012, 10:00
Verwijderd
Citaat:
Gefeliciteerd!

ot: Ik ben weer allemaal plannen aan het maken en hij steunt me daar echt helemaal in, ook al is het echt niet het meest praktische of handige of kan het ontzettend in ons nadeel gaan werken. En ik ben begonnen op mijn nieuwe baan (, superleuk en ik heb in drie dagen echt heel veel geleerd, ik hoop dat ik daar iig tot december kan blijven want omg) en hij kan zich er helemaal niks bij voorstellen, bij zowel de cliënten als de omgeving als het praktische werk dat ik doe, maar hij is zo geïnteresseerd. <3
Oud 29-08-2012, 06:56
Verwijderd
Ik ga hier lekker ook posten, want ik ben een beetje verliefd aan het worden . Ik heb nog nooit een relatie gehad, maar misschien komt het er nu eindelijk wel van .
Oud 29-08-2012, 07:46
Zeppelin
Zeppelin is offline
Citaat:
Ik ga hier lekker ook posten, want ik ben een beetje verliefd aan het worden . Ik heb nog nooit een relatie gehad, maar misschien komt het er nu eindelijk wel van .
leuk!
Oud 29-08-2012, 10:05
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Oud 29-08-2012, 10:41
Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Spannend.
Oud 30-08-2012, 16:37
Verwijderd
Citaat:

Omdat ik nu alle vrijheid heb in het plannen van mijn eigen vrije dagen, hebben we eens in de maand samen een dag vrij afgesproken. Volgende week vrijdag is de eerste dag en ik heb net gereserveerd bij een van onze favoriete restaurantjes en daar heb ik zo'n zin in <3
Oud 30-08-2012, 19:51
Verwijderd
Een tikkeltje klote. Ik denk dat ik homo ga worden (niet dat dat kan natuurlijk).
Oud 31-08-2012, 12:50
ST*R
ST*R is offline
Ik voel me de afgelopen dagen een beetje mehh, en ik heb dan extra aandacht en liefde van hem nodig en dat lijkt hij niet helemaal door te hebben. Maar ws moet ik ook beter aangeven wat ik nodig heb.
Oud 05-09-2012, 10:48
T.M.
T.M. is offline
Citaat:
Ik voel me de afgelopen dagen een beetje mehh, en ik heb dan extra aandacht en liefde van hem nodig en dat lijkt hij niet helemaal door te hebben. Maar ws moet ik ook beter aangeven wat ik nodig heb.
Dat is de reden ook dat vrouwen heel vaak achteraf zeuren als de saus niet goed genoeg is!
Gewoon aangeven... mannen hebben dat niet altijd door. Ik hou zelf ook van duidelijkheid.

ot:
Beetje daten, niks concreets. Op zoek naar een baan.
Oud 05-09-2012, 11:04
Verwijderd
Omdat hij gisteren geen zin had om te gaan werken, moet hij vrijdag gaan. Daar gaat onze dag vrij samen
Oud 06-09-2012, 14:20
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Dat is balen, Ingegerd

OT: Vakantie en lekker een weekje samen thuis. Ik geniet er van en vind het heerlijk om samen wakker te worden, te ontbijten, ons eigen gang te gaan, samen koffie te drinken, een boodschapje te halen, etc. Gisteren een dagje met m'n moeder op pad geweest en een kastje gekocht bij Ikea die ik 's avonds zonder ruzie met m'n vriend in elkaar gezet heb Het is gewoon top samen, geniet er echt van
Oud 06-09-2012, 14:52
Afrodiete
Afrodiete is offline
Ik weet niet meer hoe ik moet flirten nu ik weer vrijgezel ben.
Oud 06-09-2012, 18:11
miekmuis
miekmuis is offline
Bij mij zijn de plannen wat veranderd Vlak voor ik in Engeland kwam kreeg hij en baan in een kroeg aangeboden met daarbij de woning boven de kroeg. We wonen nu samen in die woning in een plaatsje genaamd Skegby. Het is voor mij flink wennen en ik heb het er best moeilijk mee dat ik hier niks voor mezelf heb. Ik ga 26 september voor een maandje terug naar Nederland om daar alles op te zeggen en dus kan ik nu nog niet echt op zoek naar werk. Maar als ik eind oktober weer terug ben kan ik daar hard mee aan de slag en dan bouw ik vanzelf wel mijn eigen dingen op. Verder ben ik vooral heel erg blij om met hem samen te zijn en geniet ik er enorm van dat ik eindelijk in Engeland woon. Ik snap alleen bijzonder weinig van gemeente dingen. Inschrijven in de gemeente bestaat hier geloof ik niet. Ik kan geen bankrekening openen omdat ik geen bewijs van mijn adres heb en dat is ook lastig te krijgen aangezien er geen enkele vaste lasten op mijn naam staan hier. Ik voel me een beetje een vluchteling inmiddels. Verder ben ik het gespreksonderwerp van de dag hier, want ze zijn hier niet aan buitenlanders gewend
Oud 07-09-2012, 06:56
Neko*
Neko* is offline
Hij heeft na vandaag vakantie tot volgende week woensdag. Ondanks dat ik wel mijn school heb, vind ik het heerlijk. Even iets meer tijd voor elkaar, even voor hem weer wat tijd om te ontstressen. En we gaan samen een weekend Maastricht doen, en dat is natuurlijk ook gaaf. Ik heb er zin in.
Oud 07-09-2012, 11:42
Aurora
Aurora is offline
Citaat:
Ik kan geen bankrekening openen omdat ik geen bewijs van mijn adres heb en dat is ook lastig te krijgen aangezien er geen enkele vaste lasten op mijn naam staan hier.
Misschien kan je vragen of je Nederlandse bank een brief stuurt naar je adres in Engeland?

Hier alles goed. Vanavond gaan we lekker uit eten om te vieren dat ik een baan heb.
Oud 07-09-2012, 12:24
ST*R
ST*R is offline
Citaat:
Dat is de reden ook dat vrouwen heel vaak achteraf zeuren als de saus niet goed genoeg is!
Gewoon aangeven... mannen hebben dat niet altijd door. Ik hou zelf ook van duidelijkheid.
Haha ja klopt..

Pfff eerst was ik chagerijnig en gestresst door afstuderen, ben ik eindelijk afgestudeerd ben ik gestresst/onzeker omdat ik nog geen duidelijkheid heb over die eventuele baan. Ik zit niet lekker in mn vel en daardoor voel ik me ook niet zo goed over ons ofzo en ik gebruik hem een beetje als uitlaatklep. Komt ook nog bij dat de eerste verliefdheid begint af te nemen (ook niet heel raar na bijna 2 jaar, maar toch). Ik voel me niet echt een leuk vriendinnetje, en dat vind ik vervelend voor mn vriendje.. Gelukkig snapt hij het allemaal wel en is erg lief
Oud 07-09-2012, 12:36
Verwijderd
Ik lees altijd mee, maar ik ben echt verliefd. Nu blijkt ook nog dat hij het heel goed kan vinden met mijn vrienden dus dat is allemaal heel erg positief. Het is zo leuk en het voelt goed allemaal.
Oud 07-09-2012, 12:45
feniks
feniks is offline
Kleffe Kikaaa
Oud 07-09-2012, 15:54
Volk
Volk is offline
Vriend en ik zijn naar een feestje geweest afgelopen weekend waar veel stelletjes waren. Het was een en al drama daar. Jaloezie, irritaties, steken onder water, elkaar afzeiken, dat soort dingen. Het klinkt vast niet aardig maar door al die slechte relaties daar ben ik nog eens een factor tienduizend blijer met mijn eigen relatie dan ik al was.
Oud 07-09-2012, 16:04
Verwijderd
@Kika: Wat leuk, geniet ervan!

We gaan vanavond lekker samen uiteten in mijn lievelingsrestaurant
Oud 08-09-2012, 11:05
Verwijderd
Ik zie hem over een maand weer terug! We spreken elkaar nog steeds iedere, iedere, iedere dag. En straks kunnen we elkaar weer terugzien en kan ik hem kietelen en zoenen en in een houdgreep leggen en alles. <3
Oud 09-09-2012, 10:29
Verwijderd
Het gaat leuk en goed maar het is nog niet officieel. Wel een beetje snel allemaal. Ik ken hem morgen precies 3 weken, en van die 21 dagen hebben we 10 dagen bij elkaar geslapen. Overdag zijn we dan niet bij elkaar vanwege studeren, maar smsen we bijna aan een stuk door. Gek om te bedenken dat hij misschien wel mijn eerste vriendje wordt.
Oud 09-09-2012, 14:37
DAH
DAH is offline
Ik heb geen relatie en geen idee of die er enigszins,binnenkort komt, maar ik bem blijkbaar vrij populair.
Oud 09-09-2012, 16:46
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline

We waren met een huisgenote en haar vriend naar de efteling en het was zo leuk! Eerst was mijn vriend vrij stil, ook omdat hij de taal niet perfect spreekt en hij wil natuurlijk wel een normale zin afleveren en dat duurde steeds zo lang dat wij al over iets anders praatten, maar uiteindelijk kwam hij los en toen was het extra leuk. En we hebben allemaal plannen gemaakt voor volgende uitstapjes enzo
Spoiler
Oud 09-09-2012, 20:04
Neko*
Neko* is offline
Verjaardag van mijn broer gevierd bij mijn ouders en het was fantastisch leuk. Lekker eten, flauwe spelletjes en serieuze gesprekken. Ik heb nog een hele poos alleen met hem gepraat over van alles, omdat de rest al naar bed was. Dat doen we echt te weinig en het was gewoon gaaf. En dat Lief telefoon kreeg dat zijn zus bevallen is van een zoon en dat alles goed is met ze, was ook echt wel tof. Ik ben 'tante'! <3
Oud 09-09-2012, 22:03
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Heerlijk, hij is zo leuk. <3
Oud 10-09-2012, 09:19
ST*R
ST*R is offline
We hebben elkaar een paar dagen niet gezien en veel lieve smsjes gestuurd Vanavond zie ik m weer, kan niet wachten!!
Oud 10-09-2012, 10:42
indigo
indigo is offline
Zo, na een behoorlijke relatiecrisis zijn we weer een beetje aan het opkrabbelen. Ingewikkelde problemen met vriendje, die hij niet durfde te vertellen en daarom pas na heel lange tijd vertelde, nogal stom. Zo raar en zo vervreemdend om ineens helemaal anders tegen je relatie aan te kijken. En niet leuk. Gelukkig kunnen we wel wat hebben en zal het wel langzaam maar zeker beter gaan, maar ik geloof dat het nog wel een paar maanden tijd nodig heeft...
Oud 10-09-2012, 10:59
Verwijderd
Fijn weekend gehad! Vrijdag lekker gegeten en heel goed gepraat over van alels en nog wat, onder andere over mijn (verre) toekomstplannen en hoe belangrijk ik het vind dat hij het daarmee eens is. Daartegenover stond dat hij het heel belangrijk vindt dat ik doe waar ik blij van word en dat hij me zoveel als mogelijk steunt in datgene wat ik ga doen. En dat is fijn. En hij heeft hetzelfde bij mijn vrienden als ik bij die van hem: Heel erg leuke mensen, maar na een paar uur is dat ook wel weer genoeg. Het is tof dat we dat zo kunnen uitspreken, ik word daar blij van!
Oud 10-09-2012, 16:55
WolterB
WolterB is offline
33 maanden vandaag
Oud 10-09-2012, 18:20
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Verjaardag van mijn broer gevierd bij mijn ouders en het was fantastisch leuk. Lekker eten, flauwe spelletjes en serieuze gesprekken. Ik heb nog een hele poos alleen met hem gepraat over van alles, omdat de rest al naar bed was. Dat doen we echt te weinig en het was gewoon gaaf. En dat Lief telefoon kreeg dat zijn zus bevallen is van een zoon en dat alles goed is met ze, was ook echt wel tof. Ik ben 'tante'! <3
Tof zeg, gefeliciteerd!

Hier gaat ook alles prima. Ik kan zo genieten van onze luie zondagen samen <3
Oud 17-09-2012, 21:18
Verwijderd
Een vriendje hebben is leuk . Vooral fijn dat hij toch hier komt slapen omdat ik dat fijn vind terwijl hij eigenlijk in z'n eigen huis wil slapen. <3
Oud 18-09-2012, 10:50
miekmuis
miekmuis is offline
Citaat:
Zo, na een behoorlijke relatiecrisis zijn we weer een beetje aan het opkrabbelen. Ingewikkelde problemen met vriendje, die hij niet durfde te vertellen en daarom pas na heel lange tijd vertelde, nogal stom. Zo raar en zo vervreemdend om ineens helemaal anders tegen je relatie aan te kijken. En niet leuk. Gelukkig kunnen we wel wat hebben en zal het wel langzaam maar zeker beter gaan, maar ik geloof dat het nog wel een paar maanden tijd nodig heeft...
Oef dat klinkt wel heel naar

ot: Tis best lastig om hier te wennen, ik wil zo graag het gevoel hebben dat dit ook mijn thuis is, maar ik kan niet echt iets voor mezelf opbouwen en kan het niet uitstaan dat ik nu afhankelijk van hem ben. Over een week ga ik alweer terug naar Nederland. Dan een paar weken daar om alles af te handelen en dan een weekje naar Egypte voor mijn vriendinnetje haar bruiloft (en ik denk dat ik maar een hoofddoekje ga dragen zodat niemand me ontvoert aangezien ik een dag alleen ben in Cairo) en daarna mijn spullen verhuizen hier heen endan ga ik noooooit meer bij hem weg.
Oud 18-09-2012, 11:45
Verwijderd
Mijn schoonmama is zó lief.
Oud 18-09-2012, 15:38
BorderCross
BorderCross is offline
Top hier, bijna 2 maanden nou, kan niet zonder
Oud 18-09-2012, 20:46
Lorelei
Lorelei is offline
Oud 18-09-2012, 21:24
BorderCross
BorderCross is offline
Waar is dit reactie op? Haha...
Oud 18-09-2012, 22:53
Volk
Volk is offline
Hij is het gewoon, geen twijfel mogelijk
Oud 19-09-2012, 07:05
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Waar is dit reactie op? Haha...
"Hoe voel jij je op relationeel gebied?"
Oud 19-09-2012, 07:10
BorderCross
BorderCross is offline
Citaat:
"Hoe voel jij je op relationeel gebied?"
Hmm, best logisch, maar twee smileys lijkt me toch niet voldoende
Oud 19-09-2012, 07:40
Verwijderd
^Tof dat jij dat even bepaalt!
Oud 19-09-2012, 07:45
BorderCross
BorderCross is offline
Citaat:
^Tof dat jij dat even bepaalt!
Ehm, ik zei "lijkt me", dat is niet echt bepalen, eerder afvragen. Ik bepaal hier helemaal niks hoor
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten