Advertentie | |
|
![]() |
|
Het is heel druk op m'n werk, met collega's die op vakantie zijn. Dus ik ben erg gestresst en thuis ook niet echt gezellig. Het is bijna voorbij (3 september zijn 2 collega's weer terug van vakantie en er wordt momenteel geworven voor een nieuwe collega) dus er komt gelukkig wel snel verandering in. Ik vind mezelf echt zo'n vervelend persoon op het moment omdat ik niets leuks te vertellen heb en alleen maar chagrijnig en gestresst ben.
Maar gelukkig kan hij het wel begrijpen en op het moment dat het me echt te hoog zit, omdat hij volgende week ook nog eens anderhalve week naar een festival gaat, neemt ie me mee uit eten naar een veel te sjiek restaurant. En dat maakt me weer even intens gelukkig, hier kan ik wel even op teren. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
ot: Ik ben weer allemaal plannen aan het maken en hij steunt me daar echt helemaal in, ook al is het echt niet het meest praktische of handige of kan het ontzettend in ons nadeel gaan werken. En ik ben begonnen op mijn nieuwe baan ( ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Omdat ik nu alle vrijheid heb in het plannen van mijn eigen vrije dagen, hebben we eens in de maand samen een dag vrij afgesproken. Volgende week vrijdag is de eerste dag en ik heb net gereserveerd bij een van onze favoriete restaurantjes en daar heb ik zo'n zin in <3 |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Gewoon aangeven... mannen hebben dat niet altijd door. Ik hou zelf ook van duidelijkheid. ![]() ot: Beetje daten, niks concreets. Op zoek naar een baan. ![]() |
![]() |
|
Dat is balen, Ingegerd
![]() OT: Vakantie en lekker een weekje samen thuis. Ik geniet er van en vind het heerlijk om samen wakker te worden, te ontbijten, ons eigen gang te gaan, samen koffie te drinken, een boodschapje te halen, etc. Gisteren een dagje met m'n moeder op pad geweest en een kastje gekocht bij Ikea die ik 's avonds zonder ruzie met m'n vriend in elkaar gezet heb ![]() ![]()
|
Bij mij zijn de plannen wat veranderd
![]() ![]()
|
Hij heeft na vandaag vakantie tot volgende week woensdag. Ondanks dat ik wel mijn school heb, vind ik het heerlijk. Even iets meer tijd voor elkaar, even voor hem weer wat tijd om te ontstressen. En we gaan samen een weekend Maastricht doen, en dat is natuurlijk ook gaaf. Ik heb er zin in.
![]()
||
Citaat:
Hier alles goed. Vanavond gaan we lekker uit eten om te vieren dat ik een baan heb. ![]()
||
Citaat:
Pfff eerst was ik chagerijnig en gestresst door afstuderen, ben ik eindelijk afgestudeerd ben ik gestresst/onzeker omdat ik nog geen duidelijkheid heb over die eventuele baan. Ik zit niet lekker in mn vel en daardoor voel ik me ook niet zo goed over ons ofzo en ik gebruik hem een beetje als uitlaatklep. Komt ook nog bij dat de eerste verliefdheid begint af te nemen (ook niet heel raar na bijna 2 jaar, maar toch). Ik voel me niet echt een leuk vriendinnetje, en dat vind ik vervelend voor mn vriendje.. Gelukkig snapt hij het allemaal wel en is erg lief ![]()
|
Vriend en ik zijn naar een feestje geweest afgelopen weekend waar veel stelletjes waren. Het was een en al drama daar. Jaloezie, irritaties, steken onder water, elkaar afzeiken, dat soort dingen. Het klinkt vast niet aardig maar door al die slechte relaties daar ben ik nog eens een factor tienduizend blijer met mijn eigen relatie dan ik al was.
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Het gaat leuk en goed
![]() |
![]() |
|
![]() We waren met een huisgenote en haar vriend naar de efteling en het was zo leuk! Eerst was mijn vriend vrij stil, ook omdat hij de taal niet perfect spreekt en hij wil natuurlijk wel een normale zin afleveren en dat duurde steeds zo lang dat wij al over iets anders praatten, maar uiteindelijk kwam hij los en toen was het extra leuk. ![]() ![]()
Spoiler
|
![]() |
|
Verjaardag van mijn broer gevierd bij mijn ouders en het was fantastisch leuk. Lekker eten, flauwe spelletjes en serieuze gesprekken. Ik heb nog een hele poos alleen met hem gepraat over van alles, omdat de rest al naar bed was. Dat doen we echt te weinig en het was gewoon gaaf. En dat Lief telefoon kreeg dat zijn zus bevallen is van een zoon en dat alles goed is met ze, was ook echt wel tof. Ik ben 'tante'!
![]()
|
Zo, na een behoorlijke relatiecrisis zijn we weer een beetje aan het opkrabbelen. Ingewikkelde problemen met vriendje, die hij niet durfde te vertellen en daarom pas na heel lange tijd vertelde, nogal stom. Zo raar en zo vervreemdend om ineens helemaal anders tegen je relatie aan te kijken. En niet leuk. Gelukkig kunnen we wel wat hebben en zal het wel langzaam maar zeker beter gaan, maar ik geloof dat het nog wel een paar maanden tijd nodig heeft...
|
Verwijderd
|
Fijn weekend gehad! Vrijdag lekker gegeten en heel goed gepraat over van alels en nog wat, onder andere over mijn (verre) toekomstplannen en hoe belangrijk ik het vind dat hij het daarmee eens is. Daartegenover stond dat hij het heel belangrijk vindt dat ik doe waar ik blij van word en dat hij me zoveel als mogelijk steunt in datgene wat ik ga doen. En dat is fijn. En hij heeft hetzelfde bij mijn vrienden als ik bij die van hem: Heel erg leuke mensen, maar na een paar uur is dat ook wel weer genoeg. Het is tof dat we dat zo kunnen uitspreken, ik word daar blij van!
|
![]() |
||
Citaat:
Hier gaat ook alles prima. Ik kan zo genieten van onze luie zondagen samen <3
||
Citaat:
![]() ot: Tis best lastig om hier te wennen, ik wil zo graag het gevoel hebben dat dit ook mijn thuis is, maar ik kan niet echt iets voor mezelf opbouwen en kan het niet uitstaan dat ik nu afhankelijk van hem ben. Over een week ga ik alweer terug naar Nederland. Dan een paar weken daar om alles af te handelen en dan een weekje naar Egypte voor mijn vriendinnetje haar bruiloft (en ik denk dat ik maar een hoofddoekje ga dragen zodat niemand me ontvoert aangezien ik een dag alleen ben in Cairo) en daarna mijn spullen verhuizen hier heen endan ga ik noooooit meer bij hem weg. ![]()
|
|