Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-06-2012, 11:27
Verwijderd
Mijn grote koffer is ingepakt.
Advertentie
Oud 28-06-2012, 11:43
Mc Kauw
Mc Kauw is offline
Na 4 jaar dan toch een nieuw mobieltje. Dan zullen ze zeker alleen van die scherm-beestjes hebben.
Oud 28-06-2012, 11:54
Carn
Carn is offline
Citaat:
Niet, ik maak geen dingen, ik reken ze alleen uit.
Dat weet ik. Gemiste kans!
Oud 28-06-2012, 11:57
Verwijderd
Citaat:
Mijn grote koffer is ingepakt.
Past het allemaal?
Oud 28-06-2012, 12:01
Chick Rock
Chick Rock is offline
Hoi pipeloi, drie hoofdstukken bijna af Nog één hoofdstuk, de conclusie en de inleiding bijschaven.
Oud 28-06-2012, 12:12
Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Na 4 jaar dan toch een nieuw mobieltje. Dan zullen ze zeker alleen van die scherm-beestjes hebben.
Nee, genoeg telefoons voor normale mensen. Alleen iets beter zoeken.
Oud 28-06-2012, 12:17
Miekje*
Miekje* is offline
Jongens, het praktijkonderdeel van mijn Proeve ging echt slecht . Nu moet ik wachten op het mondelinge deel, een het is zo zenuwslopend en eng en ik ben echt zo bang dat ik ga zakken . De geit ontsnapte uit mijn houdgreep toen er nog een naald in zat, dat is echt een big nono. En ik deed de onderzoeken die ik moest doen volgens mijn eigen planning en systeem, en ik hoop dat ze gezien hebben dat ik gewoon alles netjes bij elkaar hield enzo.

Dus nu kom ik hier even zeuren /v-lid.
Oud 28-06-2012, 12:23
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Komt wel goed Miekje *roosvicee*
Oud 28-06-2012, 12:45
Verwijderd
Citaat:
Hoi pipeloi, drie hoofdstukken bijna af Nog één hoofdstuk, de conclusie en de inleiding bijschaven.
Jan, Jans en de Kinderen
Oud 28-06-2012, 12:52
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Komt wel goed Miekje *roosvicee*
Nou, dat weet ik nog zo net niet . Ik ben echt bang, en ik ben pas als zesde aan de beurt (de 2e is nu net binnen). Mijn hartslag is constant 120 .
Oud 28-06-2012, 12:56
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Nou, dat weet ik nog zo net niet . Ik ben echt bang, en ik ben pas als zesde aan de beurt (de 2e is nu net binnen). Mijn hartslag is constant 120 .
Maar die stress helpt je niet, meestal werkt het je juist tegen. Ik zou niet focussen op hoe hoog je hartslag is maar rustig ademhalen en focussen op wat je WEL allemaal weet.
Oud 28-06-2012, 12:59
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Jongens, het praktijkonderdeel van mijn Proeve ging echt slecht . Nu moet ik wachten op het mondelinge deel, een het is zo zenuwslopend en eng en ik ben echt zo bang dat ik ga zakken . De geit ontsnapte uit mijn houdgreep toen er nog een naald in zat, dat is echt een big nono. En ik deed de onderzoeken die ik moest doen volgens mijn eigen planning en systeem, en ik hoop dat ze gezien hebben dat ik gewoon alles netjes bij elkaar hield enzo.

Dus nu kom ik hier even zeuren /v-lid.
He wat vervelend zeg Maar weet je, waarschijnlijk ging het beter dan je zelf denkt! En je moet maar denken dat je er over een paar uurtjes vanaf bent, doe ik altijd en dat helpt best
Oud 28-06-2012, 13:36
Verwijderd
waarom moet het ook alweer 30 graden zijn en geen wind.
Oud 28-06-2012, 13:38
Chick Rock
Chick Rock is offline
Aaaah, zaterdag en zondag nog steeds best oke weer Ga ik dan lekker in zo'n ligstoel met Game of Thrones in de tuin liggen. Hij moet nou toch echt eens uit, ben er al wel 2 maanden in bezig ofzo.
Oud 28-06-2012, 13:45
Verwijderd
ik heb een paar examenfeestjes en ga shoppen in Maastricht. In Maastricht is het wel beter uit te houden dan hier, que warmte, daar staat wind
Oud 28-06-2012, 13:47
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Maar die stress helpt je niet, meestal werkt het je juist tegen. Ik zou niet focussen op hoe hoog je hartslag is maar rustig ademhalen en focussen op wat je WEL allemaal weet.
Ja, dat doe ik ook .
Citaat:
He wat vervelend zeg Maar weet je, waarschijnlijk ging het beter dan je zelf denkt! En je moet maar denken dat je er over een paar uurtjes vanaf bent, doe ik altijd en dat helpt best
Ja, pfoe . Dat is makkelijker gezegd dan gedaan!

Nog een uur, er zijn nog twee anderen voor mij en dan moet ik. En dan hoor ik pas om 5 uur/half 6 of ik ben geslaagd .

Het is zo kut, ik dacht vantevoren dat lab geen probleem zou zijn en dat röntgen juist een probleem zou worden, maar het bleek dus andersom . Daarom ben ik nu bang dat ik op lab ben gezakt, want elke keer als ik een ingevuld registratieformulier liet zien, dan ging ze er meteen helemaal op doorvragen en zo. En vragen stellen als: 'dit is wat je hebt gezien? Onder hetzelfde beeld als wat ik had?' Hnnnng!
Oud 28-06-2012, 13:54
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Ja, dat doe ik ook .

Ja, pfoe . Dat is makkelijker gezegd dan gedaan!

Nog een uur, er zijn nog twee anderen voor mij en dan moet ik. En dan hoor ik pas om 5 uur/half 6 of ik ben geslaagd .

Het is zo kut, ik dacht vantevoren dat lab geen probleem zou zijn en dat röntgen juist een probleem zou worden, maar het bleek dus andersom . Daarom ben ik nu bang dat ik op lab ben gezakt, want elke keer als ik een ingevuld registratieformulier liet zien, dan ging ze er meteen helemaal op doorvragen en zo. En vragen stellen als: 'dit is wat je hebt gezien? Onder hetzelfde beeld als wat ik had?' Hnnnng!
Maar zo moeten ze natuurlijk ook wel vragen stellen! En dat is stom, want dan denk je natuurlijk direct dat je het dan niet goed hebt gedaan, maar dat weet je helemaal niet zeker. Dus hou de moed erin!

En op zich kan je dus wel zeggen dat wat er ook gebeurt, om 6 uur weet je waar je aan toe bent! Dat is nog maar iets meer dan 3 uurtjes!

En jeetje, volgens mij ben jij zo'n goede student op je opleiding, als jij het niet haalt zullen dan wel heel veel mensen het niet halen. Toch? Dat zou gek zijn lijkt me. Ik heb vertrouwen in je
Oud 28-06-2012, 14:02
Verwijderd
Ik moest zes mensen (huisartsen, psychologen, dat soort mensen) bellen en had daar een uur voor uitgetrokken. Nou, als ze dan allemaal óf op vakantie zijn óf op donderdag nooit werken, ben je snel klaar Wel zes vriendelijke en duidelijke secretaresses en assistentes aan de lijn gehad
Oud 28-06-2012, 14:02
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Schrödinger, wanneer ga jij van dit soort dingen maken?
http://www.army.mil/article/82262/Pi...sers_to__fry_/

alleen jammer dat de afkorting LIPC is. Lipc. Lips. "Fire LIPS!!"
Oud 28-06-2012, 14:04
Verwijderd
Citaat:
Citaat:
Nee, genoeg telefoons voor normale mensen. Alleen iets beter zoeken.
Zoeken valt ook wel mee, de bel-telefoons liggen gewoon naast de schermbeestjes!
Oud 28-06-2012, 14:04
Lorelei
Lorelei is offline
Scriptie scriptie scriptie... la la la... ik heb er zo genoeg van... la la la.
Oud 28-06-2012, 14:05
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik moet straks werken, maar ik zit echt lui te doen. Vrije dag lui.
Oud 28-06-2012, 14:06
Verwijderd
Succes Miekje, ik zal voor je duimen!
Oud 28-06-2012, 14:08
Verwijderd
Citaat:
Ik moet straks werken, maar ik zit echt lui te doen. Vrije dag lui.
Ik heb ook vrije-middag-luiheid. Ik ben een beetje aan het simsen in het zonnetje.
Oud 28-06-2012, 15:34
Geel
Geel is offline
De rijinstructrice stond een uur te vroeg voor de deur. Ze had in haar agenda 15.00 uur opgeschreven ipv 16.00 en nu moest ik een uur eerder rijden dan ik dacht dat ik zou moeten. Het ging voor geen meter
Oud 28-06-2012, 15:34
Geel
Geel is offline
Nou ja, het ging niet echt slecht of zo. Maar wel stukken slechter dan het niveau waar ik eigenlijk nu op zit.
Oud 28-06-2012, 15:36
Verwijderd
Hoeveel lessen heb je gehad? Hoeveel zijn er gepland?
Oud 28-06-2012, 15:46
Martiño
Martiño is offline
Ik heb eigenlijk ook wel weer zin om een stukje te rijden Ik hoop dat ik zaterdag in de auto van mijn vader mag rijden
Oud 28-06-2012, 15:48
Geel
Geel is offline
Ik heb 14 rijlessen gehad en er zijn er nog een stuk of 10 gepland!
Oud 28-06-2012, 15:53
Verwijderd
Examen na 24 uur les hebben? Netjes
Oud 28-06-2012, 15:54
Geel
Geel is offline
Citaat:
Examen na 24 uur les hebben? Netjes
Wie zegt dat ik na 24 lessen examen heb? Er zijn ongeveer 24 lessen gepland op dit moment.
Oud 28-06-2012, 15:56
Verwijderd
Wat denk je dat het me interesseert hoeveel er in je agenda staan? Ik wil gewoon weten hoeveel er verwacht zijn voor je tentamen.
Oud 28-06-2012, 15:58
Geel
Geel is offline
Dat vroeg je niet hoor Ik weet niet zeker hoeveel lessen ik 'moet' voor mijn examen. Ik denk in totaal iets van 35.
Oud 28-06-2012, 15:58
Verwijderd
je bent flauw
Oud 28-06-2012, 16:02
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Ik heb ook vrije-middag-luiheid. Ik ben een beetje aan het simsen in het zonnetje.
Ik heb Sims expres niet aangezet maar ik moet over een half uurtje weg, dus ik word vast wel actiever als ik me zo ga aankleden.
Hoop ik
Oud 28-06-2012, 16:33
Chick Rock
Chick Rock is offline
Autorijden <33 Alweer lang niet gedaan, snel weer eens een lekker stuk karren met fijne muziek. Alleen jammer dat de voorste ramen van de auto van m'n ouders niet meer open kunnen
Oud 28-06-2012, 16:34
Chick Rock
Chick Rock is offline
Volgens mij heb ik 28 lessen gehad, vond ik nog best oke
Oud 28-06-2012, 16:36
Verwijderd
Hoi! Hoe gaat het hier?
Oud 28-06-2012, 17:39
Verwijderd
Citaat:
Hoi! Hoe gaat het hier?
Ik smelt hier weg. Letterlijk. Godnakende wat een hoerenaidsweer
Oud 28-06-2012, 17:46
Verwijderd
Ik heb hier nergens last van 8ste verdieping met de deur naar het balkon open betekent veel wind heerlijk. Maar het is wel vies benauwd volgens mij.
Oud 28-06-2012, 18:18
Lorelei
Lorelei is offline
Ik heb vandaag m'n rooster voor volgend jaar gemaakt want de studiegids stond eindelijk online.

Spoiler

Geil he?
Oud 28-06-2012, 18:24
Verwijderd
Geil hoor schatje
Oud 28-06-2012, 18:24
Verwijderd
Het klinkt moeilijk ook ! Maar een rooster maken is ook een idee .
Oud 28-06-2012, 18:29
Martiño
Martiño is offline
Neuroimaging en Neuroanatomy klinkt leuk
Oud 28-06-2012, 18:35
Verwijderd
Hoe komt het ineens dat het bijna juli is? Ik dacht, ik heb nog superlang voor mijn p-werkstuk en alles, maar ik heb nog maar een maand waarvan ik 1 week op vakantie ben.
Oud 28-06-2012, 18:41
Chick Rock
Chick Rock is offline
Zo he, ik realiseerde me dat ik in 4 dagen tijd bijna 10.000 woorden heb geschreven. Dat vind ik best veel
Oud 28-06-2012, 18:44
Verwijderd
Oud 28-06-2012, 18:57
Chick Rock
Chick Rock is offline
Yay!
Oud 28-06-2012, 18:58
Verwijderd
Productief
Oud 28-06-2012, 18:58
Chick Rock
Chick Rock is offline
Nog wat bijschaven morgen en de conclusie en het nawoord schrijven. Dan is het KLAAAAAR. En dan morgenavond naar de opening van een toffe tentoonstelling in m'n mooie nieuwe kleren

Regels voor berichten