Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-08-2012, 17:12
Verwijderd
Citaat:
Beachvolleyballers willen niet bij Smeets aan tafel
Spoiler

Citaat:
Als je er zo zeker van bent dat het stom wordt: twee stomme dagen hebben en 50,- kwijt zijn is erger dan twee dagen thuis op internet zitten en 50,- kwijt zijn.

Maar ik zou gewoon gaan. Beetje aan de bar hangen met andere mensen die niet zo'n zin hebben in de eerdergenoemde 'artiesten' enzo
Heb je het geld gehad?
Advertentie
Oud 10-08-2012, 17:12
Verwijderd
He Ste, je kan ook het kaartje stiekem doorverkopen over Marktplaats ofzo en daarna net doen alsof je opeens ziek bent.
Oud 10-08-2012, 17:13
Verwijderd
Citaat:
Is dit een verkapte "1990-belt-en-vraagt-of-je-naar-een-schuimparty-komt"-opmerking?
Niet zo heel verkapt De laatste keer dat ik naar een schuimparty was, was ik 14, volgens mij.

Maar eigenlijk zou ik nu misschien ook wel gaan, als ik met leuke mensen ging en zulk soort feestjes ook eens georganiseerd werden door ander volk dan skihut-publiek. Wat bij jou ook het geval is, neem ik aan.
Oud 10-08-2012, 17:14
Verwijderd
Citaat:
He Ste, je kan ook het kaartje stiekem doorverkopen over Marktplaats ofzo en daarna net doen alsof je opeens ziek bent.
Mwah, gezien het sterrenensemble aldaar kan ik me niet voorstellen dat ze als witjes over de toonbank gaan *besmuikt lacht*
Verwijderd
Citaat:
Nah dat ziek-smoesje heb ik pasgeleden al gebruikt, daar kan ik niet weer mee aan komen zetten.

En ja, ik weet het, ik ben niet de meest gezellige persoon Maar zij doen graag dingen die ik niet zo leuk vind.
Verwijderd
Citaat:
Mwah, gezien het sterrenensemble aldaar kan ik me niet voorstellen dat ze als witjes over de toonbank gaan *besmuikt lacht*
Ik vind Guus Meeuwis leuk. Gers Pardoel ook wel, maar die ken ik pas anderhalve week ofzo.
Verwijderd
Nick en Simon komen ook, dat vind ik wel weer leuk
Oud 10-08-2012, 17:15
Verwijderd
Citaat:
Heb je het geld gehad?
Ik heb nog niet gekeken! Want ik ben nog niet buiten geweest. Het 'tot ik tijd heb om weer naar buiten te gaan' van een paar dagen geleden bedoelde ik heel, heel letterlijk.
Oud 10-08-2012, 17:15
Verwijderd
Citaat:
Nah dat ziek-smoesje heb ik pasgeleden al gebruikt, daar kan ik niet weer mee aan komen zetten.

En ja, ik weet het, ik ben niet de meest gezellige persoon Maar zij doen graag dingen die ik niet zo leuk vind.
Als het precies een maand geleden was kun je het wel weer gebruiken!
Oud 10-08-2012, 17:16
Verwijderd
Citaat:
Ik heb nog niet gekeken! Want ik ben nog niet buiten geweest. Het 'tot ik tijd heb om weer naar buiten te gaan' van een paar dagen geleden bedoelde ik heel, heel letterlijk.
Staat je brievenbus aan het einde van je oprijlaan ofzo?
Verwijderd
Met wat geluk maakt Ali B nog een gastoptreden. Lekker met die handjes in de luuuuucht
Verwijderd
Eerlijkheid gebiedt me te zeggen dat ik eergisterennacht wel ongeveer vijf minuten op het balkon geweest ben. Technisch gezien is dat ook 'buiten'.
Oud 10-08-2012, 17:17
Verwijderd
Citaat:
Met wat geluk maakt Ali B nog een gastoptreden. Lekker met die handjes in de luuuuucht
Oud 10-08-2012, 17:18
Verwijderd
Citaat:
Staat je brievenbus aan het einde van je oprijlaan ofzo?
Veel erger. Ik woon in een flat, dus de brievenbus is een paar trappen af naar beneden.

Citaat:
Dan ga je toch niet mee naar al die dingen, en alleen naar dingen die je wel leuk vindt?
Oud 10-08-2012, 17:18
Verwijderd
Ik gebruik trouwens tegenwoordig zonnebrandcrème, en elke keer als ik iets hoor over huidkanker denk ik eraan hoe goed ik het van mezelf vind dat ik dat doe.
Oud 10-08-2012, 17:20
Verwijderd
Citaat:
Dan ga je toch niet mee naar al die dingen, en alleen naar dingen die je wel leuk vindt?
Ja, ik doe het ook meestal al niet hoor. Want zij gaan graag naar de Toppers, en naar Jan Smit en Guus Meeuwis en wat niet al. Maar ja, heel af en toe moet ik wel mee naar iets, anders zie ik ze helemaal nooit meer.

En ja, waarom ben ik nog vriendinnen met ze, daar heb je gelijk in.

En dit festival hebben we in maart al besproken, en in maart bestaat augustus nog lang niet, dus toen had ik iets van, ach, is misschien eens leuk, kom ik ook nog eens buiten.
Oud 10-08-2012, 17:26
Verwijderd
Ik heb maar één akelig concert mee moeten maken, min of meer. Dat was een special event bij de Efteling, of zo. Kwamen Acda & de Munnik. Omdat ik ernstig in de minderheid was met mijn onnatuurlijke aversie jegens A&dM heb ik er toch maar het beste van gemaakt. Of nou ja; móeten maken. Taking one for the team!

.. Maar het was wel *grom* achter mijn olijke snuit
Oud 10-08-2012, 17:32
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Hij is niet eens verkapt meer.

Citaat:
Haha, nice. Eén keer heb ik zoiets meegemaakt; nooit meer
Citaat:
Niet zo heel verkapt De laatste keer dat ik naar een schuimparty was, was ik 14, volgens mij.

Maar eigenlijk zou ik nu misschien ook wel gaan, als ik met leuke mensen ging en zulk soort feestjes ook eens georganiseerd werden door ander volk dan skihut-publiek. Wat bij jou ook het geval is, neem ik aan.
Ik denk dat dit inderdaad een ander slag schuimfeestje is ja
Oud 10-08-2012, 17:33
Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Ik heb maar één akelig concert mee moeten maken, min of meer. Dat was een special event bij de Efteling, of zo. Kwamen Acda & de Munnik. Omdat ik ernstig in de minderheid was met mijn onnatuurlijke aversie jegens A&dM heb ik er toch maar het beste van gemaakt. Of nou ja; móeten maken. Taking one for the team!
Ik heb Acda en de Munnik volgens mij ook moeten zien. Tevens: Di-rect en Ilse de Lange. Allemaal in verband met horecawerk. Madonna en Pink ook, die vielen toen wel mee. Pink bleek ook een sympathieke meid, want ze begroette ons olijk toen we backstage stonden.
Oud 10-08-2012, 17:34
Martiño
Martiño is offline
Toen ik een puber was had ik een enorme crush op Tim en Jamie van Di-Rect <33
Oud 10-08-2012, 17:35
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Waarom zeuren als de oplossing zo eenvoudig is? Steek die energie liever in andere zaken, die niet triviaal zijn
Zie mijn opmerking in het waar-moest-je-om-lachen-topic
Oud 10-08-2012, 17:37
Verwijderd
Citaat:
Zie mijn opmerking in het waar-moest-je-om-lachen-topic
Heb ik gelezen! En ik weet dat vrouwen graag zeuren om niets. Maar ja, kom op zeg
Oud 10-08-2012, 17:37
Verwijderd
Ik heb Ilse de lange heel vaak zien optreden.
Oud 10-08-2012, 17:38
Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Toen ik een puber was had ik een enorme crush op Tim en Jamie van Di-Rect <33
Nou, van mij mag je ze hebben.
Verwijderd
Ik betwijfel of ik ooit live muziek heb gehoord zonder Ilse de Lange erbij.
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Heb ik gelezen! En ik weet dat vrouwen graag zeuren om niets. Maar ja, kom op zeg
Soms is dat even nodig
Verwijderd
Ik heb alleen Anouk en Candy Dulfer zien optreden.
Verwijderd
Citaat:
Soms is dat even nodig
Hoe kan iets dat nul rendement oplevert nou nodig zijn
Citaat:
Ik heb alleen Anouk en Candy Dulfer zien optreden.
Gaaf, ik wil Candy Dulfer nog wel eens live zien! En als Anouk er zin in heeft, is dat ook een prima show, afgezien van een paar kutnummers
Oud 10-08-2012, 17:39
Verwijderd
Ohja, bevrijdingsfestival Zwolle natuurlijk, en geuzenpop, en een paar keer in Atak, en en en. Ok, eigenlijk heb ik heel vaak live muziek gezien zonder Ilse de Lange erbij. Maar ook heel vaak met.
Oud 10-08-2012, 17:41
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Hoe kan iets dat nul rendement oplevert nou nodig zijn
Tuurlijk levert het wel iets op, namelijk dat je irritatie niet binnen houdt. Venten
Oud 10-08-2012, 17:41
Verwijderd
Citaat:
Tuurlijk levert het wel iets op, namelijk dat je irritatie niet binnen houdt. Venten
Ik snap de irritatie ook niet echt, eerlijk gezegd
Oud 10-08-2012, 17:42
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Ik snap de irritatie ook niet echt, eerlijk gezegd
He mannen, het inlevingsvermogen van een roeiboot

Grapje hoor, kusje erop!
Oud 10-08-2012, 17:43
Verwijderd
Citaat:
En uiteraard zijn er daarna direct mensen aan de slag gegaan om zijn ding op te meten, met de afmetingen van de medaille (3,5 inch) als referentie.
Oud 10-08-2012, 17:43
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Nou, van mij mag je ze hebben.

Hmmm.

Dit was dus leuk in 2002. Wat kan er veel veranderen in tien jaar tijd.
Oud 10-08-2012, 17:44
Verwijderd
Citaat:
He mannen, het inlevingsvermogen van een roeiboot

Citaat:
Grapje hoor, kusje erop!
Verwijderd
O ik loog, ik heb de Partysquad ook live gezien.

Citaat:
Gaaf, ik wil Candy Dulfer nog wel eens live zien! En als Anouk er zin in heeft, is dat ook een prima show, afgezien van een paar kutnummers
Ik vond Candy Dulfer heel erg kut. Anouk was wel oké ja.
Martiño
Martiño is offline
4 inch in (blijkbaar) niet-erecte toestand.
Oud 10-08-2012, 17:45
Verwijderd
Het is tien over half zeven en ik ben nog niet klaar met mijn laatste werkdag. Ik moet nog drie dingen uittypen, twee van 4 kantjes en 1 van 8 kantjes. Dat kan nog wel even duren. Zal ik
a. het nu doen, en dan fokking laat en woest van de honger naar huis rijden, zodat ik op mijn laatste werkdag daadwerkelijk ook mijn werk afsluit, maar wel op een nare manier
of
b. het mee naar huis nemen, en maandag ofzo thuis doen, en het dan naar mijn opvolgster mailen zodat zij het in het systeem kan zetten, zodat ik nu naar huis kan maar wel na mijn laatste werkdag nog werk te doen heb
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
[afbeelding]

[afbeelding]

Hmmm.

Dit was dus leuk in 2002. Wat kan er veel veranderen in tien jaar tijd.
Sjezus. Wat een jochies.

Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Het is tien over half zeven en ik ben nog niet klaar met mijn laatste werkdag. Ik moet nog drie dingen uittypen, twee van 4 kantjes en 1 van 8 kantjes. Dat kan nog wel even duren. Zal ik
a. het nu doen, en dan fokking laat en woest van de honger naar huis rijden, zodat ik op mijn laatste werkdag daadwerkelijk ook mijn werk afsluit, maar wel op een nare manier
of
b. het mee naar huis nemen, en maandag ofzo thuis doen, en het dan naar mijn opvolgster mailen zodat zij het in het systeem kan zetten, zodat ik nu naar huis kan maar wel na mijn laatste werkdag nog werk te doen heb
Optie a klinkt dramatischer
Oud 10-08-2012, 17:46
Verwijderd

Lekker, hoor.
Verwijderd
Ik was ook fan van Di-rect. En Sita. En eigenlijk alles wat in 2002 in de Hitkrant stond.
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
of
Optie b natuurlijk.
Martiño
Martiño is offline
Dan moet je wel straks met gebogen hoofd en ietwat mistroostig gezicht over de bijna-lege parkeerplaats lopen om zo de juiste sfeer te creëren.
Oud 10-08-2012, 17:47
Verwijderd
Ik denk dat optie b wat veiliger is in het verkeer enzo dus ik ga dat maar doen.
Oud 10-08-2012, 17:47
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Ik was ook fan van Di-rect. En Sita. En eigenlijk alles wat in 2002 in de Hitkrant stond.
Ja, ik was ook zo'n Hitkrant/Break-Out pubertje.
Oud 10-08-2012, 17:48
Verwijderd
Citaat:
Ja, ik was ook zo'n Hitkrant/Break-Out pubertje.
Oh de Break Out las ik nooit. Een vriendin had die, en ik keek er weleens in, maar dat vond ik maar een vies blad. Van dat viezige papier, heel lelijke lay-out, bah. En natuurlijk de lelijke foto's van naakte pubers.
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Ik denk dat optie b wat veiliger is in het verkeer enzo dus ik ga dat maar doen.
Is het trouwens je laatste werkdag want vakantie of je laatste werkdag want je begint met de huisartsenopleiding?
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Oh de Break Out las ik nooit. Een vriendin had die, en ik keek er weleens in, maar dat vond ik maar een vies blad. Van dat viezige papier, heel lelijke lay-out, bah.
Ik bracht tijdschriften rond, dus vrijdagmiddag las ik altijd al die blaadjes voor ik ze zaterdagochtend bezorgde
Verwijderd
Citaat:
Ik heb Acda en de Munnik volgens mij ook moeten zien. Tevens: Di-rect en Ilse de Lange. Allemaal in verband met horecawerk. Madonna en Pink ook, die vielen toen wel mee. Pink bleek ook een sympathieke meid, want ze begroette ons olijk toen we backstage stonden.
En ze flashte je toen onbedoeld haar ondergoed! Dat moet je er ook bij vertellen.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten