Advertentie | |
|
![]() |
|
Iemand interesse in een (slaap)bank ZGAN en/of 2 bh's nooit gedragen??
http://verkopers.marktplaats.nl/6058316 LET OP!!! ALLES BELASTINGVRIJ!!!! ALLEEN BIJ ONS!!!
||
Citaat:
Edit: wat nou matras, ik bedoel hoeslaken en alles...
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Ik ben altijd extreem bang in donkere steegjes enzo, maar ik weet gewoon niet hoe ik daar niet bang voor kan zijn. Mijn zusje is een keer in elkaar geslagen terwijl ze zo'n vijftig meter achter me liep, en we waren allebei nog best jong en ik wist helemaal niet wat ik moest doen, maar toen kwam papa gelukkig.
|
![]() |
|||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() ![]() Citaat:
![]() |
![]() |
|
Gisteren liepen Para en ik over straat, en toen hoorde we een dikkig meisje in de dertig, met een hoge stem, tegen de jongen met wie ze was zeggen: "Toen we net in de auto zaten heb ik allemaal scheetjes gelaten."
|
Ook kwamen we een vluchtelinge tegen, die net in Amsterdam aangekomen was, nauwelijks Engels sprak, en naar een politiebureau moest. Dus we namen haar mee, maar er stond daar al een meisje met de dienstdoende man te praten, een meisje met een aangerande blik in haar ogen. Dus we gingen maar even buiten wachten. Zaten we daar superlang, hoorden we dat ze bijna klaar waren binnen, kwam er opeens nóg een meisje met een nog veel aangerandere uitstraling, met janken en alles, en zij had natuurlijk geen oog voor ons een drong gewoon voor.
En ja, wat doe je dan: tegen zo'n chick zeggen: "Ja, jammer voor je dat je aan je tieten getrokken bent, maar wij waren hier toch echt eerst met deze buitenlander," of gewoon voor laten gaan?
|
|