Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-08-2012, 14:55
Verwijderd
*grinnik* Ik zat je maar te plagen, Steffie. Maak van je hart geen moordkuil
Advertentie
Oud 21-08-2012, 14:56
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Ik zou een '-houding' aannemen naar ze Kat!
Oud 21-08-2012, 14:56
Verwijderd
Citaat:
Waarom hebben ze jou Katrien genoemd ipv gewoon je volledige naam? Kennen ze je al of is dit gewoon random naam-bullying terwijl ze je nog nooit gezien hebben?
Ik heb GEEN idee. Waarschijnlijk kennen ze me al (maar ik hun niet of ja, wel, maar niet in de zin van dat ik met ze omging) en heeft iemand dat gezegd, mijn naam wordt nogal vaak zo afgekort.
Oud 21-08-2012, 14:57
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Ik heb GEEN idee. Waarschijnlijk kennen ze me al (maar ik hun niet of ja, wel, maar niet in de zin van dat ik met ze omging) en heeft iemand dat gezegd, mijn naam wordt nogal vaak zo afgekort.
Maar het is duidelijk dus wel een sneer naar jou?

Want als iemand mij Col zou noemen, zou ik denken: aw, liefkozend.
Oud 21-08-2012, 14:57
Verwijderd
Citaat:
*grinnik* Ik zat je maar te plagen, Steffie. Maak van je hart geen moordkuil
Waar heb je iets gezegd dan?
Oud 21-08-2012, 14:58
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Wat is er allemaal aan de hand? Ik heb net cola, tompouce en mars-ijsjes gehaald. Mij helpt het een beetje dus ik stuur jou ook wat virtuele cola, een tompouce en een mars-ijsje
Mars ijsjes
Citaat:
Nee, nee, praat vooral verder, ik vind het wel gezellig als iemand een beetje aan het klagen is. Dan ga ik ondertussen een plan verzinnen om niet met mijn klas om te hoeven gaan. Tot nu toe is het zoiets als 'negeren en iedereen die iets tegen me zegt aankijken met een woeste vikingblik', maar dat kan nog wel wat geperfectioneerd worden.
Ik denk dat non stop Russisch praten ook wel effectief is.
Citaat:
Oud 21-08-2012, 14:58
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Citaat:
Begin er dan niet over [afbeelding]

Verder:

[afbeelding]
Eigenlijk wil ik deze uitprinten en inlijsten, als reminder. Maar ik heb geen printer!
Oud 21-08-2012, 14:59
Verwijderd
Citaat:
Waar heb je iets gezegd dan?
Oh, dan heb ik niets gezegd als je mij niet bedoelde
Oud 21-08-2012, 14:59
Verwijderd
Citaat:
Maar het is duidelijk dus wel een sneer naar jou?

Want als iemand mij Col zou noemen, zou ik denken: aw, liefkozend.
Ik weet het niet zo goed, maar ik vind het gewoon vervelend. Als iedereen er nou zo opstond, of alleen met de voornaam, okee, maar de rest staat er allemaal met volledige voor- en achternaam op.

Citaat:
Citaat:
Ik denk dat non stop Russisch praten ook wel effectief is.
Oud 21-08-2012, 15:00
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Maar natuurlijk!
Oh gelukkig ik was al de hele dag van slag omdat ik bang was dat ik je gekrenkt zou hebben
Oud 21-08-2012, 15:02
Verwijderd
Citaat:
Snap wel dat dat vervelend is hoor Etma.

Als ik jou een beetje inschat dan denk ik gewoon dat jij volwassener en ook intelligenter en ook wat, met alle respect, aparter bent dan de rest, en zo'n groep vindt het natuurlijk heerlijk om diegene eruit te pikken.

Gelukkig heb je zelfvertrouwen en levenservaring door je Ruslandavontuur, dus het gaat wel goedkomen met je!
Ze gaan me niet pesten, hoor, ik ben een moeilijk pestbaar persoon. Meer dat ik erbuiten val, niet eens omdat ik niet bij de anderen zou kunnen horen als ik dat zou willen, maar omdat het me te weinig kan schelen wat zij allemaal doen.
Oud 21-08-2012, 15:03
Miekje*
Miekje* is offline
Ik ga ook mee met klagen. Mijn cavia's moeten schoon en ik heb geen zin. Eerst maar eens wat kleren opruimen. Ik heb aan mezelf beloofd dat ik straks in het openbaar vervoer Pokemon mag spelen of Harry Potter lezen.
Verwijderd
Nou, dan komt het helemaal goed.
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Citaat:
Ze gaan me niet pesten, hoor, ik ben een moeilijk pestbaar persoon.
Oud 21-08-2012, 15:05
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Volgens mij gaat Etma gewoon bijten als iemand het in zijn/haar hoofd zou halen om haar te pesten
Oud 21-08-2012, 15:06
Carn
Carn is offline
Citaat:
Eigenlijk wil ik deze uitprinten en inlijsten, als reminder. Maar ik heb geen printer!
Maar werkt wel Ook al is jouw situatie wel iets heftiger dan die van de gemiddelde kantine-forummer hier
Oud 21-08-2012, 15:07
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Kat is heel gemeen soms hoor
Oud 21-08-2012, 15:08
Verwijderd
Citaat:
Volgens mij gaat Etma gewoon bijten als iemand het in zijn/haar hoofd zou halen om haar te pesten
Citaat:
Kat is heel gemeen soms hoor

Maar, ja, ik ben gewoon zelf een beetje te gemeen om een leuk doelwit te zijn.
Oud 21-08-2012, 15:11
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Precies.

En nu ga ik even wat te eten maken, want, het zal eens niet, ik heb honger als een paard.
Oud 21-08-2012, 15:12
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Ze gaan me niet pesten, hoor, ik ben een moeilijk pestbaar persoon. Meer dat ik erbuiten val, niet eens omdat ik niet bij de anderen zou kunnen horen als ik dat zou willen, maar omdat het me te weinig kan schelen wat zij allemaal doen.
Maar wat doen zij dan wat jou niks kan schelen, en wat doe jij dan dat hen misschien niks kan schelen?
Oud 21-08-2012, 15:12
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Bureaubladachtergrond!
Oud 21-08-2012, 15:13
Miekje*
Miekje* is offline
Kaartjes uit Amerika en Rusland <3

En nu ga ik afsluiten, anders komt er helemaal niks terecht van mijn geschoonmaak. Toedels!
Oud 21-08-2012, 15:14
Carn
Carn is offline
jongens hij is weer fijn, de stemwijzer van de Speld
http://speldwijzer.sysfix.eu/
Oud 21-08-2012, 15:15
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Citaat:
Bureaubladachtergrond!
Dat is wel een idee!
Oud 21-08-2012, 15:17
Verwijderd
Citaat:
Maar wat doen zij dan wat jou niks kan schelen, en wat doe jij dan dat hen misschien niks kan schelen?
Oh, zij roddelen over elkaar en mij, hebben een soort humor die ik niet grappig vind, gaan samen dingen doen, hebben van die groepjes. Ik heb mijn eigen vrienden die een gevoel voor humor met me delen, doe mijn eigen dingen, roddel over andere mensen, zoiets.

Maar ik heb echt genoeg vrienden, hoor. Eigenlijk maakt het me ook niet zoveel uit dat mijn klas kut is, als ik er wat langer over nadenk. Misschien valt het uiteindelijk mee, dat zou prettig zijn, en misschien niet, en dan komt dat mijn punten ten goede.
Oud 21-08-2012, 15:19
Carn
Carn is offline
ik ging tijdens mijn middelbare schoolperiode ook niet echt om met klasgenoten. Wel met mensen uit andere klassen.
Oud 21-08-2012, 15:21
Verwijderd
Kat is een doetje.
Oud 21-08-2012, 15:21
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Citaat:
Maar werkt wel Ook al is jouw situatie wel iets heftiger dan die van de gemiddelde kantine-forummer hier
Ja bla, volgens mij maakt het niet altijd zoveel uit hoe 'heftig' de shit is die je meemaakt. Voor een deel wel, maar ook voor een (groot) deel is het je k*t voelen een kwestie van hormonen en andere stofjes enzo waar je verder niet veel invloed op hebt.
Oud 21-08-2012, 15:28
Verwijderd
Citaat:
Haha, ik wilde 'm ook net gaan posten. Maar toen raakte ik afgeleid door hun poll:

<3
Oud 21-08-2012, 15:31
Carn
Carn is offline
Citaat:
Ja bla, volgens mij maakt het niet altijd zoveel uit hoe 'heftig' de shit is die je meemaakt. Voor een deel wel, maar ook voor een (groot) deel is het je k*t voelen een kwestie van hormonen en andere stofjes enzo waar je verder niet veel invloed op hebt.
Oh, natuurlijk, laat niet weg dat mensen daar ook gewoon wel een groot deel zelf van in de hand hebben of hebben gehad. Ik kan ook wel een paar A4tjes volschrijven met dingen waarvan mensen zullen zeggen "jeeetje zeg wat heftig", maar goed, dat is gewoon niet interessant en niet constructief gezien niemand er iets aan kan doen; beter tijd investeren in zaken waar je wel iets mee kan.
Geel
Geel is offline
Die quote van NPH heeft een klasgenoot op haar muur geschreven. Dat heeft ze best mooi gedaan Maar ja, ze is into tekenen en dat soort dingen.

En, Kat, ik vind het geweldig om je klaagzang te lezen! <3 Maar ik wens je heel veel sterkte hoor!
Verwijderd
Is Badr Hari echt familie van Mata Hari?
Verwijderd
Citaat:
Oud 21-08-2012, 15:32
Verwijderd
Citaat:
Die quote van NPH heeft een klasgenoot op haar muur geschreven. Dat heeft ze best mooi gedaan Maar ja, ze is into tekenen en dat soort dingen.

En, Kat, ik vind het geweldig om je klaagzang te lezen! <3 Maar ik wens je heel veel sterkte hoor!
Geelik! Wanneer ga je nou beginnen met studeren en alles?
Oud 21-08-2012, 15:32
Verwijderd
Je vraagt of ik zin heb in een minaret (8)
Oud 21-08-2012, 15:33
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Mata Hari is een artiestennaam
Oud 21-08-2012, 15:33
Geel
Geel is offline
Citaat:
Geelik! Wanneer ga je nou beginnen met studeren en alles?
Met alles beginnen begin ik liever niet aan! Maar studeren ga ik 3 september. Sowieso tot 26 september heen en weer reizen tussen hier en Leiden of tussen Nijmegen en Leiden, ik moet nog kijken. Als ik alsnog in Nijmegen word geplaatst dan ga ik in Nijmegen wonen en studeren en anders ga ik in Leiden wonen en studeren.
Oud 21-08-2012, 15:34
Carn
Carn is offline
Citaat:
Oud 21-08-2012, 15:35
Verwijderd
Zo, laatste kans om een uitgave van Stendhal bij me te bestellen, lieve kinderen, want ik ga er nu een paar op de post doen en daarna ben ik ongetwijfeld weer een tijd te lui om naar het postkantoor te fietsen.

Met strips van o.a. mij, Luwte en McKauw. Slechts 15,- incl. verzenden. Minderjarigenkorting indien ik vind dat je minderjarigenkorting verdient.

PM'en met adresgegevens en de plechtige belofte dat je geen lutser bent die daarna opeens moeilijk gaat doen met geld overmaken. Jullie hebben ongeveer vijf á tien minuten want dat is hoe lang het duurt voordat ik een broek heb gevonden en aangedaan en klaar ben voor vertrek, denk ik.
Oud 21-08-2012, 15:35
Verwijderd
Citaat:
Mata Hari is een artiestennaam
O.

Dat wist ik wel, trouwens. Wíst.

Citaat:
Met alles beginnen begin ik liever niet aan! Maar studeren ga ik 3 september. Sowieso tot 26 september heen en weer reizen tussen hier en Leiden of tussen Nijmegen en Leiden, ik moet nog kijken. Als ik alsnog in Nijmegen word geplaatst dan ga ik in Nijmegen wonen en studeren en anders ga ik in Leiden wonen en studeren.
Aha.

Echt in Leiden wonen, alleen en alles? Of ga je dan ergens mensen zoeken?
Oud 21-08-2012, 15:37
Geel
Geel is offline
Citaat:

Aha.

Echt in Leiden wonen, alleen en alles? Of ga je dan ergens mensen zoeken?
Ik weet niet hoe echt in Leiden ik ga wonen. Er was laatst een man bij ons op bezoek die misschien iets kon regelen dat ik in een studentenhuis van een Islamitische vereniging kan wonen. Dat vinden mijn ouders tot nu toe volgens mij nog het beste idee.
Oud 21-08-2012, 15:39
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Ik weet niet hoe echt in Leiden ik ga wonen. Er was laatst een man bij ons op bezoek die misschien iets kon regelen dat ik in een studentenhuis van een Islamitische vereniging kan wonen. Dat vinden mijn ouders tot nu toe volgens mij nog het beste idee.
Dat lijkt mij ook het beste idee voor jou. Ik ben echt bang dat je door al die zuipers van je geloof geschopt wordt
Oud 21-08-2012, 15:40
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Zo, laatste kans om een uitgave van Stendhal bij me te bestellen, lieve kinderen, want ik ga er nu een paar op de post doen en daarna ben ik ongetwijfeld weer een tijd te lui om naar het postkantoor te fietsen.

[afbeelding]

Met strips van o.a. mij, Luwte en McKauw. Slechts 15,- incl. verzenden. Minderjarigenkorting indien ik vind dat je minderjarigenkorting verdient.

PM'en met adresgegevens en de plechtige belofte dat je geen lutser bent die daarna opeens moeilijk gaat doen met geld overmaken. Jullie hebben ongeveer vijf á tien minuten want dat is hoe lang het duurt voordat ik een broek heb gevonden en aangedaan en klaar ben voor vertrek, denk ik.
Mijn adres had je al he?
Oud 21-08-2012, 15:40
Verwijderd
Citaat:
Dat lijkt mij ook het beste idee voor jou. Ik ben echt bang dat je door al die zuipers van je geloof geschopt wordt
Je gelooft zelf toch ook nergens in?
Oud 21-08-2012, 15:41
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Je gelooft zelf toch ook nergens in?
Nee, nou en dat wil niet zeggen dat hij en de rest van de wereld ook maar niet moeten geloven!
Oud 21-08-2012, 15:42
Verwijderd
Citaat:
Nee, nou en dat wil niet zeggen dat hij en de rest van de wereld ook maar niet moeten geloven!

Ik was eerst ook een beetje van mijn geloof gevallen, maar nu is het wel weer terug, geloof ik. Een beetje.
Oud 21-08-2012, 15:44
Geel
Geel is offline

Maar ik denk niet dat alcohol mijn ondergang wordt.
Oud 21-08-2012, 15:46
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:

Ik was eerst ook een beetje van mijn geloof gevallen, maar nu is het wel weer terug, geloof ik. Een beetje.

Citaat:

Maar ik denk niet dat alcohol mijn ondergang wordt.
Nee, maar dat is al wel de eerste stap!1!!
Oud 21-08-2012, 15:46
Martiño
Martiño is offline
Mag je niet in een gewoon studentenhuis van je ouders, Geel?
Oud 21-08-2012, 15:47
Verwijderd
Citaat:
Nee, maar dat is al wel de eerste stap!1!!
Hierna komt het luisteren naar rockmuziek, naaktlopen, homofilie en het uitsterven van de mensheid!!1!!1
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten