Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-08-2012, 18:00
Verwijderd
Kapsalon halen steef
Advertentie
Verwijderd
Citaat:
Dat is toch zo'n ieniminie hamburgertje?
Dunno, hoe weet je dat?
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Dunno, hoe weet je dat?
Een vriendin van me heeft dus een kwalitaria en daar ging ik vroeger dus altijd friet halen
Verwijderd
Citaat:
Kapsalon halen steef
Nah.
Oud 23-08-2012, 18:01
Verwijderd
Citaat:
Een vriendin van me heeft dus een kwalitaria en daar ging ik vroeger dus altijd friet halen
Ah oke. En zo'n hamburger lijkt dus niet op de foto?
Oud 23-08-2012, 18:02
Martiño
Martiño is offline
Jawel, maar het is gewoon een klein hamburgertje, voor kinderen ofzo. Je ziet ook dat die schijf tomaat bijna net zo groot is als de hamburger zelf.
Oud 23-08-2012, 18:03
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Wat is daar mis mee? Een vriendin van me runt ook een kwalitaria, en ja, de kwaliteit was erg goed
Dit is echt voor het eerst dat ik die term hoor en ik vind 't een beetje suf klinken.
Oud 23-08-2012, 18:03
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Kwalitaria? Jezus.
Wat is ermee? Ik heb er nog nooit gegeten.
Oud 23-08-2012, 18:04
Verwijderd
Citaat:
Dit is echt voor het eerst dat ik die term hoor en ik vind 't een beetje suf klinken.
Dat is wat Paulien Cornelisse zou noemen, een 'jolige samentrekking'.
Verwijderd
Citaat:
Jawel, maar het is gewoon een klein hamburgertje, voor kinderen ofzo. Je ziet ook dat die schijf tomaat bijna net zo groot is als de hamburger zelf.
Of het is een heel grote tomaat!
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Het is gewoon een keten. Beetje lame samenstelling van kwaliteit en cafetaria, maar oke
Oud 23-08-2012, 18:05
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Het is gewoon een keten. Beetje lame samenstelling van kwaliteit en cafetaria, maar oke
Oh, nou die ben ik dus nog nooit tegengekomen. Zullen ze hier in Leiuh wel niet hebben.

edit: Ah, ze hebben er 1, maar die zit in een buitenwijk. En in Roffa zitten ze alleen in Alexander en daar kom ik ook al nooit.
Oud 23-08-2012, 18:07
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Oh, nou die ben ik dus nog nooit tegengekomen. Zullen ze hier in Leiuh wel niet hebben.
Kwalitaria Luifelbaan
Bevrijdingsplein 80A
2321 CV LEIDEN
!
Oud 23-08-2012, 18:08
Noedelhap
Noedelhap is offline
Uice naamzoek, ik eet nu Tyrrell's Sweet Chili & Red Pepper. Het zijn wel goeie chips, iets krokanter en meer bite dan Lay's. Het lijkt een beetje op Kettle Chips. Wel duur.
Oud 23-08-2012, 18:10
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Kwalitaria Luifelbaan
Bevrijdingsplein 80A
2321 CV LEIDEN
!
Check mah edit!
Oud 23-08-2012, 18:11
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Of het is een heel grote tomaat!
En een hele grote ui, en een hele grote kwak mayonaise
Oud 23-08-2012, 18:14
Verwijderd
Citaat:
En een hele grote ui, en een hele grote kwak mayonaise
Nou, ik denk dat het die burger wordt als ze hem hebben, en een frikandel speciaal, en een friet met mayo.
Zal waarschijnlijk wel aardig in de kosten gaan lopen. En het is nog maar de vraag of ik het allemaal op kan. /fatty
Oud 23-08-2012, 18:19
Noedelhap
Noedelhap is offline
Ik vind die Kettle Sea Salt with Crushed Black Pepper zo lekker, dat verslaat wel de lame smaken van Lay's.
Oud 23-08-2012, 18:20
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Nou, ik denk dat het die burger wordt als ze hem hebben, en een frikandel speciaal, en een friet met mayo.
Zal waarschijnlijk wel aardig in de kosten gaan lopen. En het is nog maar de vraag of ik het allemaal op kan. /fatty
Nou! Toevallig belt die kwalitariavriendin net! Wat een toeval
Oud 23-08-2012, 18:20
Martiño
Martiño is offline
Oh, en ze vraagt of ik een rol wil overnemen in een toneelstuk spannend
Oud 23-08-2012, 18:27
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik was even vergeten dat ik geen 'gewone' pasta meer had en nu moet ik wel volkoren pasta eten /drama
Oud 23-08-2012, 18:29
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Oh, en ze vraagt of ik een rol wil overnemen in een toneelstuk spannend
Is het script van goede kwalitariaeit?
Oud 23-08-2012, 18:32
Noedelhap
Noedelhap is offline
Toen ik in de AH was heb ik maar meteen een zakje beef jerky gehaald. Ook best lekker!
Oud 23-08-2012, 18:33
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Is het script van goede kwalitariaeit?

Het is een hele leuke rol ja dus ik heb ja onder voorbehoud gezegd (mits alles lukt). Ze hebben ook nog iemand anders in de club benaderd, en die heeft wel de juiste leeftijd (als ik de rol speel zal er h.e.e.a. aan de rol herschreven moeten worden), maar het lijkt me wel enorm leuk.
Oud 23-08-2012, 18:38
Slome Kameel
Slome Kameel is offline
Citaat:
Toen ik in de AH was heb ik maar meteen een zakje beef jerky gehaald. Ook best lekker!
Ik vroeg me altijd al af wie beef jerky eten. Na al die tijd het verlossende antwoord krijgen is echt heel fijn, dankjewel, Noedels.
Oud 23-08-2012, 18:43
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Ik vroeg me altijd al af wie beef jerky eten. Na al die tijd het verlossende antwoord krijgen is echt heel fijn, dankjewel, Noedels.
M'n zus maakt het tegenwoordig zelf. Best wel goed te vret'n.
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Ik eet het normaal gesproken nooit. En het is ook takkeduur dus ik betwijfel of ik het nog een keer zal eten. Dus daar gaat je verlossende antwoord!
Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Hm, de snackbar hier is een Kwalitaria, en je kan er ook dit halen:

[afbeelding]

Hoewel hij er vast niet zo lekker uitziet in het echt als op het plaatje.

Nu weet ik niet wat ik moet doennn.
Het vlees is aan de onderkant nog wat roze, dat zegt in ieder geval iets positiefs.
Oud 23-08-2012, 18:44
Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Ik vind die Kettle Sea Salt with Crushed Black Pepper zo lekker, dat verslaat wel de lame smaken van Lay's.
Kettle is ook goed ja. Die zijn ten minste lekker hard.
Oud 23-08-2012, 18:44
Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Ik eet het ook weleens.
Oud 23-08-2012, 18:45
Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Uice naamzoek, ik eet nu Tyrrell's Sweet Chili & Red Pepper. Het zijn wel goeie chips, iets krokanter en meer bite dan Lay's. Het lijkt een beetje op Kettle Chips. Wel duur.

Ja, ze kosten wat. Maar ik vind dat het wel waard. Cheddar & Chives vind ik denk ik de lekkerste. En Worcester Sausage.
Oud 23-08-2012, 18:46
Verwijderd
Mijn broertje is beef jerky-verslaafd geweest. Ik vind het ook wel lekker.
Oud 23-08-2012, 18:55
Noedelhap
Noedelhap is offline
Dat Facebook nogal preuts is, zoals de meeste Amerikaanse sites, blijkt maar weer nu een afbeelding van de beroemde verkiezingsposter uit 1971 - waarop een naakte vrouw in een weiland te zien is - is verwijderd van de Facebook-pagina van het themakanaal Geschiedenis 24. De naakte vrouw is in strijd met de regels van Facebook.

Een woordvoerder van Facebook bevestigt dat de pagina met de poster is verwijderd vanwege de naakte vrouw. De netwerksite ziet de poster als aanstootgevend materiaal. "Dat het om een historische afbeelding gaat, maakt niet zo veel uit."

Oud 23-08-2012, 18:56
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Wie kan mij helpen met mobiel internet? Ik ga volgende week een week op de kermis zitten, maar aangezien ik alleen maar in een kassa hoef te hangen, dacht ik dat een tijdelijke internetbundel wel leuk zou zijn.
Ze bieden 25 MB voor 99 cent per dag of 350 MB voor 9,95 per maand. Ik heb geen idee hoeveel die MB's zijn. Het is overigens een tijdelijk abonnement, maar gezien ik er van maandag tot en met zondag/maandag zit, lijkt het me voordeliger om een maandje te nemen. Maar wat is 350 MB precies?
Oud 23-08-2012, 18:56
Chick Rock
Chick Rock is offline
@Noedel: Dat zag ik ook al ja typisch
Oud 23-08-2012, 19:02
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Wie kan mij helpen met mobiel internet? Ik ga volgende week een week op de kermis zitten, maar aangezien ik alleen maar in een kassa hoef te hangen, dacht ik dat een tijdelijke internetbundel wel leuk zou zijn.
Ze bieden 25 MB voor 99 cent per dag of 350 MB voor 9,95 per maand. Ik heb geen idee hoeveel die MB's zijn. Het is overigens een tijdelijk abonnement, maar gezien ik er van maandag tot en met zondag/maandag zit, lijkt het me voordeliger om een maandje te nemen. Maar wat is 350 MB precies?
Hoeveel 350 MB is kan ik je zo niet zeggen, maar die 25 MB heb je binnen een dag of twee wel op als je een beetje forumt enzo.
Oud 23-08-2012, 19:05
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Hoeveel 350 MB is kan ik je zo niet zeggen, maar die 25 MB heb je binnen een dag of twee wel op als je een beetje forumt enzo.
Als je afbeeldingen uitzet, kun je er best lang mee doen, denk ik. Want hoeveel kb is een zooitje tekst nu eigenlijk?
Oud 23-08-2012, 19:07
Verwijderd
Gvd, ik moest teringlang wachten (zo'n 5 mensen die na mij kwamen kregen hun eten eerst) en dan krijg ik ook nog eens het verkeerde mee. Friet speciaal ipv frikandel speciaal. Dus nu heb ik teveel betaald voor iets dat ik nog niet eens opeet.

Maarja, ik kan moeilijk terug om m'n GRAM te halen, toch?
Oud 23-08-2012, 19:08
Zeppelin
Zeppelin is offline
ik vind dat je wel terug kan. Maar ik zou geen zin hebben in die moeite.
Oud 23-08-2012, 19:09
Verwijderd
Citaat:
ik vind dat je wel terug kan. Maar ik zou geen zin hebben in die moeite.
Nee ik ook niet, plus dat ik niet durf :')

Dat wijf haat ik echt, ze lette ook totaal niet op waar ze mee bezig was.
Oud 23-08-2012, 19:12
Zeppelin
Zeppelin is offline
misschien vinden jullie het heel lame maar ik ben hier aan het boren om plankjes op te hangen en ik ga zo een lamp ophangen, ik weet ook hoe dat moet met kroonsteentjes en alles. Nu voel ik me vet stoer en onafhanekelijk. Hoewel ik liever toekijk terwijl een vent dit allemaal voor me doet natuurlijk, maar ja.
Oud 23-08-2012, 19:14
Verwijderd
Ik vind dat niet lame, ik was vanmiddag al trots dat ik zelf een printer heb aangesloten en alles.
Oud 23-08-2012, 19:15
Noedelhap
Noedelhap is offline
Het oude Microsoft logo:

Het nieuwe Microsoft logo:

Ligt het aan mij of is dit een enorme stap terug Saaie letters, zelfs de special touch bij de o is weg. Saai vierkant, geen SCHWUNG.
Oud 23-08-2012, 19:16
Verwijderd
Ik vind dat Windows-symbool erger
Oud 23-08-2012, 19:17
Verwijderd
Nou, als iemand nog een friet met mayo wil, hij staat hier voor je klaar. Wel koud.
Oud 23-08-2012, 19:18
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Nou, als iemand nog een friet met mayo wil, hij staat hier voor je klaar. Wel koud.
Dibs!
Oud 23-08-2012, 19:18
Zeppelin
Zeppelin is offline
oh het lampje ophangen gaat niet door want mijn lengte speelt me weer eens parten ik moet een hanglamp ophangen in de bedstee, maar ik kan er niet bij als ik op het bed sta en met de ladder al helemaal niet want dat is te ver weg van het plafond. bwaah.
Oud 23-08-2012, 19:20
Verwijderd
Huh, maar hoe hoog is die kastruimte dan?
Oud 23-08-2012, 19:24
Lorelei
Lorelei is offline
Wat een domheid op SBS6. Maar ja, wat wil je.. Het is SBS6.
Oud 23-08-2012, 19:24
Zeppelin
Zeppelin is offline
Citaat:
Huh, maar hoe hoog is die kastruimte dan?
Volgens google is de gemiddelde maat 2.52 voor een plafond, ik neem aan dat het hier ook zoiets is. Het is gewoon dezelfde hoogte als de rest van het huis. Maar, er staat dus een bed in en daarmee is het hele hok gevuld, dus kan er lastig bij. Maar iemand die lang is en op het bed gaat staan kan het wel denk ik.

Regels voor berichten