Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-08-2012, 13:05
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
De juwelier waar ik 'm liet schieten wou toestemming van een van mijn ouders, mijn vader ging ze heel enthousiast bellen En later kreeg ik nog een mooi zilveren knopje van m'n vader
Oud 25-08-2012, 13:14
Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Van Frank Zappa vond ik wel een paar nummers leuk (Bobby Brown, Muffin Man) maar een hoop nogal kinderlijk flauwe teksten. Valley Girl en Yellow Snow bijv.
Ach, teksten, schmeksten. Tegen het eind van zijn carrière ging het soms helaas meer om de tekst dan de muziek, toen ging het wat achteruit.

Maar daarvoor was de muziek gewoon perfect, dus dan boeit de tekst niet of nauwelijks. Ik vind het ook raar dat mensen zich daar zo'n zorgen over maken.
Oud 25-08-2012, 13:16
Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Ik heb wel een hekel aan albums met heel lange nummers erop. Metalbands hebben dat meestal ook. Zo leer je toch een nummer nooit kennen.
Hoezo niet? Als je drie nummers van drie minuten kunt leren kennen, kun je toch ook één nummer van tien minuten leren kennen?

Of wat vind jij lang?
Oud 25-08-2012, 13:20
Verwijderd
Citaat:
Hoezo niet? Als je drie nummers van drie minuten kunt leren kennen, kun je toch ook één nummer van tien minuten leren kennen?
Nou ja, weet niet, vind ik anders.
Oud 25-08-2012, 13:26
Turk February
Turk February is offline
Nou ja, bijvoorbeeld Willie the Pimp op Hot Rats is negen minuten, maar dat is grotendeels een solo met een zich steeds heralende riff eronder. Dat is niet zo moeilijk om te leren kennen, tenzij je die hele solo wil kunnen meezingen.
Oud 25-08-2012, 13:31
Verwijderd

wtf
dit is toch veel mooier dan die ernstig bewerkte versie op de radio waarbij het hele eerste couplet gemuffled wordt.
Oud 25-08-2012, 13:37
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Alle alto's op een stokje. Ik wilde graag een lippiercing, maar dat mocht ik niet van mijn mamma. Ze zei 'als het nou een neuspiercing was geweest...' en toen zei ik 'ok, doei, ik ga een neuspiercing laten zetten!'

Uiteindelijk heb ik toen ik twintig was alsnog de lippiercing laten zetten.
Oud 25-08-2012, 13:41
Verwijderd
Citaat:
Oh mijn god, nee toch.

Wij hadden een HEEL RAAR meisje in de klas die op een gegeven moment ineens op blote voeten naar school kwam, ook in de winter. Er gingen de wildste verhalen rond waarom ze dat deed, maar niemand wist het eigenlijk echt.

Altijd zo'n grote muil had ze, en toen moest ze een spreekbeurt houden en durfde ze niet en ging ze zo heel awkward doen. Wat had ik een hekel aan haar.
O, zo erg was ik niet hoor. Ik ging alleen 's zomers op blote voeten lopen, in de pauze, in een hoekje van het schoolplein waar niemand ons kon zien.
Oud 25-08-2012, 13:42
Verwijderd
Ik denk dat mijn kinderen onder de zestien hun hele oor vol zouden mogen laten piercen, en eventueel hun navel want die is toch al een litteken, maar verder niet. Tongpiercing is slecht voor je tanden en andere piercings laten littekens achter op plaatsen waar je later misschien geen litteken wil.
Als ze boven de zestien zijn, moeten ze het zelf weten.
Oud 25-08-2012, 13:42
Verwijderd
Citaat:
O, zo erg was ik niet hoor. Ik ging alleen 's zomers op blote voeten lopen, in de pauze, in een hoekje van het schoolplein waar niemand ons kon zien.
Ik deed wel eens m'n schoenen uit in de pauze als we buiten op het grasveld zaten, want dat zit gewoon lekkerder als je op de grond zit. Maar dan deed ik ze wel weer aan als ik opstond, natuurlijk.
Oud 25-08-2012, 13:45
Noedelhap
Noedelhap is offline
Nou, Hot Rats begint meteen goed, met Peaches en Regalia.
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Ik ben nu bij mijn ouders en heb vannacht allemaal oude foto-albums door zitten bladeren. Ik droeg van die lange, paars of rode wijde pijpen broeken met een zwarte top ofzo en meestal een zwart stoffen haarband. En dan veel zwarte touwtjes-kettinkjes en zwierige oorbellen enzo.
Turk February
Turk February is offline
Citaat:
[filmpje]
wtf
dit is toch veel mooier dan die ernstig bewerkte versie op de radio waarbij het hele eerste couplet gemuffled wordt.
Och, ik vind ze allebei wel de moeite waard.
Oud 25-08-2012, 13:46
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Jammer dat ik die foto's niet kan inscannen
Oud 25-08-2012, 13:48
Verwijderd
Ik heb nu ook Apostrophe (') en Overnite Sensations ''gekocht''.
Oud 25-08-2012, 13:52
Noedelhap
Noedelhap is offline
Zappa was wel een goede artiest, maar zijn naamkeuzes voor zijn kinderen zijn op zijn minst discutabel te noemen.

Moon Unit, Dweezil, Ahmet Emuukha Rodan and Diva Thin Muffin Pigeen
Oud 25-08-2012, 13:54
Verwijderd
Citaat:
Och, ik vind ze allebei wel de moeite waard.
Ik vind dat gemuffel een beetje eng
Oud 25-08-2012, 13:54
Verwijderd
Citaat:
Zappa was wel een goede artiest, maar zijn naamkeuzes voor zijn kinderen zijn op zijn minst discutabel te noemen.

wtf.
Oud 25-08-2012, 14:05
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:

"Op zijn minst"?
Oud 25-08-2012, 14:18
Turk February
Turk February is offline
Citaat:

Prima namen. In het dagelijks leven gebruiken de meeste mensen alleen hun voornaam, en wat is er nou met met Moon, Ahmet en Diva? Dweezil is een beetje raar, maar dat heeft ie zelf gekozen. To zijn vijfde heette hij officieel Ian Donald Calvin Euclid Zappa en was Dweezil zijn bijnaam.
Oud 25-08-2012, 14:23
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Prima namen. In het dagelijks leven gebruiken de meeste mensen alleen hun voornaam, en wat is er nou met met Moon, Ahmet en Diva? Dweezil is een beetje raar, maar dat heeft ie zelf gekozen. To zijn vijfde heette hij officieel Ian Donald Calvin Euclid Zappa en was Dweezil zijn bijnaam.
Nou, prima, prima...Het zijn wel opmerkelijke namen. Beter dan Delano of Beautifull Hope of Chaneeka, maar toch.
Oud 25-08-2012, 14:25
Verwijderd
Citaat:
Luister je Alice in Chains?
Mhm, ik vind Alice in Chains een stuk interessanter dan Nirvana en Soundgarden.
Oud 25-08-2012, 14:25
Verwijderd
Alle piercinglittekens in mijn gezicht zie je alleen als je heel goed kijkt, maar juist die in mijn navel is lelijk. Tussen het gaatje en de navel zelf loopt een strookje littekenweefsel dat heel rare dingen doet als ik in mijn buik knijp. Wat ik niet zo vaak doe in het openbaar, daar niet van. Maar dat is dus wel mijn lelijkste expiercing.
Oud 25-08-2012, 14:26
Chick Rock
Chick Rock is offline
Als ik m'n neusknopje uitdoe heb ik een derde gat in m'n neus en ik ben bang dat 'ie niet zomaar dichtgroeit. Dus hij blijft er voorlopig nog inzitten
Oud 25-08-2012, 14:29
Verwijderd
Hallo allemaal hoe gaat het hier?

En Stef, ik was weg op intro, maar heb het nog niet gevraagd. Ik heb wel minnie mouse oren of katten oren of paashaas oren voor je
Oud 25-08-2012, 14:30
Verwijderd
Citaat:
Ach, teksten, schmeksten. Tegen het eind van zijn carrière ging het soms helaas meer om de tekst dan de muziek, toen ging het wat achteruit.

Maar daarvoor was de muziek gewoon perfect, dus dan boeit de tekst niet of nauwelijks. Ik vind het ook raar dat mensen zich daar zo'n zorgen over maken.
Heb je #2 van Liquid Tension Experiment eens een spin gegeven? If not, zeker doen. Daar staan heel plezante nummers op die je vast kan waarderen
Oud 25-08-2012, 14:31
Verwijderd
Citaat:
Hallo allemaal hoe gaat het hier?

En Stef, ik was weg op intro, maar heb het nog niet gevraagd. Ik heb wel minnie mouse oren of katten oren of paashaas oren voor je
Haha, daar kan ik niet zoveel mee vrees ik

En, ja, ik dacht al zoiets! Hoe was het?
Oud 25-08-2012, 14:32
Verwijderd
Citaat:
Heb je #2 van Liquid Tension Experiment eens een spin gegeven? If not, zeker doen. Daar staan heel plezante nummers op die je vast kan waarderen
Ik heb LTE weleens geprobeerd, maar ik vond het te.... onsamenhangend. Je moet het vast veel vaker horen, maar ik werd er gek van. Ik vind instrumentale muziek en vooral metal prima, maar ik vond het toch een beetje mwa.
Oud 25-08-2012, 14:33
Verwijderd
Echt supergaaf we hebben echt bizarre dingen gedaan ook. Ik ben nu zo kapot ook, niet normaal.

En, je kunt vast wat bedenken! Ik ga er nog even over nadenken.
Oud 25-08-2012, 14:34
Verwijderd
En Dream Theater vind ik qua instrumentaal juist wel weer oke, maar die zang is af en toe tergend irritant.
Oud 25-08-2012, 14:38
Verwijderd
Citaat:
Ik heb LTE weleens geprobeerd, maar ik vond het te.... onsamenhangend. Je moet het vast veel vaker horen, maar ik werd er gek van. Ik vind instrumentale muziek en vooral metal prima, maar ik vond het toch een beetje mwa.

Gewoon over je heen laten komen, keer op keer. Als het kwartje valt, dan valt het zó kankerhard dat je van blijdschap een traantje weg moet pinken, promise.
Oud 25-08-2012, 14:43
Verwijderd

het belang van een bestrate zone rondom je huis als je in een bos in een droog gebied woont.
Oud 25-08-2012, 14:44
Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Eens zien.
Oud 25-08-2012, 14:47
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
We gaan naar de Documenta.
Oh
Citaat:
En Dream Theater vind ik qua instrumentaal juist wel weer oke, maar die zang is af en toe tergend irritant.
Eens.
Oud 25-08-2012, 14:48
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
De jailbreak is gelukt (na 2 uur, dus het lag niet aan mij), maar nu ben ik mijn reservekopie aan het terugzetten (hij zei dat ie niet de firmware aan zou tasten), maar nu ben ik bang dat ik het verneuk
Oud 25-08-2012, 14:51
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
YAY ik heb het niet verneukt
Oud 25-08-2012, 15:23
Chick Rock
Chick Rock is offline
Wat nou dat is heel leuk!
Oud 25-08-2012, 15:29
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Vast wel, maar niks gaat boven Keulen
Oud 25-08-2012, 15:37
Verwijderd
Citaat:
Vast wel, maar niks gaat boven Keulen
Griebels, daar hoorde ik het laatst nog donderen.
Oud 25-08-2012, 15:42
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:

Daarnaast zijn de teksten van Zappa briljant - ook al nam hij niets serieus, hij was meer serieus te nemen dan veel "serieuze" muziek met "serieuze" teksten.
Oud 25-08-2012, 15:44
Verwijderd
de pastoor manipuleert het koor.
Oud 25-08-2012, 15:45
Verwijderd
Citaat:
Daarnaast zijn de teksten van Zappa briljant - ook al nam hij niets serieus, hij was meer serieus te nemen dan veel "serieuze" muziek met "serieuze" teksten.
Serieus, ja?
Oud 25-08-2012, 15:55
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Griebels, daar hoorde ik het laatst nog donderen.
Je bent lekker op de Kazet-tour he
Oud 25-08-2012, 16:00
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Serieus, ja?
srsly
Oud 25-08-2012, 16:27
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Jezus, ik had eindelijk een superleuk jurkje gevonden voor de bruiloft, en het was in de uitverkoop en in mijn maat. Dus ik bestellen, helemaal blij. Krijg ik vandaag een mailtje dat er een fout in het systeem was en hij toch uitverkocht is, mijn geld is teruggestort. Maar ik wil niet mijn geld, ik wil dat jurkje! En wel in een maat die aansluit op mijn lijf enzo!
Oud 25-08-2012, 16:33
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Aww, superleuk jurkje inderdaad! Jammer.
Oud 25-08-2012, 16:33
Slome Kameel
Slome Kameel is offline
Ik ben met Schö over Zappa.
Oud 25-08-2012, 16:34
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Aww, superleuk jurkje inderdaad! Jammer.
ja!
Ze hebben wel andere grijze shift-jurkjes, maar die zijn het net-niet.
Oud 25-08-2012, 16:54
Verwijderd
Citaat:
Jezus, ik had eindelijk een superleuk jurkje gevonden voor de bruiloft, en het was in de uitverkoop en in mijn maat. Dus ik bestellen, helemaal blij. Krijg ik vandaag een mailtje dat er een fout in het systeem was en hij toch uitverkocht is, mijn geld is teruggestort. Maar ik wil niet mijn geld, ik wil dat jurkje! En wel in een maat die aansluit op mijn lijf enzo!
zijn er geen andere sites met een zelfde soort jurkje?
Oud 25-08-2012, 17:00
Verwijderd
Ik heb zin in haring.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten