Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-09-2012, 21:41
Verwijderd
Citaat:
Ik ben ook heel slecht in niet fucking awesome zijn
Advertentie
Oud 18-09-2012, 21:41
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Vast wel!
Hier staat iets van m'n vernachelde stem.
Oud 18-09-2012, 21:42
Verwijderd
Ste, je had het goed wat betreft de koffiekopjes

In koffiekopjes opruimen ben ik ook heel slecht
Oud 18-09-2012, 21:42
Verwijderd
Er staat hier naast me (in bed nota bene ) ook een theemok, een limonadeglas en een wijnglas
Oud 18-09-2012, 21:43
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik ben slecht in liegen en halve waarheden vertellen, in me houden aan planningen (in plannen zelf ben ik natuurlijk heel goed), in mijn eigen kunnen inschatten, in dingen uit m'n hoofd leren, in het inschatten van wat jongens van mij vinden. En nog veel meer uiteraard
Oud 18-09-2012, 21:44
Verwijderd
Het wordt hoog tijd dat ik weer een sociaal leven heb, niet viruteel that is ( ) zodat er iemand op bezoek komt en ik op ga ruimen
Oud 18-09-2012, 21:45
Verwijderd
Citaat:
Het wordt hoog tijd dat ik weer een sociaal leven heb, niet viruteel that is ( ) zodat er iemand op bezoek komt en ik op ga ruimen
Dit herken ik op het moment heel erg ;x
Verwijderd
Ik denk dat alle forumers zowat dat herkennen.
Verwijderd
Chick Rock
Chick Rock is offline
Hah Morgen komen er 3 studievriendinnen hier eten en ik baal juist dat ik op moet ruimen daarvoor
Oud 18-09-2012, 21:46
Verwijderd
Citaat:
Ik denk dat alle forumers zowat dat herkennen.
Citaat:
;D:;d;:;D ;;D:
Oud 18-09-2012, 21:47
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Hier staat iets van m'n vernachelde stem.
Ah, ja. Ik had al wat anders gevonden in een recent vocarootopic Ja, lekker Brits idd.
Oud 18-09-2012, 21:48
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Jemig, ik ben echt heftig aan het flirtchatten met een jongen op zo'n datingsite, pfoeeeh
Wow, ik wist niet dat mensen die datingssites echt serieus gebruikten enzo
Wil je hem gaan ontmoeten?
Citaat:
Van v-lidachtige blije liefdesposts naar hevige, geile flirtchats en van ontregelde vaginale zuurtegraden naar biologische pompoensoep. Only at WSZ.
Oud 18-09-2012, 21:51
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Wow, ik wist niet dat mensen die datingssites echt serieus gebruikten enzo
Wil je hem gaan ontmoeten?
Mja, ik moet wel, anders ontmoet ik nooit een leuke jongen :') Ik zit al een hele tijd op twee sites, maar deed er weinig mee. Ik weet ook niet of ik hem wil ga ontmoeten, we hebben echt nog geen enkel serieus gesprek gevoerd, alleen enorm geflirt ook erg leuk trouwens.
Oud 18-09-2012, 21:52
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Ah, ja. Ik had al wat anders gevonden in een recent vocarootopic Ja, lekker Brits idd.
Zag je de reactie eronder?
"You sound like a sexy man!"

Oh ja, dat is trouwens ook iets waar ik slecht in ben: Niet 'one of the guys' zijn of niet in de 'friendzone' zitten.
Oud 18-09-2012, 21:53
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Mja, ik moet wel, anders ontmoet ik nooit een leuke jongen :') Ik zit al een hele tijd op twee sites, maar deed er weinig mee. Ik weet ook niet of ik hem wil ga ontmoeten, we hebben echt nog geen enkel serieus gesprek gevoerd, alleen enorm geflirt ook erg leuk trouwens.
Nouja, is op zich best waard een keer af te spreken als het zo leuk is toch?
Oud 18-09-2012, 21:54
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik heb trouwens ook contact met een jongen waar ik wél een serieus gesprek mee had en die bovendien niet gillend wegrende toen ik zei dat ik CVS heb (dat weet de chatjongen nog niet bijvoorbeeld), en toen bleek dat 'ie officier is in het fucking leger
Oud 18-09-2012, 21:55
Verwijderd
Normaal is mijn sociale leven goed op peil hoor, maar ik bedacht dat ik best 4 dagen kon werken naast mijn master en ehm, dat loopt een beetje in de soep Of nou ja, ik moet of werk verwaarlozen, of studie, of vrienden.

Ik hoop dat het een kwestie is van in een ritme komen (en me daar aan houden )
Oud 18-09-2012, 21:56
Verwijderd
Oh ja en huishouden moet ik ook nog ergens inplannen
Oud 18-09-2012, 21:56
Verwijderd
Vier dagen werken naast je master?
Oud 18-09-2012, 21:57
Verwijderd
Aids, 35vol% waterstofperoxide voelt vrij onplezant op de huid
Oud 18-09-2012, 21:57
Verwijderd
En wat gaaf van je flirtchat CR Ik ken echt belachelijk veel mensen die online (succesvol) aan het daten zijn (en inmiddels woont het eerste stel ook samen). Hebben jullie ook plannen om elkaar te gaan ontmoeten?
Oud 18-09-2012, 21:58
Noedelhap
Noedelhap is offline
Zit je vol wratten, Q?
Oud 18-09-2012, 21:58
Verwijderd
Citaat:
Zit je vol wratten, Q?
Driewerf neen. En als ik ze had, dan nu in ieder geval niet meer
Oud 18-09-2012, 21:59
Verwijderd
Citaat:
Vier dagen werken naast je master?
Ja ;D;dD
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Ik heb trouwens ook contact met een jongen waar ik wél een serieus gesprek mee had en die bovendien niet gillend wegrende toen ik zei dat ik CVS heb (dat weet de chatjongen nog niet bijvoorbeeld), en toen bleek dat 'ie officier is in het fucking leger
Ja dan zal jouw CVS hem ook een worst wezen, als hij straks zonder armen en benen naast je ligt
Noedelhap
Noedelhap is offline
Waarvoor is het dan?
Verwijderd
Briljante ideeen heb ik altijd. Maar het gaat me lukken
Oud 18-09-2012, 22:00
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Aids, 35vol% waterstofperoxide voelt vrij onplezant op de huid
En in je neus ook haar bleken is brein bleken
Oud 18-09-2012, 22:00
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
En wat gaaf van je flirtchat CR Ik ken echt belachelijk veel mensen die online (succesvol) aan het daten zijn (en inmiddels woont het eerste stel ook samen). Hebben jullie ook plannen om elkaar te gaan ontmoeten?
Zie onderstaande Geen plannen dus.

Citaat:
Citaat:
Ja dan zal jouw CVS hem ook een worst wezen, als hij straks zonder armen en benen naast je ligt
Dat zal hem dus ook wordt wezen die van de flirtchat weet het nog niet, de officier wel
Oud 18-09-2012, 22:01
Verwijderd
Citaat:
En in je neus ook haar bleken is brein bleken
Probeerde je je neusharen te bleken?
Oud 18-09-2012, 22:03
Verwijderd
Flirten is sowieso leuk
Oud 18-09-2012, 22:03
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Zie onderstaande Geen plannen dus.

Dat zal hem dus ook wordt wezen die van de flirtchat weet het nog niet, de officier wel
ja dat snapte ik. Maar ik nam aan dat hij ook naar de oorlog moet enzo als officier.
Citaat:
Probeerde je je neusharen te bleken?
nee mijn hoofdhaar. Maar het spul is nogal penetrant. Het is al even geleden maar ik weet nog hoe het riekt.
Hoewel het niet zo erg is als permanentvloeistof, dat ruikt naar rotte eieren gekookt in warme urine. Na twee maanden rook ik het nog in mijn haar.
Oud 18-09-2012, 22:04
Verwijderd
Citaat:
ja dat snapte ik. Maar ik nam aan dat hij ook naar de oorlog moet enzo als officier.

nee mijn hoofdhaar. Maar het spul is nogal penetrant. Het is al even geleden maar ik weet nog hoe het riekt.
Hoewel het niet zo erg is als permanentvloeistof, dat ruikt naar rotte eieren gekookt in warme urine. Na twee maanden rook ik het nog in mijn haar.
Hoe weet jij wat de geur is van rotte eieren gekookt in warme urine?
Oud 18-09-2012, 22:06
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Dat weet je gewoon als je je haar gepermanent hebt.
Je weet toch hoe rotte eieren ruiken? En hoe gekookte eieren ruiken? En hoe warme urine ruikt?
combo!
Oud 18-09-2012, 22:06
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Oh zo! Dat weet ik niet eens. Hij is wel op trainingsweken in Duitsland nu, moet 'ie soldaten bommen leren gooien
Oud 18-09-2012, 22:07
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Oh zo! Dat weet ik niet eens. Hij is wel op trainingsweken in Duitsland nu, moet 'ie soldaten bommen leren gooien
brrr
Maar die overweeg je niet serieus neem ik aan?
Hoewel je wel adellijke titels krijgt als je met hem trouwt
Oud 18-09-2012, 22:07
Verwijderd
Adelijke titels? Dat lijkt me niet
Oud 18-09-2012, 22:08
Verwijderd
Citaat:
Dat weet je gewoon als je je haar gepermanent hebt.
Je weet toch hoe rotte eieren ruiken? En hoe gekookte eieren ruiken? En hoe warme urine ruikt?
combo!
Rotte eieren: ik zal het vast weleens geroken hebben, maar dat is lang geleden en ik weet nu niet meer hoe het ruikt. Gekookte eieren: ja. Warme urine: ja.
Oud 18-09-2012, 22:08
Verwijderd
Citaat:
brrr
Citaat:
Adelijke titels? Dat lijkt me niet
Oud 18-09-2012, 22:09
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
brrr
Het punt is dat ik met hem wel hele leuke gesprekken heb gevoerd, dus dat is wel een beetje gek. En hij heeft humor. En toen ik zei dat ik het leger stom vind en pacifist ben rende hij niet gillend weg. En ook dus niet toen ik zei dat ik CVS heb. En nou ja, het is dus een beetje gek
Oud 18-09-2012, 22:09
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Rotte eieren: ik zal het vast weleens geroken hebben, maar dat is lang geleden en ik weet nu niet meer hoe het ruikt. Gekookte eieren: ja. Warme urine: ja.
Je haar ruikt er drie maanden naar. Anderen roken het niet, maar omdat ik de geur heel HARD had geroken rook ik het vleugje elke keer als mijn haar langs mijn gezicht bewoog.
Ik hoorde dat van een klasgenoot. Haar ex zat bij de marine en toen kreeg zij een adellijke titel.
Maar ik weet niet of zij nou nederlands is.
Oud 18-09-2012, 22:10
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Het punt is dat ik met hem wel hele leuke gesprekken heb gevoerd, dus dat is wel een beetje gek. En hij heeft humor. En toen ik zei dat ik het leger stom vind en pacifist ben rende hij niet gillend weg. En ook dus niet toen ik zei dat ik CVS heb. En nou ja, het is dus een beetje gek
Dat is wel tof! Wil je hem in het echt ontmoeten?
Op zich is het niet leuk natuurlijk als hij altijd weg moet enzo voor trainingen. Zeker niet in het begin van een relatie, dat is heel moeilijk op afstand.
Oud 18-09-2012, 22:10
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Flirten is sowieso leuk
Ik heb echt een bord voor m'n kop wat flirten betreft. Ik heb 't niet door als het met mij gebeurd en ga er eigenlijk van uit dat het vrijwel nooit voorkomt. En de keren dat ik te horen kreeg dat ik 'flirterig' deed, had ik alleen maar de intentie om vriendelijk te zijn.
Oud 18-09-2012, 22:13
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Dat is wel tof! Wil je hem in het echt ontmoeten?
Op zich is het niet leuk natuurlijk als hij altijd weg moet enzo voor trainingen. Zeker niet in het begin van een relatie, dat is heel moeilijk op afstand.
Ik overweeg het wel ja. Maar ik kan me er weinig bij voorstellen dat het echt iets kan worden, als we al zo verschillend denken over iets vrij fundamenteels.

Citaat:
Ik heb echt een bord voor m'n kop wat flirten betreft. Ik heb 't niet door als het met mij gebeurd en de keren dat ik te horen kreeg dat ik 'flirterig' deed, had ik alleen maar de intentie om vriendelijk te zijn.
Dat heb ik ook hoor. Maar met deze chat was er echt geen twijfel mogelijk
Verwijderd
Citaat:
Je haar ruikt er drie maanden naar. Anderen roken het niet, maar omdat ik de geur heel HARD had geroken rook ik het vleugje elke keer als mijn haar langs mijn gezicht bewoog.

Ik hoorde dat van een klasgenoot. Haar ex zat bij de marine en toen kreeg zij een adellijke titel.
Maar ik weet niet of zij nou nederlands is.
Was hij niet zelf van adel?
Verwijderd
Citaat:
Ik heb echt een bord voor m'n kop wat flirten betreft. Ik heb 't niet door als het met mij gebeurd en ga er eigenlijk van uit dat het vrijwel nooit voorkomt. En de keren dat ik te horen kreeg dat ik 'flirterig' deed, had ik alleen maar de intentie om vriendelijk te zijn.
Hey Trimm :winkwink:
Oud 18-09-2012, 22:14
Verwijderd
Citaat:
Als iemand met mij flirt denk ik dat ik in de zeik genomen word en ik heb nog nooit geflirt of te horen gekregen dat ik flirtte. Ha!
Oud 18-09-2012, 22:15
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Dat heb ik ook hoor. Maar met deze chat was er echt geen twijfel mogelijk
Wou 'ie in je broekje, ja?

Citaat:
Hey Trimm :winkwink:
Heb je last van je oog, Sann?
Oud 18-09-2012, 22:15
Verwijderd
En ik heb ook wel wat ervaring met flirtchat maar dat blijft ehh chat. Internet. Niet voor iedereen hetzelfde.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten