Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-09-2012, 16:12
Verwijderd
Hebben jullie 's ochtends echt zo'n ritueel enzo? Van, eerst dagcrème en dan make-up ofzo ?
Advertentie
Oud 21-09-2012, 16:12
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Hm. Bij mij komt het denk ik doordat ik moe-ig ben. Dan zie ik er altijd wat zielug uit.

Maar nu ben ik weer wat levendiger en m'n haar droogde ineens in krullen op!

Spoiler
Je pony is waarlijk goed gelukt, CR Hoe krijg je het voor elkaar.
Oud 21-09-2012, 16:13
Verwijderd
Ik vergeet mijn dagcrème ook altijd
Verwijderd
Ik heb geen dagcrème. Elke keer dan denk ik 'Oh ja, misschien moet ik dat kopen.' en dan vergeet ik het. Of ik heb er geen geld voor
Verwijderd
Citaat:
Hebben jullie 's ochtends echt zo'n ritueel enzo? Van, eerst dagcrème en dan make-up ofzo ?
nee, niet echt, daarom vergeet ik het dus vaak ook. Ik heb wel ochtendrituelen maar die hebben meer met mijn ontbijt te maken.
Oud 21-09-2012, 16:15
Verwijderd
ik smeer alles in met nivea soft. nee kazetjes, niet de muren, alleen mezelf.
Oud 21-09-2012, 16:16
Macrador
Macrador is offline
Citaat:
2 uur voorbij mij wekker slapen, glimlachen om mijn droom, slaapdronken naar mijn badkamer strompelen, water in mijn gezicht gooien, drinken, eten, douchen, tanden poetsen
Oud 21-09-2012, 16:16
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Wat is het nut van dagcreme?

Mijn ritueel is: wassen, aankleden, haar borstelen, oogschaduw/oogpotlood/mascara, laptop uitzetten en GO!
Oud 21-09-2012, 16:17
Carn
Carn is offline
Citaat:
Nee. Behalve douchen, kleren aantrekken, tandenpoetsen en op naar de arbeit.
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Een beetje, ik was mijn gezicht en poets mijn tanden en dan doe ik dagcrème op en dan ga ik dingen doen en dan aankleden en dan make-up. Als ik thuiskom en ik hoef niks meer doet ik weer gezicht wassen, make-up eraf en dagcrème, en voor het slapengaan gezicht wassen en nachtcrème op.
Verwijderd
Hihi, mijn ritueel is 'Uit bed stappen, aankleden, (of eerst douchen, hangt er vanaf hoeveel tijd ik heb en wat ik ga doen. Als ik ga roeien dan ga ik echt niet eerst douchen want dat doe ik daarna wel. Hetzelfde met werk), ontbijten en weggaan.
Oud 21-09-2012, 16:18
Carn
Carn is offline
Citaat:
Waar is dat van/voor? Ben jij DJ of mis ik hier nu iets?

Het is een factuur voor apparatuur voor Project X Haren.
Oud 21-09-2012, 16:19
Verwijderd
Citaat:
Nee. Behalve douchen, kleren aantrekken, tandenpoetsen en op naar de arbeit.
Dit plus boterhammen smeren.
Verwijderd
Citaat:

Mijn ritueel is: wassen, aankleden, haar borstelen, oogschaduw/oogpotlood/mascara, laptop uitzetten en GO!
beschermen tegen UV-licht, droge plekjes hydrateren en eventueel oogschaduw beter vasthouden. Als het niet zonnig is, je geen droge plekjes hebt en je oogschaduw zo ook wel blijft zitten, heeft het geen nut.
Verwijderd
Citaat:
Als ik dat niet opdoe heb ik na het douchen echt een naar droge huid.
Oud 21-09-2012, 16:20
Miekje*
Miekje* is offline
Ochtend: uit bed stappen, aankleden, haar doen, tanden poetsen, gezicht wassen, make-up (en dagcrème) op, spullen pakken en naar de bus strompelen voor school/stage.

Avond: make-up eraf halen met een gezichtsdoekje, tanden poetsen en maffen.
Oud 21-09-2012, 16:20
Verwijderd
ik sta op, doe de laptop in de lader en steek een peuk op. en dan chillen. Ik hoef 's morgens nooit ergens naartoe. Voor m'n nachtdienst ga ik douchen, smeer me in met nivea, kleren aan en als ik tijd/zin heb make up. Daarna m'n haren.
Oud 21-09-2012, 16:21
Miekje*
Miekje* is offline
Ik gebruik vooral dagcrème in de winter, vanwege droge lucht en dergelijke.
Carn
Carn is offline
Citaat:
Dit plus boterhammen smeren.
Soms als ik honger heb en niet te lang ben blijven meuren Maar ik ben niet zo'n ontbijter; op t werk hebben we altijd n zut bananen en ontbijtkoek enzo dus als ik wat wil pak ik dat wel.
Miekje*
Miekje* is offline
Ohja, ik moet ook weer ens een keer zo'n blik Nivea kopen. Wereldspul.
Oud 21-09-2012, 16:22
Verwijderd
Zeau, tijd om te gaan. Doei!
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Je pony is waarlijk goed gelukt, CR Hoe krijg je het voor elkaar.
Geen idee Ik heb 'm ook nog geknipt met zo'n krom nagelschaartje, omdat ik de andere kleine schaar niet kon vinden. Het compliceerde de boel wel enigszins, maar ach, uiteindelijk lukte het best
Miekje*
Miekje* is offline
Ik ontbijt in de bus of op school, of onderweg naar de bus. Met afwisselend ontbijtkoek of eierkoeken.
Oud 21-09-2012, 16:23
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Geen idee Ik heb 'm ook nog geknipt met zo'n krom nagelschaartje, omdat ik de andere kleine schaar niet kon vinden. Het compliceerde de boel wel enigszins, maar ach, uiteindelijk lukte het best
Da's nog eens extra knap, dan

Omg, over scharen gesproken. Aanstaande vrijdag gaan we met school naar een groothandel voor trimartikelen Ik moet mezelf echt aan mijn lijstje houden, anders ga ik alles kopen wat los en vast zit. Ze hebben er echt zoveel leuke dingen <3
Oud 21-09-2012, 16:23
Verwijderd
Wekker uitzetten, 5 minuten blijven liggen en bedenken dat het buiten het bed vást niet zoveel kouder is, de gordijnen openmaken, sokken aantrekken, mijn haar in een staartje/knotje/whatever doen, water over me heen plensen, yoghurt en fruit eten, mail checken, aankleden, spullen pakken, brood eten, tandenpoetsen en mascara'en, jas aantrekken, sleutels zoeken en gaan. Meestal in die volgorde.
Oud 21-09-2012, 16:24
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik kan echt niet leven op eierkoeken 's ochtends. Ik eet (afhankelijk van of ik snel weg moet of niet) twee bruine pistoletjes uit de oven () met kaas en stroop (ja, dat is lekker) of een bak soyayoghurt met cruesli en aardbeien.
Oud 21-09-2012, 16:24
Verwijderd
ochtend: wekker uitzetten, met Theodoor knuffelen tot de snooze gaat, opstaan, naar beneden, theewater opzetten, konijnen voeren en loslaten, thee maken, melk en havermout in een kom doen en in de magnetron zetten, lunchpakket maken, havermoutpap uit de magnetron halen en doorroeren, wii fit test doen , havermout opeten met iets lichts om te lezen erbij, als ik tijd heb daarna nog iets eten zoals toast met jam ofzo, thee opdrinken, nieuwe thee zetten, douchen, tandenpoetsen, <uiterlijke verzorging>, nieuwe thee opdrinken, deur uit.

Uiterlijke verzorging is het enige deel van mijn doordeweekse ochtend dat niet ritueel verloopt.
Oud 21-09-2012, 16:25
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Da's nog eens extra knap, dan
Ik probeerde vooral te bedenken hoe een kapper een pony knipt. Dus niet in één rechte lijn, en de pluk zo boven je hoofd houden en dan de pluk ook nog inknippen.
Verwijderd
Citaat:
Omg, over scharen gesproken.
Ik denk, wat gaat er nu komen.
Lorelei
Lorelei is offline
Hai.
Oud 21-09-2012, 16:26
Verwijderd
Citaat:
Hai.
Hai. Ik moest vandaag aan je denken toen ik linguistics opdrachten aan het doen was
Oud 21-09-2012, 16:26
Verwijderd
Citaat:
Soms als ik honger heb en niet te lang ben blijven meuren Maar ik ben niet zo'n ontbijter; op t werk hebben we altijd n zut bananen en ontbijtkoek enzo dus als ik wat wil pak ik dat wel.
Broodjes op de uni zijn duurrrrr. Ontbijten is ook niet echt mijn ding
Oud 21-09-2012, 16:27
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik heb eigenlijk helemaal niet geluncht vandaag alleen drie choc chip cookies gegeten. En ik heb ook nog geen boodschappen gedaan, en daar heb ik ook geen zin in. Nog een groot mysterie wat ik dan vanavond ga eten.
Oud 21-09-2012, 16:28
Verwijderd
ik heb pas om kwart over twee geluncht omdat we heel veel huisvisites hadden.

En vanavond ga ik erachter komen of phad thai noodles een beetje fatsoenlijk in te vriezen en weer op te bakken zijn
Oud 21-09-2012, 16:29
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Ik denk, wat gaat er nu komen.
Ja, sorry

Ik bedenk me trouwens elke dag dat ik eigenlijk wel vroeger op wil staan voor een chill begin van de dag. Met lekker crackers en toost als ontbijt, ofzo. Met thee en een glas melk en elke ochtend een lange wandeling met de hond. Maarja, dan zou ik om half 6 op moeten staan, ofzo :') Dan slaap ik geloof ik toch liever nog een uurtje.
Oud 21-09-2012, 16:30
Carn
Carn is offline
ow wacht, ik ga ook altijd ff kakken voordat ik de douche in ga
Verwijderd
Voor mijn bovengenoemde ochtendritueel, inclusief toast, heb ik ongeveer 1.25 uur nodig
Miekje*
Miekje* is offline
Ik kak nooit 's ochtends.
Oud 21-09-2012, 16:31
Verwijderd
Ik kan dat niet echt plannen, het komt gewoon als het komt. Ja ik kan het wel een tijdje ophouden natuurlijk.
Oud 21-09-2012, 16:31
Verwijderd
Als ik tijd heb voor peuk+koffie dan kak ik toch echt wel 's ochtends
Oud 21-09-2012, 16:32
Carn
Carn is offline
Citaat:
Ja, sorry

Ik bedenk me trouwens elke dag dat ik eigenlijk wel vroeger op wil staan voor een chill begin van de dag. Met lekker crackers en toost als ontbijt, ofzo. Met thee en een glas melk en elke ochtend een lange wandeling met de hond. Maarja, dan zou ik om half 6 op moeten staan, ofzo :') Dan slaap ik geloof ik toch liever nog een uurtje.
Ja, dat zou ik eigenlijk ook wel willen Gemak even wat eten, stukje hardlopen, etc. maar ik ben alles behalve een ochtendmens, en sinds ik fulltime werk heb ik het nog nooit voor elkaar gekregen om gewoon ruim op tijd op te staan.
Oud 21-09-2012, 16:33
Carn
Carn is offline
Citaat:
Ik kan dat niet echt plannen, het komt gewoon als het komt. Ja ik kan het wel een tijdje ophouden natuurlijk.
Voor mij is het zeg maar fase 1 van het wakker-worden proces. Gewoon even wat dingen loslaten.
Oud 21-09-2012, 16:33
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Hai. Ik moest vandaag aan je denken toen ik linguistics opdrachten aan het doen was
wat moest je doen dan?

Citaat:
Broodjes op de uni zijn duurrrrr. Ontbijten is ook niet echt mijn ding
Ik heb vanmiddag op de uni geluncht met een broodje hamburger en een appelpannenkoek. ik vind t meestal ook te duur om daar te lunchen maar wtf, het was pannenkoekendag en ze hadden hamburgers in de aanbieding
Oud 21-09-2012, 16:34
Verwijderd
Nivea soft for teh win. Jaja, gay en alles, maar fuck it luitjes, als ik moet kiezen tussen een gortdroge gezichtshuid met schilfertjes of 's ochtends na het douchen even wat Nivea soft op m'n bakkes smeren zodat het lijkt alsof ik een sexy babyhuid heb, dan ga ik wel voor het laatste
Oud 21-09-2012, 16:36
Verwijderd
Ik denk niet dat iemand hier niveau gay vindt, met je premature boze smileys!

't Is niet alsof je vijftien euro betaalt voor een klein potje oil of olaz voor de rijpere huid.
Oud 21-09-2012, 16:36
Miekje*
Miekje* is offline
Bij ons op school zijn de meeste broodjes niet zo duur (ach, wat is duur?) Een pistolet gezond is 1,50, en daar zit dan ook alles op (kaas, ham, ei, tomaat, komkommer, sla). Dat vind ik wel meevallen. Een halve pizza margharita op pizzadag is 2 euro. En een bruin meergranenbolletje met kaas en sla is 1,30.
Oud 21-09-2012, 16:37
Miekje*
Miekje* is offline
Nivea is gewoon de bom. Ik heb van mijn opa geleerd dat je het overal voor kunt gebruiken. Mijn opa gebuikte het ook als aftershave
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Nivea soft for teh win. Jaja, gay en alles, maar fuck it luitjes, als ik moet kiezen tussen een gortdroge gezichtshuid met schilfertjes of 's ochtends na het douchen even wat Nivea soft op m'n bakkes smeren zodat het lijkt alsof ik een sexy babyhuid heb, dan ga ik wel voor het laatste
Gaaaaaaaay, vrouwen willen veel liever een schilferig reptielenhuidje dan een verzorgde huid. Dat weet je toch.. :/
Verwijderd
Citaat:
wat moest je doen dan?
Ik heb echt geen idee wat de nederlandse termen zijn, maar we moesten met verschillende datasets uit verschillende talen uitvinden of bepaalde segments tot verschillende phonemes behoren of dat ze allophones van dezelfde zijn. En nog wat andere phonology dingetjes, maar ik weet het niet meer precies. Maar ik vond/vind het wel lastig, hoor.
Verwijderd
bij mij op m'n werk zijn koekjes. En dropjes. Maar ik neem dus wel brood mee

En in het ziekenhuis was natuurlijk een hele kantine, maar wist ik van te voren nooit of ik wel tijd zou hebben om daar naar toe te gaan.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten