Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() Ik heb nog een artikel gevonden over het WRAP en hier gebruiken ze überhaupt geen lidwoord: om (blablabla) introduceren we in Nederland WRAP. Vervolgens geven we informatie over WRAP en (blablabla) En ergens anders schrijven ze WRAP helemaal uit: De methode van het Wellness Recovery Action Plan lijkt veelbelovend: (blablabla)
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar het staat gewoon idioot. Je hebt ook hondenkappers enzo, dat weet ik ook, maar het is toch niet als je soep ziet dat je meteen denkt, oh die hoef ik niet te verwarmen/koken, want het zal wel koude soep zijn, want er staat niet kooksoep op. Ik vind dat zo Amerikaans. Plaatjes met dat je katten niet in de magnetron moet stoppen ![]() |
![]() |
|
Het zal allemaal best dat Word dat zegt, maar dame in kwestie is net afgestudeerd aan de universiteit. Je zou zeggen dat ze inmiddels wel genoeg heeft geschreven om van de taalregels op de hoogte te zijn.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde à la 'Tiswah' Promillage | 499 | 12-11-2007 18:22 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Media en de islam juno | 20 | 25-11-2005 10:35 |