Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
mijn laptop. wat een miskoop, ik word GEK van dat ding. Hij loopt echt bij alles wat ik doe vast of ik moet weet ik hoelang wachten voor iets opent.
Qua ram en bits (ofzoiets) is het evenveel als mijn vorige laptop, daar heb ik speciaal op gelet (want dat is prima voor wat ik ermee doe). maar dat ding was antiek in laptop termen en die ging veel sneller dan dit ding. Ligt het eraan dat ik nu een iniminie laptopje heb (10'' volgens mij) of is acer gewoon kut met peren? Hij was er dus ook gewoon mee gekapt na 2 maanden, ging niet meer aan. Bleek een defecte harde schijf te zijn en die is vervangen (in de garantietermijn). Laatst gewijzigd op 22-09-2012 om 22:15. |
![]() |
|
Het formaat zou niks uit moeten maken, dus daar ligt het niet aan. Aangezien dit niet het eerste negatieve verhaal is wat ik hoor over Acer, heb ik het vermoeden dat het daar aan ligt. Heel erg kut. Kan je 'm niet aan één of andere sukkel verkopen op marktplaats en zelf een nieuwe (en goede!) kopen?
|
Verwijderd
|
Erg goedkope laptops zijn gewoon niet zo goed, want er wordt overal op bezuinigd en dat merk je heel snel. Daar is Acer niet uniek in.
Verder kan het formaat juist wel invloed hebben op de snelheid, want ook qua luchtdoorstroom en ventilatie zullen ze de kantjes eraf hebben gelopen. Dus zal hij sneller oververhit raken, en daar gaan computers gek van doen. Als 'ie erg warm aanvoelt kun je een laptopstandaard proberen, misschien scheelt dat. Deze lijkt me wel okay. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar het ligt er dus voornamelijk aan dat het een goedkoop kutding is, oke ;x |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik zou overigens ook geen genoegen nemen met 'goedkope laptops zijn niet zo goed' en gewoon gaan klagen. Maar ik zou tegelijkertijd wel mankementen verwachten, zeg maar. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
|
Vroeg opstaan (9 uur) met de intentie om nu eens niet mijn college te missen, krijg ik ineens keiharde koppijn en tranende ogen en word ik ontzettend misselijk. Kotsen op een lege maag is geen pretje.
![]() Daarna maar een mailtje gestuurd (deed pijn aan m'n ogen, auw!) aan de docente met uitleg en of ik aub nog deel mag nemen aan het vak, want zo streng zijn ze bij ons tegenwoordig. ![]() ![]() En toen ben ik weer in m'n nest gekropen en heb ik de rest van de dag geslapen. En nu heb ik nog steeds koppijn. ![]() ![]() ![]() ![]()
|
Aww, beterschap, trimmie!
De docent taalkunde liet ons vandaag een stuk van Stephen Fry's Planet Word zien, dat waardeerde ik wel, maar ik waardeerde het minder dat dat programma Comic Sans gebruikt als lettertype, het blijft zo'n lelijk lettertype. Ook heb ik de helft van mijn favoriete paar nette schoenen ergens laten liggen en ik vraag me af of hij ooit bij de gevonden voorwerpen terecht komt, heeft de universiteitsbieb de voordeuren naar 3 gebouwen afgeslotenzodat ik standaard zo'n 100 meter verder moet lopen door de bieb en de binnentuin, en reageert één van mijn commissieleden op geen enkele poging tot contact van mijn kant (bellen/smsen/whatsapp/posten op zijn facebookpagina waar het reacties krijgt van vier van z'n vrienden), terwijl hij wel reacties plaatst bij andere facebook-oproepjes. Wees dan niet zo laf en zeg dat je uit de commissie wil.
|
Verwijderd
|
Bah, bij mijn ouders in t dorp is een zesjarig meisje uit een raam op de tweede verdieping gevallen toen ze bij een vriendinnetje aan t spelen was. Ze heeft een week in coma gelegen en reageert er nu op als er een hand op haar hoofd wordt gelegd, het is alleen niet duidelijk of het een reflex is of wat dan ook. Moeder van t vriendinnetje heeft alles gezien/gehoord, zij stond buiten in de tuin te werken. Ik ben er echt al twee dagen ziek van, bah, zo naar
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Ik weet echt niet meer wat te doen :( Verwijderd | 7 | 09-05-2009 11:39 | |
De Kantine |
Weerwolfspel #57 Biertank 52 | 500 | 24-03-2009 21:01 | |
Verhalen & Gedichten |
Een derde gedachte, (verhaal, nog niet af). Noor-91 | 3 | 26-01-2006 09:55 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
kerstofobie: IK HAAT KERST! frankzinnig | 71 | 30-03-2003 07:46 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Dag des Oordeels Mujahidien | 82 | 24-02-2002 21:59 | |
Verhalen & Gedichten |
een stuk dat ik geschreven had toen ik stoned was.. italianboy | 12 | 12-07-2001 21:55 |