Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
http://lifehacker.com/5858128/shut-o...our-left-thumb
Overigens heb ik daar ook vaak last van als ik vroeg op moet wat naar is icm koffie ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik herken het wel van als ik vroeg op moet staan. Dan ben ik ook altijd misselijk enzo. Maar naar ik aanneem zit jij gewoon in het ochtendritme. |
![]() |
|
Nou zeg. Ik was van plan morgen even te gaan regelen om commissiewerk te gaan doen bij mijn studievereniging. Ik dacht niet dat het hen iets zou uitmaken dat ik dit jaar even geen student ben, aangezien ze blijkbaar nog steeds te weinig commissieleden hebben. Krijg ik net een mail dat ik geen lid meer mag zijn omdat ik geen student ben
![]()
|
Lullig, hadden ze dat niet eerder aan kunnen geven? Opzich snap ik ook wel dat niet-studenten geen lid kunnen zijn van een studievereniging, maar als ze weten dat je er alleen even tussenuit bent zouden ze mss wel een uitzondering kunnen maken. Jammer.
Ik ben overigens al uren wakker en heb nog steeds niks voor die presentatie. Ik heb nog 3,5 uur voordat ik naar m'n werk moet en ik ben zo fucking moe en ik snap echt geen kut van wat ze nou willen met die opdracht. ![]()
||
Citaat:
![]() En is het niet nuttiger om nu even te gaan slapen als je zo moe bent? Anders redt je het toch niet op je werk. En heb je echt geen ander moment dat je aan die opdracht kan werken?
|
Nee, want heb nog maar 3,5 uur en ik zou vandaag mijn gedeelte van de presentatie opsturen. We hadden donderdag afgesproken dat we eraan zouden werken, maar vrijdag was ik ziek en 't weekend moest ik werken.
![]()
|
Aw balen, Trimm. zet hem op, enzo!
Ik zit thuis ziekig te wezen en ik kan er zo slecht tegen als ik me heel belabberd voel zonder verkouden te zijn, koorts te hebben, te moeten kotsen of duidelijk griep te hebben. Van dat hele vage mweh-gevoel, bah.
|
|