Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-11-2012, 17:41
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Britten hebben dan ook geen smaak.
Ik weet het, echt verschrikkelijk.
Advertentie
Oud 11-11-2012, 17:57
Miekje*
Miekje* is offline
Daar deed het me ook aan denken, ja Alleen dan met een bank met rozenprint.
Oud 11-11-2012, 18:38
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
De minderprettige kinderen van boven zijn al UREN aan het rondrennen en nu is mijn vader keiharde muziek aan het draaien, maar het helpt niet
Oud 11-11-2012, 18:40
Verwijderd
HARTVERZAKKING van hier tot Tokio.
Oud 11-11-2012, 18:42
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
HARTVERZAKKING van hier tot Tokio.
What happened?
Oud 11-11-2012, 19:47
Verwijderd
Ja, mijn ouders belden. Maar ik dacht dat het mijn coach was
Oud 11-11-2012, 21:41
Verwijderd
Na twee keer mijn haar met shampoo en twee keer met cremespoeling wassen en zo hard schrobben dat mijn gezicht ervan gloeit, lig ik eindelijk in bed. Wat een bewogen dag!

Frayne, al iets van je coach?
Oud 11-11-2012, 21:43
Verwijderd
Ja, ik ben niet ingeselecteerd. Als enige van de topboten :'). Wel ingestemd voor een C4, maar niet met mensen met wie ik heb geroeid.
Oud 11-11-2012, 21:44
Verwijderd
Jammer!
Oud 11-11-2012, 21:45
Verwijderd
Best wel ja. Van mijn vriendje mocht ik er een avond van balen en daarna niet meer, maar ik wil wel blij zijn voor al mijn eigen ploeggenootjes . Dus nu ben ik blij aan het zijn en aan het studeren.
Oud 11-11-2012, 21:48
Verwijderd
Ja maar als je eigen baal gezakt is, kun je vel beter blij zijn voor anderen. Eerst zelf lekker balen dus!
Oud 11-11-2012, 23:13
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Ah dat is jammer Frayne! Maar dan heb je wel veel meer tijd over voor andere leuke dingen
Oud 11-11-2012, 23:14
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
En die smilie was trouwens niet gemeen bedoeld. Ik vind het soms maar lastig welke smilies ik hier moet gebruiken en welke betekenis ze inmiddels hebben.
Oud 11-11-2012, 23:15
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Oh hihi, het is maar goed dat ik voor de zekerheid nog even in mijn agenda keek. Morgenochtend een belangrijke afspraak! Dus ik ga mij maar gauw klaarmaken voor het slapengaan.
Oud 12-11-2012, 00:30
Carn
Carn is offline

<3
Oud 12-11-2012, 04:41
Verwijderd
Oud 12-11-2012, 04:47
Verwijderd
Nog steeds beter dan mijn standaard pick up lines
Oud 12-11-2012, 04:47
Verwijderd
Oud 12-11-2012, 07:04
Lorelei
Lorelei is offline
Goeiemorgen. Het was vanmorgen weer veel te vroeg.
Oud 12-11-2012, 07:07
Verwijderd
Hoezo was. Het is nog steeds te vroeg.
Oud 12-11-2012, 07:10
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Dit is zo lief omg <3 <3 <3
Oud 12-11-2012, 07:30
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Hoezo was. Het is nog steeds te vroeg.
True. Nou ja, als nu m'n wekker zou gaan dan zou ik daar wel mee kunnen leven. Maar ik ben alweer in Arnhem en daarvoor is 't wel te vroeg

Sarah naamzoek: heb jij enig idee waarom ik al een aantal weken 's ochtends last heb van misselijkheid (en een zeeeeer gevoelig kokhalsreflex)? Voor zover ik weet ben ik niet zwanger en ik heb ook niet enorm veel stress of zo.

edit: naja, natuurlijk weet je met deze beschrijving niet hoe dat komt maar misschien weet je wel in welke richting in kan denken en/of heb je tips om 't te verhelpen
Oud 12-11-2012, 08:02
Verwijderd
http://lifehacker.com/5858128/shut-o...our-left-thumb

Overigens heb ik daar ook vaak last van als ik vroeg op moet wat naar is icm koffie
Oud 12-11-2012, 08:04
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ugh, ik viel pas een uur voor m'n wekker ging in slaap en nu moet ik werken aan een presentatie, want ik kon er afgelopen weekend niet aan werken vanwege arbeid.
Uuuuuh, ik ben zo moe.
Oud 12-11-2012, 08:08
Verwijderd
Het zware houten bureau van mijn ouders werd grof aan de kant geduwd toen de hond eronder ging liggen Als hij op de grond gaat liggen, hoor je BAF, hij zakt gewoon door z'n poten <3
Oud 12-11-2012, 08:38
Verwijderd
Citaat:
True. Nou ja, als nu m'n wekker zou gaan dan zou ik daar wel mee kunnen leven. Maar ik ben alweer in Arnhem en daarvoor is 't wel te vroeg

Sarah naamzoek: heb jij enig idee waarom ik al een aantal weken 's ochtends last heb van misselijkheid (en een zeeeeer gevoelig kokhalsreflex)? Voor zover ik weet ben ik niet zwanger en ik heb ook niet enorm veel stress of zo.

edit: naja, natuurlijk weet je met deze beschrijving niet hoe dat komt maar misschien weet je wel in welke richting in kan denken en/of heb je tips om 't te verhelpen
Meest aannemelijke verklaringen zijn ofwel iets hormonaals (pil aan 't doorslikken misschien?) ofwel maagzuur (dat als je op je rug ligt een beetje je keel inloopt). Je zou kunnen kijken of het helpt als je een extra kussen over de lengte onder je hoofd+rug legt.
Oud 12-11-2012, 11:11
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Ja, ik ben niet ingeselecteerd. Als enige van de topboten :'). Wel ingestemd voor een C4, maar niet met mensen met wie ik heb geroeid.
Jammer Frayne! Van mij maf je even goed balen en zwelgen in zelfmedelijden Het is veel te moeilijk om het leuk voor anderen te vinden als je iets zelf niet hebt gekregen.
Oud 12-11-2012, 11:22
Verwijderd
Citaat:
Toch zwanger!

Ik herken het wel van als ik vroeg op moet staan. Dan ben ik ook altijd misselijk enzo.
Maar naar ik aanneem zit jij gewoon in het ochtendritme.
Oud 12-11-2012, 12:17
Chick Rock
Chick Rock is offline
Nou zeg. Ik was van plan morgen even te gaan regelen om commissiewerk te gaan doen bij mijn studievereniging. Ik dacht niet dat het hen iets zou uitmaken dat ik dit jaar even geen student ben, aangezien ze blijkbaar nog steeds te weinig commissieleden hebben. Krijg ik net een mail dat ik geen lid meer mag zijn omdat ik geen student ben
Oud 12-11-2012, 12:28
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Lullig, hadden ze dat niet eerder aan kunnen geven? Opzich snap ik ook wel dat niet-studenten geen lid kunnen zijn van een studievereniging, maar als ze weten dat je er alleen even tussenuit bent zouden ze mss wel een uitzondering kunnen maken. Jammer.

Ik ben overigens al uren wakker en heb nog steeds niks voor die presentatie. Ik heb nog 3,5 uur voordat ik naar m'n werk moet en ik ben zo fucking moe en ik snap echt geen kut van wat ze nou willen met die opdracht.
Oud 12-11-2012, 12:28
Chick Rock
Chick Rock is offline
Omg bij de Hema hebben ze een enorme Takkieknuffel van 120 cm, DO WANT
Oud 12-11-2012, 12:30
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Lullig, hadden ze dat niet eerder aan kunnen geven? Opzich snap ik ook wel dat niet-studenten geen lid kunnen zijn van een studievereniging, maar als ze weten dat je er alleen even tussenuit bent zouden ze mss wel een uitzondering kunnen maken. Jammer.

Ik ben overigens al uren wakker en heb nog steeds niks voor die presentatie. Ik heb nog 3,5 uur voordat ik naar m'n werk moet en ik ben zo fucking moe en ik snap echt geen kut van wat ze nou willen met die opdracht.
Dat weten ze nog niet, dus daarom ga ik morgen even langs op hun inloopuur. Misschien dat ik dan ingeschreven kan blijven

En is het niet nuttiger om nu even te gaan slapen als je zo moe bent? Anders redt je het toch niet op je werk. En heb je echt geen ander moment dat je aan die opdracht kan werken?
Oud 12-11-2012, 12:34
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Nee, want heb nog maar 3,5 uur en ik zou vandaag mijn gedeelte van de presentatie opsturen. We hadden donderdag afgesproken dat we eraan zouden werken, maar vrijdag was ik ziek en 't weekend moest ik werken.
Oud 12-11-2012, 12:36
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ah kut zeg Wat voor presentatie moet je maken?
Oud 12-11-2012, 12:53
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Aw balen, Trimm. zet hem op, enzo!

Ik zit thuis ziekig te wezen en ik kan er zo slecht tegen als ik me heel belabberd voel zonder verkouden te zijn, koorts te hebben, te moeten kotsen of duidelijk griep te hebben. Van dat hele vage mweh-gevoel, bah.
Oud 12-11-2012, 12:57
Verwijderd
AARGH INSCHRIJVEN VOOR MASTERVAKKEN OP DE UU IS ECHT NIET TE DOEN GIEV DUIDELIJKE INFO PLS
Oud 12-11-2012, 12:58
Verwijderd
Ik heb echt al duizend mailtjes gestuurd
Oud 12-11-2012, 13:02
Verwijderd
Hoerenkuthomoafstudeerscriptie
Oud 12-11-2012, 13:03
Martiño
Martiño is offline
nou nou, scheld met je eigen geaardheid!
Oud 12-11-2012, 13:03
Martiño
Martiño is offline
maar kusjes voor jou hoor <3 *aai*
Oud 12-11-2012, 13:05
Verwijderd
HOERENKUTHOMOHETEROBISEKSUELEASEKSUELESTINKSCRIPTIE

Hoeft niemand zich verwaarloosd te voelen
Oud 12-11-2012, 13:08
Martiño
Martiño is offline
Je vergeet de omniseksuelen, transgenders, omnigenders, nonseksuelen etc
Oud 12-11-2012, 13:10
Verwijderd
Stik er maar in met je geaardheid
Oud 12-11-2012, 13:10
Martiño
Martiño is offline
Zal ik vanavond zeker doen
Oud 12-11-2012, 13:11
Verwijderd
Blegh verzin eens waar ik m'n scriptie over ga schrijven jongens, dan weet ik tenminste welke docenten ik moet aanschrijven
Oud 12-11-2012, 13:12
Verwijderd
En Nederlandse docenten die een Engels vak geven en dan alleen maar in het Engels willen mailen
Martiño
Martiño is offline
In welke richting moeten we denken?
Verwijderd
IK HEB HIER GEEN TIJD VOOR :@

Wel voor lekker klagen op het forum natuurlijk
Oud 12-11-2012, 13:14
Verwijderd
Ik heb een scriptieblock. Ik doe een master Privaatrecht met een track in burgerlijk recht, dus bij voorkeur een onderwerp uit boek 1 t/m 6 BW.

Getverdemme ik heb helemaal geen zin om een onderwerp te verzinnen. Giev me a list
Oud 12-11-2012, 13:14
Verwijderd
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten