Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-09-2002, 16:09
Black Rainbow
Black Rainbow is offline
Citaat:
eztah schreef:

Dat kan ook, en ik hoop maar dat er dan nog mensen komen..
mja, dat is idd nog maar de vraag, maar de vooruitzichten van het weer zijn iig goed, dus als het kan moet het hoor, amsterdam is ook weer zo saai.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 09-09-2002, 16:40
EvilSmiley
EvilSmiley is offline
Phoe hey, riep Tommie. Er moeten nu echt snel beslissingen worden gemaakt, want de tijd dringt. En Tommie was nog nooit in zijn hele leven zo juist geweest en diep in zijn hart voelde hij dat hij een stukje had mee gedragen aan een betere Lifestyle meeting.
Met citaat reageren
Oud 09-09-2002, 16:56
Black Sugar
Black Sugar is offline
Citaat:
eztah schreef:

Maaar het is juist leuk om het eens niet in amsterdam te doen, alle lifestylemeetingen zijn daar altijd, en het wordt nu zo 'standaard' naar het waterlooplein, en dan pizza eten..
Dan ga je toch naar de Enshede Hengelo meeting enzow

Maargoed even ontopic.
Ik vind alles wel best, was sowieso van plan om 's middags al in Amsterdam rond te gaan lopen en moest daar alleen nog even iemand voor ronselen. Maargoed als er uiteindelijk al een hele grope 's middags naar Zandvoort gaat dan ga ik wel mee.
Bladiebla, waar het op uit komt is dat ik als ik dan toch zo veel geld moet neerleggen voor een meeting dat ik dan ook gebruik wil maken van de middag aangezien ik het anders zonde van het geld vind, of ik die middag nou in Amsterdam, Zandvoort of een andere plaats waar ik langs kom spendeer en met wie boeit me niet
Count me in!
Oud 09-09-2002, 16:59
Black Sugar
Black Sugar is offline
Owja ik neem mee:
Kleed. (moet eigenlijk iedereen doen vind ik!)
Warme jas + mega sjaal.
Fles met iets te drinken.
Zak chips + pringels + pak biscuitjes ofzow.
Paraplu.
Sjek.
En een zonnetje
Oud 09-09-2002, 17:53
eztah
eztah is offline
Iid, amsterdam wordt afgezaagd, en zo'n nieuwe initiatief moet gewoon gedaan worden Behalve als we donderdag horen dat het echt kloteweer wordt..
Laten we gewoon rond een uur of zeven op het station afspreken, gewoon volgens het oude plan. Dan kunnen we altijd nog 's avonds uitgaan in Amsterdam alst niet leuk is opt strand..
Met citaat reageren
Oud 09-09-2002, 19:21
feline
feline is offline
Oke oke oke, onze beste meetingmanager voor vandaag heeft nog meer plannen:

Ik ga gewoon chillen op t strand vanaf 4 uur... ik heb mobiel bij me voor waar ik zit. Het maakt mij niet uit hoe laat jullie op het station aankomen, het zal wel in een paar groepjes gaan. Maar zodra er een groepje is, bellen jullie de groep die al op het strand zit (mijn nummer) om de precieze locatie te vinden.

Et voila, heeft mijntje toch mooi in paar tellen de problemen uit de wereld geholpen.
Oud 09-09-2002, 20:06
Black Sugar
Black Sugar is offline
Is er dan iemand die zin heefd met mij in Deventer of Apeldoorn of Amersfoort of Amsterdam of Haarlem of Zandvoort te lopen 's middags?
Owja en is er iemand die langs die steden komt en met korting mee wil reizen?
Oud 09-09-2002, 20:22
Roxy
Roxy is offline
ho w8 ff... kheb een paar pagina's teruggelezen maar het word er nie duidelijker op

het is de zaterdag de 14de?
amsterdam of zandvoort?
16.00 of andere tijd?

kweet eigenlijk nog steeds nie of ik kom, ik wil wel heel graag een van deze lifestyle meetings komen... en dit idee is gewoon het gaafst... maar kheb het erg druk met nieuwe school, sport en concerten en het schijnt dat ik ook nog een sociaal leven heb hoewel ik dat bijna nooit kan vinden.. zucht..
Oud 09-09-2002, 20:34
eztah
eztah is offline
Citaat:
Roxy schreef:
[B]

het is de zaterdag de 14de
zandvoort
16.00 Vanaf die tijd is Feline daar, en zij blijft tot de rest komt

En angela, gewoon komen, want ik heb foto's
Met citaat reageren
Oud 09-09-2002, 20:48
Makan_Makan
Makan_Makan is offline
Gelukkig

Amsterdam........PFFFFFF Heb ik helemaal gezien...Zit er op school..

Zandvoort ben ik al een tijdje nie geweest dus...Lachuh!

oh en Ruben.....Ik was wel online...

Welles
nietes
WELLES!
NIETES!
WELLES WELLES WELLES......
Enz...
Oud 09-09-2002, 20:57
Roxy
Roxy is offline
Citaat:
eztah schreef:

En angela, gewoon komen, want ik heb foto's
vakantiefotows?? *kwijl* okeej ik zal mijn uiterste best doen, ik zal wel nie naar belvedere en of no avail gaan vrijdag.. misschien dat het dan kan.. kzal het voorzichtig bij mn ouders zegguh wij hebben trouwens besloten dat wij volgend jaar jullie reis gaan nadoen
Oud 10-09-2002, 10:59
Verwijderd
Citaat:
Black Sugar schreef:
Is er dan iemand die zin heefd met mij in Deventer of Apeldoorn of Amersfoort of Amsterdam of Haarlem of Zandvoort te lopen 's middags?
Owja en is er iemand die langs die steden komt en met korting mee wil reizen?
tara, kelly en ik zijn die dag waarschijnlijk ook in amsterdam, ik zal eens vragen of ze't erg vinden of je meegaat (vast niet )

moet je wel samen met ons op jogjes-strooptocht, aangezien we foto's van mooie jongetjes willen gaan verzamelen
Met citaat reageren
Oud 10-09-2002, 17:26
Black Sugar
Black Sugar is offline
Citaat:
Paranoide schreef:

tara, kelly en ik zijn die dag waarschijnlijk ook in amsterdam, ik zal eens vragen of ze't erg vinden of je meegaat (vast niet )

moet je wel samen met ons op jogjes-strooptocht, aangezien we foto's van mooie jongetjes willen gaan verzamelen
Ow maar daar heb ik geen problemen mee hoor
Oud 10-09-2002, 18:08
ruby soho
ruby soho is offline
Citaat:
Black Sugar schreef:

Ow maar daar heb ik geen problemen mee hoor
ook niet aan t gezelschap van een irritant kutkind als mij (lang leve de lifestyleverkiezingen )

oehw oehw trouwens mash, k weet niet of k de hele dag kan blijven, want k ben waarschijnlijk redelijk dood na 8ball en mn soms-half-jongetje komt waarschijnlijk mee zaterdag dus die moet k ook nog ergens gaan zoeken

*weet dus ook niet of ze de hele nacht op t strand blijft of laatste trein naar a'dam pakt*
Met citaat reageren
Oud 10-09-2002, 18:39
Verwijderd
ik kom denk ik niet (hylke en esther hadden gevraagd of ik wel widle komen maar nee denk t dus nie)
Met citaat reageren
Oud 10-09-2002, 18:45
eztah
eztah is offline
Citaat:
Mortischa schreef:
ik kom denk ik niet (hylke en esther hadden gevraagd of ik wel widle komen maar nee denk t dus nie)
*jankt*
Met citaat reageren
Oud 10-09-2002, 20:06
Black Sugar
Black Sugar is offline
Citaat:
ruby soho schreef:

ook niet aan t gezelschap van een irritant kutkind als mij (lang leve de lifestyleverkiezingen )
Dat heb niet letterlijk zo gezegd, maargoed ik ben iemand die vergeet en vergeefd en mensjes altijd een nieuwe kans wil geven dus tsja.
Ach waarom niet toch?
Oud 10-09-2002, 20:28
ruby soho
ruby soho is offline
Citaat:
Black Sugar schreef:

Dat heb niet letterlijk zo gezegd, maargoed ik ben iemand die vergeet en vergeefd en mensjes altijd een nieuwe kans wil geven dus tsja.
Ach waarom niet toch?
ghehe k meende t ook niet al te serieus hoor

als mn leven af zou gaan hangen van forumverkiezingen mocht k toch wel es een hobby gaan zoeken

maargoed ik vintut goed, maar alle jongetjes met dreads, piercings, mooie oogjes, en de perfecte kledingcombi (ja een uitgebreide beschrijving komt nog wel ) zijn voor mij... natuurlijk mogen jullie helpen zoeken en ze in mijn richting op de grond slammen, maar ik rape ze *evil laugh*
Met citaat reageren
Oud 10-09-2002, 21:09
Makan_Makan
Makan_Makan is offline
X-termi-Raper
Oud 11-09-2002, 13:15
Black Sugar
Black Sugar is offline
Citaat:
ruby soho schreef:

ghehe k meende t ook niet al te serieus hoor

als mn leven af zou gaan hangen van forumverkiezingen mocht k toch wel es een hobby gaan zoeken

maargoed ik vintut goed, maar alle jongetjes met dreads, piercings, mooie oogjes, en de perfecte kledingcombi (ja een uitgebreide beschrijving komt nog wel ) zijn voor mij... natuurlijk mogen jullie helpen zoeken en ze in mijn richting op de grond slammen, maar ik rape ze *evil laugh*
Oh, dat geeft niet hoor. Ik mag alleen kijken aankomen niet. Heb al een super cute kereltje
Oud 11-09-2002, 17:19
EvilSmiley
EvilSmiley is offline
hey feline!

ik woon ook in haarlem, misschien samen naar de meeting gaan?
Mag ik dan ook je mobiel weten, kan ik je een keertje bellen over dit alles. ik heb je al toegevoegt op msn...

maar welke tijd doen we nou
Met citaat reageren
Oud 11-09-2002, 17:29
ruby soho
ruby soho is offline
Citaat:
Black Sugar schreef:

Oh, dat geeft niet hoor. Ik mag alleen kijken aankomen niet. Heb al een super cute kereltje
pssst; je mag ze ook mijn richting in jagen
Met citaat reageren
Oud 12-09-2002, 12:22
Black Rainbow
Black Rainbow is offline
Zal ik dan maar een tijd voorstellen?

16:00 uur in Amsterdam

aangezien er zaterdag en zondag flink wat vertragingen zijn door werkzaamheden enzo, kan het nog wel is een lange rit worden, dus we moeten niet te laat afspreken.

en de weersverwachtingen zijn
Met citaat reageren
Oud 12-09-2002, 15:05
Black Sugar
Black Sugar is offline
Citaat:
Black Rainbow schreef:
Zal ik dan maar een tijd voorstellen?

16:00 uur in Amsterdam

aangezien er zaterdag en zondag flink wat vertragingen zijn door werkzaamheden enzo, kan het nog wel is een lange rit worden, dus we moeten niet te laat afspreken.

en de weersverwachtingen zijn
Ja, maar. Ik wilde nog even door amsterdam lopen en kan daar pas om 3 uur zijn

Owja, heel mischien neem ik een vriendin mee.
Ze is heel lief en bijt niet.
Oud 12-09-2002, 15:10
Verwijderd
Citaat:
Black Sugar schreef:

Ja, maar. Ik wilde nog even door amsterdam lopen en kan daar pas om 3 uur zijn

Owja, heel mischien neem ik een vriendin mee.
Ze is heel lief en bijt niet.
Ik zat eigenlijk ook aan een later tijdstip te denken, een uur of vijf/zes..

iris - komt lydia mee? (trouwens, kan het zijn dat ik haar aan het eind van de zomervakantie en trier (=stad in duitsland) heb gezien?)

ohja, misschien blijf ik niet de hele nacht maar tot een uur of tien :/ ik heb de laatste tijd heel veel last van keelpijn, en dan is het niet echt slim om s'nachts op een strand te gaan zitten (lees: zee, water, wind, koud, bah :/)

ooowja, en italianboy/bor gaat niet mee, waarschijnlijk. (met andere woorden: kan iemand even de lijst aanpassen, ik heb geen zin )
Met citaat reageren
Oud 12-09-2002, 15:14
Black Sugar
Black Sugar is offline
Citaat:
Paranoide schreef:

iris - komt lydia mee? (trouwens, kan het zijn dat ik haar aan het eind van de zomervakantie en trier (=stad in duitsland) heb gezien?)
Neej, ze kan niet en mag niet van haar ouders. Haar ouders gaan op vakantie en omdat ze huisarrest heefd word ze bij een of andere k*t tante gedumpt.

Meisje dat mischien mee gaat heet Jennifer, maar ze moet het er nog even met haar ouders over hebben.
Oud 12-09-2002, 15:18
EvilSmiley
EvilSmiley is offline
Misschien kunnen we ook zo iets afspreken alleen dan in zandvoort, zodat we later elkaar kunnen bellen en elkaar vinden op het station?
14:00 bij het station zandvoort?

Het word erg lekker weer, dus misschien wel leuk om er smiddags ook te zijn ?
Met citaat reageren
Oud 12-09-2002, 15:18
ruby soho
ruby soho is offline
Citaat:
Paranoide schreef:

ohja, misschien blijf ik niet de hele nacht maar tot een uur of tien :/ ik heb de laatste tijd heel veel last van keelpijn, en dan is het niet echt slim om s'nachts op een strand te gaan zitten (lees: zee, water, wind, koud, bah :/)

ooowja, en italianboy/bor gaat niet mee, waarschijnlijk. (met andere woorden: kan iemand even de lijst aanpassen, ik heb geen zin )
JIJ SLET!

eerst tegen mij zeggen dat mn jogje niet meemag omdat k dan niet de hele nacht kan blijven en dan zelf niet blijven!

Met citaat reageren
Oud 12-09-2002, 15:24
kaleidoscope
kaleidoscope is offline
I won't be able to make it..
Ik sla een meetingkje over
Met citaat reageren
Oud 12-09-2002, 15:26
*Fallen_Tear*
*Fallen_Tear* is offline
Is het nou in A'dam of zantvoort

Zaterdag ben ik waarsch wel in A'dam, maar naar zandvoort ga ik dus NIET!
Oud 12-09-2002, 15:50
Black Rainbow
Black Rainbow is offline
Citaat:
Paranoide schreef:

6 o'clock it is then

en je blijft wel de hele nacht, als je ons hele marsmannetjesverhaaltje in beeld om wil zetten hebben we wel een hele nacht nodig, want ik heb een nieuw wapen, de ultrahighresolutionalphablendingmorpinghypergun V2.0 dus ik heb nog wat goed te maken bij jou
En we houden elkaar wel warm. (is ook ziekjes en hoopt dat ie zich morgen alweer beter voeld, hoe dan ook ga ik )

nu nog ff een lijstje, of ie nou nog klopt weet ik niet, ff je eige naam weghalen als je niet meer komt

1) Feline
2) Li
3) The exploding boy
4) Black Sugar
5) Nare Man
6) Alex
7) Black Rainbow
8) Prototype
9)
10) Ruff Thugg
11) Paranoide
12) EvilSmiley
13) Bor
14) Ruby Soho
15) Eztah
16) Bertbart
17) Ninnoc
18) Adrenaline
19) a new noise
20) Roxy
21) Marshall_Mathers
22) AnzjeboowN
23)*Fallen_Tear* (rosien) (Alleen A'dam)
24) Drama
25) Rodina (misschien)
26) Dying Bride
28) martinuszaq
29) avelon
Met citaat reageren
Oud 12-09-2002, 18:23
Makan_Makan
Makan_Makan is offline
Ik sta er nie bij ...SNIk SNIK
Oud 12-09-2002, 18:36
Verwijderd
1) Feline
2) Li
3) The exploding boy
4) Black Sugar
5) Nare Man
6) Alex
7) Black Rainbow
8)
9)
10) Ruff Thugg
11) Paranoide
12) EvilSmiley
13) Bor
14) Ruby Soho
15) Eztah
16) Bertbart
17) Ninnoc
18) Adrenaline
19) a new noise
20) Roxy
21) Marshall_Mathers
22) AnzjeboowN
24) Drama
25) Rodina (misschien)
26) Dying Bride
28) martinuszaq
29) avelon
Met citaat reageren
Oud 12-09-2002, 18:49
the exploding boy
the exploding boy is offline
ik moet even kijken of ik nog kan komen, ik dacht dat het pas volgende week was en ik heb m'n loon nog niet binnen
ga me best doen
Met citaat reageren
Oud 12-09-2002, 18:51
Verwijderd
als ik ga, wat dus niet vast staat, dan ga ik waarschijnlijk naar amsterdam en niet naar zandvoort
Met citaat reageren
Oud 12-09-2002, 19:04
Verwijderd
1) Feline
2) Li
3) The exploding boy
4) Black Sugar
5) Nare Man
6) Alex
7) Black Rainbow
8)
9)
10) Ruff Thugg
11) Paranoide *waarschijnlijk niet de hele nacht*
12) EvilSmiley
13)
14) Ruby Soho
15) Eztah
16) Bertbart
17) Ninnoc
18) Adrenaline *misschien*
19) a new noise
20) Roxy
21) Marshall_Mathers
22) AnzjeboowN
24) Drama
25) Rodina (misschien)
26)
28) martinuszaq
29) avelon
30) Makan_Makan

Citaat:
Black Rainbow schreef:

en je blijft wel de hele nacht, als je ons hele marsmannetjesverhaaltje in beeld om wil zetten hebben we wel een hele nacht nodig, want ik heb een nieuw wapen, de ultrahighresolutionalphablendingmorpinghypergun V2.0 dus ik heb nog wat goed te maken bij jou
En we houden elkaar wel warm. (is ook ziekjes en hoopt dat ie zich morgen alweer beter voeld, hoe dan ook ga ik )
Jamaar jamaar
*kijkt zielig* ik heb de geevalueerde versie van de kinkhoest, geloof ik eentje die komt met koppijn en een slecht humeur.. dus het is helemaal niet leuk om mij in de buurt te hebben nu :/

Ik denk er nog wel even over na

Citaat:
ruby soho schreef:

JIJ SLET!

eerst tegen mij zeggen dat mn jogje niet meemag omdat k dan niet de hele nacht kan blijven en dan zelf niet blijven!

Toen dacht ik dat ik wel gauw beter zou worden, maar die stomme hoest blijft steeds hetzelfde :/

*kijkt nog zieliger*

EN IK BEN GEEN SLET *beledigd* ik rape geen jogjes, jij wel

En we gaan wel nog altijd winkelen, ja.

Ohja, trouwens, hoe laat spreken we (=tara, ik, iris+eventueel vriendinnetje, en heeeel misschien marge) af in amsterdam?
Met citaat reageren
Oud 13-09-2002, 12:46
Black Sugar
Black Sugar is offline
Citaat:
Paranoide schreef:

Ohja, trouwens, hoe laat spreken we (=tara, ik, iris+eventueel vriendinnetje, en heeeel misschien marge) af in amsterdam?
Ik kan om half 3 in Amsterdam zijn. (dan komt mijn treintje aan)
Owja en dat meisje mag niet mee
Oud 13-09-2002, 15:40
martinuszaq
martinuszaq is offline
ik kom ook uit almere ik rij met borderliner mee! tot zaterdag
Met citaat reageren
Oud 13-09-2002, 15:43
the exploding boy
the exploding boy is offline
ik kom helemaal niet meer, ik wilde een strand meeting, niet de zoveelste amsterdam meeting
Met citaat reageren
Oud 13-09-2002, 16:01
Black Rainbow
Black Rainbow is offline
Citaat:
the exploding boy schreef:
ik kom helemaal niet meer, ik wilde een strand meeting, niet de zoveelste amsterdam meeting

De bedoeling is ook dat we naar het strand gaan, nadat we verzameld hebben in A'dam trekken we met z'n allen richting zandvoort

tenminste dat is het idee geloof ik
Met citaat reageren
Oud 13-09-2002, 16:16
Verwijderd
Citaat:
Ik, tara en iris gaan winkelen in amsterdam, dat heeft niets met de meeting te maken.

Om zes uur verzamelen de mensen die vanauit of door amsterdam moeten bij centraal station om naar het strand te gaan. Het enige wat dat met de meeting te maken heeft is dat we met zijn allen naar die meeting gaan. Vanuit amsterdam, ja.

De officiele meeting begint in zantvoort, om zeven uur.

Geen zoveelste amsterdammeeting, dus.
Met citaat reageren
Oud 13-09-2002, 17:16
feline
feline is offline
Oke, t is dus allemaal weer niet helemaal zeker of ik kan, ivm hoe ik thuiskom enzo...
'k ga in ieder geval niet van zandvoort naar haarlem fietsen, kutweg. Dus 't hangt af van wie er welke kant opfietst.
Anders kom ik misschien wel , maar dan ga ik gewoon rond uurtje of 9 terug..
Oud 13-09-2002, 20:29
Black Sugar
Black Sugar is offline
Citaat:
Ja, maar er is toch ook een strand meeting.
Alleen een paar mensjes, in verschillende groepjes gaan al vast naar Amsterdam van te voren.
Ik hou een strandmeeting!

Owja wie neemt er een zaklamp ofzow mee? Mischien handig als je even moet plassen...

Laatst gewijzigd op 13-09-2002 om 20:44.
Met citaat reageren
Oud 13-09-2002, 20:58
Avelon
Avelon is offline
tralalla...
goed ik wil heeel graag komen, ben beetje bang en niet alleen omdat jullie eng zijn maar ook omdat ik denk dat ik het niet ga vinden
mits ik dus binnen nu en morgen zes uur een telefoonnummer op mn email heb staan..
ik ga wel zelf mn best doen hoor (kelly stalken, maar het is gewoon makkelijk als er meerdere opties staan voor als er bereik/batterij problemen zijn bij de tel die ik ga hebben )

hoe weet iedereen voor de rest dan waar het precies is? is het strand zo klein?ik neem aan dat niet iedereen via amsterdam komt
Oud 13-09-2002, 21:08
Roxy
Roxy is offline
sowwy ik kan helaas nie komen, terwijl het zown koewl plan is maar ik moet die dag dr na fit zijn en redelijk vroeg op enzow dus dat red ik dan allemaal nie, daarnaast heb ik ook nog een berg schoolwerk wat ik in dit weekend moet doen dus *huilt*
Oud 13-09-2002, 21:11
Verwijderd
Citaat:
Avelon schreef:
tralalla...
goed ik wil heeel graag komen, ben beetje bang en niet alleen omdat jullie eng zijn maar ook omdat ik denk dat ik het niet ga vinden
mits ik dus binnen nu en morgen zes uur een telefoonnummer op mn email heb staan..
ik ga wel zelf mn best doen hoor (kelly stalken, maar het is gewoon makkelijk als er meerdere opties staan voor als er bereik/batterij problemen zijn bij de tel die ik ga hebben )

hoe weet iedereen voor de rest dan waar het precies is? is het strand zo klein?ik neem aan dat niet iedereen via amsterdam komt
Kel komt niet meer, het komt nu even heel slecht uit voor haar :/

En hoe de rest er komt weet ik niet, wij staan gewoon om zeven uur op het verzamelpunt (= 't treinstation van zantvoort) te wachten tot er iemand komt die de weg weet

Hoe laat kom jij dan?

---

Trouwens mensen, ik blijf nu dus zeker weten niet de hele nacht.. Ben te ziek, te brak, en waarschijnlijk te chagrijnig om de hele nacht wakker te blijven. Nee, slapen op het strand is ook geen optie Marge en ik gaan rond tien/elf uur weg.

Omdat wij dus maar drie uurtjes ofzo meeten nemen we waarschijnlijk alleen waxinelichtjes mee ofzo, en niet alles wat we van plan waren mee te nemen als we de hele nacht zouden blijven.

*kijkt heel zielig*
Met citaat reageren
Oud 13-09-2002, 22:55
Verwijderd
Ohja! Iris - je bent nou niet online dus ik kan 't je niet via msn melden, we zijn nou dus aan het hopen dat je't leest..

Tara en ik zijn om half drie bij de pizzahut op het centraal station, dat is helemaal achterin.. Gewoon recht door lopen vanaf de hoofdingang, daar heb je een Pizzahut (zo heet het dus) en daar tegenover zit een grote trap.. Bij perron 14a ofzo, als in me niet vergis.

Dus, als u meegaat, dan wachten we daar
Met citaat reageren
Oud 13-09-2002, 22:59
Verwijderd
voor alle duidelijkheid, ik kom morgen NIET, niet in amsterdam en ook niet in zandvoort... het spijt me... maar have fun daar!!!
Met citaat reageren
Oud 13-09-2002, 23:19
Avelon
Avelon is offline
en toen was het aantal mensen dat kwam gehalveerd...sjonge zeg

ik kan er niet voor 8 uur zijn

wie oh wie blijven er de hele nacht?
Oud 13-09-2002, 23:33
Black Rainbow
Black Rainbow is offline
Citaat:
Avelon schreef:
en toen was het aantal mensen dat kwam gehalveerd...sjonge zeg

ik kan er niet voor 8 uur zijn

wie oh wie blijven er de hele nacht?
Ik ben nog wel van plan de hele nacht te blijven, het zou wel leuk zijn als er wat meer mensen de hele nacht blijven.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten