Advertentie | |
|
![]() |
|
Iid, amsterdam wordt afgezaagd, en zo'n nieuwe initiatief moet gewoon gedaan worden
![]() Laten we gewoon rond een uur of zeven op het station afspreken, gewoon volgens het oude plan. Dan kunnen we altijd nog 's avonds uitgaan in Amsterdam alst niet leuk is opt strand.. |
![]() |
|
![]() |
Oke oke oke, onze beste meetingmanager voor vandaag heeft nog meer plannen:
Ik ga gewoon chillen op t strand vanaf 4 uur... ik heb mobiel bij me voor waar ik zit. Het maakt mij niet uit hoe laat jullie op het station aankomen, het zal wel in een paar groepjes gaan. Maar zodra er een groepje is, bellen jullie de groep die al op het strand zit (mijn nummer) om de precieze locatie te vinden. Et voila, heeft mijntje toch mooi in paar tellen de problemen uit de wereld geholpen.
|
ho w8 ff... kheb een paar pagina's teruggelezen maar het word er nie duidelijker op
het is de zaterdag de 14de? amsterdam of zandvoort? 16.00 of andere tijd? kweet eigenlijk nog steeds nie of ik kom, ik wil wel heel graag een van deze lifestyle meetings komen... en dit idee is gewoon het gaafst... maar kheb het erg druk met nieuwe school, sport en concerten en het schijnt dat ik ook nog een sociaal leven heb hoewel ik dat bijna nooit kan vinden.. zucht..
|
![]() |
Gelukkig
![]() Amsterdam........PFFFFFF Heb ik helemaal gezien...Zit er op school.. Zandvoort ben ik al een tijdje nie geweest dus...Lachuh! ![]() oh en Ruben.....Ik was wel online... Welles nietes WELLES! NIETES! WELLES WELLES WELLES...... Enz... ![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() moet je wel samen met ons op jogjes-strooptocht, aangezien we foto's van mooie jongetjes willen gaan verzamelen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() oehw oehw trouwens mash, k weet niet of k de hele dag kan blijven, want k ben waarschijnlijk redelijk dood na 8ball en mn soms-half-jongetje komt waarschijnlijk mee zaterdag dus die moet k ook nog ergens gaan zoeken ![]() ![]() *weet dus ook niet of ze de hele nacht op t strand blijft of laatste trein naar a'dam pakt* |
![]() |
||
Citaat:
Ach waarom niet toch?
||
Citaat:
als mn leven af zou gaan hangen van forumverkiezingen mocht k toch wel es een hobby gaan zoeken ![]() maargoed ik vintut goed, maar alle jongetjes met dreads, piercings, mooie oogjes, en de perfecte kledingcombi (ja een uitgebreide beschrijving komt nog wel ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Owja, heel mischien neem ik een vriendin mee. Ze is heel lief en bijt niet.
||
Verwijderd
|
Citaat:
iris - komt lydia mee? ![]() ohja, misschien blijf ik niet de hele nacht maar tot een uur of tien :/ ik heb de laatste tijd heel veel last van keelpijn, en dan is het niet echt slim om s'nachts op een strand te gaan zitten (lees: zee, water, wind, koud, bah :/) ooowja, en italianboy/bor gaat niet mee, waarschijnlijk. (met andere woorden: kan iemand even de lijst aanpassen, ik heb geen zin ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Meisje dat mischien mee gaat heet Jennifer, maar ze moet het er nog even met haar ouders over hebben.
||
Citaat:
eerst tegen mij zeggen dat mn jogje niet meemag omdat k dan niet de hele nacht kan blijven en dan zelf niet blijven! ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() en je blijft wel de hele nacht, als je ons hele marsmannetjesverhaaltje in beeld om wil zetten hebben we wel een hele nacht nodig, want ik heb een nieuw wapen, de ultrahighresolutionalphablendingmorpinghypergun V2.0 dus ik heb nog wat goed te maken bij jou ![]() En we houden elkaar wel warm. ![]() ![]() nu nog ff een lijstje, of ie nou nog klopt weet ik niet, ff je eige naam weghalen als je niet meer komt 1) Feline 2) Li 3) The exploding boy 4) Black Sugar 5) Nare Man 6) Alex 7) Black Rainbow 8) Prototype 9) 10) Ruff Thugg 11) Paranoide 12) EvilSmiley 13) Bor 14) Ruby Soho 15) Eztah 16) Bertbart 17) Ninnoc 18) Adrenaline 19) a new noise 20) Roxy 21) Marshall_Mathers 22) AnzjeboowN 23)*Fallen_Tear* (rosien) (Alleen A'dam) 24) Drama 25) Rodina (misschien) 26) Dying Bride 28) martinuszaq 29) avelon |
![]() |
|
Verwijderd
|
1) Feline
2) Li 3) The exploding boy 4) Black Sugar 5) Nare Man 6) Alex 7) Black Rainbow 8) 9) 10) Ruff Thugg 11) Paranoide 12) EvilSmiley 13) Bor 14) Ruby Soho 15) Eztah 16) Bertbart 17) Ninnoc 18) Adrenaline 19) a new noise 20) Roxy 21) Marshall_Mathers 22) AnzjeboowN 23)*Fallen_Tear* (rosien) (Alleen A'dam) 24) Drama 25) Rodina (misschien) 26) Dying Bride 28) martinuszaq 29) avelon |
![]() |
|||
Verwijderd
|
1) Feline
2) Li 3) The exploding boy 4) Black Sugar 5) Nare Man 6) Alex 7) Black Rainbow 8) 9) 10) Ruff Thugg 11) Paranoide *waarschijnlijk niet de hele nacht* 12) EvilSmiley 13) 14) Ruby Soho 15) Eztah 16) Bertbart 17) Ninnoc 18) Adrenaline *misschien* 19) a new noise 20) Roxy 21) Marshall_Mathers 22) AnzjeboowN 23)*Fallen_Tear* (rosien) (Alleen A'dam) 24) Drama 25) Rodina (misschien) 26) 28) martinuszaq 29) avelon 30) Makan_Makan Citaat:
![]() *kijkt zielig* ik heb de geevalueerde versie van de kinkhoest, geloof ik ![]() Ik denk er nog wel even over na Citaat:
*kijkt nog zieliger* ![]() EN IK BEN GEEN SLET *beledigd* ik rape geen jogjes, jij wel ![]() En we gaan wel nog altijd winkelen, ja. Ohja, trouwens, hoe laat spreken we (=tara, ik, iris+eventueel vriendinnetje, en heeeel misschien marge) af in amsterdam? ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Owja en dat meisje mag niet mee ![]()
||
Citaat:
De bedoeling is ook dat we naar het strand gaan, nadat we verzameld hebben in A'dam trekken we met z'n allen richting zandvoort tenminste dat is het idee geloof ik |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Om zes uur verzamelen de mensen die vanauit of door amsterdam moeten bij centraal station om naar het strand te gaan. Het enige wat dat met de meeting te maken heeft is dat we met zijn allen naar die meeting gaan. Vanuit amsterdam, ja. De officiele meeting begint in zantvoort, om zeven uur. Geen zoveelste amsterdammeeting, dus. ![]() |
![]() |
|
![]() |
Oke, t is dus allemaal weer niet helemaal zeker of ik kan, ivm hoe ik thuiskom enzo...
'k ga in ieder geval niet van zandvoort naar haarlem fietsen, kutweg. Dus 't hangt af van wie er welke kant opfietst. Anders kom ik misschien wel , maar dan ga ik gewoon rond uurtje of 9 terug..
||
Citaat:
Alleen een paar mensjes, in verschillende groepjes gaan al vast naar Amsterdam van te voren. Ik hou een strandmeeting! ![]() Owja wie neemt er een zaklamp ofzow mee? Mischien handig als je even moet plassen...
Laatst gewijzigd op 13-09-2002 om 20:44. |
![]() |
|
tralalla...
goed ik wil heeel graag komen, ben beetje bang ![]() mits ik dus binnen nu en morgen zes uur een telefoonnummer op mn email heb staan.. ik ga wel zelf mn best doen hoor (kelly stalken, maar het is gewoon makkelijk als er meerdere opties staan voor als er bereik/batterij problemen zijn bij de tel die ik ga hebben ![]() hoe weet iedereen voor de rest dan waar het precies is? is het strand zo klein?ik neem aan dat niet iedereen via amsterdam komt
|
sowwy ik kan helaas nie komen, terwijl het zown koewl plan is
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
En hoe de rest er komt weet ik niet, wij staan gewoon om zeven uur op het verzamelpunt (= 't treinstation van zantvoort) te wachten tot er iemand komt die de weg weet ![]() Hoe laat kom jij dan? ![]() --- Trouwens mensen, ik blijf nu dus zeker weten niet de hele nacht.. Ben te ziek, te brak, en waarschijnlijk te chagrijnig om de hele nacht wakker te blijven. Nee, slapen op het strand is ook geen optie ![]() Omdat wij dus maar drie uurtjes ofzo meeten nemen we waarschijnlijk alleen waxinelichtjes mee ofzo, en niet alles wat we van plan waren mee te nemen als we de hele nacht zouden blijven. *kijkt heel zielig* ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ohja! Iris - je bent nou niet online dus ik kan 't je niet via msn melden, we zijn nou dus aan het hopen dat je't leest..
Tara en ik zijn om half drie bij de pizzahut op het centraal station, dat is helemaal achterin.. Gewoon recht door lopen vanaf de hoofdingang, daar heb je een Pizzahut (zo heet het dus) en daar tegenover zit een grote trap.. Bij perron 14a ofzo, als in me niet vergis. Dus, als u meegaat, dan wachten we daar ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|