Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Oh jee
![]() Maar dat trek ik helemaal niet ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik durf helemaal niets bij andere mensen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Als ik die ouders zou zijn, zou ik een paar lekkere broodjes voor je halen en die op het aanrecht leggen en tegen je zeggen 'die broodjes zijn voor jou om mee te lunchen, beleg staat op de bovenste plank van de koelkast' zodat je je geen indringer hoefde te voelen als je op zoek ging naar eten
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Toen ik op mijn buurjongetje paste zeiden mijn buren ook altijd dat ik alles mocht pakken wat ik wilde, maar ik dronk altijd alleen water of hetzelfde sap als mijn buurjongetje en ik at alleen wat als ze het echt zichtbaar voor me klaar hadden gezet, want bij mensen met wie je een Beleefde Omgang hebt de kasten opentrekken en koekjes uit de trommel pakken ofzo doe je toch niet zo snel
![]() |
![]() |
|
Ja euh Frayne, het gaat toch helemaal niet in de eerste plaats om dat huis? Het gaat toch veel meer om hoe zwaar het is om daar te zijn + samen eten + Sinterklaas vieren?
|
Verwijderd
|
Ik wel, eigenlijk. Sowieso, als ik ergens op bezoek ga, zorg ik ervoor dat ik zelf ook nogal veel eten meeneem als cadeau aan hun. Ik zou niet iets opeten waar nog maar weinig van is, maar gewoon een koekje of sap of brood met kaas ofzo, ja, waarom niet. En bij mijn wederhelft zeker.
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Nou, mijn vriendje wil op zich graag tijd met mij doorbrengen, maar ik ben de laatste tijd meer een zombie dan een mens. Ik weet niet hoe graag jij tijd met een zombie doorbrengt, maar ik zou daar weinig trek in hebben. Bovendien heeft hij wintersportkleding nodig, anders moet hij een keer zelf die dingen gaan kopen ipv zijn ouders laten betalen
![]() Maar ik denk dat ik gewoon pas op de trein ga stappen zodat ik daar ben als zij klaar zijn met uit eten gaan. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Waarom gaan ze trouwens ineens uit eten als dat het plan niet was? Niet echt handig voor jou.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Desnoods neem je een mueslireep mee (als je echt niets durft te pakken) . En als het te veel is, gewoon bragen of je ergens even op een bed mag liggen. Neem een mp3speler mee, dat helpt mij meestal om wat meer ontspannen in een vreemd bed te liggen..
|
Volgens mij ben ik vandaag een beetje te optimistisch lang de stad in gegaan. Pfoei, spierpijn, misselijk, verhoging en nog steeds verkouden
![]()
|
Verwijderd
|
Bluh. Ik vind het stom om zo moe te zijn want dan ga ik veel te snel huilen. Nu staan ook de tranen in mijn ogen omdat ik het allemaal zo stom vind. Mijn vriendje is er met mijn verjaardag waarschijnlijk ook al niet, en als ik het niet trek om naar die wedstrijd te gaan dan zie ik mijn vriendinnen ook niet tot na nieuwjaar.
|
![]() |
|
|