Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-12-2012, 19:15
Verwijderd
Wat een verrasssiinngg, wie had dat nou gedacht, moet je toch eens even kijken, goedemorgen, goededag (8)
Advertentie
Oud 02-12-2012, 19:19
Verwijderd
Citaat:
Jaaaa Zo gaaf Ik hoop dat ik een gratis +1 mee mag nemen, maar anders koop ik wel een kaartje voor 13 euro voor m'n +1.
Nice pluspuntjes voor mijn geheugen
Oud 02-12-2012, 19:25
Verwijderd
Haaaa wat goed dit LALALALALAAAA, lekker voor m'n manisch labiele bui.
Oud 02-12-2012, 19:41
Verwijderd
Nice Sanne

Mijn eerste borduursel is af en het is echt mooi. <3
Oud 02-12-2012, 19:47
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
wat een verrasssiinngg, wie had dat nou gedacht, moet je toch eens even kijken, goedemorgen, goededag (8)
<33333

Citaat:
nice sanne

mijn eerste borduursel is af en het is echt mooi. <3
Oud 02-12-2012, 19:50
Verwijderd
Yes een +1 op de gastenlijst allemaal even duimen dat Absinthe mee kan jongens
Oud 02-12-2012, 19:54
Verwijderd
Er zitten niet hele walgelijke patronen tussen . maar goed, op zich is het natuurlijk al erg genoeg .
Oud 02-12-2012, 19:57
Verwijderd
Citaat:
Yes een +1 op de gastenlijst allemaal even duimen dat Absinthe mee kan jongens
Ik duim mee!
Oud 02-12-2012, 19:57
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Ik zit in de trein en er zitten een paar oude brabanders/zeeuws-vlamingen(?) Voor me die het de hele tijd over gratis katjes hadden en ik snapte er geen iota van , maar katjes zijn dus kaartjes. Aha!
Oud 02-12-2012, 19:58
Verwijderd
Ik heb vandaag een jurk voor mijn nichtje gemaakt en hij is supermooi geworden
Oud 02-12-2012, 20:03
Miekje*
Miekje* is offline
Tijd voor het maken van een laatste Sintgedicht En dan ben ik wel weer even klaar mee.
Oud 02-12-2012, 20:04
Verwijderd
Citaat:
Prima hoor . In dit tempo maak ik er elke dag 1
Oh, kaartjes *zwaait verlegen*
Oud 02-12-2012, 20:06
Verwijderd
Je mag ook hoor als ik zo snel al die kaartjes kan maken . Maar dan moet je even je adres pmen
Oud 02-12-2012, 20:13
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik kijk De Reünie en daar zit de bekendste vrouwelijke bodybuilder van de wereld in. Brrrrrrrrrrrr wat lelijk is die vrouw
Oud 02-12-2012, 20:20
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Het gesprek is weer terug bij de gratis katjes. Tijd voor muse.
Oud 02-12-2012, 20:22
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Ik wil een bed. Mijn rug doet pijn maar ik moet nog meer dan een uur in deze trein verder tjoeken.
Oud 02-12-2012, 20:24
Verwijderd
Oh jee . Ik ga sinterklaas vieren bij mijn schoonouders, waar ik heel veel zin in heb. Maar nu hebben zij de plannen veranderd, gaan ze overdag de hele dag winkelen bij bataviastad oid, dan uit eten en dan nog sinterklaas vieren.

Maar dat trek ik helemaal niet dus dan moet ik sowieso daar bij hun thuis blijven (alleen in het huis van vreemden ) terwijl zij winkelen. Maar ik weet van mezelf eigenlijk niet eens of ik het wel trek om uitgebreid te eten en daarna nog sinterklaas te vieren.
Oud 02-12-2012, 20:25
Verwijderd
Wtf, alleen zijn in een huis van vreemden is toch juist awesome. Naja, misschien niet als het een eng huis is, en het is donker en het STORMT, maar verder. Ik kijk dan altijd wat voor boeken ze hebben en welke cd's/dvd's.
Oud 02-12-2012, 20:25
Verwijderd
ik zou dan wel een beetje opgelucht zijn dat ik niet de hele dag zou hoeven winkelen bij bataviastad
Oud 02-12-2012, 20:26
Verwijderd
Citaat:
ik zou dan wel een beetje opgelucht zijn dat ik niet de hele dag zou hoeven winkelen bij bataviastad
Nogal, ja.
Verwijderd
Maar neem gewoon je laptop mee en ga forumen en dutjes doen enzo.
Verwijderd
Oh. Als ik me niet fit ben ben ik het liefste thuis. En niet in het huis van mensen die ik amper ken.

Maar het probleem is dan dat ik geen eten ga durven pakken en geen drinken enzo. En omdat ik geen honger heb eet ik dan dus niet.
Verwijderd
Citaat:
Ik ook, geloof ik
Oud 02-12-2012, 20:27
Verwijderd
Citaat:
Oh. Als ik me niet fit ben ben ik het liefste thuis. En niet in het huis van mensen die ik amper ken.
Dat kan ik me wel voorstellen, maar het lijkt me al beter als er dan geen andere mensen in dat huis zijn, want dan kun je gewoon ongegeneerd je eigen dingen doen.
Oud 02-12-2012, 20:28
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Oh jee . Ik ga sinterklaas vieren bij mijn schoonouders, waar ik heel veel zin in heb. Maar nu hebben zij de plannen veranderd, gaan ze overdag de hele dag winkelen bij bataviastad oid, dan uit eten en dan nog sinterklaas vieren.

Maar dat trek ik helemaal niet dus dan moet ik sowieso daar bij hun thuis blijven (alleen in het huis van vreemden ) terwijl zij winkelen. Maar ik weet van mezelf eigenlijk niet eens of ik het wel trek om uitgebreid te eten en daarna nog sinterklaas te vieren.
Als jij denkt dat dat niet kan moet je dat duidelijk zeggen! Dat is moeilijk, want je wil hun plannen niet beïnvloeden waarschijnlijk, maar voor jouw gezondheid is het wel beter. Ik heb overigens er nog steeds moeite mee om dit soort dingen te zeggen (na TIEN jaar ).
Oud 02-12-2012, 20:28
Verwijderd
Citaat:

Maar het probleem is dan dat ik geen eten ga durven pakken en geen drinken enzo. En omdat ik geen honger heb eet ik dan dus niet.
sukkeltje dan ook misschien helpt het om van te voren te vragen 'als ik honger krijg wat kan ik dan eten' en dan noemen ze waarschijnlijk wel wat, en dan durf je dat wel en een glas water pakken durf je toch sowieso wel?
Oud 02-12-2012, 20:30
Verwijderd
Ik durf helemaal niets bij andere mensen . Het duurt altijd eeuwen voordat ik gewend ben aan andere huizen . Sowieso pak ik alleen maar eten bij mijn eigen huis, mijn ouders en mijn oom en tante. En bij mijn oom en tante voelt dat dan ook altijd alsof het niet de bedoeling is .
Oud 02-12-2012, 20:30
Verwijderd
Oh ja, nu biedt mijn vriendje aan dan ook thuis te blijven maar dat vind ik ook stom.
Oud 02-12-2012, 20:32
Verwijderd
Als ik die ouders zou zijn, zou ik een paar lekkere broodjes voor je halen en die op het aanrecht leggen en tegen je zeggen 'die broodjes zijn voor jou om mee te lunchen, beleg staat op de bovenste plank van de koelkast' zodat je je geen indringer hoefde te voelen als je op zoek ging naar eten maar ik weet niet of dat ook gaat gebeuren natuurlijk.
Oud 02-12-2012, 20:34
Verwijderd
Toen ik op mijn buurjongetje paste zeiden mijn buren ook altijd dat ik alles mocht pakken wat ik wilde, maar ik dronk altijd alleen water of hetzelfde sap als mijn buurjongetje en ik at alleen wat als ze het echt zichtbaar voor me klaar hadden gezet, want bij mensen met wie je een Beleefde Omgang hebt de kasten opentrekken en koekjes uit de trommel pakken ofzo doe je toch niet zo snel
Oud 02-12-2012, 20:34
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ja euh Frayne, het gaat toch helemaal niet in de eerste plaats om dat huis? Het gaat toch veel meer om hoe zwaar het is om daar te zijn + samen eten + Sinterklaas vieren?
Oud 02-12-2012, 20:36
Verwijderd
Ja, dat ook. Maar hierdoor raak ik denk ik nog meer uitgeput want zelf dingen uitzoeken waar alles staat enzo.

Maar de volgende dag is een roeiwedstrijd waar ik echt supergraag naartoe wil omdat mijn eigen ploeg daar roeit.
Oud 02-12-2012, 20:36
Verwijderd
Ik wel, eigenlijk. Sowieso, als ik ergens op bezoek ga, zorg ik ervoor dat ik zelf ook nogal veel eten meeneem als cadeau aan hun. Ik zou niet iets opeten waar nog maar weinig van is, maar gewoon een koekje of sap of brood met kaas ofzo, ja, waarom niet. En bij mijn wederhelft zeker.
Oud 02-12-2012, 20:37
Verwijderd
Ja, bij Theodoors moeder in huis trek ik ook gewoon de kasten open en vraag ik het alleen als iets nog dicht zat of bijna op is, maar dat komt doordat ik daar zes jaar lang minstens een keer per week heb gelogeerd, dan is het anders.
Oud 02-12-2012, 20:38
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Ja, dat ook. Maar hierdoor raak ik denk ik nog meer uitgeput want zelf dingen uitzoeken waar alles staat enzo.

Maar de volgende dag is een roeiwedstrijd waar ik echt supergraag naartoe wil omdat mijn eigen ploeg daar roeit.
Ja, dat bedoel ik ook. Het is een combinatie, en die combinatie van stressvolle en zware dingen zorgt ervoor dat je die dag lichamelijk niet trekt. Ik heb geleerd van mijn ergotherapeut dat je de kans en niet de berg moet zien, dat betekent dat je de activiteit zo aan moet passen dat je het wél trekt. Dus bijvoorbeeld pas rond het avondeten komen en dus niet in dat huis rondhangen, maar lekker in je eigen bed kunnen liggen
Oud 02-12-2012, 20:38
Verwijderd
En bij vrienden in huis pak ik ook wel gewoon drinken uit de koelkast trouwens. En zou ik ook wel een boterham smeren als ik er for some reason langere tijd in mijn eentje zou zitten.
Oud 02-12-2012, 20:39
Verwijderd
Citaat:
Oh ja, nu biedt mijn vriendje aan dan ook thuis te blijven maar dat vind ik ook stom.
Als je vriendje liever gaat shoppen in fucking Bataviastad dan thuis blijven met jou heb je pas een reden om het stom te vinden
Oud 02-12-2012, 20:39
Verwijderd
Citaat:
Als je vriendje liever gaat shoppen in fucking Bataviastad dan thuis blijven met jou heb je pas een reden om het stom te vinden
Ja, dan is hij namelijk homo.
Oud 02-12-2012, 20:40
Verwijderd
Citaat:
Citaat:
Ja, dan is hij namelijk homo.
nouja, de keus voor het vriendje is natuurlijk niet 'shoppen in bataviastad of thuisblijven met m'n vriendin' maar 'gezellig doen met mijn ouders of gezellig doen met m'n vriendin'.
Oud 02-12-2012, 20:41
Verwijderd
Nou, mijn vriendje wil op zich graag tijd met mij doorbrengen, maar ik ben de laatste tijd meer een zombie dan een mens. Ik weet niet hoe graag jij tijd met een zombie doorbrengt, maar ik zou daar weinig trek in hebben. Bovendien heeft hij wintersportkleding nodig, anders moet hij een keer zelf die dingen gaan kopen ipv zijn ouders laten betalen .

Maar ik denk dat ik gewoon pas op de trein ga stappen zodat ik daar ben als zij klaar zijn met uit eten gaan.
Oud 02-12-2012, 20:42
Verwijderd
En zijn ouders zijn een beetje boos dat hij niet meer echt thuis komt. Wat overigens mijn schuld is want normaal ging hij naar huis om te wassen en nu doe ik zijn was dus nu gaat hij vrijwel nooit meer naar huis :').
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Maar ik denk dat ik gewoon pas op de trein ga stappen zodat ik daar ben als zij klaar zijn met uit eten gaan.
Lijkt me verstandig

Waarom gaan ze trouwens ineens uit eten als dat het plan niet was? Niet echt handig voor jou.
Verwijderd
Citaat:
Nou, mijn vriendje wil op zich graag tijd met mij doorbrengen, maar ik ben de laatste tijd meer een zombie dan een mens. Ik weet niet hoe graag jij tijd met een zombie doorbrengt, maar ik zou daar weinig trek in hebben. Bovendien heeft hij wintersportkleding nodig, anders moet hij een keer zelf die dingen gaan kopen ipv zijn ouders laten betalen .

Dat lijkt me inderdaad wel slim dan kunnen ze je op de terugweg misschien ook nog van de trein halen.
Oud 02-12-2012, 20:43
Verwijderd
Ja, geen idee. Ze hebben ineens dit hele plan bedacht! Misschien doen ze elk jaar wel iets, geen idee. Maar ik kan me wel voorstellen dat ze geen rekening met mij gaan houden ik bedoel. Zo lang kennen mijn vriendje en ik elkaar ook nog niet :')
Oud 02-12-2012, 20:44
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Ja, geen idee. Ze hebben ineens dit hele plan bedacht! Misschien doen ze elk jaar wel iets, geen idee. Maar ik kan me wel voorstellen dat ze geen rekening met mij gaan houden ik bedoel. Zo lang kennen mijn vriendje en ik elkaar ook nog niet :')
Maar het is niet dat jij lastig aan het doen bent ofzo, je bent hartstikke ziek geweest. Daar rekening mee houden is gewoon normaal lijkt me
Oud 02-12-2012, 20:45
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Desnoods neem je een mueslireep mee (als je echt niets durft te pakken) . En als het te veel is, gewoon bragen of je ergens even op een bed mag liggen. Neem een mp3speler mee, dat helpt mij meestal om wat meer ontspannen in een vreemd bed te liggen..
Oud 02-12-2012, 20:46
Chick Rock
Chick Rock is offline
Volgens mij ben ik vandaag een beetje te optimistisch lang de stad in gegaan. Pfoei, spierpijn, misselijk, verhoging en nog steeds verkouden Ik ben een sukkel. Maar het was zo gezellig!
Oud 02-12-2012, 20:50
Verwijderd
Bluh. Ik vind het stom om zo moe te zijn want dan ga ik veel te snel huilen. Nu staan ook de tranen in mijn ogen omdat ik het allemaal zo stom vind. Mijn vriendje is er met mijn verjaardag waarschijnlijk ook al niet, en als ik het niet trek om naar die wedstrijd te gaan dan zie ik mijn vriendinnen ook niet tot na nieuwjaar.
Oud 02-12-2012, 20:51
Verwijderd
Kunnen de vriendinnen niet na de wedstrijd even bij jou langs komen?
Oud 02-12-2012, 20:51
Verwijderd
Mocht je het niet trekken, dan.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten