Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-12-2012, 19:38
Verwijderd
Citaat:
Bij jou om de hoek.
http://www.rijnmond.nl/nieuws/13-12-...dam-delfshaven

yup
Advertentie
Oud 13-12-2012, 19:40
Chick Rock
Chick Rock is offline
He bah.

Maar ik gniffelde wel even om de reacties
Oud 13-12-2012, 19:41
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik heb mijn poten net verbrand
Oud 13-12-2012, 19:44
Verwijderd

Stiekem heb ik nog steeds een zwak voor ze
Oud 13-12-2012, 19:45
Verwijderd
Citaat:
He bah.

Maar ik gniffelde wel even om de reacties
Ach het is niet heel onverwacht bij die tent
Oud 13-12-2012, 19:45
Verwijderd
Wel jammer dat iedereen die je erop zet belachelijk dik lijkt, met die gekke dunne paardjes.
Oud 13-12-2012, 19:46
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Daar ging hij of zij inderdaad het hoekje om.
Mimimimimi
Citaat:
VAE naamzoek. NAW-gegevens van Miekje* zijn te koop, wolla.
Ik bedoel PAARDEN
Citaat:
Hm, over arabieren heb ik een beetje gemengde gevoelens. Vroeger vond ik ze de mooiste paarden ooit, en ik kan ze nog steeds erg waarderen om uithoudingsvermogen en woenstijnaanpassing enzo, maar ze zijn wel een beetje mager en skeleterig ja.

Hoeveel rassen moeten jullie kennen?
Ik vind ze inderdaad gratenbalen, maar dat hoofd vind ik ook zo lelijk En die nekken, brrrrrr.

En ik zal even kijken hoeveel rassen er in mijn rassenmap staan. Die hoeveelheid moeten we kennen, namelijk.
Oud 13-12-2012, 19:46
Verwijderd
Ja iemand neergeschoten, ik blijf lekker brabbelen over paarden
Oud 13-12-2012, 19:47
Verwijderd
Citaat:
origineel
Ja echt hé, niemand heeft zich tot nu toe aangemeld, en dat vind ze raar.
Verwijderd
Citaat:
Mimimimimi

Ik bedoel PAARDEN

Ik vind ze inderdaad gratenbalen, maar dat hoofd vind ik ook zo lelijk En die nekken, brrrrrr.

[afbeelding]

En ik zal even kijken hoeveel rassen er in mijn rassenmap staan. Die hoeveelheid moeten we kennen, namelijk.
Deze is wel een beetje raarrr ja. Maar ze hebben zo belachelijk veel invloed op bijna elk paardenras, juist omdat ze vrij awesome zijn qua genen enzo. In de Fries zie je ook best veel Arabier terug, alleen wat minder mislukt.
Miekje*
Miekje* is offline
Hmm, maar ik vind ze alleen lelijk omdat ik een voorliefde heb voor stevige beesten Stevig alsin 'die kunnen tegen een stootje'.
Oud 13-12-2012, 19:48
Verwijderd
Citaat:
Ja iemand neergeschoten, ik blijf lekker brabbelen over paarden
Lekker hoe jij altijd man en paard noemt
Oud 13-12-2012, 19:48
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Deze is wel een beetje raarrr ja. Maar ze hebben zo belachelijk veel invloed op bijna elk paardenras, juist omdat ze vrij awesome zijn qua genen enzo. In de Fries zie je ook best veel Arabier terug, alleen wat minder mislukt.
Ja, daarom vind ik de stevige Friezen ook een stuk mooier
Oud 13-12-2012, 19:49
Verwijderd
Snap ik wel Hoewel ze niet te stevig moeten worden, ze moeten wel een beetje sierlijk blijven, imo.
Oud 13-12-2012, 19:51
Verwijderd
Hoewel die lompe Belgische trekpaarden wel echt fantastisch zijn eigenlijk. <3 Ik hou van ze allemaal
Verwijderd
En daarna hup de lijmfabriek in
Verwijderd
Vroeger he, toen ik nog een puppy was met ochtendkrantenwijk, ben ik eens bijna tegen een kolossaal paard gefietst. 't Beest was uitgebroken of zo en stond 's ochtends vroeg 05:30 op 't amper verlichtte fietspad. Sta je met je duffe kop ineens oog in oog met een echt, ENORM paard. Het was ook een zwart paard, dus geheel camouflagestylo. Ik schrok me een hoedje.
Oud 13-12-2012, 19:52
Verwijderd
Citaat:
En daarna hup de lijmfabriek in
Verwijderd
Ik ben niet echt een paardenmeisje meer, anders was ik nu gaan rellen over hte lijmgrapje.
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Snap ik wel Hoewel ze niet te stevig moeten worden, ze moeten wel een beetje sierlijk blijven, imo.
Ja, maar er is verschil tussen sierlijk en skelet. Overigens kunnen Tinkers bijvoorbeeld ook sierlijk zijn Een dinnie van mij rijdt er hoog niveau dressuur mee.
Oud 13-12-2012, 19:53
Verwijderd
Citaat:
Ja, maar er is verschil tussen sierlijk en skelet. Overigens kunnen Tinkers bijvoorbeeld ook sierlijk zijn Een dinnie van mij rijdt er hoog niveau dressuur mee.
Ja vind ik ook hoor, en tinkers zijn leuk
Oud 13-12-2012, 19:53
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Vroeger he, toen ik nog een puppy was met ochtendkrantenwijk, ben ik eens bijna tegen een kolossaal paard gefietst. 't Beest was uitgebroken of zo en stond 's ochtends vroeg 05:30 op 't amper verlichtte fietspad. Sta je met je duffe kop ineens oog in oog met een echt, ENORM paard. Het was ook een zwart paard, dus geheel camouflagestylo. Ik schrok me een hoedje.
De grootste reuzen zijn vaak het liefst/meest relax <3 Dat zie je bij heel veel beesten; honden, katten, konijnen, etc.
Oud 13-12-2012, 19:56
Miekje*
Miekje* is offline
Kijk nou hoe gaaf deze is <3

Ik zag eens een Shire met een schoft van 2 meter IRL, dan, hè! Die beesten zijn echt megasuperdupergroot <3
Sowieso, koudbloeden. Pomtiepom.
Oud 13-12-2012, 19:57
Verwijderd
Citaat:
De grootste reuzen zijn vaak het liefst/meest relax <3 Dat zie je bij heel veel beesten; honden, katten, konijnen, etc.
Ja, 't mormel was niet bijster onder de indruk van me -- wat overigens totaal niet wederzijds was. Maar na goed overleg besloten we ieder onze eigen weg te gaan, in goede harmonie. Het was een goed paard.
Oud 13-12-2012, 19:58
Verwijderd
Citaat:
Kijk nou hoe gaaf deze is <3

[afbeelding]

Ik zag eens een Shire met een schoft van 2 meter IRL, dan, hè! Die beesten zijn echt megasuperdupergroot <3
Sowieso, koudbloeden. Pomtiepom.
Shires zijn leuk <3 In de dierentuin in emmen staan ze naast Fallabella's, zo cute <3

Citaat:
Ja, 't mormel was niet bijster onder de indruk van me -- wat overigens totaal niet wederzijds was. Maar na goed overleg besloten we ieder onze eigen weg te gaan, in goede harmonie. Het was een goed paard.
Oud 13-12-2012, 20:00
Miekje*
Miekje* is offline
God, Fallabella's Wat een kutbeesten zijn dat, is mijn ervaring.

Citaat:
<3

Ik moet morgen niet vergeten om mijn cavia's mee naar school te nemen, trouwens. Dit typ ik hier even, want dan lees ik het straks nog een keer en dan onthoud ik het misschien beter.
En maar hopen dat ze niet te hard gaan piepen in de metro Anders staat dat nogal raar.
Oud 13-12-2012, 20:02
Verwijderd

Die laatste is 't kleinste paard ter wereld, maar ik vind 'm zo lelijK
Oud 13-12-2012, 20:03
Verwijderd
Echt een soort Quasimodo onder de paarden.
Oud 13-12-2012, 20:04
Verwijderd
Ach 't zijn maar paarden.
Oud 13-12-2012, 20:04
Verwijderd
Zouden kleine paarden weten dat ze klein zijn? In tegenstelling tot kleine honden
Oud 13-12-2012, 20:05
Martiño
Martiño is offline
Peerdjes <3
Oud 13-12-2012, 20:05
Verwijderd
Citaat:
[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Die laatste is 't kleinste paard ter wereld, maar ik vind 'm zo lelijK
Zo voelde ik me, verhoudingsgewijs. Met name het onderste plaatje.
Oud 13-12-2012, 20:06
Miekje*
Miekje* is offline
Getver, ja
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Shires zijn leuk <3 In de dierentuin in emmen staan ze naast Fallabella's, zo cute <3
Emmen is toch wel de leukste dierentuin die ik ken, met niet echte hokken voor de dieren en veel ruimte
Verwijderd
Theodoors broer heeft een labrador/husky kruising die goed overweg kan met een lokale jack russell en dat is grappig die springt dan zo tegen zijn voorpoot op
Oud 13-12-2012, 20:07
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Zouden kleine paarden weten dat ze klein zijn? In tegenstelling tot kleine honden
Paarden zijn toch wel vrij opmerkzaam? Ik denk wel dat de ene denkt van "heuj, die is ook wel groot" en de ander "goh, die is kleiner dan ik"
Oud 13-12-2012, 20:07
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Kleine honden hebben best door dat ze klein zijn, maar de meeste kleine honden zijn terriërs en dus verre van bang
Oud 13-12-2012, 20:08
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Emmen is toch wel de leukste dierentuin die ik ken, met niet echte hokken voor de dieren en veel ruimte
Ooit in de Beekse Bergen geweest? Dat is tot nu toe het mooiste wat ik heb gezien. Emmen was inderdaad ook wel tof Ik heb daar kusjes gekregen van een giraf
Oud 13-12-2012, 20:09
Verwijderd
Ja ik denk dat paarden wel merken dat het andere paard groter/kleiner is maar ik weet niet of ze daar verbaasd over zijn
Oud 13-12-2012, 20:12
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Ooit in de Beekse Bergen geweest? Dat is tot nu toe het mooiste wat ik heb gezien. Emmen was inderdaad ook wel tof Ik heb daar kusjes gekregen van een giraf
Hmnee, daar ben ik niet geweest. Ook leuk ja? Wie weet kom ik er nog eens.
Miekje*
Miekje* is offline
Ik heb ook geen idee. Meer kennis over kleine huisdieren in mijn hoofd. Nouja, en koeien, geiten, schapen en varkens. Maar paarden niet.
Verwijderd
Ik vind falabella's wel leuk, ze zijn echt miniatuurpaarden, itt Shetlanders, dat zijn gewone dikke hompige pony's <3

Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Ja ik denk dat paarden wel merken dat het andere paard groter/kleiner is maar ik weet niet of ze daar verbaasd over zijn
Ik vermoed dat ze het registreren, zich niet druk maken over zoiets triviaals en overgaan tot de orde van de dag, voedsel verzamelen en eventueel een poging tot voortplanting ondernemen.
Verwijderd
Of als je een wat kleine pony z'n hele leven laat opgroeien tussen een stel wat grotere ponies en een paar echte paarden, en dan stel je m voor aan dat kleinste paardje, of-ie dan een verbaasd gevoel heeft van 'huh, ik dacht dat ik het kleinste paard was'
Oud 13-12-2012, 20:15
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Hmnee, daar ben ik niet geweest. Ook leuk ja? Wie weet kom ik er nog eens.
Het is echt het mooiste park waar ik ooit ben geweest Voor de entreeprijs heb je een autosafari (zelf rijden) en toegang tot het park (wandelsafari en bootsafari). Het is echt heel gaaf, mat uitgestrekte vlaktes waar alles door elkaar heen loopt. Ze hebben er ook dieren die niet elke dierentuin heeft vanwege ruimtegebrek (want zij hebben die ruimte vel ) en dit is het enige park waar ik voor het eerst zag dat de neushoorns hun volledige hoorns nog hebben Ik werd daar zo superblij van, hè. Het park is eigenlijk gewoon één groot natuurgebied met wandelpaden. Wilde dieren kiezen ook gewoon plekken in het park uit om te wonen.
Oud 13-12-2012, 20:15
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Aww Trimm, mijn risotto is echt gruwelijk mislukt had er bouillon bij gegooid, zoals het pakje zei, maar het smaakte een beetje.. weet niet, verbrand. Het was an sich wel te eten, maar ik denk toch dat ik ergens iets fout heb gedaan. Doe die volgende met gewoon water, maar weet niet of dat uit zal maken.
Oud 13-12-2012, 20:19
Verwijderd
Of je er bouillon of water bij flikkert makt niet zo veel uit, je hebt het gewoon laten verbranden
Oud 13-12-2012, 20:21
Verwijderd
Citaat:
Aww Trimm, mijn risotto is echt gruwelijk mislukt had er bouillon bij gegooid, zoals het pakje zei, maar het smaakte een beetje.. weet niet, verbrand. Het was an sich wel te eten, maar ik denk toch dat ik ergens iets fout heb gedaan. Doe die volgende met gewoon water, maar weet niet of dat uit zal maken.
De effort/reward-ratio van goede risotto is mij altijd te gortig geweest en het is een bekende valkuil in kookprogramma's, dus ik toeter regardless de loftrompet

Pweeeepwepwepweeeeeeeep!
Oud 13-12-2012, 20:27
Verwijderd
Ja als-ie verbrand smaakt ben ik bang dat de conclusie toch is dat-ie verbrand is.
Oud 13-12-2012, 20:36
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Je moet er sowieso geen water bij kenkeren, want dan smaakt het nergens naar. Je hebt er wrs te weinig bouillon bij gedaan en/of je hebt niet op staan letten. Dat spul moet je af en toe omroeren tot het geabsorbeerd is en als je dat niet doet fikt 't idd aan.

Regels voor berichten