Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
zo misschien? |
![]() |
|
Ik paste net een heel mooie knalroze/paarse jurk, maar H&M vindt blijkbaar dat mijn heupen te breed zijn. Of mijn tieten te klein, dat kan ook. Maat 38 kreeg ik niet over m'n heupen, maar zat goed bij m'n bovenlichaam. Maat 40 paste nét over m'n heupen en zat te wijd bij m'n tieten
![]()
||
Citaat:
![]()
|
Volgens mij is het enige verschil dat met een hoger wattage je feller licht krijgt. Je lamp is toch gewoon op netstroom aangesloten? Dan staat er altijd 220 Volt op. Zoiets als een 40 watt lampstandaard (zonder lichtbol) bestaat niet volgens mij. De lichtbol is 40 Watt en de lampstandaard heeft alleen maar een bepaald soort schroefdraad waar je op moet letten. Maar misschien heb ik het helemaal fout hoor.. Ik weet alleen dat ik met mijn pappa een spaarlamp heb gekocht met een hoger wattage zodat ik wat meer licht had in de keuken, terwijl er dus eerst een lamp met een lager wattage in zat.
||
Citaat:
Op losse nummers kan je ook prima zoeken op torrentsites, dan krijg je meestal een linkje naar het album of een compilatie-dinges, en dan moet je gewoon alles deselecteren, behalve dat ene liedje.
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() nu nog even zoeken van wie precies het nummer Meine Oma fährt ein Hinnerstall Motorrad is ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Je had altijd deze, maar die doet het kennelijk niet meer. Je kan later even terugkomen om te kijken of 't tijdelijk is.
|
![]() |
||
Citaat:
|
hahaha
![]() DEN BOSCH - In totaal 450 huishoudens zijn gedupeerd door een medewerker van PostNL die thuis post achterhield. Het gaat om inwoners van het postcodegebied 5212P(X) en 5212R(X). De postbezorger werd op non-actief gesteld na klachten van mensen die betalingsherinneringen op de deurmat kregen. 'Geen zin om te werken' In de periode van half november tot 10 december hield de bezorger post en pakketjes thuis achter. Volgens een woordvoerster van het postbedrijf werkte hij de ene dag wel en de andere niet als hij daar geen zin in had.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik heb zojuist een high-end seksshop gemaild met de vraag of ze personeel nodig hebben
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ga je dan ook zo rondlopen? ![]()
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|||
Citaat:
![]() Ik weet trouwens niet of het 40 watt lampen zijn hoor, maar we doen er altijd 40 watt in. Citaat:
![]()
|
Ratje is nu in de dierenkliniek en krijg zuurstof, antibiotica en pijnstilling. Heel hard duimen dat het goed komt nu. Ik voel me wel iets minder gestrest omdat ze in ieder geval in goede handen is en door de zuurstof en pijnstilling in ieder geval niet heel erg lijdt. Zo maar proberen te gaan slapen.
|
|