Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-01-2013, 14:56
Lorelei
Lorelei is offline
Hoi. Wat een ramp is 't vandaag zeg.. m'n nek is zo stijf dat ik nauwelijks naar links kan kijken, ik moet nog 48 zinnen inspreken en in een online questionnaire zetten en jullie dan overhalen om 'm even te maken ( ) en ik ben begonnen aan een opruimactie om al m'n artikelen en zo van het afgelopen half jaar te ordenen en per vak in mapjes te stoppen. Ik wil niet meeeeer.
Oud 04-01-2013, 15:00
Verwijderd
als je even op gifyo.com een leuk gifje maakt dat je springt vul ik je questionnaire zo in!
Oud 04-01-2013, 15:12
Lorelei
Lorelei is offline
Oud 04-01-2013, 15:32
Verwijderd
Ik heb echt zo'n harde schop onder m'n kont nodig jongens.
Oud 04-01-2013, 15:42
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
*kisten aantrekt* *Sann voor d'r hol schopt*
Oud 04-01-2013, 16:08
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Wat gebeurt er als je een 100 watt bol in een 40 watt lamp draait? Mijn pa heeft namelijk een van de vier vervangen met een 100 watt lamp en die is veel feller. Het is gewoon 1 lamp, maar dan met 4 kappen die boven de eettafel hangen. Als het niet goed is, haal ik hem eruit namelijk.
Oud 04-01-2013, 16:21
Verwijderd
Als je peer een hogere watt heeft dan brandt ie gewoon minder fel dan wat ie aankan. De lamp bepaalt. Andersom als de peer het niet aankan brandt ie dus door. Maar het is toch sowieso mooier als ze gelijk zijn?
Oud 04-01-2013, 16:27
Verwijderd
Ik schrijf een valentijnsartikel voor de schoolkrant en oh wat is het slecht.
Oud 04-01-2013, 16:28
Lorelei
Lorelei is offline
Is er een manier om een map in dropbox volledig publiek te maken? Ik moet steeds overal namen en emailadressen invullen en zo..
Oud 04-01-2013, 16:30
Verwijderd
Citaat:
Is er een manier om een map in dropbox volledig publiek te maken? Ik moet steeds overal namen en emailadressen invullen en zo..
https://www.dropbox.com/help/167/en

zo misschien?
Oud 04-01-2013, 16:32
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Als je peer een hogere watt heeft dan brandt ie gewoon minder fel dan wat ie aankan. De lamp bepaalt. Andersom als de peer het niet aankan brandt ie dus door. Maar het is toch sowieso mooier als ze gelijk zijn?
Hij brandt juist veel feller dan de andere 3. En ja, dat is mooier, maar mijn vader boeit dat niet zo
Oud 04-01-2013, 16:54
Verwijderd
ja volgens mij gaat er toch netjes 40 doorheen als dat op die lamp staat maar is het licht anders van kleur. Weetikveel waarom stel je van die vragen
Oud 04-01-2013, 17:19
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik paste net een heel mooie knalroze/paarse jurk, maar H&M vindt blijkbaar dat mijn heupen te breed zijn. Of mijn tieten te klein, dat kan ook. Maat 38 kreeg ik niet over m'n heupen, maar zat goed bij m'n bovenlichaam. Maat 40 paste nét over m'n heupen en zat te wijd bij m'n tieten
Oud 04-01-2013, 17:19
Chick Rock
Chick Rock is offline
Maar ik heb wel een trui-jurk gekocht voor 2 euro, leve korting op korting
Oud 04-01-2013, 17:43
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
ja volgens mij gaat er toch netjes 40 doorheen als dat op die lamp staat maar is het licht anders van kleur. Weetikveel waarom stel je van die vragen
Omdat ik niet wil dat die lampen straks allemaal doorbranden ofzo
Oud 04-01-2013, 18:01
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Volgens mij is het enige verschil dat met een hoger wattage je feller licht krijgt. Je lamp is toch gewoon op netstroom aangesloten? Dan staat er altijd 220 Volt op. Zoiets als een 40 watt lampstandaard (zonder lichtbol) bestaat niet volgens mij. De lichtbol is 40 Watt en de lampstandaard heeft alleen maar een bepaald soort schroefdraad waar je op moet letten. Maar misschien heb ik het helemaal fout hoor.. Ik weet alleen dat ik met mijn pappa een spaarlamp heb gekocht met een hoger wattage zodat ik wat meer licht had in de keuken, terwijl er dus eerst een lamp met een lager wattage in zat.
Oud 04-01-2013, 18:03
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Oh. Nou ja, ik zie wel wat er gebeurt
Oud 04-01-2013, 18:22
Verwijderd
ik ken de kamer waarin u woont (8)
Oud 04-01-2013, 18:36
Verwijderd
waar halen jullie losse liedjes vandaan? Geen obscure metal, gewoon gangbare muziek. Allemaal een beetje lastig zoeken via torrentsites.
Verwijderd
pm het maar want dat zal je wel niet mogen linken.
Verwijderd
je zou anne en mij er heel gelukkig mee maken.
Oud 04-01-2013, 18:37
Verwijderd
google
Oud 04-01-2013, 18:39
Verwijderd
bedankt voor je suggestie joris pudoris pudittelman.
Oud 04-01-2013, 18:40
Verwijderd
Graag gedaan! Het werkt meestal wel
Oud 04-01-2013, 18:43
Verwijderd
pleurisjoris
Oud 04-01-2013, 18:43
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
waar halen jullie losse liedjes vandaan? Geen obscure metal, gewoon gangbare muziek. Allemaal een beetje lastig zoeken via torrentsites.
Bedoel je hoe je losse nummers moet downloaden of hoe je nieuwe muziek vind?
Op losse nummers kan je ook prima zoeken op torrentsites, dan krijg je meestal een linkje naar het album of een compilatie-dinges, en dan moet je gewoon alles deselecteren, behalve dat ene liedje.
Oud 04-01-2013, 18:46
Verwijderd
Citaat:
pleurisjoris

Citaat:
Bedoel je hoe je losse nummers moet downloaden of hoe je nieuwe muziek vind?
Op losse nummers kan je ook prima zoeken op torrentsites, dan krijg je meestal een linkje naar het album of een compilatie-dinges, en dan moet je gewoon alles deselecteren, behalve dat ene liedje.
hmm

nu nog even zoeken van wie precies het nummer Meine Oma fährt ein Hinnerstall Motorrad is
Oud 04-01-2013, 19:10
Verwijderd
Je had altijd deze, maar die doet het kennelijk niet meer. Je kan later even terugkomen om te kijken of 't tijdelijk is.
Oud 04-01-2013, 19:12
Carn
Carn is offline
Citaat:
Spotify.
Oud 04-01-2013, 19:19
Carn
Carn is offline
maar anders idd gewoon individuele torrentfiles. Soulseek leeft ook nog volgens mij.
Oud 04-01-2013, 19:27
Lorelei
Lorelei is offline
Quintiano naamzoek, pleh!
Oud 04-01-2013, 19:31
Carn
Carn is offline
hahaha

DEN BOSCH - In totaal 450 huishoudens zijn gedupeerd door een medewerker van PostNL die thuis post achterhield. Het gaat om inwoners van het postcodegebied 5212P(X) en 5212R(X). De postbezorger werd op non-actief gesteld na klachten van mensen die betalingsherinneringen op de deurmat kregen.

'Geen zin om te werken'
In de periode van half november tot 10 december hield de bezorger post en pakketjes thuis achter. Volgens een woordvoerster van het postbedrijf werkte hij de ene dag wel en de andere niet als hij daar geen zin in had.
Oud 04-01-2013, 19:33
Verwijderd
bedankt allemaal we hebben een hele rits nummertjes.
Oud 04-01-2013, 19:45
Verwijderd
Zo. Thuis. En het is suf en koud. Ik mag Amsterdam steeds meer. En bubbels minder, die drink ik nooit meer in grotere hoeveelheden dan een glaasje. Ennn. /bla
Citaat:
*KABOEM*
Oud 04-01-2013, 20:03
Verwijderd
Citaat:
Wat gebeurt er als je een 100 watt bol in een 40 watt lamp draait? Mijn pa heeft namelijk een van de vier vervangen met een 100 watt lamp en die is veel feller. Het is gewoon 1 lamp, maar dan met 4 kappen die boven de eettafel hangen. Als het niet goed is, haal ik hem eruit namelijk.
Je moet nooit een bol gebruiken die meer watt is dan het maximum watt van het armatuur. Een lichtbol geeft namelijk ook warmte af en het armatuur is maar geschikt tot een bepaalde hoeveelheid watt. Brandgevaar enzo
Oud 04-01-2013, 20:15
Verwijderd
Ik heb zojuist een high-end seksshop gemaild met de vraag of ze personeel nodig hebben Het lijkt me een leuk bijbaantje voor naast mijn karig betaalde illustratiewerk. Bovendien krijg ik dan bedrijfskorting op allemaal luxe dingen waar je normaliter een tweede hypotheek voor moet afsluiten.
Oud 04-01-2013, 20:18
Verwijderd
Maar Para, daarvoor moet je het huis uit.
Oud 04-01-2013, 20:22
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Ik heb zojuist een high-end seksshop gemaild met de vraag of ze personeel nodig hebben Het lijkt me een leuk bijbaantje voor naast mijn karig betaalde illustratiewerk. Bovendien krijg ik dan bedrijfskorting op allemaal luxe dingen waar je normaliter een tweede hypotheek voor moet afsluiten.
Omg, hoe cool.
Ga je dan ook zo rondlopen?

Oud 04-01-2013, 20:38
Verwijderd
Citaat:
Omg, hoe cool.
Ga je dan ook zo rondlopen?

[afbeelding]
Het zou wel kunnen! Want toevallig weet ik dat ze die daar nog hebben ook. Maar verder zijn ze meer van zulk soort dingen.

Citaat:
Maar Para, daarvoor moet je het huis uit.
8-24 uur per week buiten zijn kan mijn kluizenaarschap wel aan Bovendien kan ik dan de hele dag tegen zenuwachtig giebelende mensen aankijken, dat compenseert.
Oud 04-01-2013, 20:39
Verwijderd
De vorige keer dat ik daar was had je een man die een vibrator probeerde terug te brengen en maar niet snapte waarom dat niet kon.
Oud 04-01-2013, 21:08
Verwijderd
Citaat:
Oud 04-01-2013, 21:10
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Lekker voor honderden euro's in je foef douwen.
Oud 04-01-2013, 23:16
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Het gaat hel slecht met één van mijn ratjes
Oud 04-01-2013, 23:28
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
hahaha

DEN BOSCH - In totaal 450 huishoudens zijn gedupeerd door een medewerker van PostNL die thuis post achterhield. Het gaat om inwoners van het postcodegebied 5212P(X) en 5212R(X). De postbezorger werd op non-actief gesteld na klachten van mensen die betalingsherinneringen op de deurmat kregen.

'Geen zin om te werken'
In de periode van half november tot 10 december hield de bezorger post en pakketjes thuis achter. Volgens een woordvoerster van het postbedrijf werkte hij de ene dag wel en de andere niet als hij daar geen zin in had.
Nou, volgensmij is die niet alleen actief in gebied 5212... post komt weer regelmatig te laat of niet aan de laatste tijd
Oud 04-01-2013, 23:41
Verwijderd
we gaan maar 6 dagen incl reizen maar we kunnen voor 6 weken vooruit. 4 weekendtassen, 3 rugzakken en 2 boodschappentassen (van die grote stevige). Een goede reis begint bij een goede voorbereiding
Oud 04-01-2013, 23:41
Verwijderd
als echte hollanders een hele tas vol broodjes en pakjes en blikjes
Oud 05-01-2013, 01:05
Verwijderd
En we zijn vertrokken
Oud 05-01-2013, 01:14
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Je moet nooit een bol gebruiken die meer watt is dan het maximum watt van het armatuur. Een lichtbol geeft namelijk ook warmte af en het armatuur is maar geschikt tot een bepaalde hoeveelheid watt. Brandgevaar enzo
Oh dan ga ik hem er maar uit halen.

Ik weet trouwens niet of het 40 watt lampen zijn hoor, maar we doen er altijd 40 watt in.
Citaat:
En we zijn vertrokken
Veel plezier, zorg dat die debiel niet weer twee (dezelfde) ledematen breekt
Oud 05-01-2013, 01:40
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Ratje is nu in de dierenkliniek en krijg zuurstof, antibiotica en pijnstilling. Heel hard duimen dat het goed komt nu. Ik voel me wel iets minder gestrest omdat ze in ieder geval in goede handen is en door de zuurstof en pijnstilling in ieder geval niet heel erg lijdt. Zo maar proberen te gaan slapen.
Oud 05-01-2013, 05:55
Verwijderd
Goeiemorgen!

Minoes zit weer alles onder te kotsen.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten