Advertentie | |
|
![]() |
|
Zo, de laatste hapjes staan in de oven. Bladerdeeg met gekruid gehakt erin. Ik ben alleen vergeten het te rullen, dus nu hoop ik maar dat het goed gaar wordt. Misschien moet ik er sterks even eentje doorsnijden/prikken om te kijken. Maar dan is er weer een hapje naar de gallemiezen
![]() Nevermind, nu even ontspannen met een grote kop thee ![]()
|
Verwijderd
|
Kak, in ben net ingedut tijdens Seven Psychopaths (prima film overigens). En ik droomde dat ik in WoW aan het recruiten was voor een topguild en er kwamen alleen maar retards en n00bs op me af
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Uit welke film/serie is dat eigenlijk? Ziet eruit als Dallas ofzo ![]()
|
Van en naar Utrecht Centraal rijden vrijdagmiddag geen treinen door een storing aan het bedieningssysteem van seinen en wissels. Reizigers moeten rekening houden met een extra reistijd van meer dan een uur.
Dus de NS riep 3 jaar geleden: "het spoor is winterklaar!" Elk jaar weer een aangepaste dienstregeling en dan nog een hoop vertragingen, en dan gaan ze weer op de normale dienstverlening over en dan ligt alles gelijk plat :') (Heerlijk, zeiken op de NS ![]()
||
Citaat:
![]() Mijn ouders en zus kijken 'beschuldigd' ![]()
|
Onze hond beet er altijd in, maar rende wel heel hard weg als je hem achterna kwam
![]() ![]()
||
Citaat:
Ik heb ooit es geimproviseerd soep gemaakt van zoete aardappels. Dat was potverdikkie ook lekker zeg. ![]()
||
Citaat:
![]() Het is dat ik net een nieuw abbo heb; maar anders zou ik toch misschien overwegen om alleen data-only te doen en gewoon een thuistelefoon installeren ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik was net voor het eerst bij de Jumbo, en OMG wat hebben ze er veel dingen! Misschien was dit ook wel een extreem grote hoor, maar omg, who needs the Albert Heijn! Ik heb nu Croky Pickles en Lays Salt & Vinegar, nog nooit gehad
![]() En ik ben me net ook weer te buiten gegaan bij de Action ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|