Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-01-2013, 23:12
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Ik kan het niet hebben, maar dan denk ik 'nah ik ben toch niet zo dik als die mensen in obese, dussss ehhh *schrans*'
Oud 21-01-2013, 23:13
Verwijderd
Citaat:
Ik kan het niet hebben, maar dan denk ik 'nah ik ben toch niet zo dik als die mensen in obese, dussss ehhh *schrans*'
Ja precies, maar goed

Maar Q, jij keek dus ook naar Obese? Wat vind je van Wendy van Dijk? Ik trek haar totaal niet.
Oud 21-01-2013, 23:13
Verwijderd
Citaat:
Ja, maar ik kan het niet meer hebben Ik ben dan wel geen 100+ kilo, maar toch!
Als jij 't zegt

Citaat:
Oud 21-01-2013, 23:14
Verwijderd
Citaat:
Maar Q, jij keek dus ook naar Obese? Wat vind je van Wendy van Dijk? Ik trek haar totaal niet.
Nou, eigenlijk ben ik me pas gaan ergeren aan haar sinds Pip me geattendeerd heeft op haar irritante trekjes. Voorheen negeerde ik dat onbewust of zo. Nu kan ik haar ook wel schieten.
Oud 21-01-2013, 23:15
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Nog steeds ernstig overgewicht
Verwijderd
Citaat:
Nou, eigenlijk ben ik me pas gaan ergeren aan haar sinds Pip me geattendeerd heeft op haar irritante trekjes. Voorheen negeerde ik dat onbewust of zo. Nu kan ik haar ook wel schieten.
Welke trekjes precies?

Het feit dat ze KANKERDUN is vind ik nog tot daaraan toe, maar dat stemmetje en dat 'HEEEEE, HOOIIII, WAT ZIE JE ER GOED UIIIIITTTT'
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Citaat:
welke irritante trekjes?
Verwijderd
Citaat:
Nog steeds ernstig overgewicht
Je weet in ieder geval dat het je lukt om af te vallen
Oud 21-01-2013, 23:16
Verwijderd
Oh men, presenteerde Gordon het maar.
Oud 21-01-2013, 23:17
Verwijderd
Citaat:
Welke trekjes precies?

Het feit dat ze KANKERDUN is vind ik nog tot daaraan toe, maar dat stemmetje en dat 'HEEEEE, HOOIIII, WAT ZIE JE ER GOED UIIIIITTTT'
Citaat:
welke irritante trekjes?
Nou, net even te lang aan mensen zitten, 't belerende toontje, dat overdreven gedoe. Ineens 'zag' ik het en what had been seen couldn't be unseen. Of zo.
Oud 21-01-2013, 23:23
Verwijderd
Citaat:

Citaat:
Welke trekjes precies?

precies dit ja. Zo iemand die het woord 'kanjer' ook de hele tijd moet zeggen, gatverdamme.
Oud 21-01-2013, 23:23
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Citaat:
Je weet in ieder geval dat het je lukt om af te vallen
ja, nou... Ik denk dat het meer een kwestie was van een tijdje te somber zijn om eetlust te hebben en een tijdje te zwakke spieren hebben om te kunnen kauwen maar wie weet. Maar totdat ik aan nare pillen begon had ik altijd een prima gewicht. Ik heb van meerdere mensen gehoord dat je direct een hoop afvalt als je met de pillen bent gestopt, dus er is hoop!
Oud 21-01-2013, 23:34
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik vind ook dat Wendy van Dijk face first van een rots moet 'vallen'. En ook dat iemand die eruit ziet alsof ze een eetstoornis heeft, niet zo'n programma mag presenteren.
Oud 22-01-2013, 01:26
Verwijderd
Godallemachtig wat zijn literatuurlijsten en voetnoten nog altijd POKKEVEEL werk
Oud 22-01-2013, 01:31
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Kriebel in mijn keel, argh
Oud 22-01-2013, 01:44
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Ik kan het ook niet hebben, maar ik volg een 'fatshion' blog en ik denk dan altijd maar 'iig is het nog niet zo erg als bij deze chicks':

en binnenkort begin ik met sporten (na de tentamens en wanneer ik wat sportgear heb gekocht) en hopelijk vind ik dat niet al te kut en gaat 't wat helpen.
Oud 22-01-2013, 02:13
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Ik kan het ook niet hebben, maar ik volg een 'fatshion' blog en ik denk dan altijd maar 'iig is het nog niet zo erg als bij deze chicks':

[afbeelding]

en binnenkort begin ik met sporten (na de tentamens en wanneer ik wat sportgear heb gekocht) en hopelijk vind ik dat niet al te kut en gaat 't wat helpen.
Ik weet niet of ik moet lachen of huilen

Om de foto, even voor de duidelijkheid, niet over dat je gaat sporten. Sporten is sowieso om te huilen
Oud 22-01-2013, 02:16
Verwijderd
ik vind dat zo'n stijlvolle foto dat ik haar dikkigheid niet storend vind. Maar ik ben natuurlijk niet blind en dat is best wel ernstig overgewicht ja.
Oud 22-01-2013, 02:32
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik vind vooral haar verhoudingen vreemd. Haar dijen/heupen zijn echt fucking huge. en waarom gaat ze in Godsnaam in haar onderbroek staan?

meer van zulks:
http://heyfatchick.tumblr.com
Oud 22-01-2013, 02:36
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik moet echt naar bed, maar stiekem wil ik nog een Vampire Diaries kijken. Maar ik heb er al 1 extra gekeken. Drama's.
Oud 22-01-2013, 02:50
Verwijderd
Citaat:

[afbeelding]
Wtfff @ die verhoudingen inderdaad.

Citaat:
Sporten is sowieso om te huilen

Nou, ik ga ook maar naar bed.
Oud 22-01-2013, 03:02
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ja, ik lig al, maar telkens als ik lekker lig, gaat mijn schouderblad jeuken en het liefste nog die waar ik op lig, zodat ik helemaal overeind moet komen om op die onmogelijke plek te krabben. Fml en alles
Oud 22-01-2013, 03:19
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Oke, echt slaaptijd nu, tschusssski.
Oud 22-01-2013, 08:24
Verwijderd
Goedemorgen allemaal!
Oud 22-01-2013, 09:17
Verwijderd
Goedemorgen!
Oud 22-01-2013, 09:25
Verwijderd
Tering. Mensen die meer dan 100 kilo meer wegen dan ik Meer dan 100 kilo. Ik kan daar bijna 3 keer in
Oud 22-01-2013, 10:34
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Godallemachtig wat zijn literatuurlijsten en voetnoten nog altijd POKKEVEEL werk
Inderdaad Maar het helpt om die voetnoten tijdens het schrijven al helemaal bij te houden
Oud 22-01-2013, 12:22
Verwijderd
Ik heb mijn eerste loonstrookje gekregen en ik snap er geen bal van. Dat wordt nog even uitzoeken.
Oud 22-01-2013, 12:24
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik heb zin om koekjes te gaan bakken. Maar ik moet echt eerst nog douchen. En eigenlijk wil ik nog even naar het park, want ik weet niet hoe lang de sneeuw nog blijft liggen. En vanavond yoga, dus misschien moet ik een keuze gaan maken
Oud 22-01-2013, 12:29
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Ik heb mijn eerste loonstrookje gekregen en ik snap er geen bal van. Dat wordt nog even uitzoeken.
Ik ken niemand die wel iets van zijn loonstrookje kan maken ik kijk alleen naar het aantal gewerkte uren en het eindresultaat
Verwijderd
Ik heb de jaaropgave van bedrijf 1 ontvangen, maar het ziet er zo anders dan al mijn voorgaande jaaropgaven dat ik er (alweer) geen flikker van snap. Maar ik ga in het weekend naar mijn ouders, dus dan mag mijn moeder het uitleggen
Verwijderd
Citaat:
Ik heb zin om koekjes te gaan bakken. Maar ik moet echt eerst nog douchen. En eigenlijk wil ik nog even naar het park, want ik weet niet hoe lang de sneeuw nog blijft liggen. En vanavond yoga, dus misschien moet ik een keuze gaan maken
Eerst douchen. Dan naar het park, kijken of er nog tijd is om koekjes te bakken (en anders doe je dat morgen) en dan naar yoga
Oud 22-01-2013, 12:30
Verwijderd
Hoe is 242,40 + 21,21 in godsnaam 396,93?
Oud 22-01-2013, 12:31
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Koekjes maken, douchen terwijl ze in de oven liggen, met een koekje naar het park. Fixed
Oud 22-01-2013, 12:31
Verwijderd
Citaat:
Koekjes maken, douchen terwijl ze in de oven liggen, met een koekje naar het park. Fixed
Beter
Oud 22-01-2013, 12:35
Chick Rock
Chick Rock is offline

Als ik vanavond niet nog naar yoga zou moeten zou ik het zo doen Maar ik denk dat douchen+bakken+wandelen+boodschappen+koken+yoga een beetje teveel van het goede is. Ik denk dat het wassen ipv douchen wordt en dan naar het park. En morgen koekjes bakken.
Oud 22-01-2013, 12:38
Verwijderd
Ik doe niet aan wassen. Dat vind ik zó verrot. Douchen all the way
Oud 22-01-2013, 12:42
Verwijderd
Blugh wat een after-lunch-dip... Tijd voor koffie!
Oud 22-01-2013, 12:42
Chick Rock
Chick Rock is offline
Douchen kost soms een beetje teveel energie, dus dan ga ik maar voor wassen
Oud 22-01-2013, 12:43
Chick Rock
Chick Rock is offline
Zo even wat broodjes smeren voor de lunch en dan een poging doen om naar het park te fietsen. En dan kan ik op de terugweg boodschappen doen
Oud 22-01-2013, 13:00
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Douchen is kut!
Oud 22-01-2013, 13:01
Chick Rock
Chick Rock is offline
Sta ik helemaal klaar om weg te gaan, valt voor de viermiljoenste keer een knoop van m'n jas
Oud 22-01-2013, 13:18
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik ging mijn mixer maar eens zoeken, heb hier namelijk al een tijdje muffinmix staan. Mijn god, wat een laag stof onder mijn bed (onder mijn bed ligt mijn hele uitzet, onmogelijk om te stofzuigen of wat dan ook), vreselijk
Oud 22-01-2013, 14:49
Selah_Suish
Selah_Suish is offline
Muffins! Daar heb ik zin in!
Oud 22-01-2013, 15:07
Lorelei
Lorelei is offline
Wie kan ik betalen om even boodschappen voor me te doen?
Oud 22-01-2013, 15:09
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Wie kan ik betalen om even boodschappen voor me te doen?
Albert
Oud 22-01-2013, 15:11
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik heb zin om een cupcakevorm te kopen.
Oud 22-01-2013, 15:12
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Albert
maar dan moet je 25 euro uitgeven toch? bovendien woon ik praktisch naast albert.. maar ik ben zo ziek
Oud 22-01-2013, 15:12
Selah_Suish
Selah_Suish is offline
Citaat:
Albert
Die komt vast niet zo snel als dat je zou willen...
Oud 22-01-2013, 15:13
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
maar dan moet je 25 euro uitgeven toch? bovendien woon ik praktisch naast albert.. maar ik ben zo ziek
Aw wat heb je dan?

Regels voor berichten