Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-01-2013, 14:53
Verwijderd
Citaat:
En toen dacht je "kom, laat ik eens de catering op me nemen "?
Nee, toen dacht ik 'kom, laat ik het überhaupt organiseren '
Advertentie
Oud 24-01-2013, 15:07
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ja ze is ook al de muziek en alle dansjes aan het regelen die frayne
Oud 24-01-2013, 15:16
Verwijderd
SUPERGRAPPIG. Als je een onderzoek twee keer in Urkund upload dan krijg je kennelijk 100% plagiaat En een heel boze docent HOE JE HET IN GODSNAAM IN JE HOOFD HAALT 2X HETZELFDE WERK IN TE LEVEREN

Ze is nu met Urkund aan het bellen hoe het zit.
Oud 24-01-2013, 15:17
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
SUPERGRAPPIG. Als je een onderzoek twee keer in Urkund upload dan krijg je kennelijk 100% plagiaat En een heel boze docent HOE JE HET IN GODSNAAM IN JE HOOFD HAALT 2X HETZELFDE WERK IN TE LEVEREN

Ze is nu met Urkund aan het bellen hoe het zit.
Waarom doe je dat dan ook?
Oud 24-01-2013, 15:19
Verwijderd
Omdat ik te laat zag dat het vanaf je UU-email verstuurd moest worden en ik 'm dus eerst vanaf m'n gmail verstuurd had
Oud 24-01-2013, 15:28
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Nee, toen dacht ik 'kom, laat ik het überhaupt organiseren '
Wat ben je toch ook een sukkeltje.
Oud 24-01-2013, 15:30
Verwijderd
Ik ben de enige die tijd heeft en niet volkomen apathisch is En die anderen boeit het niet zo, maar ik sta niet zo graag voor lul en ik hou al helemaal niet van enorme hoeveelheden bier over me heen. Dus dan fix het zelf allemaal wel.

Overigens heb ik een stoere outfit :
Oud 24-01-2013, 15:31
Verwijderd
Ik zie haar er wel voor aan om me nu 3 punten aftrek te geven ofzo
Oud 24-01-2013, 15:33
Verwijderd
*Sanne aait*

Komt wel goed schatje
Oud 24-01-2013, 15:35
Verwijderd
Ik hoop het
Oud 24-01-2013, 15:36
Verwijderd
Als het niet zo is kan ik je vanaf morgen trootsten met hilarische foto's van onze ploegpresentatie
Oud 24-01-2013, 15:47
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Ik vind dat als je 't Engelse 'cranberry' zegt in plaats van gewoon 'veenbes', je niet vervolgens alsnog het Nederlandse meervoud mag gebruiken. Dus koekjes kunnen met cranberry, cranberries of veenbessen zijn, maar niet met cranberry's. Miekje naamzoek, die doet dat ook zo.

Dat heb ik afgeleerd, met dank aan mijn vriendje!
Oud 24-01-2013, 16:00
Verwijderd
Veenbessen
Oud 24-01-2013, 16:10
Verwijderd
Veenlijken
Oud 24-01-2013, 16:21
Verwijderd
N en ik doen een proefexamen op internet en ik win.
Oud 24-01-2013, 16:58
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Op Terschelling noemen ze het ook allemaal cranberries, ik wist niet eens dat er ook een Nederlandse naam voor was
Oud 24-01-2013, 16:59
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Ik heb zojuist een bloedbad voorkomen. Ik liet een schilmesje vallen en ik greep m bij het lemmet, maar op dat moment bedacht ik me dat het niet handig was en liet ik m alsnog door mijn vingers glippen. Pfiew.
Oud 24-01-2013, 17:02
Verwijderd
Citaat:
Ik vind dat als je 't Engelse 'cranberry' zegt in plaats van gewoon 'veenbes', je niet vervolgens alsnog het Nederlandse meervoud mag gebruiken. Dus koekjes kunnen met cranberry, cranberries of veenbessen zijn, maar niet met cranberry's. Miekje naamzoek, die doet dat ook zo.

Oh nee dat vind ik principieel niet! Moet je dan ook zeggen 'babies' in plaats van 'baby's'?
Oud 24-01-2013, 17:04
Verwijderd
Citaat:
Oh nee dat vind ik principieel niet! Moet je dan ook zeggen 'babies' in plaats van 'baby's'?

Alice Cooper en ik vinden van wel, ja!
Oud 24-01-2013, 17:04
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Citaat:
Ik vind dat je een heel goed punt hebt. Cranberry's it is.
Oud 24-01-2013, 17:05
Verwijderd
Citaat:
Ik vind dat je een heel goed punt hebt. Cranberry's it is.
Oud 24-01-2013, 17:07
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Ga je Nederlandsboek nog eens doornemen ja
Oud 24-01-2013, 17:07
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
En nu weet ik niet of ik dat juist geschreven heb
Oud 24-01-2013, 17:08
Verwijderd
Citaat:
[filmpje]

Alice Cooper en ik vinden van wel, ja!
Ja in het Engels misschien! In het Engels ben ik natuurlijk helemaal voor 'babies'. Maar volgens Paranoides redenatie moet je in het Nederlands ook 'babies' zeggen. Want volgens haar kan je ook gewoon het Nederlandse woord 'zuigeling' gebruiken, en als je dan zo nodig raar en Engels moet doen, moet je ook het Engels meervoud gebruiken.
Oud 24-01-2013, 17:09
Verwijderd
Citaat:
Ga je Nederlandsboek nog eens doornemen ja
Onze Taal kan zoveel vinden. Ik vind 'babies' esthetisch veel bevredigender dan ~y's
Oud 24-01-2013, 17:13
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik ben met etmakas in deze. Als het grootste gedeelte van de zin in het Nederlands is, dien je in de gehele zin de Nederlandse grammatica te handhaven. er zijn wel meer woorden waar een goed Nederlands alternatief voor is, maar het engels sluipt nou eenmaal meer en meer onze taal binnen. Dan kunnen we iig nog vasthouden aan onze eigen grammatica.
Oud 24-01-2013, 17:15
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Oh, en ik vind het kut dat ik soms in het engels perongeluk een Nederlands meervoud gebruik. Straks denken mensen nog dat ik het verschil niet weet tussen een plural en een posessive.
Oud 24-01-2013, 17:35
Verwijderd
Van die school krijg je echt konijnen.

We hadden met gym een thumblingbaan en dat was zo grappig. WE moesten met 8 man naast elkaar liggen en dan moesten andere over je heen een zweefrol maken, we hebben een nieuw schoolrecord verbroken.
Oud 24-01-2013, 18:27
Verwijderd
Citaat:
Nee, want 'baby' is genoeg vernederlandst om een Nederlands woord te zijn. Is er überhaupt een ander woord voor een baby?

Je zegt toch ook 'dudes' en niet 'duden'.
Oud 24-01-2013, 18:29
Verwijderd
Maar het is wel een gevoelskwestie, ja. In andere gevallen zou ik misschien ook juist het doortrekken van de Nederlandse grammatica aanmoedigen.
Oud 24-01-2013, 18:33
Verwijderd
Mensveulen.
Oud 24-01-2013, 18:40
Verwijderd
Citaat:
Mensveulen.
Jankmachine, poepfabriek?
Oud 24-01-2013, 18:46
Verwijderd
ik las vreulen.
Oud 24-01-2013, 18:46
Verwijderd
Ik vind grote honden poepfabrieken
Oud 24-01-2013, 19:24
Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Onze Taal kan zoveel vinden. Ik vind 'babies' esthetisch veel bevredigender dan ~y's
Mja, er zijn vast ook mensen die Kwintjano esthetisch bevredigender vinden dan Quintiano, of hond esthetisch bevredigender dan kat. Maar als iedereen alleen maar zou doen wat -ie het meest esthetisch bevredigend vindt, krijg je anarchie. En van anarachie komt, zoals van ruilen, huilen.
Oud 24-01-2013, 19:25
Verwijderd
Citaat:
En van anarachie komt, zoals van ruilen, huilen.

Ik vond dat vroeger altijd zo'n stomme uitdrukking. Hij is ook helemaal niet waar.
Oud 24-01-2013, 19:28
Turk February
Turk February is offline
Nee, mensen zeggen het volgens mij ook alleen maar omdat het rijmt.

Saying a rhyme isn't a crime! If I can say it to you, it must be true!
Oud 24-01-2013, 19:29
Carn
Carn is offline
Citaat:
Veenlijken
Een van de betere Nederlandse bandnamen: "Maaswater Veenlijk".
Oud 24-01-2013, 19:32
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Ik ben de enige die tijd heeft en niet volkomen apathisch is En die anderen boeit het niet zo, maar ik sta niet zo graag voor lul en ik hou al helemaal niet van enorme hoeveelheden bier over me heen. Dus dan fix het zelf allemaal wel.

Overigens heb ik een stoere outfit : [afbeelding]
stoer
Oud 24-01-2013, 19:32
Verwijderd
Citaat:
Nee, want 'baby' is genoeg vernederlandst om een Nederlands woord te zijn. Is er überhaupt een ander woord voor een baby?

Je zegt toch ook 'dudes' en niet 'duden'.
Zuigeling.
Oud 24-01-2013, 19:34
Turk February
Turk February is offline
Dat woord zou ik graag vaker willen horen. Zuigeling.
Oud 24-01-2013, 19:36
Turk February
Turk February is offline
De tijd waarin het nog cool was om het woord 'e-mail' te gebruiken in liedjes.

Oud 24-01-2013, 19:36
Carn
Carn is offline
e-mail is nogsteeds fucking vet ja.
/beroepsdeformatie.
Oud 24-01-2013, 19:40
Turk February
Turk February is offline
Nee man, mensen moeten gewoon papieren brieven sturen.
/beroepsdeformatie.
Oud 24-01-2013, 19:41
Verwijderd
Ik houd zoveel van de uitdrukking 'ergens schik in hebben'. <3
Oud 24-01-2013, 19:42
Carn
Carn is offline
nou, dankzij dat soort mensen heb ik 100 euro in de lucht op zien gaan omdat men blijkbaar alleen per brief wil communiceren; als het gaat om bepaalde deadlines dan is elektronische communicatie een hele grote toegevoegde waarde
Oud 24-01-2013, 19:53
Verwijderd
ik fax nog een keer of drie, vier per dag

al doe ik dat tegenwoordig wel door de brief naar de fax te e-mailen. Anders kost het zo'n stapel papier.
Oud 24-01-2013, 20:10
Carn
Carn is offline
de betere posters

Oud 24-01-2013, 20:12
Verwijderd
Citaat:
Mja, er zijn vast ook mensen die Kwintjano esthetisch bevredigender vinden dan Quintiano, of hond esthetisch bevredigender dan kat. Maar als iedereen alleen maar zou doen wat -ie het meest esthetisch bevredigend vindt, krijg je anarchie. En van anarachie komt, zoals van ruilen, huilen.
Een onvervalste reductio ad absurdum!
Oud 24-01-2013, 20:15
Verwijderd
Die bovenste heb ik legaal op DVD, Dario Argento <3
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten