Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-02-2013, 14:01
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Jeej Doorverkopen een optie?
Dunno. Het helpt natuurlijk ook niet mee als ze elk jaar nieuwe boeken verzinnen voor zo'n vak, want ik heb dit al eerder gedaan maar toen moest ik hele andere nutteloze boeken kopen.
Oud 26-02-2013, 14:07
Verwijderd
Citaat:
Alsof ik godverdomme een of andere nazi ben
Oud 26-02-2013, 14:10
Verwijderd
"Hela, waar is die interessante post nu opeens heen!" Verwijderd, want ik bedacht me dat dat meisje vrij herkenbaar is met de details die ik gaf. Jammer de bammer. Hier is een raar zeebeest ter troost.

Nu moest ik maar weer 'ns wat spiergroepen leren.
Oud 26-02-2013, 14:11
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Taboe's zijn er om te doorbreken! [/kutopmerking]

Maar wat is het nut van nu stoppen? Ze heeft die baan en als er 'issues' zijn met haar bijbaan, dan zijn die er ook als ze er net mee gestopt is. Dan kan ze beter blijven doen wat ze leuk vind en er gewoon geen big deal van maken.

Want als ze stopt dan doet ze dus niet meer iets wat ze leuk vind en als 'ze' erachter komen dan gaat 't wrs toch nog zo van 'emg, je was een hoer! '

edit: Oh, nou verwijder de boel dan maar lekker, Para!
Oud 26-02-2013, 14:12
Verwijderd
Citaat:
"Hela, waar is die interessante post nu opeens heen!" Verwijderd, want ik bedacht me dat dat meisje vrij herkenbaar is met de details die ik gaf. Jammer de bammer. Hier is een raar zeebeest ter troost.

[afbeelding]

Nu moest ik maar weer 'ns wat spiergroepen leren.
<3
Oud 26-02-2013, 14:14
Verwijderd
Ik voel me vreselijk klote, kusjes.
Oud 26-02-2013, 14:18
Verwijderd
*thee en koekjes en liefde en warmte aan Stefenootje geef*
Oud 26-02-2013, 14:18
Verwijderd
Waarom eigenlijk?
Oud 26-02-2013, 14:19
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Ik voel me vreselijk klote, kusjes.
*schouderklop geeft* Kop op joh. Vreet wat chocola. Of kijk een film met Ryan Gosling (een van de niet-zielige)
Oud 26-02-2013, 14:20
Verwijderd
Citaat:
Waarom eigenlijk?
Sorry, ik vrees dat het een v-lid post was, want het is teveel en te ingewikkeld om erop in te gaan.
Oud 26-02-2013, 14:21
Verwijderd
Citaat:
*thee en koekjes en liefde en warmte aan Stefenootje geef*
Citaat:
*schouderklop geeft* Kop op joh. Vreet wat chocola. Of kijk een film met Ryan Gosling (een van de niet-zielige)
Dank jullie.
Oud 26-02-2013, 14:22
Verwijderd
Citaat:
Sorry, ik vrees dat het een v-lid post was, want het is teveel en te ingewikkeld om erop in te gaan.
Ok. Succes ermee in ieder geval Sjoklaat en films en thee en alcohol doen mij altijd wel goed. En beweging buiten. Kom op!
Oud 26-02-2013, 14:23
Verwijderd
Citaat:
En, hoe ging het?
Het ging beter dan ik had verwacht. Hij vroeg het meest over de foto, dus ik was gered van de teksten. Nu wil ik heel heul graag mijn cijfer weten.
Oud 26-02-2013, 14:28
Verwijderd
Citaat:
Onder je naam staat V-lid, dus die posten mogen gewoon af en toe, hoor En knuffels en chocola voor jou.

Oud 26-02-2013, 14:30
Verwijderd
Jullie allemaal met je chocola, ik mag niet eens chocola
Oud 26-02-2013, 14:31
Verwijderd
Dan whatever je lekker vindt!
Oud 26-02-2013, 14:31
Verwijderd
Citaat:
Jullie allemaal met je chocola, ik mag niet eens chocola
Wat wil je wel? Dan zoek ik wel even een ander plaatje
Oud 26-02-2013, 14:32
Verwijderd
Citaat:
Ik vraag me af wat er dan allemaal scheelt, tbh Wellicht kan het e.e.a. heel makkelijk afgehandeld/opgelost/behandeld worden.

// Zeau, eerste buurman gehad wat betreft de katten en tuinen. Die vond het allemaal niet zo'n ramp en zei dat-ie ze al eens verjaagd heeft. Ik heb 'm ook vooral op het hart gedrukt emmers water of waterslangen te gebruiken en dat wanneer de strontoverlast teveel wordt hij maar een belletje moet doen, kom ik z'n tuin cleanen. Maar zo ver gaat het bij deze charmante mijnheer niet komen gok ik zo
Oud 26-02-2013, 14:32
Verwijderd
Oud 26-02-2013, 14:34
Verwijderd
Ik heb een potje met medicijnen en ik snap niet hoe het open moet
Oud 26-02-2013, 14:35
Verwijderd
Citaat:
// Zeau, eerste buurman gehad wat betreft de katten en tuinen. Die vond het allemaal niet zo'n ramp en zei dat-ie ze al eens verjaagd heeft. Ik heb 'm ook vooral op het hart gedrukt emmers water of waterslangen te gebruiken en dat wanneer de strontoverlast teveel wordt hij maar een belletje moet doen, kom ik z'n tuin cleanen. Maar zo ver gaat het bij deze charmante mijnheer niet komen gok ik zo
Dat klinkt goed een vriendinnetje in mijn ouderlijk dorp had twee katten en hun buurman dreigde met rattengif als die beesten nog langs zouden komen.
Oud 26-02-2013, 14:36
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Ik vraag me af wat er dan allemaal scheelt, tbh Wellicht kan het e.e.a. heel makkelijk afgehandeld/opgelost/behandeld worden.
Jij hebt ZO geen verstand van vrouwen!
Oud 26-02-2013, 14:37
Verwijderd
Citaat:
Het ging beter dan ik had verwacht. Hij vroeg het meest over de foto, dus ik was gered van de teksten. Nu wil ik heel heul graag mijn cijfer weten.
Kijk eens aan Goedzo!
Oud 26-02-2013, 14:39
Verwijderd

Dit is toch precies Uice.
Oud 26-02-2013, 14:43
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
[afbeelding]

Dit is toch precies Uice.
Oud 26-02-2013, 14:46
Verwijderd
Citaat:
Nee was het maar waar. En al was het zo, dan zit ik altijd mezelf nog in de weg.

/cryptische vrouwenshit.

Oke klaar!
Verwijderd
Citaat:
Dat klinkt goed een vriendinnetje in mijn ouderlijk dorp had twee katten en hun buurman dreigde met rattengif als die beesten nog langs zouden komen.
Oh, met dat soort uitspraken ben ik helemaal klaar met die persoon. Als mijn katten iets zou overkomen mochten ze ontsnappen zou ik 'm verantwoordelijk houden met alle gevolgen van dien.

Citaat:
Jij hebt ZO geen verstand van vrouwen!
Vertel mij wat
Verwijderd
Citaat:
Ik heb een potje met medicijnen en ik snap niet hoe het open moet
Ik ben nu al bijna 20 minuten met dat potje bezig en begin me nu toch wel een faalhaas te voelen
Oud 26-02-2013, 14:48
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Nee was het maar waar. En al was het zo, dan zit ik altijd mezelf nog in de weg.

/cryptische vrouwenshit.

Oke klaar!
Ik snap je Stef, mijn leven is ook een groot tranendal.

Citaat:
Ik ben nu al bijna 20 minuten met dat potje bezig en begin me nu toch wel een faalhaas te voelen
Lol, kinderslot.
Duwen en draaien!
Verwijderd
Haha wat voor potje is het dan ?
Verwijderd
Citaat:
Kijk eens aan Goedzo!
Dankjewel
Oud 26-02-2013, 14:49
Verwijderd
Citaat:
Lol, kinderslot.
Duwen en draaien!
Al geprobeerd, maar dat was het niet

Citaat:
Haha wat voor potje is het dan ?
Iets met een zalfje.
Oud 26-02-2013, 14:49
Verwijderd
Citaat:
pas op er zijn echte goeie bij soms.
Dat is ook precies het grappige, want ik kan niet zo goed schaken. :')
Oud 26-02-2013, 14:50
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Vertel mij wat
Tip 1: Als een vrouw klaagt, niet meteen met oplossing komen. Dat kan later wel, als ze haar hart eenmaal heeft gelucht.

(doe hier je voordeel mee, playert)
Verwijderd
Citaat:
Dat is ook precies het grappige, want ik kan niet zo goed schaken. :')
Ik kan het helemaal niet. Mijn broertje wel, en goed. Ik ga me er ook niet in verdiepen.
Verwijderd
Citaat:
Ik snap je Stef, mijn leven is ook een groot tranendal.
*tranendal-boks*
Verwijderd
Citaat:
Tip 1: Als een vrouw klaagt, niet meteen met oplossing komen. Dat kan later wel, als ze haar hart eenmaal heeft gelucht.

(doe hier je voordeel mee, playert)
Maar aan meejammeren heb je toch niets

En ja, het concept 'kop houden en gejammer aanhoren totdat ze uitgejammerd is' ken ik wel, maar pf, vat de cow toch gewoon bij den hoorns.
Oud 26-02-2013, 14:51
Verwijderd
En al helemaal niet zeggen dat het wel meevalt
Oud 26-02-2013, 14:51
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Al geprobeerd, maar dat was het niet
Staat er niks op het dekseltje zelf? Dat is bij kinderslot-units meestal wel zo. Of zit 't gewoon heel goed vast.
Anyway,
Oud 26-02-2013, 14:52
Verwijderd
Citaat:
Oh, met dat soort uitspraken ben ik helemaal klaar met die persoon. Als mijn katten iets zou overkomen mochten ze ontsnappen zou ik 'm verantwoordelijk houden met alle gevolgen van dien.
Ja, wel vrij naar was dat toen. Maar er heeft ook eens een lullo rondgelopen die kaas en worst zo bewerkte dat het giftig werd voor honden en uitgestrooid in een buitengebied waar veel honden werden uitgelaten. Drie honden bij ons in de straat zijn daar toen aan overleden.
Oud 26-02-2013, 14:52
Verwijderd
Citaat:

Doet me denken aan een aflevering van Modern Family. Phil kwam altijd meteen met pragmatische oplossingen als Claire aan het jammeren was. Vervolgens kreeg hij de tip van iemand om wél mee te jammeren, en te troosten, en dat vond Claire superfijn.

Dus ja, aan meejammeren heb je tot op zekere hoogte wel iets. Zeker als het problemen zijn, in mijn geval, van de categorie 'die los je niet op met een waterpomptang'.
Oud 26-02-2013, 14:53
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:

En ja, het concept 'kop houden en gejammer aanhoren totdat ze uitgejammerd is' ken ik wel, maar pf, vat de cow toch gewoon bij den hoorns.
Sure, dat is de logische respons, maar bij frouwelijke gefoelens komt vaak weinig logica kijken, dus beter bewaar je dat tot het verstand 't weer heeft overgenomen van de hormonen of whatever.
Verwijderd
GELUKT! Er moest schijnbaar een of ander randje af en dan kon het dekseltje open Dat randje zag er alleen niet uit alsof het eraf moest.
Verwijderd
jfhbaoiuhfrtjkasnduehrtpffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff f . Faaldag.
Oud 26-02-2013, 14:54
Verwijderd
Citaat:
GELUKT! Er moest schijnbaar een of ander randje af en dan kon het dekseltje open Dat randje zag er alleen niet uit alsof het eraf moest.
dat zou mij ook gebeurd zijn.
Oud 26-02-2013, 14:54
Verwijderd
Maar vrees verder niet hoor, mijn gejammer-tolerantie is de afgelopen jaren enorm gestegen en ik kan prima naar mijn interne happy place vertrekken terwijl ik empathie veins als een boss
Oud 26-02-2013, 14:55
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Jezus, ik had wrs na 30 seconden al gedacht 'Ok, kan dit kapot?'
Oud 26-02-2013, 14:56
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Maar vrees verder niet hoor, mijn gejammer-tolerantie is de afgelopen jaren enorm gestegen en ik kan prima naar mijn interne happy place vertrekken terwijl ik empathie veins als een boss
Goed zo.

Ik heb ook issues, maar daar zijn ook geen simpele oplossingen voor. Al wat rest is er af en toe een stortvloed aan emoosies uitgooien en dan weer doorgaan met 'emg, hoe de fuck moet ik hier mee omgaan, aaargh' *opkrop*
Oud 26-02-2013, 14:56
Verwijderd
Citaat:
Ja, wel vrij naar was dat toen. Maar er heeft ook eens een lullo rondgelopen die kaas en worst zo bewerkte dat het giftig werd voor honden en uitgestrooid in een buitengebied waar veel honden werden uitgelaten. Drie honden bij ons in de straat zijn daar toen aan overleden.
Wat. Is hij daarvoor aangeklaagd ofzo?
Oud 26-02-2013, 14:57
Verwijderd
Citaat:
Jezus, ik had wrs na 30 seconden al gedacht 'Ok, kan dit kapot?'
Maar het zag eruit alsof het bij het dekseltje hoorde! En verder was het nogal dom ja.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten