Advertentie | |
|
![]() |
|
Taboe's zijn er om te doorbreken! [/kutopmerking]
Maar wat is het nut van nu stoppen? Ze heeft die baan en als er 'issues' zijn met haar bijbaan, dan zijn die er ook als ze er net mee gestopt is. Dan kan ze beter blijven doen wat ze leuk vind en er gewoon geen big deal van maken. Want als ze stopt dan doet ze dus niet meer iets wat ze leuk vind en als 'ze' erachter komen dan gaat 't wrs toch nog zo van 'emg, je was een hoer! ![]() edit: Oh, nou verwijder de boel dan maar lekker, Para! ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() // Zeau, eerste buurman gehad wat betreft de katten en tuinen. Die vond het allemaal niet zo'n ramp en zei dat-ie ze al eens verjaagd heeft. Ik heb 'm ook vooral op het hart gedrukt emmers water of waterslangen te gebruiken en dat wanneer de strontoverlast teveel wordt hij maar een belletje moet doen, kom ik z'n tuin cleanen. Maar zo ver gaat het bij deze charmante mijnheer niet komen gok ik zo ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Duwen en draaien!
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En ja, het concept 'kop houden en gejammer aanhoren totdat ze uitgejammerd is' ken ik wel, maar pf, vat de cow toch gewoon bij den hoorns. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Doet me denken aan een aflevering van Modern Family. Phil kwam altijd meteen met pragmatische oplossingen als Claire aan het jammeren was. Vervolgens kreeg hij de tip van iemand om wél mee te jammeren, en te troosten, en dat vond Claire superfijn. Dus ja, aan meejammeren heb je tot op zekere hoogte wel iets. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Ik heb ook issues, maar daar zijn ook geen simpele oplossingen voor. Al wat rest is er af en toe een stortvloed aan emoosies uitgooien en dan weer doorgaan met 'emg, hoe de fuck moet ik hier mee omgaan, aaargh' *opkrop*
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|