Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Goed gedaan ![]() Nu jij: Ik denk dat jij een verstandige, rustige, evenwichte jonge vrouw bent. Je laat je niet snel uit het veld slaan en loopt niet met de massa mee. Je houdt van dieren. Je hebt niet veel losse vrienden, maar enkele vaste. Je ziet er verzorgt uit. Je draagt geen merkkleding, dat vind je niet nodig. Je hebt de middelbare schooltijd (HAVO) vlekkeloos doorlopen, zonder veel problemen en bent daarna aan een sprintopleiding begonnen. Laatst gewijzigd op 17-04-2013 om 20:53. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik vond het grappig en nogal onwennig om te zien. Zijn stem klonk raar op tv. Qua uiterlijk was hij wel precies wat ik verwacht had. Ik moest niet huilen toen ik op tv zag dat hij verloor, maar dacht ook niet 'net goed'. Om eerlijk te zijn was ik weinig verrast toen ik het verlies op tv zag.
Je hoort mensen wel eens zeggen dat andere mensen te veel geld verdienen, bijvoorbeeld voetballers of bestuurders van bedrijven. "Zo veel geld krijgt zij toch nooit op! Zo veel geld heeft hij niet nodig!". Deze vraag is enkel te beantwoorden als je dat ook wel eens denkt. Waar ligt volgens jou precies die grens? Stel dat jij een wet mocht maken waarin een maximum jaarsalaris werd vastgelegd. Hoe hoog zou dat zijn, en vooral, waarom precies? Of denk je dat er bij nader inzien toch maar beter geen maximum kan zijn? In dat geval: waarom denk je dat? |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik heb nog nooit gehoord dat iemand het niet op krijgt
![]() Als je een nieuwe vader mocht kiezen, wie zou dat dan zijn? Een beroemdheid, dus geen kwijlverhaal over toch stiekem mijn vader, of een oom. |
![]() |
|
Roel van Velzen. Lijkt me geniaal om hem als vader te hebben haha.
Wat lust jij echt niet, bijvoorbeeld iets wat je ook niet niet zou eten als dat de enige mogelijkheid was voor die dag, dus iets wat je echt vies vind?
|
Herfst, omdat het regent en waait en kut is en ik niet de deur uit kan zonder een regenpak/paraplu. En het is dan net niet warm genoeg en net niet koud genoeg en argh.
Stel, we ruilen een dag van leven. Wat ga ik dan doen en wat denk je dat jij gaat doen?
||
Citaat:
![]() ![]() Wat ga jij dit jaar met Koninginnedag doen?
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Wat is het mooiste moment dat jij in je leven hebt meegemaakt Nonny | 15 | 21-05-2013 16:38 | |
De Kantine |
Ranking the Scholieren #3 Geel | 500 | 16-10-2010 14:57 | |
Lifestyle |
evaluatie-topic Verwijderd | 500 | 18-03-2005 16:54 | |
Verhalen & Gedichten |
Mijn verhaal: Afscheid tiram | 71 | 20-12-2003 13:30 | |
ARTistiek |
[op verzoek van 2 forummers, nogmaals Mi casa es en fuego Bor | 1 | 19-08-2002 09:18 |