Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-04-2013, 12:38
Nonny
Nonny is offline
je vraag is te moeilijk denk ik haha.
Advertentie
Oud 10-04-2013, 12:44
Verwijderd
Ja. Een ode aan een medeforumer, niet per se een aanzoek.
Met citaat reageren
Oud 10-04-2013, 17:53
Verwijderd
Oh Little Phoebe meteen. Of Em. Nouja, gewoon omdat ze allebei hartstikke tof zijn

Maar dit is nou niet echt de opdracht/vraag, dus ik laat hem staan
Met citaat reageren
Oud 10-04-2013, 17:58
Verwijderd
Nou dan doe dat maar niet!

Wat is het langst achter elkaar dat jij niet gedoucht hebt of ub bad bent geweest? Graag een spectaculair antwoord.
Met citaat reageren
Oud 10-04-2013, 21:15
Nonny
Nonny is offline
de 4 dagen dat ik in groep 8 op kamp was, er waren daar 2 douchjes, met 1 boiler, die na 15 seconden, echt niet overdreven, koud was, en het was al mega koud op dat moment, dus heb ik me met washandjes opgefrist maar onder die douche staan echt niet, ik had het idee dat ik nooit weer warm werd :$.

Op wel tijdstip ben jij het best te genieten?
Oud 10-04-2013, 21:30
Verwijderd
vanaf half 10 in de ochtend tot 12 uur in de avond. maar zomers weer heeft wel positief invloed. Dus daarbij lente/zomer seizoen.

Zou je later kinderen willen? zo nee, waarom niet? Zo ja, waarom wel?
Met citaat reageren
Oud 10-04-2013, 22:09
Verwijderd
Nee eigenlijk niet. Dat is misschien heel vreemd, maar ik denk altijd dat ik forever alone blijf. Dat is dan misschien wat overdreven, maar kinderen hoef ik denk ik echt niet.

Vraag blijft staan, want ik vind het wel een leuke vraag.
Met citaat reageren
Oud 11-04-2013, 11:01
Verwijderd
Ja ik wil wel graag kinderen, 2,3 of 4. Het lijkt me gaaf om kinderen groot te brengen tot volwassen en evenwichtige persoonlijkheden. En daarbij is je kind een deel van jou en je lief. Awesome!

Welke opleiding doe je en waarom?
Met citaat reageren
Oud 11-04-2013, 12:36
Verwijderd
Ik ben al een tijdje voorbij de schoolleeftijd, maar ik volg nu avondschool in naaien. Omdat ik wel dingen in elkaar kan zetten, maar niet afwerken, geen echte draagbare kledingstukken die verder gaan dan een middeleeuwse boerinnenjurk, niet met patronen kan werken. Het doel is uiteindelijk verder te kunnen gaan met de kostuums die ik verzin en dus ook Victoriaanse jurken kan maken en ook gewone kleding voor mezelf die onvindbaar is in de winkel.

Wat is het huishoudelijke karwei waar je de grootste hekel aan hebt?
Met citaat reageren
Oud 11-04-2013, 12:46
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Stofzuigen

Welk tv programma is jouw guilty pleasure?
Oud 11-04-2013, 21:05
AzN
AzN is offline
Take Me Out

Kwam je met 'n lichte of juist 'n zware bevalling ter wereld?
Oud 11-04-2013, 21:08
Verwijderd
Ik floepte er zo uit, klein frupje als ik was.

Zou je mee willen doen aan Wie is de mol? en zo ja, wat zou je tactiek dan zijn?
Met citaat reageren
Oud 11-04-2013, 21:22
MMollie
MMollie is offline
OMG WIDM <3
Ik zou me lekker verdacht maken, maar niet té..

Wat droeg je vandaag voor kleding?
Oud 11-04-2013, 22:21
Verwijderd
Ik droeg een zwarte legging met roze bloemen (vera moda), met een zwarte taille rok (h&m) met(bij de rok in) een rozige bloes (primark), niet knal roze maarhet neigd een beetje naar koraalkleurig.

Wat lijkt jou nou een perfecte baan?
Met citaat reageren
Oud 12-04-2013, 13:00
Nonny
Nonny is offline
Verpleegkundige op de kinderafdeling of spoedeisende hulp ;D

Wat voor muziek luister je zoal?
Oud 12-04-2013, 14:27
Verwijderd
Electro, gospel, hardstyle, slam, dance.

Wie moet er sowieso dood?
Met citaat reageren
Oud 12-04-2013, 15:58
Martiño
Martiño is offline
Iedereen, uiteindelijk.

Wat ga je dit weekend doen?
Oud 12-04-2013, 16:07
Verwijderd
Nog snel een cadeautje kopen dan naar een borrel, dan wat drinken met iemand, dan naar een verjaardag.

Wat zou je jezelf van vijf jaar geleden willen vertellen?
Met citaat reageren
Oud 12-04-2013, 16:12
Chick Rock
Chick Rock is offline
Dat het oke is om minder hoge eisen aan mezelf te stellen, en dat een sociaal leven op de lange termijn misschien wel belangrijker is dan de beste zijn in studie dan wel werk. Dat constant veel van mezelf vragen ten koste gaat van m'n gezondheid, dat rust nemen belangrijk is. Dat ik bezwaar aan moet tekenen tegen de beslissing van het uwv (want dan zou ik nu misschien niet zoveel gezeik hebben).

Hoe, waar en met wie zie je jezelf over 5 jaar?
Oud 12-04-2013, 17:28
Verwijderd
In een huisje of appartement op de begane grond in Delft, met mijn lief en een Quisje 3.1 (of een Quisje 3.1 in de maak) en hoe ehhhhm, die snap ik niet helemaal. Ik hoop dat ik nog steeds het werk kan doen wat ik nu doe en anders wil ik iets met meer directe maatschappelijke betrokkenheid en verder ben ik natuurlijk kei gezond en jeugdig maar ook al heel ervaren en wijs ennnn nouja.

Leuke vraag, nog eens!
Met citaat reageren
Oud 12-04-2013, 18:27
Verwijderd
Aan het werk/op wereldreis/ op buitenlandstage. Ondertussen zoekend naar een appartement (ipv een studentenkamer) en een relatie hebbend met een super leuke gast die ik in de tussentijd van nu en vijf jaar toekomst ontmoet heb.

Wie wens jij dood?
Met citaat reageren
Oud 12-04-2013, 18:42
Verwijderd
Tering nardin, nog een keer die vraag? ik wens niemand dood, enkel mensen die weloverwogen euthanasie willen plegen

Jeuk. Kriebel kriebel krabben hmmm. Waar krijg jij jeuk nu je dit leest?
Met citaat reageren
Oud 12-04-2013, 21:06
Nonny
Nonny is offline
op mijn rug

Waar moet je dit weekend zijn voor chill feestje,( behalve kardinge&middelstum natuurlijk (yup ik ben gronings))?
Oud 13-04-2013, 19:24
Verwijderd
er is een chill feestje bij mij thuis vanavond!! DIKKE PARTY IN MA HOUSE, 18 geworden een paar maandjes terug jeeeeeeeeeeeeuj

Met welke forummer zou je wel eens willen zoenen?
Met citaat reageren
Oud 13-04-2013, 22:41
Aqualia
Aqualia is offline
Geeneen Kben erg happy met mn lief op dit moment

Geloof jij in het lot?
Met citaat reageren
Oud 14-04-2013, 08:33
Nonny
Nonny is offline
Ja maar ik geloof ook dat je je lot enigszins kunt veranderen dus dan is het ook weer nee.

Wat ga je doen vandaag?
Oud 14-04-2013, 08:53
Verwijderd
Ik ben bezig met Dreamweaver weer een beetje eigen te maken zodat ik een proefversie van een nieuwe website kan maken. Ik wil ook een stoofpotje maken, alles ligt al klaar. Verder rommel opruimen, de rest van de afwas wegruimen en stoffen sorteren. En lezen.

Kun jij knopen aanzetten en doe je dat ook wel eens?
Met citaat reageren
Oud 14-04-2013, 08:55
Verwijderd
Hoe kun je dat nou níet kunnen Ja en ja.

Wat is de meest voorkomende kleur in jouw garderobe (zwart telt niet)?
Met citaat reageren
Oud 14-04-2013, 10:48
Miekje*
Miekje* is offline
Zwart it is Ik hb oprecht nit zoveel andere kleure in mijn kast hangen. Misschien is het blauw van spijkerbroeken/shorts of wit van zomerjurkjes en rokjes.

Waar geniet jij het meeste van als je buiten loopt?
Oud 14-04-2013, 10:50
Verwijderd
Vogels die fluiten Of de geuren als het na een tijdje droogte flink geregend heeft ^^

Puzzel je graag?
Met citaat reageren
Oud 14-04-2013, 12:00
AzN
AzN is offline
Legpuzzels of puzzelboekjes? In beide gevallen: als ik me écht verveel .

Bij wie kan jij je hart 't beste luchten?
Oud 14-04-2013, 15:44
Aqualia
Aqualia is offline
Bij m'n vrienden, die zijn er altijd voor me en dat waardeer ik zeer.
Lust je zuurkool?
Met citaat reageren
Oud 14-04-2013, 16:32
Nonny
Nonny is offline
iewl nee!

Wat is/was je favo vak op de middelbare school? Kwam dat door het vak, door de docent of door iets anders?
Oud 14-04-2013, 16:48
Miekje*
Miekje* is offline
Biologie, en dat is het nog steeds. Ik vind het gewoon leuk en interessant en en en <3 Plantjes en diertjes <3

Wanneer heb je voor het laatst seks gehad, en van welke kwaliteit was die seks?
Oud 15-04-2013, 10:52
Verwijderd
Een half jaar terug. Met mijn vriend. Nu is het uit. Duim die op de twee staat van de klok.

Hoe denk je dat ik ben? Beantwoord hierbij vragen als: hoe denk je dat ik eruit zie? (haar, ogen, neus, mond, dik, dun, lang, kort) Welke opleiding denk je dat ik doe en waarom? Hoe denk je dat mijn persoonlijkheid is? (aardig, vriendelijk, grappig, sarcastisch, dom, gemeen, vreemd ...)
Met citaat reageren
Oud 16-04-2013, 10:26
Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
Een half jaar terug. Met mijn vriend. Nu is het uit. Duim die op de twee staat van de klok.

Hoe denk je dat ik ben? Beantwoord hierbij vragen als: hoe denk je dat ik eruit zie? (haar, ogen, neus, mond, dik, dun, lang, kort) Welke opleiding denk je dat ik doe en waarom? Hoe denk je dat mijn persoonlijkheid is? (aardig, vriendelijk, grappig, sarcastisch, dom, gemeen, vreemd ...)
Oke, puur op de gok!
Ik denk dat je qua uiterlijk er graag verzorgd uitziet, maar niet direct met veel make-up.
Ik denk dat je ongeveer 1.76 lang bent en een normaal figuur hebt. Je eet gezond en hebt een sportief uiterlijk. Ik denk dat je bruin of donkerblond haar hebt, wat halflang is. Ik denk dat je een HBO opleiding doet maar weet niet welke richting. Geen IT of Wiskunde wel bijv. verpleegkunde, verloskunde, maatschappelijke/pedagogische opleiding. Of iets artistieks. Kortom, geen idee Ik denk dat je een aardig en gevoelig meisje bent en dat je gevoel voor rechtvaardigheid hebt. Mensen kunnen jou een tikkie vreemd vinden op een leuke manier . Zoiets. Maar dit is puur gebaseerd op helemaal niks dus ik ben benieuwd wat er van waar is.

Ik laat de vraag staan want vind hem leuk
Oud 17-04-2013, 20:38
Verwijderd
Citaat:
Oke, puur op de gok!
Ik denk dat je qua uiterlijk er graag verzorgd uitziet, maar niet direct met veel make-up.
Ik denk dat je ongeveer 1.76 lang bent en een normaal figuur hebt. Je eet gezond en hebt een sportief uiterlijk. Ik denk dat je bruin of donkerblond haar hebt, wat halflang is. Ik denk dat je een HBO opleiding doet maar weet niet welke richting. Geen IT of Wiskunde wel bijv. verpleegkunde, verloskunde, maatschappelijke/pedagogische opleiding. Of iets artistieks. Kortom, geen idee Ik denk dat je een aardig en gevoelig meisje bent en dat je gevoel voor rechtvaardigheid hebt. Mensen kunnen jou een tikkie vreemd vinden op een leuke manier . Zoiets. Maar dit is puur gebaseerd op helemaal niks dus ik ben benieuwd wat er van waar is.

Ik laat de vraag staan want vind hem leuk
Wauw, super! Alleen de lengte klopt niet, voor de rest is alles goed! O.O Ik heb inderdaad een normaal figuur, eet gezond, heb een sportief uiterlijk, heb donkerblond half lang haar, doe een HBO opleiding en heb een sterk gevoel voor rechtvaardigheid. En mensen vinden mij inderdaad een beetje strange.
Goed gedaan

Nu jij:

Ik denk dat jij een verstandige, rustige, evenwichte jonge vrouw bent. Je laat je niet snel uit het veld slaan en loopt niet met de massa mee. Je houdt van dieren. Je hebt niet veel losse vrienden, maar enkele vaste.

Je ziet er verzorgt uit. Je draagt geen merkkleding, dat vind je niet nodig. Je hebt de middelbare schooltijd (HAVO) vlekkeloos doorlopen, zonder veel problemen en bent daarna aan een sprintopleiding begonnen.

Laatst gewijzigd op 17-04-2013 om 20:53.
Met citaat reageren
Oud 17-04-2013, 21:06
Verwijderd
Nieuwe vraag, nardientje in blik.
Met citaat reageren
Oud 17-04-2013, 22:10
Verwijderd
Nee, nee, er heeft iemand aan haar narcistische wens voldaan, verdere vragen zijn niet meer nodig.
Met citaat reageren
Oud 17-04-2013, 22:51
Lorelei
Lorelei is offline
En ik maar denken dat er een vraag van Ertur zou staan
Oud 18-04-2013, 05:13
Verwijderd
oke nieuwe. wat vond je van het tv optreden van ertur? Voldeed hij aan je verwachtingen? Moest je huilen toen hij verloor of dacht je 'net goed'. Niet antwoorden als je niet hebt gekeken.
Met citaat reageren
Oud 18-04-2013, 09:51
Verwijderd
Ik vond het grappig en nogal onwennig om te zien. Zijn stem klonk raar op tv. Qua uiterlijk was hij wel precies wat ik verwacht had. Ik moest niet huilen toen ik op tv zag dat hij verloor, maar dacht ook niet 'net goed'. Om eerlijk te zijn was ik weinig verrast toen ik het verlies op tv zag.

Je hoort mensen wel eens zeggen dat andere mensen te veel geld verdienen, bijvoorbeeld voetballers of bestuurders van bedrijven. "Zo veel geld krijgt zij toch nooit op! Zo veel geld heeft hij niet nodig!". Deze vraag is enkel te beantwoorden als je dat ook wel eens denkt. Waar ligt volgens jou precies die grens? Stel dat jij een wet mocht maken waarin een maximum jaarsalaris werd vastgelegd. Hoe hoog zou dat zijn, en vooral, waarom precies? Of denk je dat er bij nader inzien toch maar beter geen maximum kan zijn? In dat geval: waarom denk je dat?
Met citaat reageren
Oud 18-04-2013, 09:59
Verwijderd
Ik heb nog nooit gehoord dat iemand het niet op krijgt Ik vind het wel eens belachelijk dat iemand voor bijvoorbeeld het schoppen tegen een bal zoveel geld krijgt. Ik kan nu geen situatie bedenken waarin het rechtvaardig is dat iemand meer dan een half miljoen per jaar verdient. Maar toch houd ik wel van zoveel mogelijk marktwerking dus ik zou geen wetgeving ervoor opstellen. Ook niet omdat het toch valt te omzeilen via het buitenland of bonussen etc.

Als je een nieuwe vader mocht kiezen, wie zou dat dan zijn? Een beroemdheid, dus geen kwijlverhaal over toch stiekem mijn vader, of een oom.
Met citaat reageren
Oud 18-04-2013, 17:11
Nonny
Nonny is offline
Roel van Velzen. Lijkt me geniaal om hem als vader te hebben haha.

Wat lust jij echt niet, bijvoorbeeld iets wat je ook niet niet zou eten als dat de enige mogelijkheid was voor die dag, dus iets wat je echt vies vind?
Oud 18-04-2013, 17:34
Thomas.
Thomas. is offline
Boerenkool! *voorbereiden op haatberichten*

vanaf welke temperatuur is het volgens jou 'warm' ?
Oud 18-04-2013, 17:35
Verwijderd
31 graden

Van welk seizoen houd je niet van, en waarom?
Met citaat reageren
Oud 18-04-2013, 17:37
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Herfst, omdat het regent en waait en kut is en ik niet de deur uit kan zonder een regenpak/paraplu. En het is dan net niet warm genoeg en net niet koud genoeg en argh.

Stel, we ruilen een dag van leven. Wat ga ik dan doen en wat denk je dat jij gaat doen?
Oud 19-04-2013, 13:09
Verwijderd
Jij gaat mijn huis kuisen, ik ga de hele dag met je borsten spelen

Als geld en tijd en zo geen rol speelt, wat zou je ideale vakantie zijn en waarom?
Met citaat reageren
Oud 19-04-2013, 13:13
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Jij gaat mijn huis kuisen, ik ga de hele dag met je borsten spelen

Als geld en tijd en zo geen rol speelt, wat zou je ideale vakantie zijn en waarom?
Ik ga er voor het gemak ook maar even vanuit dat veiligheid geen rol speelt Dan zou ik graag naar Iran willen. Of eigenlijk Syrië, Jordanië en Iran. Zoveel geschiedenis, zoveel cultuur, zoveel mooie natuur en nog lekker weer ook

Wat ga jij dit jaar met Koninginnedag doen?
Oud 19-04-2013, 13:13
MTpower
MTpower is offline
Motorreis van Marokko naar Zuid-Afrika, want: fucking awesome!

Waarom besluit je deze vraag te beantwoorden in plaats van iets anders te doen?
Reageren

Regels voor berichten