Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Heb je al een scriptieonderwerp? |
![]() |
|
Verwijderd
|
Oh, maar ik probeer er ook heel erg op te letten dat ik nergens in de weg sta hoor, maar soms doe je dat gewoon onbedoeld! Ik probeer in supermarkten altijd op handige plaatsen te gaan staan als ik even moet nadenken bijvoorbeeld, maar dan sta je gewoon zo bizar snel in de weg
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Een beetje ![]() Maar ik ga sowieso uitlopen op faillissementsrecht (ik dacht dat ie in periode 4 werd aangeboden, maar pas in periode 1 ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Oh ja ik wil schrijven over het wetsvoorstel voor de nieuwe BOPZ (waar ze 30 jaar over gedaan hebben, de huidige
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Ook hebben rechters vrij veel moeite met 'psychische stoornis' en vinden ze veel gedrag dat niet voldoet aan de norm daar ook al onder vallen. Niet allemaal natuurlijk, maar er zijn genoeg zaken bekend. Citaat:
![]() Ah tuchtrecht zijn wij nog niet, dus je loopt al voor ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Studeer jij iets met psychologie ofzo? Of recht? |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik heb dat niet echt tegen de jurist/arts gezegd maar tegen degene die naast me zat
![]() ![]() Ja tuchtrecht is voor ons natuurlijk vaak het belangrijkst, huisartsen krijgen in absolute zin ruimschoots de meeste tuchtrechtzaken en in relatieve zin als 2e na psychiaters. Maar het ging er vooral over wat je opgelegd kan worden en dat je altijd alles alles alles moet opschrijven wat je doet en zegt. |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() Citaat:
![]() En ja ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() Citaat:
![]() |
![]() |
||||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Oh zo ja. Ach, er staan ook wetsvoorstellen op de rol die al 75 jaar oud zijn en zo. Van die indieners die de TK uit gingen en het stokje nooit overdroegen en dan weten de nieuwe leden ook niet zo goed wat ze er mee moeten en blijft 't maar 'hangen'. Leuke statistiekruis leveren die krengen op.
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En Sarah: 80 jaar getrouwd? ![]() Overigens is het heel lastig tot onmogelijk een kaart te vinden voor 65 jaar getrouwd. Van die kaartjes met draaischijven zijn de beste optie. En nu ga ik slapen. Of in bed liggen/hangen. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Hmm, een Portal-film en een Half Life-film. Van J.J. Abrams nog wel. Het zal mij benieuwen.
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
|
M'n vader en broer kwamen net de loopband brengen en damn
![]()
|
![]() |
|
|