Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-03-2013, 21:53
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Eens even dat songfestivalliedje van Anouk luisteren.
Naar de nieuwe single van Volbeat luisteren, moet je!
Oud 11-03-2013, 21:54
Verwijderd
Citaat:
Deze keer gaan we écht winnen, dat kán niet anders! ZO uniek! /pauldeleeuw /gielbeelen /cornaldmaas
Oh, dat interesseert me dan weer totaal niet.
Ik moet helemaal NIETS, naar wicht
Oud 11-03-2013, 21:55
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Oh, dat interesseert me dan weer totaal niet.
Mij niet. Nouja, ik vind het altijd wel leuk als we keihard floppen
Oud 11-03-2013, 21:56
Miekje*
Miekje* is offline
Zo, dat was de 15e keer van vanavond

Tijd om te gaan slapen. Toedels!

edit: ik doelde op het luisteren van de single, hè
Oud 11-03-2013, 21:57
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Het was zelfs de derde date
Heeft ie wel aanstalten gemaakt om je op de bek te pakken, of was het supervriendschappelijk?
Oud 11-03-2013, 21:57
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Zo, dat was de 15e keer van vanavond

Tijd om te gaan slapen. Toedels!

edit: ik doelde op het luisteren van de single, hè
Jaaaja. Arme teddybeer.
Oud 11-03-2013, 22:00
Verwijderd
Citaat:
Mij niet. Nouja, ik vind het altijd wel leuk als we keihard floppen
Mij op je ogen, bolle

En floppen? Alsof er wat te winnen valt :')
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Heeft ie wel aanstalten gemaakt om je op de bek te pakken, of was het supervriendschappelijk?
Het was een paar momenten aan het eind wat awkward, dus ik denk dat hij ook niet zo goed de eerste stap durft te zetten.
Verwijderd
Citaat:
Superromantisch!
Oud 11-03-2013, 22:03
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Mij op je ogen, bolle

En floppen? Alsof er wat te winnen valt :')
Ik snap je bovenste opmerking niet, maar in mijn post moest er 'mij ook niet.' staan.

Floppen in de zin van laatste worden. Boeiend of er iets te winnen valt, floppen is floppen.
Oud 11-03-2013, 22:06
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Jaaaja. Arme teddybeer.
Ik heb niet eens een teddybeer!
Oud 11-03-2013, 22:07
Verwijderd
Citaat:
naar wicht
<3
Oud 11-03-2013, 22:08
Verwijderd
Citaat:
Ik snap je bovenste opmerking niet, maar in mijn post moest er 'mij ook niet.' staan.

Floppen in de zin van laatste worden. Boeiend of er iets te winnen valt, floppen is floppen.
Oh, ik dacht dat je bedoelde dat ik "dat interesseert mij niet" had moeten schrijven. En dat is natuurlijk ook zo

Mwah, niet in de context van het songfestival.
Oud 11-03-2013, 22:18
Verwijderd
Argh, ik moet de kattenbak nog doen. Bijna net zo storend als reeds in bed liggen en tot de conclusie komen dat je lenzen nog uit moeten.
Oud 11-03-2013, 22:19
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Argh, ik moet de kattenbak nog doen. Bijna net zo storend als reeds in bed liggen en tot de conclusie komen dat je lenzen nog uit moeten.
Haha, herkenbaar *lenzenboks*
Oud 11-03-2013, 22:26
Verwijderd
Citaat:
Haha, herkenbaar *lenzenboks*
Ik haat mezelf echt intens op dat soort momenten.
Oud 11-03-2013, 22:45
Verwijderd
eh waar doen jullie je lenzen dan uit?
Oud 11-03-2013, 23:05
Verwijderd
Nou, niet als ik ín bed lig

Behalve als ik bij mijn vriend slaap. Want die heeft een hoogslaper en dan stootte ik altijd duizend keer mijn hoofd en moest ik naar beneden en heb ik vervolgens daar maar lenzenspul neergezet. Maar dat is ook niet echt in bed, maar meer ernaast, omdat hij daar een stuk over heeft. Maar thuis doe ik ze altijd voor de spiegel uit.
Oud 11-03-2013, 23:41
Verwijderd
Wat is daar aan? Ik doe ze altijd liggend in bed uit. Behalve vroeger als ik dronken was, dan had ik meer concentratie nodig en deed ik het zittend in bed.
Oud 11-03-2013, 23:56
Verwijderd
ik vind het echt heel jammer dat ik niemand ken om mee naar de matthaus passion te gaan. Helemaal nu ik 50% korting kan krijgen op de kaartjes.
Oud 12-03-2013, 05:24
Verwijderd
Citaat:
eh waar doen jullie je lenzen dan uit?
Normaliter in de badkamer. Maar ik kan ze eigenlijk overal wel uit doen. Het is dan ook echt je bed weer uit moeten als je nét lekker ligt en denkt 'Vaarwel, wrede wereld, tot over een paar uur.'

Citaat:
ik vind het echt heel jammer dat ik niemand ken om mee naar de matthaus passion te gaan. Helemaal nu ik 50% korting kan krijgen op de kaartjes.
Je zou eens kunnen kijken op de FB-pagina MeUG (Metgezel voor Uitgaan). Overigens had ik best mee willen gaan
Oud 12-03-2013, 05:57
Verwijderd
Booya! Altijd fijn nieuws om te lezen, conservatieve religekkies die onderuit gekegeld worden door eigen "onderzoek"
Oud 12-03-2013, 06:14
Verwijderd
Omg, het ging over het ESF en ik sliep.
Oud 12-03-2013, 06:58
Verwijderd
Citaat:
Waar en wanneer en waarom ga je dan niet gewoon alleen als jet je het echt graag wil zien/horen?

Citaat:
Normaliter in de badkamer. Maar ik kan ze eigenlijk overal wel uit doen. Het is dan ook echt je bed weer uit moeten als je nét lekker ligt en denkt 'Vaarwel, wrede wereld, tot over een paar uur.'
Ja dat uit je nest moeten, ken ik wel, maar ik vond het raar dat je lenzen niet in je bed uitdoet. Alleen in het begin, toen ik moest wennen, deed ik ze zittend aan tafel in en uit boven een spiegel, maar al sinds het 2e jaar op internaat (gewone kostschool, niets met moeilijk opvoedbaar, een plek om door de week te eten, studeren en slapen vlakbij school) zie ik voor me dat ik ze uit- en indoe op bed (ik had ze sinds de zomervakantie ervoor), daar ben ik namelijk de enige keer een lens kwijtgeraakt met indoen die niet meer teruggevonden is.
Oud 12-03-2013, 07:12
Verwijderd
Oh, het heeft niets met handigheid te maken. Nooit spiegels nodig gehad of gebruikt ook. Uithalen kan ik met één hand. Het is meer dat de badkamer voor mij, wanneer ik thuis ben, de logische plek is. En meestal heb ik ze al ruim voor bedtijd gewisseld voor mijn bril omdat ik het 's avonds niet heel comfortabel vind lenzen te dragen.
Oud 12-03-2013, 07:28
Verwijderd
Ik bedacht me ook dat er waarschijnlijk een verschil zit in het uitdoen van harde en zachte lenzen ik heb alleen maar zachte gehad. En ja, voor mij is een bril absoluut niet aangenaam of comfortabel (ik had laatst een foto gemaakt van mijn jampotglazen, maar zonder pc kan ik daar niet veel mee), dus dat ding is enkel voor noodsituaties. Ik krijg koppijn van mijn bril te dragen omdat ik zo lenzengericht ben en ook omdat dat ding zwaar is, niet meebeweegt en een beperkt gezichtsveld geeft en verder van mijn oog zit en blablabla.
Oud 12-03-2013, 07:39
Verwijderd
Ik heb ook zachte lenzen. Maar als je zachte lenzen hebt, valt 't met de correctie dus wel mee. Althans, niet (veel) slechter dan die van mij omdat ik nog nét in de beschikbare range van zachte lenzen val. Iets zegt me dat je dan geen goede bril hebt
Oud 12-03-2013, 07:53
Verwijderd
Kun je dan voor -20 überhaupt een fijne bril maken denk je? Betaalbaar? Ziekenkas komt overigens ook niet tussen in vergoedingen en oogoperaties vallen onder cosmetische chirurgie (wat ik wel begrijp, maar ik geloof dat er vanaf -15 en eigenlijk al vanaf -10 andere belangen meespelen).
Oud 12-03-2013, 07:54
Verwijderd
Ik had overigens ook geen bril meer, wat enigszins lastig was, maar mijn vorige was ik kwijtgeraakt op een larp en het was gewoon veel te duur een nieuwe te laten maken. Ze hebben er eentje laten maken toen ik in het ziekenhuis lag zodat ik wat kon zien als ik bijgebracht werd.
Oud 12-03-2013, 08:09
Verwijderd
Oh, dat is wel behoorlijk veel slechter dan mijn ogen. Dan heb ik 't mis en zal het bereik dat ik voor ogen had (huhuhu) wel zijn voor specifiek 'mijn' lenzen zijn. Ik ga even wat voor je opzoeken.
Oud 12-03-2013, 08:15
Verwijderd
Dat heb ik je wel verteld hoor deze lenzen worden iig in Schotland gemaakt vanwege de hoge sterkte, afwijkingen en extra zuurstofdoorlaatbaarheid, de prijs is dan ook niet voor de poes (zelfs niet met verzekering, die de prijs aanzienlijk verlaagt, maar de verzekeing is iets van 30 à 40 euro per jaar en ze kosten nog bijna 100 euro het stuk), dus dat ik niet veel in een bril wil steken die ik toch niet draag (brillen maken niet per se lelijk, tot je de vervorming hebt gezien die de mijne oplevert ^^) lijkt me niet zo heel raar dan

Oh en Phoebe, Hera zat in bad!
Oud 12-03-2013, 09:22
Miekje*
Miekje* is offline
Goedemorgen. Ik zit alweer op school, zonder docent
Oud 12-03-2013, 09:48
Verwijderd
Het halve land ligt plat door een laagje sneeuw, het zal ook eens niet :') maar het sneeuwt nu ook wel stevig door.

En oh wauw, wat een hoop excentriekelingen in Project Runway seizoen 10. Gelieve daar niks over te spoileren, ik ga er niet dood aan en het maakt echt niet dat ik met minder plezier kijk, maar een keer volkomen onwetend kijken is wel gaaf
Oud 12-03-2013, 10:22
Verwijderd
Hmm, ik zat voor een keer redelijk in de lijn van de jury, op één ontwerper na, ik vond het afschuwelijk (wel sterk in elkaar gezet, daar niet van) en zij waren in de 7e hemel. En ik snap niet helemaal waarom de actrice uit Gilmore Girls (Lauren ofzo?) er zit als jurylid. In de 3 keer dat ze iets zegt, heeft ze het over kleur. 'Oh ik vind wit zo leuk en fris...' eh ok? Je zit daar om modeontwerpen te beoordelen. Niet dat ik er verstand van heb, maar ik zit daar dan ook niet
En nee, dit is geen ikmaakmeerdrukoverpost. Ik vraag het me oprecht af omdat ik het niet snap. Er zijn grotere beroemdheden die je kunt vragen voor je jubileum als kennis niet uitmaakt en in het begin lijkt me het belangrijk dat je iemand heb die kwaliteit en talent kan beoordelen. Of ze verkoopbaar materiaal kunnen maken lijkt me iets dat belangrijker wordt naar het einde toe. Waar dan de typische hippe actrice wel over kan komen oordelen.
Oud 12-03-2013, 10:30
Verwijderd
Oh en ik moest een beetje ginffelen over de lesbische ontwerpster want het feit dat ze lesbisch was, zorgde voor een vernieuwing op modegebied. Wat haar trademark is? Tomboy-kleren :')
Oud 12-03-2013, 11:32
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Het halve land ligt plat door een laagje sneeuw, het zal ook eens niet :') maar het sneeuwt nu ook wel stevig door.

En oh wauw, wat een hoop excentriekelingen in Project Runway seizoen 10. Gelieve daar niks over te spoileren, ik ga er niet dood aan en het maakt echt niet dat ik met minder plezier kijk, maar een keer volkomen onwetend kijken is wel gaaf
oh wie zitten daar ook alweer in? Zal niet spoileren hoor, maar dan begrijp ik beter wat je bedoelt
Oud 12-03-2013, 11:41
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik weet eigenlijk niet waarom, maar dit is geen goede dag
Oud 12-03-2013, 11:42
Verwijderd
*thee in topic zet*
Oud 12-03-2013, 11:46
Verwijderd

Speciaal voor vrouwen!
Oud 12-03-2013, 11:58
Verwijderd
Awh
Oud 12-03-2013, 11:59
Martiño
Martiño is offline
het glazuur springt spontaan van mijn tanden
Oud 12-03-2013, 12:00
Verwijderd
Citaat:
oh wie zitten daar ook alweer in? Zal niet spoileren hoor, maar dan begrijp ik beter wat je bedoelt
En toen waarschuwde mijn tablet dat de batterij leeg was en ik typte door en drukte dus blijkbaar op ok om af te sluiten en toen kon ik opnieuw beinnen

Een lesbische tomboys met dreads dus, Dmitry ergens uit de Oostblok die een ballroomdancer was in Belarus en omgeving, een modedocente van 58, Ven ofzoiets die nu al heftige skills toont (rozentopje), Kaoon een Aziaat die veel buigt en dankje zegt met een voorkeur voor cartooneske outfits, Gunnar die het net niet tot de show schopte het seizoen ervoor, een freetariër (iemand die restvoedsel eet, gedumpt door supermarkten, ik mag hem nu al ^^), een meisje met blauwachtig haar en een met een rode sidecut en gekleurd pantermotief en dan de standaard onopvallende mensen/gays met/zonder skills waarvan de helft natuurlijk al naast hun schoenen loopt wat dat hoort er natuurlijk bij
Oud 12-03-2013, 12:02
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
[filmpje]

Speciaal voor vrouwen!
Ja zeg, nou ga ik helemáál janken

Overigens: omg dat is zo'n dude uit dat Britse bandje McFly :''')
Oud 12-03-2013, 12:04
Verwijderd
Ik zat ook te huilen ja
Oud 12-03-2013, 12:05
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
En toen waarschuwde mijn tablet dat de batterij leeg was en ik typte door en drukte dus blijkbaar op ok om af te sluiten en toen kon ik opnieuw beinnen

Een lesbische tomboys met dreads dus, Dmitry ergens uit de Oostblok die een ballroomdancer was in Belarus en omgeving, een modedocente van 58, Ven ofzoiets die nu al heftige skills toont (rozentopje), Kaoon een Aziaat die veel buigt en dankje zegt met een voorkeur voor cartooneske outfits, Gunnar die het net niet tot de show schopte het seizoen ervoor, een freetariër (iemand die restvoedsel eet, gedumpt door supermarkten, ik mag hem nu al ^^), een meisje met blauwachtig haar en een met een rode sidecut en gekleurd pantermotief en dan de standaard onopvallende mensen/gays met/zonder skills waarvan de helft natuurlijk al naast hun schoenen loopt wat dat hoort er natuurlijk bij
Oh ja, dat vond ik wel een leuk seizoen ja, weet al niet eens meer wie er won :')
Oud 12-03-2013, 12:08
Verwijderd
Lekker janken Vrouwen <3
Oud 12-03-2013, 12:10
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik vroeg me af waar ik McFly van kende en toen herkende ik toch wel hun eerste hit. Het klinkt als iets wat ik absoluut erg leuk vond toen ik 16 was :')

Oud 12-03-2013, 12:13
Verwijderd
Hij heeft ook liedjes voor one direction geschreven :')
Oud 12-03-2013, 12:13
Verwijderd
MAAR TOCH WIL IK ZO'N VENT
Oud 12-03-2013, 12:15
Verwijderd
Citaat:
Ik weet eigenlijk niet waarom, maar dit is geen goede dag
.. En het ging zo goed vandaag In de race voor Menstrueerbeer van de Week?
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten