![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
|
![]() |
||
Citaat:
Floppen in de zin van laatste worden. Boeiend of er iets te winnen valt, floppen is floppen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Mwah, niet in de context van het songfestival. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Nou, niet als ik ín bed lig
![]() ![]() Behalve als ik bij mijn vriend slaap. Want die heeft een hoogslaper en dan stootte ik altijd duizend keer mijn hoofd en moest ik naar beneden en heb ik vervolgens daar maar lenzenspul neergezet. Maar dat is ook niet echt in bed, maar meer ernaast, omdat hij daar een stuk over heeft. Maar thuis doe ik ze altijd voor de spiegel uit. |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Booya! Altijd fijn nieuws om te lezen, conservatieve religekkies die onderuit gekegeld worden door eigen "onderzoek"
![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Oh, het heeft niets met handigheid te maken. Nooit spiegels nodig gehad of gebruikt ook. Uithalen kan ik met één hand. Het is meer dat de badkamer voor mij, wanneer ik thuis ben, de logische plek is. En meestal heb ik ze al ruim voor bedtijd gewisseld voor mijn bril omdat ik het 's avonds niet heel comfortabel vind lenzen te dragen.
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik bedacht me ook dat er waarschijnlijk een verschil zit in het uitdoen van harde en zachte lenzen
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Kun je dan voor -20 überhaupt een fijne bril maken denk je? Betaalbaar? Ziekenkas komt overigens ook niet tussen in vergoedingen en oogoperaties vallen onder cosmetische chirurgie (wat ik wel begrijp, maar ik geloof dat er vanaf -15 en eigenlijk al vanaf -10 andere belangen meespelen).
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik had overigens ook geen bril meer, wat enigszins lastig was, maar mijn vorige was ik kwijtgeraakt op een larp en het was gewoon veel te duur een nieuwe te laten maken. Ze hebben er eentje laten maken toen ik in het ziekenhuis lag zodat ik wat kon zien als ik bijgebracht werd.
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Dat heb ik je wel verteld hoor
![]() ![]() Oh en Phoebe, Hera zat in bad! |
![]() |
|
Verwijderd
|
Het halve land ligt plat door een laagje sneeuw, het zal ook eens niet :') maar het sneeuwt nu ook wel stevig door.
En oh wauw, wat een hoop excentriekelingen in Project Runway seizoen 10. Gelieve daar niks over te spoileren, ik ga er niet dood aan en het maakt echt niet dat ik met minder plezier kijk, maar een keer volkomen onwetend kijken is wel gaaf ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Hmm, ik zat voor een keer redelijk in de lijn van de jury, op één ontwerper na, ik vond het afschuwelijk (wel sterk in elkaar gezet, daar niet van) en zij waren in de 7e hemel. En ik snap niet helemaal waarom de actrice uit Gilmore Girls (Lauren ofzo?) er zit als jurylid. In de 3 keer dat ze iets zegt, heeft ze het over kleur. 'Oh ik vind wit zo leuk en fris...' eh ok? Je zit daar om modeontwerpen te beoordelen. Niet dat ik er verstand van heb, maar ik zit daar dan ook niet
![]() En nee, dit is geen ikmaakmeerdrukoverpost. Ik vraag het me oprecht af omdat ik het niet snap. Er zijn grotere beroemdheden die je kunt vragen voor je jubileum als kennis niet uitmaakt en in het begin lijkt me het belangrijk dat je iemand heb die kwaliteit en talent kan beoordelen. Of ze verkoopbaar materiaal kunnen maken lijkt me iets dat belangrijker wordt naar het einde toe. Waar dan de typische hippe actrice wel over kan komen oordelen. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Een lesbische tomboys met dreads dus, Dmitry ergens uit de Oostblok die een ballroomdancer was in Belarus en omgeving, een modedocente van 58, Ven ofzoiets die nu al heftige skills toont (rozentopje), Kaoon een Aziaat die veel buigt en dankje zegt met een voorkeur voor cartooneske outfits, Gunnar die het net niet tot de show schopte het seizoen ervoor, een freetariër (iemand die restvoedsel eet, gedumpt door supermarkten, ik mag hem nu al ^^), een meisje met blauwachtig haar en een met een rode sidecut en gekleurd pantermotief en dan de standaard onopvallende mensen/gays met/zonder skills waarvan de helft natuurlijk al naast hun schoenen loopt wat dat hoort er natuurlijk bij ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
Ik vroeg me af waar ik McFly van kende en toen herkende ik toch wel hun eerste hit. Het klinkt als iets wat ik absoluut erg leuk vond toen ik 16 was :')
|
|