Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-03-2013, 15:30
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Smaakte sperma maar naar humus.
Misschien als de dude in kwestie heel veel humus eet?
Oud 20-03-2013, 15:31
Verwijderd
Citaat:
Smaakte sperma maar naar humus.
Ik wilde precíes dit zeggen
Oud 20-03-2013, 15:32
Verwijderd
Citaat:
in duitsland hebben ze wcpapier met speculaasGEUR
Hoewel het volgens mij een speciale decembereditie was, met rendierenmotiefje. En speculaasgeur. Want dat wil men, zijn kont afvegen met papier met een chemische speculaasgeur.
Goede besteding van onze chemici, chemiekennis en chemicaliën Maar gelukkig veroorzaakt het waarschijnlijk kanker, dat maakt het een zelfoplossend probleem.
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik denk dat die collegin gewoon heel veel mazzel heeft met d'r vriendje of dat ze een keer het verkeerde bakje uit de koelkast heeft gepakt.
Verwijderd
Citaat:
Of wat dacht je van maandverband met kamillegeur oid. Dan heb je altijd een ietwat vreemd geurende poenie.
Nou, daar zeg je wat!!
Mijn tampons waren laatst op en ik had even een maandverbandje van m'n huisgenoot gepakt. Ga ik naar de wc en ruik een bloemige geur, ik dacht oei zeker niet goed afgespoeld ofzo tijdens het douchen, snel doen voor ik schimmelinfecties oploop!!!! Toen ik later weer naar de wc ging kwam ik er pas achter dat er bloemengeur in m'n maandverband zat. Dat kan toch nooit gezond zijn? Bah.
Oud 20-03-2013, 15:33
Verwijderd
Citaat:
Ik wilde precíes dit zeggen
dit ja
Oud 20-03-2013, 15:35
Verwijderd
Hiermee maak je je sperma zoeter!
Fruit! Eet volop fruit. Vooral zoete varianten als kiwi en ananas worden veel genoemd. In fruit zitten natuurlijke suikers, vitaminen en mineralen. Fruit zorgt voor zoeter sperma en zuivert je lichaam in het algemeen. Je kunt ook vruchtensappen drinken van zoete fruitsoorten als meloen, ananas, mango en andere citrusvruchten. Verder is drinken van veel zuiver water heel belangrijk. Hiermee kan je lichaam zich goed zuiveren waardoor je minder afvalstoffen vasthoudt.

Blijf hier vanaf!
Voedingsdeskundigen raden voedsel als spruiten, broccoli en rood vlees af. Ook veel vet eten geeft je sperma een slechte smaak. Rook en drink niet en beperk vis (zorgt voor een lichte vissmaak). Kies voor de rest vooral bewust: veel vezels, voeding die dicht bij de natuur staat en veel fruit.
Oud 20-03-2013, 15:36
Verwijderd
Ik heb toch liever een man die bier drinkt dan sperma met fruitsmaak.
Oud 20-03-2013, 15:37
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik vind de lijflucht van vegans ook niet echt plezant, dus doe mij maar een vleesetende zuipschuit.
Als je 't goed doet is die smaak toch zo weg.
Oud 20-03-2013, 15:45
Verwijderd
Citaat:
@ lieveheersbees!

Ik hoop alleen dat het ook echt niet gehorig is, zoals gezegd is. Ik ben bij gebrek aan radio al de hele dag aan t mee blère met mijn mp3speler en koptelefoon, ik denk dat de buren daar niet blij van worden...
Nouja, het werkt gewoon aanstekelijk En ik weet nog heel goed dat ik bij mijn verhuizing echt niet zo opgewekt werd. Ik begon enthousiast, maar na een halve muur en de eerste blaren, was ik er wel klaar mee
Oud 20-03-2013, 15:45
Verwijderd
Ik geloof niet dat ik ooit bewust aan een vegan heb geroken eerlijk gezegd. Terwijl ik wel best veel vrienden heb die vegetariër zijn.
Oud 20-03-2013, 15:49
Verwijderd
Ik heb ooit een veganist gedate en afgezien van dat 'ie z'n moral high ground iets te graag aanhaalde heb ik er niets op aan te merken.
Oud 20-03-2013, 15:53
Verwijderd
Wat denken jullie, is MMollie een uc van Archont?
Oud 20-03-2013, 16:04
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
weiss ich nog nicht, hangt er vanaf of ik moet werken.

ja!
Gaat lekker, afspreken
Oud 20-03-2013, 16:04
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Maar een buikje op buikspieren is minder lelijk dan een hangend, ronddrillend buikje zonder buikspieren eronder.
Maakt geen drol uit, die abs zie je toch niet met vet eroverheen, en dat vet drilt ook met abs eronder gewoon vrolijk door.
Oud 20-03-2013, 16:06
Verwijderd
Citaat:
Wat denken jullie, is MMollie een uc van Archont?
Nee, hij weet niet wat een uc is.
Oud 20-03-2013, 16:07
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Spoiler
Lijnzaad is overrated. Ik heb het een keer gekocht onder het mom van 'gezond!!', af en toe een paar eetlepels door yoghurt geroerd, maar je merkt er niks van. Alleen handig als je last hebt van spijsvertering, denk ik, maar dan moet je wel erge obstipatie hebben, wil je er iets van merken.
Oud 20-03-2013, 16:07
Verwijderd
Citaat:
Gaat lekker, afspreken
echt he
Oud 20-03-2013, 16:08
MMollie
MMollie is offline
Ik heb niks met Deus/Archont te maken, ik ben MMollie en MMollie is MMollie en niemand anders dan MMollie.
Oud 20-03-2013, 16:09
Verwijderd
Citaat:
Al kan ik het woord 'chiazaad(jes)' niet meer horen sinds die rauwdocu.
Idem.

Citaat:
Maakt geen drol uit, die abs zie je toch niet met vet eroverheen, en dat vet drilt ook met abs eronder gewoon vrolijk door.
Liever wat vet dan een hardbody heurr.
Oud 20-03-2013, 16:14
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
echt he
Ik kan in principe zondag ook wel, anders maandag of woensdag, zoals het er nu uit ziet.
Oud 20-03-2013, 16:15
Verwijderd
Citaat:
Ik kan in principe zondag ook wel, anders maandag of woensdag, zoals het er nu uit ziet.
zondag!
Oud 20-03-2013, 16:21
Verwijderd
Citaat:
Ik heb niks met Deus/Archont te maken, ik ben MMollie en MMollie is MMollie en niemand anders dan MMollie.
Ja, ja.
Oud 20-03-2013, 16:29
Verwijderd
Citaat:
Spoiler
Maar de AH had ook geen steranijs, dus dat verwondert me niet zo.

Citaat:
Oja, dit wilde ik ook nog zeggen:

Zulke dingen zijn koren op mijn weltschmerzmolen. Zo'n nutteloze verspilling van energie en grondstoffen
Ik weet het. Maar het is zo verrekte schattig! Ik denk ook elke keer als ik 'ooooh' doe 'hoeveel stukjes aardappel worden weggeflikkerd?'.

Citaat:
Eh, ik hoef ook niet per se "mannenonderwerpen" of wat jij daaronder verstaat.

Eh, ja.
Maar stiekem wel altijd 'gaat het alweer over breien/haken/ongesteldzijn/wegaantochnietooknogovernaaienbeginnen'

Er staat speculooskaastaart in de oven. Ik ben benieuwd.

En over groene smoothies trouwens, 2 mensen die ik ken zijn daar uitgebreid mee bezig, groenten onder fruit flikkeren en kijken wanneer het nog lekker is
Oud 20-03-2013, 16:30
Verwijderd
Iep, een kant is al heftig donkerbruin
Oud 20-03-2013, 16:35
Verwijderd
Citaat:
Maar stiekem wel altijd 'gaat het alweer over breien/haken/ongesteldzijn/wegaantochnietooknogovernaaienbeginnen'
Niet bepaald stiekem, toch?
Oud 20-03-2013, 16:45
Verwijderd
oeh ik heb nog niet bedacht wat mijn wekelijkse bakproject wordt!
Oud 20-03-2013, 16:45
Verwijderd
wacht het is ook pas woensdag
Oud 20-03-2013, 16:50
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
zondag!
Oke, gezellig.
Oud 20-03-2013, 16:56
Verwijderd
Citaat:
Lijnzaad is overrated. Ik heb het een keer gekocht onder het mom van 'gezond!!', af en toe een paar eetlepels door yoghurt geroerd, maar je merkt er niks van. Alleen handig als je last hebt van spijsvertering, denk ik, maar dan moet je wel erge obstipatie hebben, wil je er iets van merken.
Ik wil 't niet vanwege de smaak en aan mijn spijsvertering mankeert niets. Lijnzaad heeft gewoon een gunstige verhouding tussen calorieën en voedingsstoffen. Veel van het laatste, relatief weinig van het eerste. Omega-3 enzo

Citaat:
Ik weet het. Maar het is zo verrekte schattig! Ik denk ook elke keer als ik 'ooooh' doe 'hoeveel stukjes aardappel worden weggeflikkerd?'.
Weggooien zullen ze niet snel doen, bedrijven houden niet van winst mislopen. Dus wat overblijft zal wel verwerkt worden tot aardappelkroketjes of iets. Maar er is over vergaderd, er zijn berekeningen gedaan over hoe je een aardappel efficiënt kunt verdelen, iemand heeft die berekeningen gebruikt om een serie ontwerpen te maken, op basis daarvan is een figuursnijafdeling de fabriek ingericht, een team ingenieurs en monteurs heeft de machine(s) op die afdeling moeten bedenken, bouwen, vervoeren, onderhouden, de spullen die dáár voor nodig waren (metaal, olie, elektriciteit, brandstof, plastic, rubber) moesten ook weer ergens vandaan komen, etc, etc. Het is een reusachtig, complex proces dat samenkomt in een gezapig zakje aardappelschijfjes.
Oud 20-03-2013, 17:04
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Wat zal ik eten? Pizza, pasta, (eventueel blok)vis met rijst, vis met patat of totaal iets anders? VERTEL.
Oud 20-03-2013, 17:05
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik heb vandaag niet zoveel zin om heel veel moeite te doen. Of te experimenteren. Ik wil het in de oven/frituur/pan flikkeren en verder niet zoveel meer aan doen
Oud 20-03-2013, 17:08
Verwijderd
Citaat:
Wat zal ik eten? Pizza, pasta, (eventueel blok)vis met rijst, vis met patat of totaal iets anders? VERTEL.
Curry, de groene van Blue Elephant! Vet simpel en moeilijk lekkah. Met cherrytomaatjes en kip. En courgette, want dat vind ik beter dan aubergine. En een bekertje crème fraîche. Met pandanrijst, besprenkeld met geraspte kokos.
Oud 20-03-2013, 17:09
Verwijderd
Nou ja, als je weet hoeveel voedsel er wordt weggegooid omdat het niet genoeg opbrengt om te verwerken (zakje met 3 stronkjes witlof, 1 witlof heeft een vlekje, hele zak wordt weggegooid want het is sneller en dus goedkoper om hem helemaal weg te gooien dan die zak uit te pakken, controleren en bij de losse witlof te leggen), zou het me niets verbazen als die overgebleven stukjes gewoon worden weggegooid. Maar stukjes aardappel zijn natuurlijk wel nog makkelijk te verwerken tot puree, dat is waar.

Het hele proces, tja, daar verdienen ook weer mensen hun geld mee. Er zijn een heleboel dingen die ik nutteloos en/of zonde van de energie/tijd/kosten/grondstoffen vind. En daar denk ik meestal niet 'oooh' bij Maar ik snap wat je bedoelt, gelukkig is dat niet iets waar ik me ook nog 'druk' over maak, dan zou ik een dagtaak hebben aan druk maken ^^
Oud 20-03-2013, 17:10
Verwijderd
Citaat:
Je hebt elke dag dezelfde vier opties. Is het nou echt zo moeilijk om een keuze te maken? Ik zou chinees bestellen, doe eens gek.
Oud 20-03-2013, 17:11
Verwijderd
Moksi!
Oud 20-03-2013, 17:13
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Curry, de groene van Blue Elephant! Vet simpel en moeilijk lekkah. Met cherrytomaatjes en kip. En courgette, want dat vind ik beter dan aubergine. En een bekertje crème fraîche. Met pandanrijst, besprenkeld met geraspte kokos.
Ja jij denkt dat wij courgette/aubergine, creme fraiche, pandanrijst en geraspte kokos in huis hebben?
Oud 20-03-2013, 17:14
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Je hebt elke dag dezelfde vier opties. Is het nou echt zo moeilijk om een keuze te maken? Ik zou chinees bestellen, doe eens gek.
Ik ben besluitloos en ik heb al een hele tijd niks gevraagd, dus zit niet zo de zure sloot uit te hangen!
Citaat:
Moksi!
Omg zo jammer dat ik niet in de buurt woon
Oud 20-03-2013, 17:15
Verwijderd
Citaat:
Ja jij denkt dat wij courgette/aubergine, creme fraiche, pandanrijst en geraspte kokos in huis hebben?
Beter ga je met je luie reet naar de suup dan, chopchop!
Oud 20-03-2013, 17:16
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Beter ga je met je luie reet naar de suup dan, chopchop!
Ja, nee, toch maar niet
Oud 20-03-2013, 17:18
Verwijderd
Hmmm, ik weet nog niet wat ik van mijn speculooskaastaart moet denken. Volgens mij ben ik gewoon de kwarksmaak niet gewend.
Oud 20-03-2013, 17:18
Verwijderd
Citaat:
Ik ben besluitloos en ik heb al een hele tijd niks gevraagd, dus zit niet zo de zure sloot uit te hangen!
Ik probeer alleen maar te helpen. Maar oke, ervan uitgaande dat je niks lust en naar de supermarkt gaan teveel moeite vindt, valt optie 5 af. Ik zou dus gaan voor pizza, pasta, vis met rijst of vis met friet.
Oud 20-03-2013, 17:20
Verwijderd
Pasta met vis!
Oud 20-03-2013, 17:22
Miekje*
Miekje* is offline
Ik heb zojuist tomatensoep met basilicum en twee grofvolkoren boterhammen met kaas gegeten. Afgezien van de 48+kaas redelijk gezond

En ik heb nog olijven op omdat ik ernstige honger had voordat ik ging koken. Omnomnom.
Oud 20-03-2013, 17:23
Verwijderd
En ik denk dat ik mijn oordeel heb: ik vind het niks. Straks nog eens proeven als ze koud is, maar ik vrees er voor. Voor mijn tegenwoordige smaak is het eigenlijk al weer te zoet en ik hou niet van de combinatie met kwark. Morgen maar eens kijken wie ze wel lust
Verwijderd
Citaat:
Ik probeer alleen maar te helpen. Maar oke, ervan uitgaande dat je niks lust en naar de supermarkt gaan teveel moeite vindt, valt optie 5 af. Ik zou dus gaan voor pizza, pasta, vis met rijst of vis met friet.
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Ik lust inderdaad weinig, maar er is nu ook gewoon niet zoveel in huis (en ik heb nu echt geen zin om naar de AH te lopen). Sowieso, mijn pa kookt nog minder dan ik, we hebben niet standaard dingen in de koelkast liggen. En daarbij vindt mijn vader courgette/aubergine hippievreten, dus dat zou hij nooit meenemen

Ik duik wel even de vriezer in, wat heb ik nou aan jullie
Oud 20-03-2013, 17:24
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Ik wil straks nog naar een spelletjesavond bij vrienden, maar ik red het energietechnisch gezien niet echt om voor die tijd nog naar de supermarkt te gaan en weer terug en te koken enzo. Dus ik denk dat ik onderweg daar naartoe maar langs de ah ga om een maaltijdsalade te halen ofzoiets
Oud 20-03-2013, 17:25
Miekje*
Miekje* is offline
Ik ga later denk ik heel veel lekker eten maken op vrije dagen en dat allemaal invriezen Dan heb ik een gezonde doch lekkere maaltijd als ik een keer tot laat moet werken ofzo.
Oud 20-03-2013, 17:29
Verwijderd
Citaat:
Ik lust inderdaad weinig, maar er is nu ook gewoon niet zoveel in huis (en ik heb nu echt geen zin om naar de AH te lopen). Sowieso, mijn pa kookt nog minder dan ik, we hebben niet standaard dingen in de koelkast liggen. En daarbij vindt mijn vader courgette/aubergine hippievreten, dus dat zou hij nooit meenemen

Ik duik wel even de vriezer in, wat heb ik nou aan jullie
Raar stel zijn jullie. Goed voer is toch juist een traktatie voor geest en lichaam? Ik begrijp niet dat jullie zo conservatief of zelfs onnozel zijn met voedsel. Ik bedoel, 'hippievoer'? Damn Maar goed, wat je bootje doet drijven natuurlijk. Ieder zijn of haar kopje thee
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten