Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Mijn tampons waren laatst op en ik had even een maandverbandje van m'n huisgenoot gepakt. Ga ik naar de wc en ruik een bloemige geur, ik dacht oei zeker niet goed afgespoeld ofzo tijdens het douchen, snel doen voor ik schimmelinfecties oploop!!!! Toen ik later weer naar de wc ging kwam ik er pas achter dat er bloemengeur in m'n maandverband zat. Dat kan toch nooit gezond zijn? Bah. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Hiermee maak je je sperma zoeter!
Fruit! Eet volop fruit. Vooral zoete varianten als kiwi en ananas worden veel genoemd. In fruit zitten natuurlijke suikers, vitaminen en mineralen. Fruit zorgt voor zoeter sperma en zuivert je lichaam in het algemeen. Je kunt ook vruchtensappen drinken van zoete fruitsoorten als meloen, ananas, mango en andere citrusvruchten. Verder is drinken van veel zuiver water heel belangrijk. Hiermee kan je lichaam zich goed zuiveren waardoor je minder afvalstoffen vasthoudt. Blijf hier vanaf! Voedingsdeskundigen raden voedsel als spruiten, broccoli en rood vlees af. Ook veel vet eten geeft je sperma een slechte smaak. Rook en drink niet en beperk vis (zorgt voor een lichte vissmaak). Kies voor de rest vooral bewust: veel vezels, voeding die dicht bij de natuur staat en veel fruit. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() Er staat speculooskaastaart in de oven. Ik ben benieuwd. En over groene smoothies trouwens, 2 mensen die ik ken zijn daar uitgebreid mee bezig, groenten onder fruit flikkeren en kijken wanneer het nog lekker is ![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Nou ja, als je weet hoeveel voedsel er wordt weggegooid omdat het niet genoeg opbrengt om te verwerken (zakje met 3 stronkjes witlof, 1 witlof heeft een vlekje, hele zak wordt weggegooid want het is sneller en dus goedkoper om hem helemaal weg te gooien dan die zak uit te pakken, controleren en bij de losse witlof te leggen), zou het me niets verbazen als die overgebleven stukjes gewoon worden weggegooid. Maar stukjes aardappel zijn natuurlijk wel nog makkelijk te verwerken tot puree, dat is waar.
Het hele proces, tja, daar verdienen ook weer mensen hun geld mee. Er zijn een heleboel dingen die ik nutteloos en/of zonde van de energie/tijd/kosten/grondstoffen vind. En daar denk ik meestal niet 'oooh' bij ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|||
Citaat:
![]() Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Ik heb zojuist tomatensoep met basilicum en twee grofvolkoren boterhammen met kaas gegeten. Afgezien van de 48+kaas redelijk gezond
![]() En ik heb nog olijven op omdat ik ernstige honger had voordat ik ging koken. Omnomnom.
||
Citaat:
![]() Ik duik wel even de vriezer in, wat heb ik nou aan jullie ![]()
|
Ik wil straks nog naar een spelletjesavond bij vrienden, maar ik red het energietechnisch gezien niet echt om voor die tijd nog naar de supermarkt te gaan en weer terug en te koken enzo. Dus ik denk dat ik onderweg daar naartoe maar langs de ah ga om een maaltijdsalade te halen ofzoiets
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|