Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() daar ken ik ze van, anders niet ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
de ouwe geile mannetjes moeten me wel hebbem vannacht. Ik ging een man verschonen en moest over hem heenhangen, hij gaf een paar petsen op mijn reet. Ik reageerde niet en blijkbaar is hij dat niet gewend want zijn reactie was 'ik sla op je kont hoor?' Ik zei nou nou arie wat ben je toch een perverseling. Hij moest hard lachen en stopte direct. Een andere man vroeg of ik naast hem kwam liggen 'met mijn guitige bekkie' en weer een ander probeerde me te zoenen. Was ik maar net zo populair onder mijn leeftijdsgenoten.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
zo, kek artbookje aangeschaft. paranoide naamzoek, en ander tekenvolk.
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik krijg maar heel weinig mee over Nederlandse politiek, maar dat de PVV tegen dit voorstel is maakt me in één klap heel duidelijk waar iedereen zo hard over roept ^^ Geen weldenkend mens (en de SGP valt dan dus af) zou hier tegen kunnen zijn.
Oh, als mijn Nederlandse id in de bus ligt, zal ik me daar wel opnieuw in moeten gaan verdiepen, want dan sta ik weer geregistreerd en mag ik weer in Nederland stemmen. En kijk! ![]() Ik had niet gedacht dat ze die dingen nog maakten! |
![]() |
||||
Verwijderd
|
op Fok zitten blijkbaar ook nogal wat domme PVV-aanhangers: (of is dat een pleonasme)
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar als je een homoseksueel of een lesbisch stel hebt is dat lastiger. Immers: de vrouw uit wie het kind komt is automatisch juridisch moeder, een van de vaders kan maar erkennen, de ander niet, want er kunnen niet meer dan twee juridische ouders zijn. Voor vrouwen is het iets makkelijker: vroeger moesten ze adopteren, tegenwoordig kan de vrouw uit wie het kind niet gekomen is ook erkennen. De spermadonor komt dan geen recht toe. Oh ja het belang van het juridisch ouderschap is natuurlijk het gezag over het kind dat daar mee samenhangt, de tweede vader die het kind niet kon erkennen in het homoseksuele verhaal hierboven heeft dus niet het recht te beslissen naar welke school z'n kind gaat bijv. Best wel onhandig. Met adoptie is natuurlijk e.e.a. te regelen, maar dat is nogal een route. edit: er is veel meer aan uit te leggen hoor, maar ik heb geen zin meer. |
![]() |
||
Citaat:
Bij tentoonstellingen van niet-kunst, bijvoorbeeld met objecten als speerpunten enzo, worden wel veel replica´s gebruikt. Mijn tante maakte die dingen vroeger ![]()
|
Verwijderd
|
Mutant, ik heb je mutsje bekeken. Die dingen met hardlopertjes lijken inderdaad van een of andere sportieve wedstrijd te zijn. De andere lettertjes kon ik door de kwaliteit van de foto niet lezen, maar het lijken me allemaal gewoon wat nagemaakte toeristendingetjes.
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
|