Advertentie | |
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
|
Ohja, wij gaan onze trap misschien donkerrood/bordeauxrood schilderen. Deels dan, het is nu héél lichtgeel/crèmekleurig, en dan doen we alleen de treden rood en de schotten, of hoe die dingen heten, laten we dan de oorspronkelijke kleur. Kan even niet echt een goed voorbeeld ervan vinden. In onze slaapkamer hebben we al een donkerrode kast, dat is wel even genoeg kleur.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Oh maar 8 is voor een vrouw nog wel prima, dat is wel zo! Maar kan zijn dat je net (hevige) menstruatie hebt gehad of nu veel gedronken (waardoor het relatief 'verdund' is) of juist de vorige keer weinig. En vingerprikmetingen (dat doen ze toch bij de bloedbank?) zijn wel heel anders dan echt bloedprikken natuurlijk.
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Morgen een dweil door de keuken en die is weer dikke prima ![]() Wel heb ik nu alweer rugoijn ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Jij woont toch ook op jezelf, als ik het me goed herinner? Dan zul je toch dingen zelf moeten doen ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() je zit op een avond helemaal alleen thuis, je hebt honger maar geen zin om te koken, en ook niks lekkers in huis.. je besluit om de turk te bellen voor een lekkere schaapschotel.. een hongerige 45 minuten later gaat de bel.. je loopt langzaam naar de deur maakt deze open, neemt de schotel aan, en je zegt.. 'zeg meneer, kunt u mij misschien even helpen *knipoog*' turken die meestal redelijk behulpzaam zijn, zal vragen waarmee hij je kan helpen.. dan buig je voorover en fluister je in zijn oor, 'jij,,, ik,,, badkamerrrrrrrr'.. de turk zal dan binnenkomen en eenmaal op de badkamer weet je wel wat je moet doen ![]() nou,, en als hij dan klaar is, vraag je of hij nog wat moet hebben voor zijn schotel en laat je hem weer uit.. presto |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En dan nog, ik zou het misschien klaar kunnen krijgen als vrouw,hoe zie jij dat als man voor je? Maar zoals Sarah al zei, er komt hier niemand binnenlopen omdat even te doen. Ik kan mensen inschakelen, maar die wil ik niet voor flauwekul inschakelen, als ik ze echt nodig heb, dan hebben ze geen zin meer misschien door alle kloteklusjes die ik ze al heb gevraagd om te doen. Plus ik kan mijn geld beter besteden dan aan bezorgmaaltijden. |
![]() |
|
Verwijderd
|
ja ik kan even weinig terugfrienden liefjes, Stef ha me ook al toegevoegd, maar helaas. *even geduld*
En ik denk dat ik zat heb dat jij goed vindt eye. Hardcore, hardstyle, jump, house, dat soort dingen? En Maroon 5 vind ik knap, dat weet ik niet eens dat ik dat bezit. Maar goed, ook dat gebeurt me vaker. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Your musical compatibility with EyeMJR is Very Low
Music you have in common includes Charly Lownoise & Mental Theo, PSY, Maroon 5, Rihanna and Katy Perry. Ik krijg zowat een epileptische aanval van je avatar, nog een reden waarom ik je niet had gefriend! ![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
zo geen epilepsie meerrr ![]() |
![]() |
|
|