Registreer FAQ Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-04-2013, 11:21
Verwijderd
weet iemand waar deze melodie uit komt



dit was vanmorgen mijn wekker, en ik zit nu al vanaf half 9 te zoeken waar dat godsgruwelijke lekkere melodietje vandaan komt
Advertentie
Oud 08-04-2013, 11:22
Verwijderd
Citaat:
hoe kan je nou zin hebben in die stinkende kankerstokken als je niet verslaafd bent? Je hebt toch ook niet soms ineens zin om boven een gierput te gaan hangen?
Ik vind het in sommige omstandigheden lekker
Oud 08-04-2013, 11:23
Verwijderd
Citaat:
Ik dacht net even dat het beter ging, maar het bleef bij een gedachte.
Het onvrijwillige crashdieet?

Moest je daar niet eens mee naar de dokter?
Oud 08-04-2013, 11:23
Verwijderd
Citaat:
<3
Oud 08-04-2013, 11:26
Verwijderd
Citaat:
Het onvrijwillige crashdieet?

Moest je daar niet eens mee naar de dokter?
Ja, ik heb vandaag gebeld, en ik kan morgen komen.
Oud 08-04-2013, 11:30
Verwijderd
crashdieet? is dat niet dat supersnelle afvallen binnen een paar dagen/weken?
Oud 08-04-2013, 11:45
Verwijderd
Citaat:
hoe kan je nou zin hebben in die stinkende kankerstokken als je niet verslaafd bent? Je hebt toch ook niet soms ineens zin om boven een gierput te gaan hangen?
Ik heb ook wel eens zin in alcohol, maar daar ben ik ook niet verslaafd aan .
Oud 08-04-2013, 11:46
Verwijderd
Citaat:
Ik heb ook wel eens zin in alcohol, maar daar ben ik ook niet verslaafd aan .
daar zit smaak aan. Daarmee word je niet wakker met een overleden kinderboerderij in je smoel.
Oud 08-04-2013, 11:47
Verwijderd
Citaat:
daar zit smaak aan. Daarmee word je niet wakker met een overleden kinderboerderij in je smoel.
Oud 08-04-2013, 11:47
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 08-04-2013, 11:48
Verwijderd
Citaat:
crashdieet? is dat niet dat supersnelle afvallen binnen een paar dagen/weken?
Nee, het is jezelf tegen een muur rammen tot je platter bent
Oud 08-04-2013, 11:51
Verwijderd
Mjah, hangt er maar net vanaf. Aan roken zit ook smaak kun je niet lekker vinden, maar ja, smaken verschillen
Oud 08-04-2013, 11:53
Verwijderd
Citaat:
Nee, het is jezelf tegen een muur rammen tot je platter bent
Oud 08-04-2013, 11:57
Verwijderd
Citaat:
Nee, het is jezelf tegen een muur rammen tot je platter bent
zit mijn eikelpiercung dan niet in de weg..?

Oud 08-04-2013, 12:08
Verwijderd
Omg

Ik dacht dat ik per se nu boodschappen moest gaan doen, want ik heb geen brood meer enzo en ik zal toch moeten eten want ik ga het niet tot het avondeten volhouden . Maar toen bedacht ik me dat ik vanochtend chocoladecroissant en een chocoladebroodje had gekregen omdat ik kwam sturen .
Oud 08-04-2013, 13:11
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Sjeuzes. Moest even heen en weer naar advocaat voor kort gesprek 400 meter verderop en het is best warm en ik liep op hakken en met winterjas en nu zweet ik me dood
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 08-04-2013, 13:18
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Op de terugweg heb ik pannenkoeken (ja kant-en-klaar, sue me), een (als het goed is) rijpe mango en een een grote muntplant gekocht voor thee. Daar ga ik straks eens flink van genieten
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 08-04-2013, 14:04
Verwijderd
Ik ben vandaag een beetje zo:



En hoewel dat gewoonlijk vrij paralyserend werkt, zeker als ik iets belangrijks moet schrijven of tekenen, vertrouw ik Turk February genoeg om 'm mijn werk te sturen voor feedback. <3
Oud 08-04-2013, 14:06
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Komt wel goed schatje. Van wat ik van je heb gezien heb je awesome skillz. *aai*
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 08-04-2013, 14:06
Verwijderd
Thuis, ik ben hartstikke dood gefietst. Die stomme bergen ook in Limburg. Dacht ik een afkorting te nemen om een berg niet op hoeven te fietsen, was die langer en steiler. nu ben ik moe.
Oud 08-04-2013, 14:08
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Een afkorting? Is dat Limburgs?
Anyway, heb jij ook je workout weer gehad.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 08-04-2013, 14:09
Verwijderd
Een afkorting, in de trant van: niet om te hoeven fietsen, maar een kortere weg nemen.

Ja dat wel, voelt best goed weer eens flink inspannen.
Oud 08-04-2013, 14:12
Verwijderd
Sluiproute?
Oud 08-04-2013, 14:13
Verwijderd
Waarom post je precies wat hij heeft?

Naar voor hem wel, natuurlijk.
Oud 08-04-2013, 14:13
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Aaaw m'n broertje is zielig en ligt met een gênant probleempje in het ziekenhuis. Tmi:
Spoiler
En blijkbaar heeft 'ie het hele weekend superveel pijn gehad en kreeg 'ie morfine en alles, en nou wordt 'ie zo poliklinisch geopereerd.
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 08-04-2013, 14:14
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Oeps
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 08-04-2013, 14:15
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Een afkorting, in de trant van: niet om te hoeven fietsen, maar een kortere weg nemen.
Ja, ik snap wel wat je bedoelt, maar een afkorting is wat anders.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 08-04-2013, 14:18
Verwijderd
Citaat:
Sluiproute?
ja!
Oud 08-04-2013, 14:19
Verwijderd
Citaat:
Ja, ik snap wel wat je bedoelt, maar een afkorting is wat anders.
Dat weet ik. Maar dat woord gebruiken ze hier als wat ik net al zei. Dus het zal wel iets van deze streek zijn.
Oud 08-04-2013, 14:22
Verwijderd
Citaat:
Komt wel goed schatje. Van wat ik van je heb gezien heb je awesome skillz. *aai*
In dit geval is het een schrijfklusje, geen tekenwerk. Maar goed, een beetje neurose hoort erbij. Every artist everrrrr!

Een goede eindredacteur is goud waard.
Oud 08-04-2013, 14:28
Verwijderd
Aw, Thatchie is dood.
Oud 08-04-2013, 14:37
Verwijderd
Citaat:
nee sla is niet goor rucola ook niet maar wel door smoothies heen dus blijkbaar
en ik vind zoethout meer dan walgelijk
Mja, ik vind sla dus echt afschuwelijk, het is iets dat ik vaker heb geprobeerd dan normaal bij dingen die ik niet lust, maar ik krijg het gewoon niet weg. Erger nog, ik begin te kokhalzen zodra het kraakt tussen mijn tanden ^^ Maar omdat het zo'n standaard voer is dat wel overal bij en tussen zit, wou ik het lusten. Het lukt helaas niet. Paar jaar geleden heb ik het maar opgegeven.
En iets van andere stokjes om op te knagen? Suikerstok, kaneelstok, dropstok, een niet giftige tak,...

Citaat:
Muut, ik zat gisteren een Zweedse puzzel te maken met F, en toen stond er Godin van overwinning. En ik wist het pas toen de n en de k er stonden en toen riep ik uit "OMG NIKE DUH! Cat smackt me als ik zeg dat ik dat niet meer wist." ik voelde me een beetje een idioot dat ik het was vergeten nadat je het me een aantal keer had verteld
Sukk0ltje ben je soms ook

Citaat:
hoe kan je nou zin hebben in die stinkende kankerstokken als je niet verslaafd bent? Je hebt toch ook niet soms ineens zin om boven een gierput te gaan hangen?
Ik heb dat lange tijd gehad. Alleen zin om te roken als ik dronk of op stap ging of op een festival was. Als ik een paar weekenden nergens heen ging, rookte ik zo een paar maanden niet. Toen ik me slechter ben beginnen voelen en begon te vervelen en in therapie ging en dode momenten moest vullen en iedereen om me heen rookte, toen ging ik los. En toen werd ik lichamelijk verslaafd natuurlijk.

Citaat:
daar zit smaak aan. Daarmee word je niet wakker met een overleden kinderboerderij in je smoel.
Oud 08-04-2013, 14:42
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
ik heb nog nooit gerookt
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 08-04-2013, 14:45
Verwijderd
Citaat:
Dat weet ik. Maar dat woord gebruiken ze hier als wat ik net al zei. Dus het zal wel iets van deze streek zijn.
Waar zit je, want ik heb het nog nooit op die manier horen gebruiken en ze kunnen er hier wat van.

Citaat:
Aw, Thatchie is dood.
Ja ik hoorde het ook op de radio

Citaat:
ik heb nog nooit gerookt
Ook nooit geprobeerd?
Oud 08-04-2013, 14:55
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
Ook nooit geprobeerd?
nope!
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 08-04-2013, 15:02
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik ook niet, maar ik ben zo'n net meisje dat dat niet als verrassing zal komen
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 08-04-2013, 15:19
Verwijderd
Ik heb het meerdere keren geprobeerd en ik vind het best leuk. Maar ja, je gaat er dood van enzo, dus, nah.
Oud 08-04-2013, 15:24
Verwijderd
Citaat:
Waar zit je, want ik heb het nog nooit op die manier horen gebruiken en ze kunnen er hier wat van.

Parkstad.
Oud 08-04-2013, 15:35
Verwijderd
Ik was dertien bij mijn eerste sigaret. Vijftien bij voor 't eerst paddo's, zestien bij salvia, zeventien bij de eerste alcoholvergiftiging. :') Maar op zich kan ik het wel aanraden, deze aanpak. Want als je niet zwanger raakt, stopt met je opleiding of van 't Nemo flikkert met je drugshoofd dan is alle gewelddadige recalcitrantie op een gegeven moment uit je systeem en kun je daarna levenslang tevreden achter je bureautje zitten.
Oud 08-04-2013, 15:36
Verwijderd
Mijn vader was 7 toen hij begon met roken, dat is wel erg.
Oud 08-04-2013, 15:51
Snebbeltje
Avatar van Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Geef je broertje maar een knuffel van me CR want dat is écht niet tof Hij wordt hopelijk wel onder narcose geopereerd?
__________________
Lariekoek en apekool!
Oud 08-04-2013, 16:04
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Geef je broertje maar een knuffel van me CR want dat is écht niet tof Hij wordt hopelijk wel onder narcose geopereerd?
Dat denk ik niet nee. Ik denk plaatselijke verdoving.
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 08-04-2013, 16:09
Snebbeltje
Avatar van Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Citaat:
Dat denk ik niet nee. Ik denk plaatselijke verdoving.
Hmmm
tmi
Spoiler
__________________
Lariekoek en apekool!
Oud 08-04-2013, 16:12
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Hmmm
tmi
Spoiler
Oke, dan zou het kunnen. M'n moeder had het er alleen over dat het poliklinisch was en ik ging er vanuit dat dat dus niet met narcose was. Ik vind het nog zieliger als het onder narcose moet en hij is ook al lange tijd zielig, depressie en alles Dubbelzielig!
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 08-04-2013, 16:14
Snebbeltje
Avatar van Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Citaat:
Oke, dan zou het kunnen. M'n moeder had het er alleen over dat het poliklinisch was en ik ging er vanuit dat dat dus niet met narcose was. Ik vind het nog zieliger als het onder narcose moet en hij is ook al lange tijd zielig, depressie en alles Dubbelzielig!
Wat naar allemaal Wens m maar sterkte!
__________________
Lariekoek en apekool!
Oud 08-04-2013, 16:16
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Lief van je!

Ik denk dat ik nog even een eindje ga wandelen, zulk mooi weer
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 08-04-2013, 16:20
Snebbeltje
Avatar van Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Mijn lichaam is heel gastvrij. Alle bacteriën mogen binnenkomen als ze dat willen. Daarom ben ik stikjaloers op EYE, als hij daadwerkelijk nog nooit iets ontstoken heeft gehad. Ik heb altijd wel iets ontstoken geloof ik. Ik ben dus al meerdere keren geopereerd voor dat soort geintjes en ik heb vaak oor- keel en vroeger ook veel oogontstekingen. En op dit moment dus een oorontsteking wat ik ook niet tof vind. Gelukkig met paracetamollen heel goed te handelen.
__________________
Lariekoek en apekool!
Oud 08-04-2013, 16:24
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Nee, het is jezelf tegen een muur rammen tot je platter bent
__________________
you're not my demographic
Oud 08-04-2013, 16:28
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
He bah, inderdaad toch narcose en nog onbekend wanneer het gaat gebeuren.
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 08-04-2013, 16:31
Snebbeltje
Avatar van Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Citaat:
He bah, inderdaad toch narcose en nog onbekend wanneer het gaat gebeuren.
Je hebt dan geen hoge prioriteit helaas/gelukkig. Ik kwam 's avonds, mocht thuis slapen en moest 's ochtends om 8 uur terug zijn, werd aan het begin van de middag geopereerd.
__________________
Lariekoek en apekool!
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:09.