Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-04-2013, 19:29
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Hoe gefrustreerd raak je precies als ik ook dan geen zin heb?
Citaat:
Verder en alles natuurlijk *sop*
Ik maak me geen zorgen
Oud 11-04-2013, 19:29
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Leuk! En je solonummer, wat is dat?
Dat weet ik dus nog niet, wordt over twee weken verdeeld.
Oud 11-04-2013, 19:31
Verwijderd
Citaat:
Dat weet ik dus nog niet, wordt over twee weken verdeeld.
Oh ik had begrepen dat je daar nu al mee bezig was.

Ogen open doen als je leest Lieveheersbeest
Verwijderd
morgen is kamp al van koor. En ik moet natuurlijk nog alles inpakken. Morgen na school dan maar. Op de laatste minuut, zoals altijd. Een jongen van koor heeft het al sinds maandag ingepakt.
Verwijderd
Er staat een geblindeerd busje voor mijn huis
Verwijderd
Citaat:
Ik maak me geen zorgen
Oud 11-04-2013, 19:32
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Aight, tram it is. Doei fuckers! xx
Oud 11-04-2013, 19:33
Verwijderd
Citaat:
Aight, tram it is. Doei fuckers! xx
XOXOXOXOXOXOO!~!!!
Oud 11-04-2013, 19:38
Verwijderd
Goed ik ga naar bed. Geile kusjes voor Lorelei
Oud 11-04-2013, 19:39
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Goed ik ga naar bed. Geile kusjes voor Lorelei
Slaap lekker liefje geile kusjes terug.. droom mooi
Oud 11-04-2013, 19:51
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Oh ik had begrepen dat je daar nu al mee bezig was.

Ogen open doen als je leest Lieveheersbeest
We zijn nu gewoon alle nummers samen aan het oefenen en dus ook verschillende stukken solo zingen
Oud 11-04-2013, 19:52
Verwijderd
Wat voor liedjes moet je zingen?
Oud 11-04-2013, 19:52
Verwijderd
Citaat:
Er staat een geblindeerd busje voor mijn huis
Zometeen komen ze binnenvallen met FREEZE FBI en duizend automatische geweren en honden en gemaskerde mannen.

Hoe meer ik inpak en bezig ben, hoe meer ik denk 'oh en dit moeten we nog doen en hier moeten we aan denken en dat moeten we niet vergeten en dat moeten we nog doen' zo vermoeiend maar nu ga ik nog een shitload aan wafels bakken en dan is t weer goed voor vandaag.
Oud 11-04-2013, 19:53
Miekje*
Miekje* is offline
Ik wou nog het één en ander aan huiswerk maken vanavond, maar stage sloopt me toch meer dan ik dacht Mijn lijf en hoofd willen gewoon niks meer doen.
Chick Rock
Chick Rock is offline
Vrij bizar trouwens dat er minstens twee meisjes uit de groep écht niet kunnen zingen. Geen maat houden, geen stemcontrole, niet kunnen horen of iets wel of niet vals is. Persoonlijk zou ik me dan verre van zingen houden
Verwijderd
Citaat:
We zijn nu gewoon alle nummers samen aan het oefenen en dus ook verschillende stukken solo zingen
Heb je ook al een favoriet om te zingen? Leuk, een koor! Lijkt mij ook nog wel wat, maar ik zing altijd vals ik wil nog wel een keer zangles nemen!
Oud 11-04-2013, 19:54
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Vrij bizar trouwens dat er minstens twee meisjes uit de groep écht niet kunnen zingen. Geen maat houden, geen stemcontrole, niet kunnen horen of iets wel of niet vals is. Persoonlijk zou ik me dan verre van zingen houden
Maarreh, denken ze dan wel dat ze kunnen zingen? Dat is vaak het probleem, dat mensen er ten volle van overtuigd zijn dat ze kunnen zingen.
Oud 11-04-2013, 19:56
Miekje*
Miekje* is offline
En waarom zijn sommige forumers zo DOM
Oud 11-04-2013, 19:57
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Heb je ook al een favoriet om te zingen? Leuk, een koor! Lijkt mij ook nog wel wat, maar ik zing altijd vals ik wil nog wel een keer zangles nemen!
Nog niet echt een favoriet, wel een paar die leuker zijn en een paar die minder leuk zijn. Van één liedje dat ik leuk vind om te zingen weet ik dat 'ie op veel stuken te laag voor me is (ik zing vrij hoog, bijna ook alleen maar in m'n kopstem), dus die ga ik vast niet solo doen.

Je hoort in ieder geval dat je vals zingt, dat is stap één

Citaat:
Maarreh, denken ze dan wel dat ze kunnen zingen? Dat is vaak het probleem, dat mensen er ten volle van overtuigd zijn dat ze kunnen zingen.
Ik geloof het niet. Maar specifiek één meisje houdt wel heel erg van zingen en wil ook heel veel solo's doen
Oud 11-04-2013, 19:57
Verwijderd
Citaat:
Sorry
Oud 11-04-2013, 20:00
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Sorry
Ik bedoel jou niet, gekkie
Oud 11-04-2013, 20:01
Verwijderd
Citaat:
Zometeen komen ze binnenvallen met FREEZE FBI en duizend automatische geweren en honden en gemaskerde mannen.

Hoe meer ik inpak en bezig ben, hoe meer ik denk 'oh en dit moeten we nog doen en hier moeten we aan denken en dat moeten we niet vergeten en dat moeten we nog doen' zo vermoeiend maar nu ga ik nog een shitload aan wafels bakken en dan is t weer goed voor vandaag.
Komt goed! Nog een paar dagen, dan wonen jullie in je nieuwe huisje met de gele trap
Oud 11-04-2013, 20:01
Verwijderd
Citaat:
Nog niet echt een favoriet, wel een paar die leuker zijn en een paar die minder leuk zijn. Van één liedje dat ik leuk vind om te zingen weet ik dat 'ie op veel stuken te laag voor me is (ik zing vrij hoog, bijna ook alleen maar in m'n kopstem), dus die ga ik vast niet solo doen.

Je hoort in ieder geval dat je vals zingt, dat is stap :
maar stiekem vind ik het wel frustrerend want ik hoor wel dat ik vals zing, maar weet niet hoe ik dat moet veranderen. Dat is soms wel irritant. Maar ach, het houdt me ook niet tegen hoor, ik zing toch wel altijd en overal. Mijn moeder zingt ook vals en toen wij kleiner waren, zong ze wel altijd met ons. Op de fiets, bij de groepje dat daar voor bedoeld was, thuis, overal. Toen er met de buurtvereniging bij ons Sinterklaas gevierd werd, zou de Sint zelf uiteraard zelf ook langskomen en wij zouden allemaal liedjes zingen. Mijn zus zei net daarvoor tegen mijn moeder "mam, als Sinterklaas zo meteen hier is he, ben je dan wel stil?"
Oud 11-04-2013, 20:03
Verwijderd
Citaat:
Ik bedoel jou niet, gekkie
dat zal wel

Citaat:
Komt goed! Nog een paar dagen, dan wonen jullie in je nieuwe huisje met de gele trap
Dat lijkt op dit moment even heel ver weg! Maar goed, gewoon doorbuffelen en dan zien we wel waar we eindigen
Oud 11-04-2013, 20:04
Verwijderd
Het spijt me, ik doe maar vmbo.

Yeah, morgen ruziën om een huisje.
Oud 11-04-2013, 20:05
Verwijderd
Citaat:
Dat lijkt op dit moment even heel ver weg! Maar goed, gewoon doorbuffelen en dan zien we wel waar we eindigen
Ja, kan ik me voorstellen. Maar uiteindelijk zal het vast allemaal wel lukken en dan ben je zo blij dat het achter de rug is (tenminste, ik denk dat ik me over een paar weken zo voel haha).
Oud 11-04-2013, 20:06
Miekje*
Miekje* is offline
Een mevrouwtje in het bejaardenhuis waar ik in de zomer werk, is vroeger operazangeres geweest. En ze is nu ver in de 80 en hartstikke dement, maar soms zit ze nog wel eens zacht Duitse en Engelse aria's voor zich uit te zingen. En mooi dat dat is Soms moet ik er een beetje van huilen. En een keer zong ze Koningin van de Nacht, en dat zong ik een stukje mee. Die blik in haar ogen toen ze mij hoorde, vergeet ik echt nooit /thedramaz Ik weet trouwens niet eens of ze nog leeft.
Oud 11-04-2013, 20:08
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
maar stiekem vind ik het wel frustrerend want ik hoor wel dat ik vals zing, maar weet niet hoe ik dat moet veranderen. Dat is soms wel irritant. Maar ach, het houdt me ook niet tegen hoor, ik zing toch wel altijd en overal. Mijn moeder zingt ook vals en toen wij kleiner waren, zong ze wel altijd met ons. Op de fiets, bij de groepje dat daar voor bedoeld was, thuis, overal. Toen er met de buurtvereniging bij ons Sinterklaas gevierd werd, zou de Sint zelf uiteraard zelf ook langskomen en wij zouden allemaal liedjes zingen. Mijn zus zei net daarvoor tegen mijn moeder "mam, als Sinterklaas zo meteen hier is he, ben je dan wel stil?"
Maar als je wel hoort wat zuiver is en wat niet heb je blijkbaar wel gevoel voor muziek. Zou je dan in theorie niet kunnen leren zuiver te zingen met wat aanwijzingen? /muzieknoob

Citaat:
Een mevrouwtje in het bejaardenhuis waar ik in de zomer werk, is vroeger operazangeres geweest. En ze is nu ver in de 80 en hartstikke dement, maar soms zit ze nog wel eens zacht Duitse en Engelse aria's voor zich uit te zingen. En mooi dat dat is Soms moet ik er een beetje van huilen. En een keer zong ze Koningin van de Nacht, en dat zong ik een stukje mee. Die blik in haar ogen toen ze mij hoorde, vergeet ik echt nooit /thedramaz Ik weet trouwens niet eens of ze nog leeft.
Wauw <3
Oud 11-04-2013, 20:09
Verwijderd
Citaat:
Ja, kan ik me voorstellen. Maar uiteindelijk zal het vast allemaal wel lukken en dan ben je zo blij dat het achter de rug is (tenminste, ik denk dat ik me over een paar weken zo voel haha).
Ja, komt goed! Ohja, jij had zo weinig tijd! En wij doen het toch nog best goed en we liggen aardig op schema en ik ben aangenaam verrast door de klusvaardigheden van mijn vriendje en door die van mezelf. Ik vind het nog steeds heel leuk, maar gewoon nu even niet!
Oud 11-04-2013, 20:12
Verwijderd
Citaat:
Wat een mooi stukje Ik kreeg er tranen in mijn ogen van, maar dat is misschien ook wel een beetje mijn labiliteit.
Oud 11-04-2013, 20:13
Verwijderd
Citaat:
Oh wat mooi
Oud 11-04-2013, 20:15
Verwijderd
Citaat:
wauw <3 mooi is dat he?

[QUOTE=Chick Rock;33103421]Maar als je wel hoort wat zuiver is en wat niet heb je blijkbaar wel gevoel voor muziek. Zou je dan in theorie niet kunnen leren zuiver te zingen met wat aanwijzingen? /muzieknoob

Ik denk niet dat dat voor mij werkt. Ik heb wel aardig gevoel voor muziek, maar kan zelf moeilijk muziek maken. Ik heb schuiftrombone gespeeld (en misschien gaat mijn vriendje me dat nog eens leren <3) en gedrumd, maar dat vond ik altijd heel moeilijk, allebei. Maar toen zat ik mezelf ook ontzettend in de weg en dat is nu niet meer, dus wie weet gaat t nu beter.
Oud 11-04-2013, 20:20
Verwijderd
Ik ga richting nest, ik ben kapot (alweer). Het is lang geleden dat ik heb uitgekeken naar het weekend, maar ik ben blij dat het morgen vrijdag is.

En PIPPPP!!!!!!!!1111
Spoiler

Voor mensen die het niet willen weten, er zit een stukje over Project Runway 10 onder de spoiler.
Oud 11-04-2013, 21:14
Carn
Carn is offline
Citaat:
Maar als je wel hoort wat zuiver is en wat niet heb je blijkbaar wel gevoel voor muziek. Zou je dan in theorie niet kunnen leren zuiver te zingen met wat aanwijzingen? /muzieknoob
Ja, als je er maar tijd in steekt. sommige dingen pak je snel op, maar op een gegeven moment is het gewoon uren investeren en een proces van oefenen en proberen te corrigeren totdat het gewoonte is.
Oud 11-04-2013, 21:38
Verwijderd
Citaat:
Ja, als je er maar tijd in steekt. sommige dingen pak je snel op, maar op een gegeven moment is het gewoon uren investeren en een proces van oefenen en proberen te corrigeren totdat het gewoonte is.
Daar heb je gelijk in Ik weet alleen niet of me dat alleen zou lukken. Ik heb namelijk geen idee of ik het zou horen als het wél zuiver is. Maar zangles lijkt me leuk, dus dat wil ik sowieso Maar nu nog even niet! Eerst verhuizen!
Oud 11-04-2013, 21:38
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Namen!
Oud 11-04-2013, 21:46
Verwijderd
'Amor
Oud 11-04-2013, 21:53
Verwijderd
Wafels zijn echt het makkelijkste massagebak(achtige shizzles) OOIT. Het kost alleen heel veel tijd.
Oud 11-04-2013, 21:53
Verwijderd
Dat was eerst winter toch?
Oud 11-04-2013, 21:54
Verwijderd
Citaat:
Dat was eerst winter toch?
hmm dat verklaart een hoop.
Oud 11-04-2013, 22:25
Verwijderd
Citaat:
hmm dat verklaart een hoop.
Omg ja dit.
Oud 11-04-2013, 22:28
Verwijderd
Haha sukkels. Ze had twee keer exact hetzelfde topic, twee weken na elkaar, over eczeem.
Oud 11-04-2013, 22:30
Verwijderd
In de eerste postte ik geloof ik. Bij de tweede had ik mijn welbekende -gevoel en uiteraard twijfelde ik daarbij ook aan mezelf want daar ligt dat gevoel meestal aan.
Oud 11-04-2013, 22:30
Verwijderd
Niet iedereen is geabonneerd op de eczeemnieuwsbrief, Lusi
Oud 11-04-2013, 22:34
Verwijderd
Sommigen kunnen het wel gebruiken

Dit was een leukere opmerking als het de soanieuwsbrief betrof. Of de welachenjeuitachterjerugomnieuwsbrief.
Oud 11-04-2013, 22:36
Verwijderd
Of de forumetiquettenieuwsbrief of natuurlijk gewoon de wiedoetwie(ofheeftgedaanoflaateenbeetjeinhetmiddenhoehetzit)nieuwsbrie f.
Oud 11-04-2013, 22:39
Verwijderd
Hmm net sliep mijn heup en toen ik opstond was het alsof iemand me van buitenaf forceerde tot een lucillemove.
Oud 11-04-2013, 22:49
Verwijderd
Een lucillemove ik heb nog nooit een slapende heup gehad, lijkt me raar!
Oud 11-04-2013, 22:52
Verwijderd
Ja was voor mij ook voor het eerst, doorgaans gewoon pijnlijk. Nu dus echt dat het gek doorklapte :freakshow:
Oud 11-04-2013, 23:00
Verwijderd
Als je dion of kristian bent en vragen voor de politie moet beantwoorden, moet je ook gewoon vragen beantwoorden van jongens van 19 die zichzelf panterstring noemen. Ik vraag me af of ze dat aspect van de taak wel ingecalculeerd hebben.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten