Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() Maar verder vooral vermaak inderdaad. ![]() |
![]() |
|
Hoi saaiers! Ik heb gisteravond nog even lekker met mijn klauwen in de tuin gezeten <3 Tot het donker werd en ik niets meer kon zien
![]() ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik ben vandaag precies 10 jaar lid ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Wat een aanwinsten weer op H&T en S&M, zeg.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Wim Daniëls, die het lied in Pauw & Witteman afkraakte, kon het niet laten om ook de fouten in de statusupdate van Ewbank te benoemen. "Ewbank trekt lied terug met brief waarin 5 taalfouten staan (oa geblocked= geblockt). Verwensingen aan zijn adres wel schandalig."
![]()
|
Is iemand van jullie weleens in Venetië geweest? Ik wil deze zomer/herfst naar de Biënnale (
![]()
|
Wat een overdreven reacties van iedereen. Ten eerste van de mensen die oprecht boos waren om het Koningslied (kom kom, het is maar voor Willem-Alexander) ten tweede van Ewbank (een lied intrekken, want een dramaqueen), ten derde van die BN-ers die nu zeggen het zo'n 'moedige beslissing' te vinden. Dit is precies het tegenovergestelde van een moedige beslissing! Er is echt helemaal niks aan de hand.
Trouwens, wat maakt het nou uit of er taalfouten staan in een lied voor Oranjegezind Nederland. Oranjegezinde Nederlanders doen er vijf minuten over hun eigen naam te schrijven. Wat een zeikland.
|
![]() |
|
|