Advertentie | |
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() Gisteren om 22u gaan slapen, vanmorgen mijn innerlijke wekker om 6u genegeerd, mijn krijsende vogels om 7u genegeerd en uiteindelijk om 8u20 toegegeven aan mijn blaas ![]() Rokjesweer! |
![]() |
|
Verwijderd
|
Fizzle is op de radio! Nou ja, iemand van een bedrijf dat Fizzle heet ^^
|
![]() |
||
Citaat:
|
Na de rechtbank met m'n moeder op een terrasje gezeten en daarna toffe sleehakken gekocht, een beetje ordinair, maar toch tof. En vooral lekker goedkoop
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
net ons favoriete huis van binnen gezien. volgens anne d'r vader is alle top in orde wat houtwerk e.d maar wat tegenviel was dat je niet kan staan op de zolder en dat er een muur in zit met een luik waar je doorheen kan kruipen als je een kabouter met anorexia bent. En je kan aan alles zien dat het in de jaren 70 voor het laatst is opgeknapt. Wel awesome tegeltjes in de wc, bruin met bloemetjes
![]() Die makelaar was een enorme gladjakker. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik kwam net in het park twee husky's tegen
![]() En ik hoorde van onze oude buren dat de vrouw die in ons nieuwe appartement gaat wonen, twee chihuahua's heeft en het liefst de hele dag Jannes draait, op volume dertigduizend. En ik ging de post daar vandaag ophalen, en zag dat ze het muurtje eruit heeft geramd. "Goh, dat muurtje is eruit! Daar hebben wij ook wel eens over gedacht. Mocht dat van de woningbouw?" "Nee, maar ik vond het lelijk en het stond in de weg." ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Iemand enig idee waarom de salami met look steeds moeilijker te vinden wordt en zelfs helemaal niet meer te vinden is in sommige supermarkten? |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() //Ik ben vandaag met mijn vriendje naar de Waalsdorpervlakte geweest ![]() ![]() En we hebben konijnensporen gevolgd in het zand en zijn over omgevallen bomen heen gelopen die omhoog liepen ![]() ![]()
|
|