Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-05-2013, 07:42
Verwijderd
Zet 'm op, CR!
Advertentie
Oud 06-05-2013, 07:43
Verwijderd
Vreemde en rare uitdrukking eigenlijk. Alsof het met dieren te maken heeft
Oud 06-05-2013, 07:51
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Succes CR!
Oud 06-05-2013, 07:52
Verwijderd
Citaat:
De tas is af! clicketyclick! Mutant naamzoek!
Ik zag het al op Art ^^ Heel gaaf! Geslaagde oplossing die knopen!

Citaat:
Ik ga nog es met 2 mooie dames op stap.
Tja, 3 mooie dames bij elkaar is gewoon vragen om starende perverse oude mannen

Gisteren om 22u gaan slapen, vanmorgen mijn innerlijke wekker om 6u genegeerd, mijn krijsende vogels om 7u genegeerd en uiteindelijk om 8u20 toegegeven aan mijn blaas
Rokjesweer!
Oud 06-05-2013, 07:54
Verwijderd
Oh en voor zij die niet in het lachtopic kijken en een beetje moeite hebben met dat het maandagmorgen is, dit maakte mij aan het lachen, misschien vrolijkt het jullie een beetje op, pinupboys!

Oud 06-05-2013, 07:55
Verwijderd
Succes vandaag CR!
Oud 06-05-2013, 07:56
Verwijderd
Citaat:
Omg wat is het vroeg Ik moet zo naar de rechtbank voor de zaak tegen 't uwv, ik vind 't een beetje spannend
Veel succes!
Oud 06-05-2013, 07:56
Verwijderd
Zo'n bevrijdingsfestival is qua tijden wel ideaal uitgaan eigenlijk lekker de hele dag biertjes en zon en vanochtend toen ik om kwart voor 7 weer moest aantreden was ik best fris en fruitig
Oud 06-05-2013, 08:26
Verwijderd
Succes CR!
Oud 06-05-2013, 08:31
Verwijderd
Fizzle is op de radio! Nou ja, iemand van een bedrijf dat Fizzle heet ^^
Oud 06-05-2013, 09:27
Verwijderd
Goeiemorgen!
Oud 06-05-2013, 11:01
Verwijderd
Nou, er gebeurt in ieder geval iets nu . Mijn huisarts was het in ieder geval met mij eens dat dit niet klopt, dus er wordt nu eerst bloed getest op alles wat maar mogelijk is zo ongeveer () en dan gaan we verder kijken. Als er niets uitkomt gaat ze me waarschijnlijk gewoon doorverwijzen naar het ziekenhuis
Oud 06-05-2013, 11:12
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Hallo, ik ben weer thuis en de ellendige kermis is weer voorbij, voor nu althans. Ik hoor mijn pa ook net weggaan, dus ik kan heel even genieten van het huis alleen <3
Oud 06-05-2013, 11:15
Chick Rock
Chick Rock is offline
Bedankt voor de succeswensen lieve allemaal Het zit er weer op, nu afwachten...

Citaat:
Nou, er gebeurt in ieder geval iets nu . Mijn huisarts was het in ieder geval met mij eens dat dit niet klopt, dus er wordt nu eerst bloed getest op alles wat maar mogelijk is zo ongeveer () en dan gaan we verder kijken. Als er niets uitkomt gaat ze me waarschijnlijk gewoon doorverwijzen naar het ziekenhuis
Fijn dat je huisarts je klachten serieus neemt, hopelijk komt er iets uit die onderzoeken dat makkelijk op te lossen is
Oud 06-05-2013, 11:19
Verwijderd
De huisarts checkte onlangs mijn bloeddruk in verband met mogelijke andere oorzaken voor migraine. Ik klokte 140/75. Ook voelde ik me meteen oud want ik associeer dat soort fratsen met oudjes
Oud 06-05-2013, 11:20
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
De huisarts checkte onlangs mijn bloeddruk in verband met mogelijke andere oorzaken voor migraine. Ik klokte 140/75. Ook voelde ik me meteen oud want ik associeer dat soort fratsen met oudjes
Oei, beetje hoog!
Oud 06-05-2013, 11:21
Chick Rock
Chick Rock is offline
Na de rechtbank met m'n moeder op een terrasje gezeten en daarna toffe sleehakken gekocht, een beetje ordinair, maar toch tof. En vooral lekker goedkoop
Oud 06-05-2013, 11:23
Verwijderd
Citaat:
Oei, beetje hoog!
Huh? De huisarts vond het wunderbar
Oud 06-05-2013, 11:24
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Huh? De huisarts vond het wunderbar
Bovendruk is te hoog toch? Ik weet alleen dat ideaal 120/70 is, maar verder ook niet
Oud 06-05-2013, 11:24
Verwijderd
Citaat:
Zo'n bevrijdingsfestival is qua tijden wel ideaal uitgaan eigenlijk lekker de hele dag biertjes en zon en vanochtend toen ik om kwart voor 7 weer moest aantreden was ik best fris en fruitig
Ik werd om half 9 uit mezelf wakker en toen had ik zomaar al 8 uur geslapen ja
Oud 06-05-2013, 11:26
Verwijderd
Citaat:
Bovendruk is te hoog toch? Ik weet alleen dat ideaal 120/70 is, maar verder ook niet
Net even gewiki't en het is allemaal normaal tot redelijk goed
Oud 06-05-2013, 11:28
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Net even gewiki't en het is allemaal normaal tot redelijk goed
Oh oke, dikke prima dan ben ik in de war.
Oud 06-05-2013, 11:31
Verwijderd
Hah twee vrouwelijke collegae op leeftijd hier en het contrast is heel grappig; eentje ziet er sexy en stijlvol uit, de ander kan regelrecht door naar Hotter Than My Daughter
Oud 06-05-2013, 12:33
Chick Rock
Chick Rock is offline
Aangezien het vandaag weer voorlopig de laatste mooie dag is, ga ik maar eens fijn met m'n boek en een kleedje naar het plantsoen <3
Oud 06-05-2013, 13:25
Verwijderd
net ons favoriete huis van binnen gezien. volgens anne d'r vader is alle top in orde wat houtwerk e.d maar wat tegenviel was dat je niet kan staan op de zolder en dat er een muur in zit met een luik waar je doorheen kan kruipen als je een kabouter met anorexia bent. En je kan aan alles zien dat het in de jaren 70 voor het laatst is opgeknapt. Wel awesome tegeltjes in de wc, bruin met bloemetjes
Die makelaar was een enorme gladjakker.
Oud 06-05-2013, 13:55
Verwijderd
Waarom moet mijn moeder perse vandaag de klerenkasten opruimen. Daar is het veels te warm voor.
Oud 06-05-2013, 14:03
Verwijderd
Eigenlijk moet mijn frituurpan schoongemaakt worden. Maar stiekem voel ik er meer voor dat ding weg te tyften en gewoon 'n ganz neue te kopen. </decadent>
Oud 06-05-2013, 14:07
Verwijderd
zouden er nog Pinkpop kaarten te koop zijn. ik moet gaan, want The Script. En het is 2 meter lopen.

O ja en ik moet nog geld reserveren voor Breakfest.

Laatst gewijzigd op 06-05-2013 om 14:14.
Oud 06-05-2013, 14:13
Verwijderd
Oh en in het kader van de flauwe, slechte grappen; laatst vroeg ik iemand 'Ey, jij hebt toch twee kids, broer en zus? Hoe oud zijn ze zo zoetjes aan, 'n jaartje of 14-16?' Zegt-ie: 'Eentje 15, de ander 18.' Waarop ik vraag 'Welke is de oudste?' -- 'Die van 18.'

Oud 06-05-2013, 14:19
Verwijderd

Hier net: 'Ik vertrouw computers niet ik kijk liever zelf!' over Control+F terwijl hij zijn leesbril niet bij had
Oud 06-05-2013, 14:22
Verwijderd
Citaat:
Oh en in het kader van de flauwe, slechte grappen; laatst vroeg ik iemand 'Ey, jij hebt toch twee kids, broer en zus? Hoe oud zijn ze zo zoetjes aan, 'n jaartje of 14-16?' Zegt-ie: 'Eentje 15, de ander 18.' Waarop ik vraag 'Welke is de oudste?' -- 'Die van 18.'

Oud 06-05-2013, 14:34
MMollie
MMollie is offline
Ik duik hier weer even op...
Oud 06-05-2013, 15:44
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ah, het mysterieuze overbuurmeisje is ook weer thuis: balkondeur open + keiharde kutmuziek, lag ze nou maar ergens in een greppel

Spoiler
Oud 06-05-2013, 15:50
Verwijderd
Define "kutmuziek".
Oud 06-05-2013, 16:00
Chick Rock
Chick Rock is offline
Iets waarvan ik alleen het dreunen hoor. Maar het is alweer stil
Oud 06-05-2013, 16:02
Verwijderd
Citaat:

Oei.
Oud 06-05-2013, 16:14
Verwijderd
Bestaat er lippenbalsem (a la Labello) maar dan met zonnebrand erin? Of is dat nonsens?
Oud 06-05-2013, 16:14
Verwijderd
Citaat:
Bestaat er lippenbalsem (a la Labello) maar dan met zonnebrand erin? Of is dat nonsens?
Jazeker. Volgens mij de gele labello sowieso, maar er zijn vast ook betere. Gewoon even bij de drogist vragen.
Oud 06-05-2013, 16:25
Verwijderd
Ik kwam net in het park twee husky's tegen wat zijn dat toch mooie beesten.

En ik hoorde van onze oude buren dat de vrouw die in ons nieuwe appartement gaat wonen, twee chihuahua's heeft en het liefst de hele dag Jannes draait, op volume dertigduizend. En ik ging de post daar vandaag ophalen, en zag dat ze het muurtje eruit heeft geramd. "Goh, dat muurtje is eruit! Daar hebben wij ook wel eens over gedacht. Mocht dat van de woningbouw?" "Nee, maar ik vond het lelijk en het stond in de weg."
Oud 06-05-2013, 17:01
Verwijderd
Citaat:
Vaak genoeg gezien, maar geen idee of het werkelijk fatsoenlijk werkt.

Iemand enig idee waarom de salami met look steeds moeilijker te vinden wordt en zelfs helemaal niet meer te vinden is in sommige supermarkten?
Oud 06-05-2013, 17:37
Verwijderd
Bestaat er salami zonder knoflook dan?
Oud 06-05-2013, 17:39
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Ja hoor, dat bestaat Ik gebruik gewoon de gele vaseline (zo'n blikje), maar die ruikt wel erg naar citroenafwasmiddel, dus daar moet je tegen kunnen. Houdt insecten op afstand, dat wel

//Ik ben vandaag met mijn vriendje naar de Waalsdorpervlakte geweest Monument bezocht en gewandeld. Ik was bijna vergeten hoe mooi en rustig het is in de duinen <3 En we kwamen een kraan tegen, die het duinwaterbedrijf daar had neergezet om uit te drinken En daar waren we heel blij mee, want we hadden geen drinken bij ons en we hadden het erg warm.
En we hebben konijnensporen gevolgd in het zand en zijn over omgevallen bomen heen gelopen die omhoog liepen En dan sprong ik eraf en dan vind mijn vriendje me op. En we hebben lekker geluncht, midden in Den Haag <3 En ik had een donkerbruin broodje met kaas en huisgemaakte appel-perenstroop, en het was superlekker en leuk en gezellig
Oud 06-05-2013, 17:57
Verwijderd
Ik heb een recept voor chocolate chip cookies maar daar moet 1 ei in en dat heb ik niet. Kan ik dat vervangen door iets?
Oud 06-05-2013, 18:02
Miekje*
Miekje* is offline
Lijkt me lastig, ei laat zich niet zo makkelijk vervangen, geloof ik.
Oud 06-05-2013, 18:04
Verwijderd
Met een beetje melf ofzo? Misschien probeer ik dat wel gewoon, het is er ook maar een...
Oud 06-05-2013, 18:04
Miekje*
Miekje* is offline
De helft van een geprakte banaan, zegt google. Of twee eetlepels water met een beetje maïszetmeel.
Oud 06-05-2013, 18:05
Verwijderd
Lang leve google!
Oud 06-05-2013, 18:05
Verwijderd
Oud 06-05-2013, 18:07
Miekje*
Miekje* is offline
Wat een handig ding!
Oud 06-05-2013, 18:12
Verwijderd
Vond ik ook al! Nu ga ik eten en dan koekjes makennnn <3