Advertentie | |
|
![]() |
||||
Verwijderd
|
Film uit <3 En weer eentje die ik niet kan wissen. Ik neem vanalles op dat interessant kan zijn, maar deze was zelfs al begonnen toen ik er achter kwam en door het comagebeuren en de goeie muziek erna heb ik hem alsnog aangezet om op te nemen en dat deed ie met terugwerkende kracht (ook niet altijd, nu gelukkig wel).
Spoiler
En ik moet die soundtrack hebben. Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En ik had 28 days later ook nog nooit gezien nee, maar in mijn hoofd was dat verbonden met een slechte film. Is 28 weeks later heel slecht, want dan verwissel ik hem misschien daarmee. |
![]() |
|
Ik vind 28 days later echt Heel Goed. En 28 weeks Heel Slecht. Dus misschien heb je die verwisseld inderdaad. Of je dacht aan '28 days', met Sandra Bullock in een afkickkliniek, maar stiekem is dat best een lieve film
![]() (Wat fijn om dat soort films nog te kunnen kijken! Ik ben altijd te eager en dan blijft er alleen maar crap over)
||
Verwijderd
|
Citaat:
En ja, ik ben geen echte bioscoopganger, ik kijk eigenlijk heel weinig tv, het is pas sinds ik een digibox heb en van alles kan programmeren om achteraf te kijken of het iets is dat ik echt films en series als Homeland heb leren kennen. Vroeger waren mijn vrienden mijn filmbron ![]() |
![]() |
|
De lift zat weer eens vast, de monteurs vonden het heel bizar toen ik zei dat dat wel vaker gebeurde, ondanks dat ie net 2 weken geleden gekeurd is. Hij belt soms ook random de alarmlijn, vaak ook zonder dat er iemand in de lift staat, en mijn pa en ik gaan niet zonder telefoon in de lift. Ze waren heel verbaasd dat die lift wel vaker zo deed, want 'dat hoort niet'. Duh
![]()
||
Citaat:
|
O, die van the Butterfly effect wist ik niet.
28 days later: http://en.wikipedia.org/wiki/28_Days...native_endings Wat ik vaak doe is via imdb opzoeken wat vergelijkbare films zijn en dan gewoon niks kijken met een cijfer van onder de 7, tenzij ik zin heb in pulp.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Ik kijk een programma waarin mensen grote geheimen opbiechten aan familieleden door middel van een enorme flashmob. In deze aflevering: "Lieve mam en tante, ook al heb ik jullie in de afgelopen jaren elke dag gesproken, ik heb niet verteld dat mijn huwelijk als zes jaar afgelopen is en ik een zoon van zes heb, kusjes van je dochter."
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Mijn probleem bestaat uit het geen ervaring hebben met 'kopen' van series en films. Met muziek heb ik dat probleem niet zo, maar die hebben geen ondertitels nodig. En dan kan ik gaan uitleggen waarom ik zo graag Nederlandse (of minstens Engelse) ondertiteling wil, maar dat is een heel onboeiend verhaal verder. Iedereen belooft altijd maar me te laten zien hoe, wat en waar, maar tja, er gebeurt niet veel. En heel veel verlangen heb ik er blijkbaar niet naar, want dan had ik het waarschijnlijk al uitgedokterd. En ik ga Nikè uit het raam smijten. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Spoiler
Ik heb het boek gepakt, maar ik kan het zo ook niet vinden. Dadelijk verder over peinzen, want ik ga ook richting nest, beetje weinig slaap gehad. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
|
Advertentie |
|