Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-06-2013, 14:04
Hazel
Hazel is offline
Citaat:
Maar sommige dingen zijn echt veel erger dan ik dacht,
Hoe kan dat nou?
Advertentie
Oud 07-06-2013, 14:07
Verwijderd
Toch blijf ik Gordon zo leuk vinden hè, kan er niks aan doen.
Oud 07-06-2013, 14:11
Hazel
Hazel is offline
Ik vind Gordon ook leuk. Ik vind het jammer dat hij niet meer programma's presenteert. Volgens mij is hij wel heel erg labiel, maar dat maakt het allemaal alleen maar leuker.
Oud 07-06-2013, 14:13
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik haat Gordon echt vrij intens.
Oud 07-06-2013, 14:22
Chick Rock
Chick Rock is offline
Nou lekker, mijn vakantiegeld is net zo ongeveer opgegaan aan het betalen van eigen bijdrage zorgverzekering.
Oud 07-06-2013, 14:38
Verwijderd
Nou, sommige dingen zijn wel leuk.
Oud 07-06-2013, 14:41
Chick Rock
Chick Rock is offline
In het leven of van de Toppers?
Oud 07-06-2013, 14:43
Verwijderd
van de Toppers, in het leven natuurlijk niet
Oud 07-06-2013, 14:43
Hazel
Hazel is offline
Zoals?
Oud 07-06-2013, 14:47
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik kreeg zonet voor de zoveelste keer post voor de vorige bewoner (het alumni-blad van de Amerikaanse universiteit waar ze blijkbaar heeft gestudeerd). Ik heb al minstens vier keer gevraagd of ze nou hun adres eens om willen zetten, ze wonen hier al bijna anderhalf jaar niet meer. Nou, ze bekijkt het maar mooi, MIJN GEDULD IS OP, het ding gaat linea recta de prullenbak in
Oud 07-06-2013, 14:47
Verwijderd
De songfestivalmedley.
Oud 07-06-2013, 14:52
Verwijderd
Ik vind het eigenlijk best raar dat er vakantiegeld zit bij een uitkering. Maar goed, dat er vakantiegeld zit bij werk vind ik ook raar. Maak dan mijn loon gewoon hoger, denk ik dan.
Oud 07-06-2013, 14:55
Turk February
Turk February is offline
Ik vind Gordon echt erger dan de nazi's. Maar ik ben wel benieuwd naar die kleutermedley, en ook wel naar de ode aan Jan Smit. Een ode aan Jan Smit, stel je voor.
Oud 07-06-2013, 14:56
Verwijderd
Ik snap niet zo goed wat de staat te maken heeft met mijn vakantie. Dit is mijn meest rechtse mening, denk ik.
Oud 07-06-2013, 14:58
Verwijderd
Citaat:
Ik vind Gordon echt erger dan de nazi's. Maar ik ben wel benieuwd naar die kleutermedley, en ook wel naar de ode aan Jan Smit. Een ode aan Jan Smit, stel je voor.
De kleutermedley is met een gastoptreden van Robert ten Brink. Ze doen allemaal leaders van oude kinderprogramma's. Ik vond het wel leuk

Oud 07-06-2013, 15:00
Verwijderd
maar zodra het hossende publiek in beeld komt zit ik weer van
Oud 07-06-2013, 15:01
Verwijderd
Ik merk overigens wel that it grows on you, hoe langer je kijkt. Gevaarlijk.
Oud 07-06-2013, 15:02
Hazel
Hazel is offline
Citaat:
Ik vind Gordon echt erger dan de nazi's.
Waarom?
Verwijderd
Citaat:
Ik had zin in paupermuziek, dus besloot eens wat van de Toppers op te zoeken. Maar sommige dingen zijn echt veel erger dan ik dacht, vooral van dit filmpje krijg ik kippenvel van de ergheid.
Die teksten, die mensen, dat meegedein *cringet*

[filmpje]
Hmm door de ava denk ik steeds dat je miekje bent. Maar anyway, dit is een van m'n favorieten
Citaat:
Ze doen ook alleen maar medleys.

Hollandse Hit Klassiekers medley
Feest Medley
Frans Bauer Medley
André Hazes Medley
Disco Classics Medley
Ode aan Geer Party Medley
Ode aan Jan Smit Medley
Volendam Medley
Kleuter Medley

Ben vooral benieuwd naar die laatste.
de hollandse medley uit 2008 is zo geweldig!!!
Citaat:
De kleutermedley is met een gastoptreden van Robert ten Brink. Ze doen allemaal leaders van oude kinderprogramma's. Ik vond het wel leuk

[filmpje]
Verwijderd
Ik wil een keer een heel Toppersconcert bekijken met Julius. En dan vooral heel de tijd op zijn gezicht en reacties letten <3
Oud 07-06-2013, 15:07
Verwijderd
Citaat:

de hollandse medley uit 2008 is zo geweldig!!!
Ik kan dat ook best leuk vinden, ik ben er alleen nog niet uit voor mezelf of dat op een serieuze manier is, of omdat het zo erg is.
Ik heb wel de neiging om er van die overdreven volkszanger dansjes bij te doen. Zo met m'n handjes heen en weer enzo.
Oud 07-06-2013, 15:07
Turk February
Turk February is offline
Ik martel mezelf al genoeg. Ik heb gisteren Pocahontas gekeken en vanochtend Fred: The Movie gedownload, maar een heel Toppersconcert gaat me denk ik toch echt te ver.
Oud 07-06-2013, 15:11
Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Waarom?
Alles aan hem staat me tegen. Zijn jurywerk bij Idols, zijn gedichten, die debiele L.A. The Voices, dat gezeik tegen kanker. Er zijn weinig mensen die meer heel erge dingen gedaan hebben dan Gordon.
Oud 07-06-2013, 15:12
Verwijderd
Fred: The Movie
Oud 07-06-2013, 15:12
Verwijderd
Ik vind zijn flauwe grappen en opmerkingen en zijn vette lach daarna echt heerlijk <3
Oud 07-06-2013, 15:14
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Ik vind het eigenlijk best raar dat er vakantiegeld zit bij een uitkering. Maar goed, dat er vakantiegeld zit bij werk vind ik ook raar. Maak dan mijn loon gewoon hoger, denk ik dan.
Ik ook. En ook dat het dan alleen in juni kan worden uitbetaald. Wat nou als je helemaal niet in de zomer op vakantie wil, maar gebruik maken van het laagseizoen? Dat mag dan niet van de staat
Oud 07-06-2013, 15:18
Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Ik vind zijn flauwe grappen en opmerkingen en zijn vette lach daarna echt heerlijk <3
Ja, daar heb ik minder problemen mee.
Oud 07-06-2013, 15:18
Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Fred: The Movie
Daar zijn er drie van! Ik zit eraan te denken ze te marathonkijken, en dan daarna Salo: the 120 days of sodom.
Oud 07-06-2013, 15:24
Hazel
Hazel is offline
Citaat:
Alles aan hem staat me tegen. Zijn jurywerk bij Idols, zijn gedichten, die debiele L.A. The Voices, dat gezeik tegen kanker. Er zijn weinig mensen die meer heel erge dingen gedaan hebben dan Gordon.
Dat is nu juist waarom ik hem leuk vind. Afgezien van dat kankergedoe en Idols, daar weet ik te weinig van. De wansmaak spat er vanaf, hij is eigenlijk niet echt grappig en hij neemt zichzelf ook nog eens verschrikkelijk serieus. What's not to love? Ik vergeet bijna een van de belangrijkste dingen: zijn uiterlijk.

Oud 07-06-2013, 15:26
Verwijderd
Gordon <3
wat margot zegt.
Oud 07-06-2013, 15:27
Verwijderd
Oh maar dan vinden jullie hem leuk omdat hij eigenlijk lame is. Ik vind hem serieus leuk.
Oud 07-06-2013, 15:28
Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Dat is nu juist waarom ik hem leuk vind. Afgezien van dat kankergedoe en Idols, daar weet ik te weinig van. De wansmaak spat er vanaf, hij is eigenlijk niet echt grappig en hij neemt zichzelf ook nog eens verschrikkelijk serieus. What's not to love? Ik vergeet bijna een van de belangrijkste dingen: zijn uiterlijk.

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
De wansmaak van zijn gewone Gordonliedjes vind ik nog wel kunnen, en op zich kan ik ook wel goed lachen om L.A. The Voices, en vooruit, die serieuze foto's van hem zijn ook wel goed voor een grinnik op z'n tijd. En die zichzelf serieus neemt maakt hem ook grappig. Ja, okee.

Maar ik vind het zo storend dat andere mensen hem ook serieus nemen.
Oud 07-06-2013, 15:30
Verwijderd
(8) Goooooi jeeeee, schoonmoeder uit het raam, en de ijskast derachteraan, laat je eige maar helemaal gaaaan (8)
Oud 07-06-2013, 15:30
Verwijderd
Ik vind hem niet lame. Hij zou zo in mijn familie passen, minus het amsterdamse accent.
Oud 07-06-2013, 15:31
Hazel
Hazel is offline
Citaat:
Oh maar dan vinden jullie hem leuk omdat hij eigenlijk lame is. Ik vind hem serieus leuk.
Ik vind hem op een bepaalde manier ook wel serieus leuk, maar ik heb ook wel met hem te doen. Er is een aflevering van 24 Uur Met waarin hij best open vertelt over zichzelf, en toen heeft hij mijn sympathie wel gewonnen. Daarin vertelt hij (als ik het me goed herinner) dat hij eigenlijk veel liever hele andere muziek zou maken. Sympathie is misschien een groot woord... Ik denk dat hij geen makkelijk leven heeft.

Citaat:
Maar ik vind het zo storend dat andere mensen hem ook serieus nemen.
Nou en.
Oud 07-06-2013, 15:31
Verwijderd
Citaat:
(8) Goooooi jeeeee, schoonmoeder uit het raam, en de ijskast derachteraan, laat je eige maar helemaal gaaaan (8)
ja die zit vandaag voor de rest van de tijd in mijn hoofd vrees ik
Oud 07-06-2013, 15:45
Hazel
Hazel is offline
Ik denk dat Gordon eigenlijk een soort Jambers zou moeten maken. Hij weet altijd snel het vertrouwen te winnen van de mensen die doorgaans uitgebuit worden in programma's als Hotter Than My Daughter. Dat zou mooie televisie opleveren.
Oud 07-06-2013, 15:47
Verwijderd
Oke, genoeg gekeken voor vandaag, want ik begin dit leuk te vinden:

Oud 07-06-2013, 15:50
Verwijderd
Ik wil Gordon altijd dingen voeren. <3
Oud 07-06-2013, 15:52
Verwijderd
Citaat:
Het IS loon, alleen dan opgespaard.
Oud 07-06-2013, 16:25
Verwijderd
Citaat:
Het IS loon, alleen dan opgespaard.
Ja, maar waarom geven ze het niet meteen? Wat als ik niet wil sparen voor vakantie, bijvoorbeeld omdat ik het geld maandelijks elders nodig heb? Ik vind het een vreemd verschijnsel.
Oud 07-06-2013, 16:43
Hazel
Hazel is offline
Ik heb een v-lid probleem. <mekker>

Laatst gewijzigd op 07-06-2013 om 17:02.
Oud 07-06-2013, 16:46
Macrador
Macrador is offline
Eerlijk zijn enzo.
Oud 07-06-2013, 16:56
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Ja, maar waarom geven ze het niet meteen? Wat als ik niet wil sparen voor vakantie, bijvoorbeeld omdat ik het geld maandelijks elders nodig heb? Ik vind het een vreemd verschijnsel.
Ja, vind het ook nergens op slaan. Bovendien gaat er vaak meer belasting vanaf dan van je normale maandsalaris.
Oud 07-06-2013, 17:01
Verwijderd
"Hey, even voor de duidelijkheid, ik beschouw dit niet als date ofzo. Jij ook niet, hoop ik? Iets gaan drinken lijkt me gezellig maar het is wel zo handig dat we dezelfde verwachtingen hebben, hihi, haha."

En dan afsluiten zonder concrete plannen, zodat hij kan doen alsof het voor hem ook vriendschappelijk was maar het dan alsnog kan laten doodbloeden. Scheelt waardigheid.
Oud 07-06-2013, 17:02
Hazel
Hazel is offline
Citaat:
"Hey, even voor de duidelijkheid, ik beschouw dit niet als date ofzo. Jij ook niet, hoop ik? Iets gaan drinken lijkt me gezellig maar het is wel zo handig dat we dezelfde verwachtingen hebben, hihi, haha."

En dan afsluiten zonder concrete datum, zodat hij kan doen alsof het voor hem ook vriendschappelijk was maar het dan alsnog kan laten doodbloeden. Scheelt waardigheid.
Merci Het vervelende aan dit verhaal is dat hij het me wel via een datingsite gevraagd heeft. Wat is er erger dan bekenden tegenkomen op een datingsite?

Laatst gewijzigd op 07-06-2013 om 17:07.
Oud 07-06-2013, 17:35
Macrador
Macrador is offline
Citaat:
Merci Het vervelende aan dit verhaal is dat hij het me wel via een datingsite gevraagd heeft. Wat is er erger dan bekenden tegenkomen op een datingsite?
De holocaust.
Oud 07-06-2013, 17:39
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
De holocaust.
Barely. Schaamte is kapoterg hoor!
Oud 07-06-2013, 17:44
Verwijderd
Oud 07-06-2013, 17:49
Hazel
Hazel is offline
Ik schaam me niet zo, ik vind het eerder heel erg ongemakkelijk.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten