Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-06-2013, 10:42
Verwijderd
Ik heb overal muggenbulten en die jeuken om gek van te worden
Advertentie
Oud 10-06-2013, 10:55
Verwijderd
Citaat:
Waarvoor?
Verdediging van mijn afstuderen morgenochtend. Ik zit nu e.e.a. voor te bereiden en dat roept meer vragen op dan antwoorden.
Oud 10-06-2013, 10:55
Verwijderd
Citaat:
Ik heb overal muggenbulten en die jeuken om gek van te worden
*prikweg-zalf opsmeert*
Oud 10-06-2013, 11:01
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Verdediging van mijn afstuderen morgenochtend. Ik zit nu e.e.a. voor te bereiden en dat roept meer vragen op dan antwoorden.
Aaah ja dat is wel heel spannend, daar zou ik ook zenuwachtig voor zijn Zo blij dat ik dat nooit hoef te doen.

Maar je hebt zoveel tijd besteed aan die scriptie, dus die verdediging komt vast helemaal goed
Oud 10-06-2013, 11:02
Verwijderd
Aaaah Quis! Vorige week had je er nog zoveel vertrouwen in! Zenuwen horen erbij, komt helemaal goed. Je bent al een hele tijd met je afstudeeronderwerp bezig, je weet er echt wel genoeg vanaf. Ik zal voor je duimen!
Oud 10-06-2013, 11:09
Verwijderd
Citaat:
Aaah ja dat is wel heel spannend, daar zou ik ook zenuwachtig voor zijn Zo blij dat ik dat nooit hoef te doen.

Maar je hebt zoveel tijd besteed aan die scriptie, dus die verdediging komt vast helemaal goed
Dankje. En ja, het gaat ook vast wel lukken hoor. Het is alleen een beetje raar want het is geen scriptie (het is ook geen normale opleiding), maar iets heel werkgerelateerds. En de mensen in de commissie zijn meer wetenschappelijk ingesteld en ik ben bang dat ze allerlei dingen gaan vragen waar ik nou net even niet aan gedacht had en zo.

Citaat:
Aaaah Quis! Vorige week had je er nog zoveel vertrouwen in! Zenuwen horen erbij, komt helemaal goed. Je bent al een hele tijd met je afstudeeronderwerp bezig, je weet er echt wel genoeg vanaf. Ik zal voor je duimen!
Dank u! En ja, zie hierboven. Het zijn niet onbehoordelijk veel zenuwen gelukkig, maar uitgeslapen ben ik niet. En ik ben bijna nog banger voor mijn vriendje, het studeert af aan dezelfde opleiding en is nogal een deadlinewerker, dus hij heeft wel wat foutjes gemaakt. En hij kan zijn hoofd niet koelhouden.
Oud 10-06-2013, 11:13
Verwijderd
Citaat:
Alle gesprekken over mijn figuur en blablabla draaien mijn hoofd eraf. Dat wilde ik even melden, dat ik er helemaal NIET GOED van word.
Wie voert er gesprekken over jouw figuur?
Oud 10-06-2013, 11:28
Verwijderd
Citaat:
Dankje. En ja, het gaat ook vast wel lukken hoor. Het is alleen een beetje raar want het is geen scriptie (het is ook geen normale opleiding), maar iets heel werkgerelateerds. En de mensen in de commissie zijn meer wetenschappelijk ingesteld en ik ben bang dat ze allerlei dingen gaan vragen waar ik nou net even niet aan gedacht had en zo.

Dank u! En ja, zie hierboven. Het zijn niet onbehoordelijk veel zenuwen gelukkig, maar uitgeslapen ben ik niet. En ik ben bijna nog banger voor mijn vriendje, het studeert af aan dezelfde opleiding en is nogal een deadlinewerker, dus hij heeft wel wat foutjes gemaakt. En hij kan zijn hoofd niet koelhouden.
Komt vast goed! Laat maar even weten hoe 't is gegaan morgen, ik ben benieuwd!

Mijn vriendje en ik zijn vandaag vier jaar samen
Oud 10-06-2013, 11:30
Verwijderd
Zal ik doen.

En gefeliciteerd met jullie samenzijn, Ingegerd!
Oud 10-06-2013, 11:31
Chick Rock
Chick Rock is offline
We duimen allemaal voor je Quis!
Oud 10-06-2013, 11:38
Verwijderd
Gefeliciteerd Ingegerd!
Oud 10-06-2013, 11:48
Verwijderd
Dankjullie Lekker cliché maar het voelt helemaal nog niet zo lang. Vier jaar voelt echt al heel..... volwassen. Eerder vond ik het altijd al bewonderenswaardig als mensen een jaar bij elkaar waren
Oud 10-06-2013, 12:06
Hazel
Hazel is offline
Gefeliciteerd Ingegerd en succes Quis!
Oud 10-06-2013, 12:10
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Gefeliciteerd Ingegerd en succes Quis!
Dat ja. Quis, je gaat het vast uitstekend doen, dus niet zo zenuwpezen. En ik geloofde het ook niet als mensen dit tegen mij zeiden, dat is waar ook Succes, iig!

Ik zit op school om mijn urenregistratie en stagebeoordeling in te leveren, en woei, de dierenarts en de assistente die mijn stagebegeleider was, hebben mij een 10 gegeven Jeej <3
Oud 10-06-2013, 12:18
Verwijderd
Citaat:
Wie voert er gesprekken over jouw figuur?
Niemand, althans, niemand op het forum. Het was een korte aanval van frustratie en V-lidheid, ik heb het ook al verwijderd.

Succes met je verdediging!
Oud 10-06-2013, 12:23
Miekje*
Miekje* is offline
Ik moet nog allemaal kleine kutopdrachtjes doen, om mijn lijst vol te maken, maar ik heb daar zo hard geen zin in Ik heb alles van examenzaken ingeleverd, maar nu moet ik nog wat beroepsgerelateerde opdrachten inleveren. Stom!
Oud 10-06-2013, 12:31
Verwijderd
Citaat:
*prikweg-zalf opsmeert*
Dankjewel

Quis het gaat helemaal goed komen.
Oud 10-06-2013, 12:33
Verwijderd
Ik heb Minoes verboden op mijn laptop te gaan liggen. Nu is ze boos op me en ligt ze demonstratief erachter.
Oud 10-06-2013, 12:55
Verwijderd
Alvast succes Quis en ook Quisvriend
Oud 10-06-2013, 12:57
Verwijderd
M. had bij de Action een rol chocoladepastilles in m'n mandje gegooid en dat zag ik pas toen ik net de tassen uitpakte thuis. Dus nu onverwachts chocola bij de thee
Oud 10-06-2013, 13:07
Verwijderd
Citaat:
In de afgelopen 46 uur heb ik 29 uur geslapen. Ik zal het wel nodig hebben gehad.
plus 5.5! Is toch niet normaaaaaaal meer!
Oud 10-06-2013, 14:42
Chick Rock
Chick Rock is offline
Er kwam net een meisje een jurk van me passen en kopen. Heel aardig, gezellig mee staan kletsen, maar ze stonk zó erg naar zweet dat ik m'n adem aan het inhouden was. En m'n slaapkamer stinkt nu
Oud 10-06-2013, 14:44
Chick Rock
Chick Rock is offline
Het is toch de bedoeling dat ik nu ga sporten in die slaapkamer, bah
Oud 10-06-2013, 15:13
Verwijderd

<3
Oud 10-06-2013, 15:14
Verwijderd
Citaat:
Er kwam net een meisje een jurk van me passen en kopen. Heel aardig, gezellig mee staan kletsen, maar ze stonk zó erg naar zweet dat ik m'n adem aan het inhouden was. En m'n slaapkamer stinkt nu
Ieuw.
Oud 10-06-2013, 15:29
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Citaat:
Citaat:
Het is toch de bedoeling dat ik nu ga sporten in die slaapkamer, bah
Even een raampje losdoen!
Oud 10-06-2013, 15:31
Verwijderd
Citaat:
Even een raampje losdoen.
Wat is dit nou weer voor rare uitdrukking. Een raampje losdoen. Het klinkt net of ramen allemaal trillen in hun kozijnen om eruit te mogen, en ze zitten vast aan een haak, en als je frisse lucht nodig hebt, dan doe je dat haakje omhoog en dan vliegt het raam zo - woets! - vrolijk naar voren.
Oud 10-06-2013, 15:39
Verwijderd
Ik vind de buren van het jongetje in dit topic ZO gemeen. Ik werd echt een beetje boos toen ik het topic las.
Oud 10-06-2013, 15:49
Hazel
Hazel is offline
Citaat:
Ik vind de buren van het jongetje in dit topic ZO gemeen. Ik werd echt een beetje boos toen ik het topic las.
Ik vind de suggestie van Pluis uitstekend. Ik kan niet geloven dat ze die dingen gebruiken om hangjongeren te verjagen. Wat?
Oud 10-06-2013, 15:51
Verwijderd
Citaat:
Ik vind de suggestie van Pluis uitstekend. Ik kan niet geloven dat ze die dingen gebruiken om hangjongeren te verjagen. Wat?
Dat was een paar jaar geleden groot in het nieuws.

En, ja, ja. Een betere suggestie is natuurlijk om hun huis in brand te steken.
Oud 10-06-2013, 15:51
Verwijderd
(aivd niet naamzoek het is maar een grapje)
Oud 10-06-2013, 16:06
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Citaat:
Wat is dit nou weer voor rare uitdrukking. Een raampje losdoen. Het klinkt net of ramen allemaal trillen in hun kozijnen om eruit te mogen, en ze zitten vast aan een haak, en als je frisse lucht nodig hebt, dan doe je dat haakje omhoog en dan vliegt het raam zo - woets! - vrolijk naar voren.
Ik gebruikte expres deze regionale uitdrukking om te kijken of er mensen gingen reageren.

Citaat:
Ik weet niet of dat helemaal hetzelfde apparaat is. Ik zou het trouwens niet heel raar vinden als er een verbod kwam op die anti-katten piepdingen, met eventueel een mogelijkheid tot ontheffing in specifieke situaties. Ze veroorzaken namelijk gewoon geluidsoverlast, ook al zullen de eigenaars dat vaak niet horen. Her en der ben ik ze ook wel tegengekomen en het is echt een rotgeluid.
Oud 10-06-2013, 16:08
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Wauw, ik had net een greenpeacer aan de deur die niet schijtirritant was.
Hij ging niet verder met me in discussie omdat hij 'mijn mening respecteerde' en toen ik zei geen geld te willen geven 'waardeerde hij mijn eerlijkheid'.
Ik mocht zelfs zijn groene jasje lenen als ik toch ooit besloot 'zo'n groen tiepje' te willen zijn.

Thanks, olijke eco-neger!

edit: Oh en toen ik de deur opendeed en 'goeiemiddag' zei, zei hij meteen 'Jij komt uit Rotterdam!' bonuspunten!
Oud 10-06-2013, 16:08
Verwijderd
Citaat:
Ik gebruikte expres deze regionale uitdrukking om te kijken of er mensen gingen reageren.
Dat doe ik ook wel eens. Eigenlijk wel een beetje verschut, maar ja.
Oud 10-06-2013, 16:53
Verwijderd
Dag schatjes ik ben er weer :zwaai:
Oud 10-06-2013, 17:01
Verwijderd
Hoi Sann! Leuk weekend gehad?
Oud 10-06-2013, 17:03
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ja, vertel! Waar gingen jullie heen?
Oud 10-06-2013, 17:03
Verwijderd
Dag schatje :terugzwaai:

Ik heb geslapen. Goede voorbereiding! Nouja, na het eten heb ik ook nog tijd...
Oud 10-06-2013, 17:09
Chick Rock
Chick Rock is offline
Uitrusten is juist een hartstikke goede voorbereiding
Oud 10-06-2013, 17:11
Verwijderd
Ja, dat is ook wel weer zo!
Oud 10-06-2013, 17:17
Miekje*
Miekje* is offline
Ik heb zojuist mijn Passenger-cd binnen gekregen en er zit een extra cd bij met akoestische versies Nu is Passenger van zichzelf al behoorlijk akoestisch, maar dit is hoofdzakelijk alleen met gitaarbegeleiding en leuke riedels tussendoor <3

En ik kreeg ook 'Bidden wij voor Owen Meany' van John Irving binnen. Wat een pil Voorlopig heb ik wat te lezen, want ik ben nu nog bezig in '50 planten die de geschiedenis veranderd hebben'. Boeken

Oh, en ik heb zaterdag zulke mooie/leuke kleren gekocht Ik ben echt even helemaal gelukkig, nu.
Oud 10-06-2013, 17:38
Verwijderd
We waren naar de Ardennen en het was belachelijk fijn en gaaf en hilarisch <3
Oud 10-06-2013, 17:39
Verwijderd
Ik heb boodschappen gedaan met honger en nu heb ik drie gebakjes.
Oud 10-06-2013, 17:40
Verwijderd
En chips.
Oud 10-06-2013, 17:40
Verwijderd
En cola.
Oud 10-06-2013, 17:42
Verwijderd
En een broccoli en een zak potgrond voor mijn basilicum, maar alsof ik daar iets mee ga doen nu ik met al die gebakjes zit.
Oud 10-06-2013, 17:42
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
We waren naar de Ardennen en het was belachelijk fijn en gaaf en hilarisch <3
De Ardennen zijn natuurlijk ook tof Gingen jullie ook survivallen?
Oud 10-06-2013, 17:43
Verwijderd
Niet dat ik potgrond zou eten, zo veel honger heb ik nou ook weer niet.
Oud 10-06-2013, 17:44
Hazel
Hazel is offline
Wat voor gebakjes?
Oud 10-06-2013, 17:47
Verwijderd
Weet ik niet. Ik heb maar wat aangewezen. Mijn selectiecriterium was 'gebakjes met ingrediënten die in een tompoes zitten', want dat is wat ik eigenlijk wilde kopen.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten