| Advertentie | |
|
|
|
|
|
|||
Verwijderd
|
Citaat:
En ja, het gaat ook vast wel lukken hoor. Het is alleen een beetje raar want het is geen scriptie (het is ook geen normale opleiding), maar iets heel werkgerelateerds. En de mensen in de commissie zijn meer wetenschappelijk ingesteld en ik ben bang dat ze allerlei dingen gaan vragen waar ik nou net even niet aan gedacht had en zo. ![]() Citaat:
Het zijn niet onbehoordelijk veel zenuwen gelukkig, maar uitgeslapen ben ik niet. En ik ben bijna nog banger voor mijn vriendje, het studeert af aan dezelfde opleiding en is nogal een deadlinewerker, dus hij heeft wel wat foutjes gemaakt. En hij kan zijn hoofd niet koelhouden.
|
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Mijn vriendje en ik zijn vandaag vier jaar samen
|
|
|
|
||
|
Citaat:
Succes, iig!Ik zit op school om mijn urenregistratie en stagebeoordeling in te leveren, en woei, de dierenarts en de assistente die mijn stagebegeleider was, hebben mij een 10 gegeven Jeej <3
|
|
|
|
Ik moet nog allemaal kleine kutopdrachtjes doen, om mijn lijst vol te maken, maar ik heb daar zo hard geen zin in
Ik heb alles van examenzaken ingeleverd, maar nu moet ik nog wat beroepsgerelateerde opdrachten inleveren. Stom!
|
|
|
|
Er kwam net een meisje een jurk van me passen en kopen. Heel aardig, gezellig mee staan kletsen, maar ze stonk zó erg naar zweet dat ik m'n adem aan het inhouden was. En m'n slaapkamer stinkt nu
|
|
|||
|
Citaat:
Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Een raampje losdoen. Het klinkt net of ramen allemaal trillen in hun kozijnen om eruit te mogen, en ze zitten vast aan een haak, en als je frisse lucht nodig hebt, dan doe je dat haakje omhoog en dan vliegt het raam zo - woets! - vrolijk naar voren.
|
|
|
|
|
Verwijderd
|
Ik vind de buren van het jongetje in dit topic ZO gemeen.
Ik werd echt een beetje boos toen ik het topic las.
|
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
|||
|
Citaat:
![]() Citaat:
|
|
|
|
Wauw, ik had net een greenpeacer aan de deur die niet schijtirritant was.
![]() Hij ging niet verder met me in discussie omdat hij 'mijn mening respecteerde' en toen ik zei geen geld te willen geven 'waardeerde hij mijn eerlijkheid'. ![]() ![]() Ik mocht zelfs zijn groene jasje lenen als ik toch ooit besloot 'zo'n groen tiepje' te willen zijn. Thanks, olijke eco-neger! edit: Oh en toen ik de deur opendeed en 'goeiemiddag' zei, zei hij meteen 'Jij komt uit Rotterdam!' bonuspunten!
|
|
|
|
Ik heb zojuist mijn Passenger-cd binnen gekregen en er zit een extra cd bij met akoestische versies
Nu is Passenger van zichzelf al behoorlijk akoestisch, maar dit is hoofdzakelijk alleen met gitaarbegeleiding en leuke riedels tussendoor <3En ik kreeg ook 'Bidden wij voor Owen Meany' van John Irving binnen. Wat een pil Voorlopig heb ik wat te lezen, want ik ben nu nog bezig in '50 planten die de geschiedenis veranderd hebben'. Boeken ![]() Oh, en ik heb zaterdag zulke mooie/leuke kleren gekocht Ik ben echt even helemaal gelukkig, nu.
|
|
||
|
Citaat:
![]() |
|
|