Advertentie | |
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Mijn vriendje en ik zijn vandaag vier jaar samen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik zit op school om mijn urenregistratie en stagebeoordeling in te leveren, en woei, de dierenarts en de assistente die mijn stagebegeleider was, hebben mij een 10 gegeven ![]()
|
Ik moet nog allemaal kleine kutopdrachtjes doen, om mijn lijst vol te maken, maar ik heb daar zo hard geen zin in
![]()
|
Er kwam net een meisje een jurk van me passen en kopen. Heel aardig, gezellig mee staan kletsen, maar ze stonk zó erg naar zweet dat ik m'n adem aan het inhouden was. En m'n slaapkamer stinkt nu
![]()
|||
![]() |
Citaat:
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik vind de buren van het jongetje in dit topic ZO gemeen.
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
![]() Citaat:
|
Wauw, ik had net een greenpeacer aan de deur die niet schijtirritant was.
![]() Hij ging niet verder met me in discussie omdat hij 'mijn mening respecteerde' en toen ik zei geen geld te willen geven 'waardeerde hij mijn eerlijkheid'. ![]() ![]() Ik mocht zelfs zijn groene jasje lenen als ik toch ooit besloot 'zo'n groen tiepje' te willen zijn. Thanks, olijke eco-neger! edit: Oh en toen ik de deur opendeed en 'goeiemiddag' zei, zei hij meteen 'Jij komt uit Rotterdam!' ![]()
|
Ik heb zojuist mijn Passenger-cd binnen gekregen en er zit een extra cd bij met akoestische versies
![]() En ik kreeg ook 'Bidden wij voor Owen Meany' van John Irving binnen. Wat een pil ![]() ![]() Oh, en ik heb zaterdag zulke mooie/leuke kleren gekocht ![]()
||
Citaat:
![]()
|
|