Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-07-2013, 14:56
Verwijderd
Advertentie
Oud 08-07-2013, 14:56
Verwijderd
Citaat:
Kan iemand mij een goede definitie geven van Zerg Rush?
Ik ken het alleen als je tegenstander volledig overlopen met duisentmiljard kleine en goedkope units ingame. De Zerg, een ras in Starcraft, heeft voor de term gezorgd omdat dit ras zich bij uitstek leent voor deze strategie.
Oud 08-07-2013, 15:03
Verwijderd
Oud 08-07-2013, 15:05
Verwijderd
Wat nu weer.
Oud 08-07-2013, 15:06
Verwijderd
Ik pm je wel, het is leuk.
Oud 08-07-2013, 15:11
Verwijderd
Oh, dat verklaart het één en ander. Sta je dan met je goede intenties en bereidwilligheid iets anders te typen dan 'Google is your friend.' GG
Oud 08-07-2013, 15:11
Verwijderd
Oud 08-07-2013, 15:19
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Wat goed Fizzle
yes! Ik ben trouwens hired bij het gezin, ze zijn leuk en ik ga volgende week al meteen oppassen!
Oud 08-07-2013, 15:21
Verwijderd
Citaat:
yes! Ik ben trouwens hired bij het gezin, ze zijn leuk en ik ga volgende week al meteen oppassen!

Oppassen is leuk Helaas wonen hier alleen maar vervelende kinderen.
Oud 08-07-2013, 15:24
Verwijderd
Vervelende kinderen is voor mij een pleonasme.
Oud 08-07-2013, 15:24
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
haha
er zijn geen vervelende kinderen alleen vervelende opvoedingen
Oud 08-07-2013, 15:25
Verwijderd
Of slechte ouders.
Oud 08-07-2013, 15:29
Verwijderd
fizzle helaas kan ik deze vakantie niet naar Utrecht. Die stomme kutjes willen liever naar Amsterdam en Overijsel. Ik had me er zo op verheugd je te meeten.
Oud 08-07-2013, 15:29
Verwijderd
Citaat:
Kan iemand mij een goede definitie geven van Zerg Rush?
kekekekekekekekekekekeke
Oud 08-07-2013, 15:31
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
fizzle helaas kan ik deze vakantie niet naar Utrecht. Die stomme kutjes willen liever naar Amsterdam en Overijsel. Ik had me er zo op verheugd je te meeten.
Je wilde toch sowieso alleen komen meeten? (als in - zonder je maten)?
Oud 08-07-2013, 15:32
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Zo, het is tijd om mijn oppaskindje van de BSO te halen
Oud 08-07-2013, 15:33
Verwijderd
Citaat:
Vervelende kinderen is voor mij een pleonasme.
Voor mij niet Luisteren, bitches.
Oud 08-07-2013, 15:34
Verwijderd
Citaat:
Je wilde toch sowieso alleen komen meeten? (als in - zonder je maten)?
Ja, maar ze vonden het niet leuk, als ik stiekem een paar uurtjes weg was. Ze zijn met zn 5en dan, wat zeuren ze, zo geweldig leuk ben ik ook weer niet
Oud 08-07-2013, 15:34
Verwijderd
en mijn ouders vinden me nog te jong om alleen naar de grote stad te gaan. Want o jee als je enge mensen tegenkomt op het station. Ze moesten eens weten.
Oud 08-07-2013, 15:36
Verwijderd
Citaat:
en mijn ouders vinden me nog te jong om alleen naar de grote stad te gaan. Want o jee als je enge mensen tegenkomt op het station. Ze moesten eens weten.
Misschien zegt het meer over jou dan over je ouders
Oud 08-07-2013, 15:37
Verwijderd
Of we doen wat ik de laatste pm schreef.

Laatst gewijzigd op 08-07-2013 om 15:45.
Oud 08-07-2013, 15:38
Verwijderd
Citaat:
Misschien zegt het meer over jou dan over je ouders
Al mijn vrienden mogen alleen weg. ik mag dat niet. Ze zijn overal zo voorzichtig mee. op mijn 14e mocht ik pas alleen naar de stad.
Oud 08-07-2013, 15:39
Verwijderd
Citaat:
al mijn vrienden mogen alleen weg. ik mag dat niet.
Uhhuh. Precies.
Oud 08-07-2013, 15:40
Verwijderd
Maar goed we eten hamburgers en mijn oor zit dicht. Ik hoor mezelf niet meer op het toetsenbord tikken.
Oud 08-07-2013, 15:48
Verwijderd
Dat dat mag van mijn moeder. Geen dieet voedsel.
Oud 08-07-2013, 16:18
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik mocht vanaf m'n 15e alleen naar concerten en vanaf m'n 16e alleen naar een festival. Maar ja, ik was een braverik en mijn moeder was ook al jong zelfstandig en herkende een hoop van haarzelf in mij.
Plus dat mijn moeder grote klauwen heeft en ik haar absoluut niet boos wou maken.
Oud 08-07-2013, 16:23
Verwijderd
ik heb ook nog nooit wat uitgevreten. Dus ik snap het niet. Nou ja, mijn vader heeft een slechte jeugd gehad en wat hij niet mocht van zijn ouders (die best raar zijn. we hebben er ook geen contact meer mee) mogen wij ook niet. Maar hij snapt ook niet dat de tijden veranderd zijn. Ouderwetsheid vindt die goed. Nieuwe dingen zijn slecht. Het verbaasd me dat we merkkleding mochten dragen en als het betaalbaar was.

Mijn moeder is makkelijker ze heeft ook chille ouders. Maar ze zit onder de plak van mijn vader.
Oud 08-07-2013, 16:26
Verwijderd
Ik was ook een braverik, maar ik mocht echt niet weg ^^ Mijn halve klas is komen smeken zodat ik toch maar naar onze eigen georganiseerde klasfuif mocht komen. Naar de film met mijn vriendje was ik ook te jong voor op mijn 16e. Uitgaan was enkel mogelijk als er op de een of andere manier een chaperonne geregeld kon worden (ik ben dus wel op mijn 15e in een discotheek geweest, omdat het buurmeisje van 24 me meenam ). En ik moest het absoluut nooit of te nimmer wagen 5 minuten te laat terug thuis te zijn of aan de auto te staan als ze me kwamen ophalen

Toen ik op een tentfeest mijn ex had ontmoet (onder toezicht van volwassen kennissen natuurlijk) en die mij de week er op belde om te vragen of ik naar het dorp kon komen om iets te gaan drinken, was mijn eerste reactie dat ik niet dacht dat dat zou mogen. Waarop mijn pa die het hoorde brulde dat ik me niet moest aanstellen en wel mocht gaan
Ze zijn een beetje raar soms
Oud 08-07-2013, 16:27
Schrödinger
Schrödinger is offline
Ik mocht zo'n beetje alles wel, maar ik deed nooit wat omdat ik een saaie lul ben.
Oud 08-07-2013, 16:27
Verwijderd
Ja nu ik 16 ben mocht ik opeens naar de discotheek. In januari ben ik jarig, vanaf toen mocht het wel. Maar toen ik december vroeg mocht het niet.
Oud 08-07-2013, 16:39
Qimm
Qimm is offline
je moet de grens toch ook érgens trekken, lijkt me prima
Oud 08-07-2013, 16:46
Verwijderd
Ik vroeg over 't algemeen geen toestemming.
Oud 08-07-2013, 16:48
Verwijderd
Mijn ouders gaven mij gewoon vrij baan ook.
Oud 08-07-2013, 17:31
Verwijderd
Citaat:
Ik was ook een braverik, maar ik mocht echt niet weg ^^ Mijn halve klas is komen smeken zodat ik toch maar naar onze eigen georganiseerde klasfuif mocht komen. Naar de film met mijn vriendje was ik ook te jong voor op mijn 16e. Uitgaan was enkel mogelijk als er op de een of andere manier een chaperonne geregeld kon worden (ik ben dus wel op mijn 15e in een discotheek geweest, omdat het buurmeisje van 24 me meenam ). En ik moest het absoluut nooit of te nimmer wagen 5 minuten te laat terug thuis te zijn of aan de auto te staan als ze me kwamen ophalen

Toen ik op een tentfeest mijn ex had ontmoet (onder toezicht van volwassen kennissen natuurlijk) en die mij de week er op belde om te vragen of ik naar het dorp kon komen om iets te gaan drinken, was mijn eerste reactie dat ik niet dacht dat dat zou mogen. Waarop mijn pa die het hoorde brulde dat ik me niet moest aanstellen en wel mocht gaan
Ze zijn een beetje raar soms
Ik heb me meermaals over jouw producenten verbaasd inderdaad.
Oud 08-07-2013, 17:32
Verwijderd
Ik mocht alles wel geloof ik. Ooit een keer toen ik al achttien was begon mijn ma opeens dat ik voor 1 uur thuis moest zijn. Dikke ruzie maar ja toch maar op tijd thuis gekomen, liggen die apen te slapen. Laatste keer geweest.
Oud 08-07-2013, 17:34
Verwijderd
Je kan ook beter een paar uur te laat zijn dan een half uur of zo. Iedere moeder (met name) heeft een omslagpunt, van woede naar bezorgdheid.
Oud 08-07-2013, 17:39
Verwijderd
Citaat:
Ik heb me meermaals over jouw producenten verbaasd inderdaad.

http://www.kickstarter.com/blog/we-were-wrong

Aan de hand daarvan ben ik dit gaan lezen:
http://caseymalone.com/post/53339539...cking-harmless
Citaat:
”5) Get CLOSE to her, damn it!

To quote Rob Judge, “Personal space is for pussies." I already told you that the most successful seducers are those who can’t keep their hands off of women. Well you’re not gonna be able to do that if you aren’t in close! "

“All the greatest seducers in history could not keep their hands off of women. They aggressively escalated physically with every woman they were flirting with. They began touching them immediately, kept great body language and eye contact, and were shameless in their physicality. Even when a girl rejects your advances, she KNOWS that you desire her. That’s hot. It arouses her physically and psychologically."

“Decide that you’re going to sit in a position where you can rub her leg and back. Physically pick her up and sit her on your lap. Don’t ask for permission. Be dominant. Force her to rebuff your advances."

“Sex

Pull out your cock and put her hand on it. Remember, she is letting you do this because you have established yourself as a LEADER. Don’t ask for permission, GRAB HER HAND, and put it right on your dick."
En uitgekomen op:
http://www.reddit.com/r/seduction/co..._conversation/

The fuck am I reading!
Oud 08-07-2013, 18:02
Verwijderd
Hoi. Ik kom jullie even vertellen dat Mayo 3% vet (en 11 calorieën per eetlepel Dat had de hint wel weg moeten geven opzich) van Calve ECHT HELEMAAL NIKS MET MAYONAISE TE MAKEN HEEFT.
Oud 08-07-2013, 18:05
Verwijderd

Oud 08-07-2013, 18:10
Verwijderd
Ja eerst even die andere pot opmaken
Oud 08-07-2013, 18:11
Verwijderd
Nog 415 ml te gaan
Oud 08-07-2013, 18:11
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Hoi. Ik kom jullie even vertellen dat Mayo 3% vet (en 11 calorieën per eetlepel Dat had de hint wel weg moeten geven opzich) van Calve ECHT HELEMAAL NIKS MET MAYONAISE TE MAKEN HEEFT.
Dus eigenlijk is het gewoon dure fritessaus, gekocht door naďeve mensen die denken dat ze dan mayonaise krijgen?
Oud 08-07-2013, 18:13
Verwijderd
Citaat:
Dus eigenlijk is het gewoon dure fritessaus, gekocht door naďeve mensen die denken dat ze dan mayonaise krijgen?
Ja Nou ja, met 1/4 van de calorieën van fritessaus, dat is de enige pro aan dit product.
Oud 08-07-2013, 18:13
Verwijderd
Hoewel je beter niks bij je eten kunt doen dan dit, dus eigenlijk is er helemaal niks te winnen
Oud 08-07-2013, 18:15
Verwijderd
Dan zou ik het ook niet opeten! Ik heb gisteren voor het eerst mayo geproefd die ik niet heel goor vond.

En nu heb ik geen kook-inspiratie, ik heb zin in kaas en zoute chips en ik ben lui, maar wil ook gewoon warm eten. anywone?
Oud 08-07-2013, 18:16
Verwijderd
Citaat:
Nog 415 ml te gaan
Haha doe je dat écht? Ik had die ranzige zooi sowieso niet gekocht maar stel dát, had ik 'm heus een enkeltje kliko gegeven. Of weggegeven aan iemand waar je stiekem een bloedhekel aan hebt.
Oud 08-07-2013, 18:18
Verwijderd
Ja maar een volle pot weggooien kan ik niet over m'n hart verkrijgen. Misschien kan ik er wel ehm, weet ik veel, iets anders mee Ik had ook geen zin in koken dus ik at tonijn met rauwkost en wat stokbrood en dat was erg lekker, buiten op het dakterras
Oud 08-07-2013, 18:19
Verwijderd
Citaat:
Haha doe je dat écht? Ik had die ranzige zooi sowieso niet gekocht maar stel dát, had ik 'm heus een enkeltje kliko gegeven. Of weggegeven aan iemand waar je stiekem een bloedhekel aan hebt.
Ik denk dat ie een jaar in m'n koelkast staat en ik dan besluit dat ie beter weg kan.
Oud 08-07-2013, 18:20
Verwijderd
En HALLO misschien was het wel dé uitvinding van de eeuw
Oud 08-07-2013, 18:20
Verwijderd
DURF TE LEVEN MENSEN
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten