Advertentie | |
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
Maar misschien geeft het haar wel vrede. Ik word er een beetje *gaap* van. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Je bent vandaag de tweede die dat vraagt en de tweede die ik niet kan helpen dan met een *knuffel*.
Niet dat er geen leuke dingen gebeuren, maar ze zijn nogal kleintjes en voor mij wel belangrijk, maar ik gok dat een ander zoiets heeft van 'oh vind jij dat leuk'. Nou ja. Ja. Zoals dat mensen rare koppen trekken als ik mezelf aanmoedig om een helling op te raken op de fiets. En VICTORY schreeuw als ik boven raak zonder af te stappen. Voor mij is dat geweldig, maar ben jij er iets mee? Zo ja, goed ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|||
Citaat:
![]() Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
![]() Ik wil gewoon zo graag lekker in bed, met het raam wagenwijd open en slaaaapen. Citaat:
|
Verwijderd
|
In het contract staat precies wat je wel en niet tegen de jury mag zeggen. De redactie heeft vooraf al de verschillende types geselecteerd. Het draaien van de stoelen wordt vooraf gefilmd. Dat soort fratsen. Was uiteraard wel te verwachten, maar nu kan ik niet meer naïef kijken.
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
Ik vind Ilse zo leuk en ik snap echt niet dat niet meer mensen voor haar kiezen, maar voor Marco fucking Borsato. Marco zingt alleen maar, hij heeft nog nooit wat zelf geschreven. Ilse speelt tenminste ook gitaar en schrijft zelf en heeft wat dat betreft veel meer verstand van muziek.
Wat Ali B er bij doet snap ik al helemaal niet, behalve dan dat hij wat 'grappige' opmerkingen maakt.
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
|