Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-09-2013, 19:35
Verwijderd
Zie, ik weet het dus niet. Wat is er van/met die kinderen (of is het er maar eentje)?
Advertentie
Oud 06-09-2013, 19:37
Verwijderd
Citaat:
Het is vanavond ook België-Schotland en er is een 'mega-event' georganiseerd, want dit weekend is het ook Schots Weekend. En of ik kom. Voetbal. Yay.

En heeft het Nederlandse koningshuis buitenechtelijke kinderen?
Nou, het Belgische elftal is toch heus geen belabberde ploeg hoor. Kwaliteiten genoeg Tijd dat ze dat ook eens omzetten naar resultaat, het is de rode duivels wel gegund.
Oud 06-09-2013, 19:37
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik weet alleen dat Bernard één of meerdere buitenechtelijke kinderen had, maar hoe en wat weet ik eigenlijk ook niet
Oud 06-09-2013, 19:40
Verwijderd
Citaat:
Nou, het Belgische elftal is toch heus geen belabberde ploeg hoor. Kwaliteiten genoeg Tijd dat ze dat ook eens omzetten naar resultaat, het is de rode duivels wel gegund.
Ik geloof je op je woord Zeker omdat ik het anderen ook al heb horen zeggen, maar ook zonder dat had ik je op je woord geloofd.
Citaat:
Ik weet alleen dat Bernard één of meerdere buitenechtelijke kinderen had, maar hoe en wat weet ik eigenlijk ook niet
Zie, het boeit eigenlijk ook niet. Hier gaat tegenwoordig geen dag meer voorbij of die Delphine is in het nieuws. Ik word er een beetje moe van. Ik snap best dat het lastig kan zijn, maar nu is Albert geen koning meer en kun je hem misschien dwingen en dan heb je zwart op wit dat hij je vader is, maar hij wil je nog steeds niet. Fijn.
Maar misschien geeft het haar wel vrede. Ik word er een beetje *gaap* van.
Oud 06-09-2013, 20:08
Verwijderd
Vertel eens iets leuks, ik heb er behoefte aan!
Oud 06-09-2013, 20:25
Verwijderd
Je bent vandaag de tweede die dat vraagt en de tweede die ik niet kan helpen dan met een *knuffel*.

Niet dat er geen leuke dingen gebeuren, maar ze zijn nogal kleintjes en voor mij wel belangrijk, maar ik gok dat een ander zoiets heeft van 'oh vind jij dat leuk'. Nou ja. Ja.

Zoals dat mensen rare koppen trekken als ik mezelf aanmoedig om een helling op te raken op de fiets. En VICTORY schreeuw als ik boven raak zonder af te stappen. Voor mij is dat geweldig, maar ben jij er iets mee? Zo ja, goed
Oud 06-09-2013, 20:28
Verwijderd
Ik kan daar wel iets mee Ik vind het leuk als mensen dat soort dingen doen Pfff, er is verder niks aan de hand hoor, maar gewoon, meh. Morgen is het vast over.

Ik denk maar dat ik bluesmuzikant wordt. Nu alleen het talent nog vinden
Oud 06-09-2013, 20:50
Miekje*
Miekje* is offline
Oh guys, ik ben echt KAPOT. Ik geloof niet dat ik ooit zo kapot ben geweest als nu.
Oud 06-09-2013, 21:02
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
*Miekje weer in elkaar plakt*
Aww.
Oud 06-09-2013, 21:03
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik kijk weer eens naar The Voice (ja, I know, ik ben van m'n geloof gepleurd) en ik krijg er altijd zin van om te zingen.
Oud 06-09-2013, 21:04
Verwijderd
Ahh, Miek, wat heb je gedaan?

Ik heb een concert van BB King gevonden, dat sluit wel aan bij mijn melancholische stemming
Oud 06-09-2013, 21:09
Verwijderd
Citaat:
Ik kijk weer eens naar The Voice (ja, I know, ik ben van m'n geloof gepleurd) en ik krijg er altijd zin van om te zingen.
Ik zapte er net toevallig ook langs en was lichtelijk verbaasd van het botoxhoofd van Trijntje.
Oud 06-09-2013, 21:15
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Ik zapte er net toevallig ook langs en was lichtelijk verbaasd van het botoxhoofd van Trijntje.
Oh, daar heb ik niet eens naar gekeken, of het viel iig niet op. Zag ze er niet altijd al zo uit?
Oud 06-09-2013, 21:16
Verwijderd
Ik vond haar altijd best mooi, maar nu oogt het zo plastic
Oud 06-09-2013, 21:17
Verwijderd
Oh ja, TVOH is ook weer begonnen. Is het nog steeds zo dat je vijf kandidaten te horen krijgt in de, wat is het, twee uur dat het duurt?
Oud 06-09-2013, 21:19
Verwijderd
Ik zou het niet weten. Dit zijn serieus de allereerste tien minuten voice ooit voor mij.
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
*Miekje weer in elkaar plakt*
Aww.

Citaat:
Ahh, Miek, wat heb je gedaan?
Een week introductieweek van de hogeschool gehad, wat lange dagen waren (gemiddeld van 9 tot 7/8 's avonds). Vandaag bloed gegeven, langs mijn oude school geweest omdat mijn vriend iets op moest halen en nu ben ik net terug van een barbecue van de kinderboerderij. En morgen 'moet' ik weer werken.
Verwijderd
@lieveheersbeestje -- Oei. Toch zonde.
Oud 06-09-2013, 21:22
Verwijderd
Citaat:
@lieveheersbeestje -- Oei. Toch zonde.
Dat ik de andere seizoenen gemist heb of dat ik nu er in gezapt ben?
Oud 06-09-2013, 21:23
Verwijderd
Citaat:
Dat ik de andere seizoenen gemist heb of dat ik nu er in gezapt ben?
Take a wild guess

Spoiler
Oud 06-09-2013, 21:24
Chick Rock
Chick Rock is offline
Eigenlijk wil ik wel graag gaan slapen, maar lawaai.
Oud 06-09-2013, 21:25
Verwijderd
Dat vermoeden had ik al mezelf dan toch maar even goed praten: ik ken iemand die dit jaar meegedaan heeft en zij vertelde me hoe fake het was, dus nu moest ik toch maar eens kijken wat het was.
inmiddels ben ik alweer afgehaakt, ik krijg er een beetje jeuk van.
Chick Rock
Chick Rock is offline
Dus dan maar the voice
Verwijderd
Citaat:
Zet fijne nachtmuziek aan
Oud 06-09-2013, 21:26
Verwijderd
Oh en ik trek marco borsato heel slecht. Heel erg slecht.
Oud 06-09-2013, 21:27
Verwijderd
Citaat:
Dat vermoeden had ik al mezelf dan toch maar even goed praten: ik ken iemand die dit jaar meegedaan heeft en zij vertelde me hoe fake het was, dus nu moest ik toch maar eens kijken wat het was.
inmiddels ben ik alweer afgehaakt, ik krijg er een beetje jeuk van.
Vertel eens meer? Ik ben wel benieuwd.
Oud 06-09-2013, 21:28
Verwijderd
Overigens kijk ik soms wel. Maar altijd opgenomen zodat ik het kan strippen tot louter de audities zelf.
Oud 06-09-2013, 21:28
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Zet fijne nachtmuziek aan
Mja, het is een optie

Ik wil gewoon zo graag lekker in bed, met het raam wagenwijd open en slaaaapen.

Citaat:
Oh en ik trek marco borsato heel slecht. Heel erg slecht.
Ik ook. Maar de rest (minus Ilse) kan er ook wat van. Hoe overdreven ook allemaal, bleh.
Oud 06-09-2013, 21:29
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ali B vind ik ook wel bijzonder vervelend. Die vreselijke reclame met hem maakt het allemaal ook nog een tikje erger *ril*
Oud 06-09-2013, 21:29
Verwijderd
In het contract staat precies wat je wel en niet tegen de jury mag zeggen. De redactie heeft vooraf al de verschillende types geselecteerd. Het draaien van de stoelen wordt vooraf gefilmd. Dat soort fratsen. Was uiteraard wel te verwachten, maar nu kan ik niet meer naïef kijken.
Oud 06-09-2013, 21:31
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
In het contract staat precies wat je wel en niet tegen de jury mag zeggen. De redactie heeft vooraf al de verschillende types geselecteerd. Het draaien van de stoelen wordt vooraf gefilmd. Dat soort fratsen. Was uiteraard wel te verwachten, maar nu kan ik niet meer naïef kijken.
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik snap ook niet zo goed wat Ilse de Lange daar doet.
Verwijderd
Citaat:
Dat soort dingen verwachtte ik al Nog meer?
Oud 06-09-2013, 21:32
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
De overkantmeisjes weer?
Oud 06-09-2013, 21:33
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik vind Ilse zo leuk en ik snap echt niet dat niet meer mensen voor haar kiezen, maar voor Marco fucking Borsato. Marco zingt alleen maar, hij heeft nog nooit wat zelf geschreven. Ilse speelt tenminste ook gitaar en schrijft zelf en heeft wat dat betreft veel meer verstand van muziek.
Wat Ali B er bij doet snap ik al helemaal niet, behalve dan dat hij wat 'grappige' opmerkingen maakt.
Oud 06-09-2013, 21:33
Verwijderd
Citaat:
Dat soort dingen verwachtte ik al Nog meer?
Mwoah het komt allemaal wel hier op neer. Overigens bedenk ik me net dat ik twee deelnemers ken, en ze hadden allebei een soortgelijk verhaal.
Oud 06-09-2013, 21:34
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
De overkantmeisjes weer?
Nee, de Vindibuurtjes
Oud 06-09-2013, 21:37
Verwijderd
Ik zou ook nooit voor ali of marco kiezen. Van trijntje of ilse kun je nog wel wat leren, maar waarom zou je zo'n gladjakker kiezen als je de keuze hebt
Oud 06-09-2013, 21:51
Chick Rock
Chick Rock is offline
Nondeju. Oke. Ik ga een poging doen, want mijn goede voornemen is om eerder op bed te gaan Gute nacht, freunde!
Oud 06-09-2013, 21:53
Verwijderd
Welterusten!
Oud 06-09-2013, 21:54
Miekje*
Miekje* is offline
Slaap lekker, CR!
Oud 06-09-2013, 21:59
Miekje*
Miekje* is offline
Ik luister nu Volbeat en het is zo FAKKING HEERLIJK
Oud 06-09-2013, 22:39
Pierrot
Pierrot is offline
Citaat:
Op dit moment heb ik meer vertrouwen in de Rode Duivels dan in het Nederlands elftal.
Oud 07-09-2013, 03:01
Verwijderd
Ik ben dronken. Altijd die verrekte Delirium Tremens op het einde van de avond, he.
Oud 07-09-2013, 09:19
Verwijderd
Koekenbakker <3

Het was best druk voor zo'n kleine stad, maar ja, naar het schijnt was er zelfs 25.000 man op Marktrock, waar ze die hebben gelaten?
Oud 07-09-2013, 09:26
Verwijderd
Citaat:
Lagere straf Robert M. vanwege uitzenden beelden

‘Privacy geschonden door filmpjes op pedofielenforums’

Door Rudolf Julius

De celstraf van kinderverkrachter Robert M. is teruggebracht van 19 naar 8 jaar. Volgens de rechter is de privacy van M. geschonden, omdat filmpjes van het misbruik te zien waren op internetforums voor pedofielen. Naar aanleiding van de beelden is hij zijn werk kwijtgeraakt en zelfs bedreigd. De straf van Richard van O. wordt niet verminderd. De partner van M. nam niet actief aan het misbruik deel en was daarom niet op de beelden te zien.
Oud 07-09-2013, 09:27
Chick Rock
Chick Rock is offline
Dat heet De Speld ja.
Oud 07-09-2013, 09:28
Verwijderd
kak verpest het maar meteen
Oud 07-09-2013, 09:29
Chick Rock
Chick Rock is offline
O sorry
Oud 07-09-2013, 10:54
Verwijderd
Ik blijf me er elke keer weer over verbazen hoe lief mijn ouders zijn . En hoe zorgzaam.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten