Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Naja Benidorm is kut maar iets verderop, de regio Malaga is qua klimaat wel geniaal/beste van Europa en je kunt er lekker eten en gezellig uitgaan (ok een avondje gedaan MAAR TOCH). Alleen denk ik niet dat ze daar werk hebben dat ik boeiend genoeg vind en waar ze mij voor aan willen nemen
![]() ![]() ![]() Antillen treken me helemaal niet. Oost-Azie of Australie neig ik naar, als ik Europa zou verlaten ![]() |
![]() |
|
Ik deed het ook nooit. En nu heb ik een brommer en geen doodswens, dus hè
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
||
Citaat:
en ik ben natuurlijk een avondmens, dus voor mij is het wel ideaal, maar morgen heb ik om 11 uur 's ochtends college en dat is een beetje klote, aangezien ik pas weer om 11 uur thuis ben en nog dingen moet doen. Oh well.
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
Ik heb me zojuist afgemeld voor bandrepetitie vanavond en nu ben ik stiekem wel een beetje trots. Ik vind de band namelijk heel erg leuk en dus moeilijk af te zeggen. Maar qua energie ga ik het niet redden en ik voel me ook niet helemaal jofel + ik ben al drie keer zeiknat geregend vandaag. Nu ga ik proberen te genieten van een rustige avond en niet te veel te denken aan de bandrepetitie die ik mis.
Oooh ![]() ![]()
|||
Citaat:
![]() Citaat:
|
M'n huisgenootje zei net dat ik er mooi uitzie.
![]() ![]() ![]() Ze had me tot nu toe alleen nog maar gezien in werkkleren en spijkerbroek/t-shirt/slonshaar combo. Maar tbh, ik zie er atm ook wel heet uit met m'n lippenstift op. Let's begin dis studieyear goed!
||||
![]() |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
Citaat:
|