Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-10-2013, 15:05
Verwijderd
Ik heb bubbeltjesplastic en daarmee heb ik die arme Marvin helemaal overstuur gemaakt. Hij was al wat verontwaardigd dat ik hem zo maar in de steek liet en dan ineens weer terugkom, maar van het bubbelplastic ging hij helemaal zitten stampen, aww

Ohja Marvin is dus een konijn
Advertentie
Oud 11-10-2013, 15:05
Miekje*
Miekje* is offline
Arme Marvin
Oud 11-10-2013, 15:06
Verwijderd
Als ik hem nu wil aaien kruipt hij achteruit. Maar hij wil nog wel eten van me aannemen, dus het komt wel weer goed
Oud 11-10-2013, 15:07
Qimm
Qimm is offline
agossie, arme marvin *aai*

anderhalf uur haar en make-up... ik heb nogal veel haar en daar had de styliste zich wat op verkeken en duurde het allemaal wat langer. Maar dat mocht de pret niet drukken. Heb 5 foto's op een a4 gekregen en 10 digitaal. Blij mee, meestal mijd ik foto's omdat ik niet zo fotogeniek ben -uderstatement- Maar met wat proffessionele aandacht lijkt het net echt
Oud 11-10-2013, 15:15
Turk February
Turk February is offline
Collega kijkt door het kantoorraam en ziet een Italiaans restaurant met potjes basilicum op tafel. "Wát! Die man plukt een blaadje van dat plantje op tafel en stopt het op z'n brood!"
Oud 11-10-2013, 15:29
Chick Rock
Chick Rock is offline
Welke gek eet er dan ook plánten, kom op zeg.
Oud 11-10-2013, 15:41
Verwijderd
Dankzij jullie heb ik eraan gedacht om zo'n plant op mijn boodschappenlijstje te zetten!
Oud 11-10-2013, 15:46
Chick Rock
Chick Rock is offline
Het is vet raar weer. Het lijkt koud, maar dat is het niet. Het waait behoorlijk en hard en als je daar tegenin moet fietsen krijg je het dus retewarm in je winterjas. Ik was even op en neer naar het museum (2 keer 1,5 km ) voor een introductierondleiding (van de kunstenaar zelf, morgen opening van de tentoonstelling ). Ik zweette me helemaal dood, direct maar weer onder de douche gestapt.
Oud 11-10-2013, 16:18
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Posten, Qimm!
*knip*

Haal 'em vanavond weer weg

Laatst gewijzigd op 11-10-2013 om 22:54.
Oud 11-10-2013, 16:32
Chick Rock
Chick Rock is offline
Wat een mooi haar heb jij zeg
Oud 11-10-2013, 16:51
Hazel
Hazel is offline
Citaat:
Collega kijkt door het kantoorraam en ziet een Italiaans restaurant met potjes basilicum op tafel. "Wát! Die man plukt een blaadje van dat plantje op tafel en stopt het op z'n brood!"
Oud 11-10-2013, 16:55
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:

Haal 'em vanavond weer weg
Mooie foto's En inderdaad, mooi haar
Oud 11-10-2013, 16:58
Qimm
Qimm is offline
Thanks helemaal van meselluf (met wat hulp van de stijltang, that is)
Oud 11-10-2013, 16:59
Miekje*
Miekje* is offline
Ik heb zojuist heerlijk een groentenschotel (prei, paprika, wortel) gehad met rozemarijnkrieltjes in de schil En zo makkelijk om te maken.

Wat eten jullie vanavond?
Oud 11-10-2013, 17:05
Verwijderd
Citaat:
hihi pretty, oh so pretty. Moet je wel anderhalf uur voor bij een styliste zitten. Heb nu eindelijk foto's van mezelf zodat mijn familie ophoudt met mauwen dat ze geen leuke foto van mij hebben

en stiekum vind ik het best leuk
Pic or it didn't happen!

Citaat:
Ik heb bubbeltjesplastic en daarmee heb ik die arme Marvin helemaal overstuur gemaakt. Hij was al wat verontwaardigd dat ik hem zo maar in de steek liet en dan ineens weer terugkom, maar van het bubbelplastic ging hij helemaal zitten stampen, aww

Ohja Marvin is dus een konijn
Awww

Citaat:
Welke gek eet er dan ook plánten, kom op zeg.
Dat!

Citaat:
Het is vet raar weer. Het lijkt koud, maar dat is het niet. Het waait behoorlijk en hard en als je daar tegenin moet fietsen krijg je het dus retewarm in je winterjas. Ik was even op en neer naar het museum (2 keer 1,5 km ) voor een introductierondleiding (van de kunstenaar zelf, morgen opening van de tentoonstelling ). Ik zweette me helemaal dood, direct maar weer onder de douche gestapt.
Het lijkt koud? Hier is het bijna koud. Ik kwam buiten en ik dacht 'hmmm het is best fris'. Ik kijk op de thermometer: 8 graden. Dat is slechts 3 graden boven mijn nu-vind-ik-het-ook-koud-punt, het zal wel dat het fris is

Citaat:
It happened!
Gaaf!

Ik heb een rondje Holland in België gedaan. Op de fiets, in de regen, naar de winkel, om kaas te halen
Oud 11-10-2013, 17:13
Verwijderd
Ik zit My cat from Hell te kijken, over katten met gedragsproblemen (soort kattenfluisteraar). En hier is een kat die ontklauwd is en die overal poept. Katten ontklauwen, wtf? (De vrouw die ze in huis heeft genomen heeft haar niet ontklauwd overigens, dat hebben de vorige baasjes gedaan waarna de kat niet meer op de kattenbak ging, want dat deed pijn, dus die is naar het asiel gebracht. Zij heeft dan twee jaar lang in de ellende gezeten van een kat die overal poepte en trok het niet meer, maar wou haar niet weg doen en heeft dus die gast gebeld.)

Miekje, wist jij dat dat zelfs maar mogelijk was? Arm beest.
Oud 11-10-2013, 17:13
Verwijderd
Mooie foto's Qimm!
Oud 11-10-2013, 17:14
Verwijderd
Citaat:
Ik heb zojuist heerlijk een groentenschotel (prei, paprika, wortel) gehad met rozemarijnkrieltjes in de schil En zo makkelijk om te maken.

Wat eten jullie vanavond?
Gepaneerde tilapiafilet, Provençaalse aardappelpartjes en bloemkool met cranberry-melksaus!

En nu ben ik vanillekoekjes aan het bakken, want de vis moet nog ontdooien.
Oud 11-10-2013, 17:15
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
*verhaal*
Miekje, wist jij dat dat zelfs maar mogelijk was? Arm beest.
Oh, ja dat wist ik wel. In Amerika werd het tot voor kort redelijk veel toegepast, zelfs. Kinderen krijgen dan een kat, en die mag dan natuurlijk geen kindjes krabben. Dan dan worden zijn nagels uitgetrokken. Vanzelfsprekend, toch?

Oud 11-10-2013, 17:15
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Gepaneerde tilapiafilet, Provençaalse aardappelpartjes en bloemkool met cranberry-melksaus!
Klinkt ook goed
Oud 11-10-2013, 17:16
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik eet patat (ja PATAT ), want ik ben moe en lui en ongeïnspireerd.
Oud 11-10-2013, 17:17
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik ga de andere helft van mijn overschotel eten.
Oud 11-10-2013, 17:19
Verwijderd
Ik wil al weken een keer patat frites eten maar het komt er steeds niet van want de snackbar hier heeft enorme porties en niemand wil met me delen en weggooien is sund
Misschien moet ik een keer vragen of ze een halve portie hebben.
Verwijderd
ik moest voor school 3 musea bezoeken en omg wat een geile dingen zwangertjes all over the place en een net net net net bevallen vrouw waar je de navelstreng nog uit haar kut ziet hangen en overal bloed. Omgggg ik denk dat dit verslag dat ik hierover moet schrijven, dat over identiteit gaat, me makkelijk af gaat
Verwijderd
Citaat:
Oh, ja dat wist ik wel. In Amerika werd het tot voor kort redelijk veel toegepast, zelfs. Kinderen krijgen dan een kat, en die mag dan natuurlijk geen kindjes krabben. Dan dan worden zijn nagels uitgetrokken. Vanzelfsprekend, toch?

Ja, na wat Googlen blijkt het inderdaad een nogal Amerikaanse gewoonte te zijn. Tering Gelukkig is die kat bij haar terecht gekomen.

Ik heb net 2 kilo spruitjes gemaakt en nu ga ik bedenken wat ik ermee kan
Oud 11-10-2013, 17:20
Verwijderd
oooh en een kast helemaal tjokvol met spulletjes zoals nierbekkenbakjes, eendenbekken ,spuiten etc etc etc, alles roestvrijstaal
Oud 11-10-2013, 17:22
Verwijderd
De kattenfluisteraar:

Miekje*
Miekje* is offline
Naar welke musea ben je geweest, Pip?
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
De kattenfluisteraar:

[afbeelding]
Wat een gave dude.
Oud 11-10-2013, 17:23
Verwijderd
Hier lolde ik om:

En ja, hij is gaaf en zo'n softie als hij met de katjes praat ^^

Laatst gewijzigd op 11-10-2013 om 17:23. Reden: nieuwe poging
Oud 11-10-2013, 17:24
Verwijderd

<3
Oud 11-10-2013, 17:34
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Ik wil al weken een keer patat frites eten maar het komt er steeds niet van want de snackbar hier heeft enorme porties en niemand wil met me delen en weggooien is sund
Misschien moet ik een keer vragen of ze een halve portie hebben.
Ik heb ook echt de helft over soms eet ik dat dan ook nog op, maar ik krijg sowieso al heel snel last van m'n buik na patat, en helemaal als ik héél veel eet. Dus ik ben verstandig en gooi toch maar wat weg.

Citaat:
ik moest voor school 3 musea bezoeken en omg wat een geile dingen zwangertjes all over the place en een net net net net bevallen vrouw waar je de navelstreng nog uit haar kut ziet hangen en overal bloed. Omgggg ik denk dat dit verslag dat ik hierover moet schrijven, dat over identiteit gaat, me makkelijk af gaat
Welke musea?
Oud 11-10-2013, 17:49
Verwijderd
Citaat:
Naar welke musea ben je geweest, Pip?
GEM/Fotomuseum (superleuk) en Gemeentemuseum (minder leuk)
Oud 11-10-2013, 19:46
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Niet teveel soppen hoor, Pip.

ot:
Ik ging net Chimichanga's maken, want ik kon me herinneren dat ik dat vroegah es had gemaakt en het was kklekker, dus ik maak een chili prutje, pak wat tortilla's, spul erin, kaas erop, uitje erbij, opvouwen maar.... Oh ja, die shit moet ik frituren.
Maar ik heb geen frituurpan, dus ik improviseerde met een pan vol olie...
Nou, dat resulteerde in een rookwalm van jewelste, zwartgeblakerde tortilla's (wat nou 'na 2 minuten omkeren'! Na 2 seconden waren ze al aangefikt!) en een gesmolten spatel waarvan ik was vergeten dat 'ie van plastic was en dat dat smelt.

Ik heb de zwarte restjes eraf geschraapt en toen waren de Chimi's nog wel te doen, maar de tering, dat doe ik niet nog een keer.
Oud 11-10-2013, 19:46
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik vind het heel erg flauw dat er geen 'pussies' staat.
Oud 11-10-2013, 19:50
Verwijderd
Ik ga echt schaamteloos copypaste doen want

Oh wauw

Vriendlief en ik stonden bij de supermarkt. Ik had mijn portemonnee thuis liggen, mijn vriendje zou betalen. We hadden allebei net getraind, het regent keihard en het is superkoud. Heeft hij zijn pinpas niet . Dus wij daar staan, helemaal verzopen, bedenken wat we gingen doen toen een man aanbood om het voor te schieten . Gewoon helemaal random. Met als reden 'Ja, ik zag dat jullie pizza haalden, leek me een beetje een snelle maaltijd, dus jullie hadden vast geen zin om te wachten. Ik wist niet dat dit soort mensen nog bestonden.
Oud 11-10-2013, 19:59
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Aww, wat lief. <3
Oud 11-10-2013, 20:26
Verwijderd
Lief inderdaad!
Oud 11-10-2013, 20:27
Verwijderd
Rijpende aardbeien zien er best raar uit.

Oud 11-10-2013, 20:30
Verwijderd
wow das echt blozen
Oud 11-10-2013, 20:31
Verwijderd
Citaat:
Ik ga echt schaamteloos copypaste doen want

Oh wauw

Vriendlief en ik stonden bij de supermarkt. Ik had mijn portemonnee thuis liggen, mijn vriendje zou betalen. We hadden allebei net getraind, het regent keihard en het is superkoud. Heeft hij zijn pinpas niet . Dus wij daar staan, helemaal verzopen, bedenken wat we gingen doen toen een man aanbood om het voor te schieten . Gewoon helemaal random. Met als reden 'Ja, ik zag dat jullie pizza haalden, leek me een beetje een snelle maaltijd, dus jullie hadden vast geen zin om te wachten. Ik wist niet dat dit soort mensen nog bestonden.
<3
Oud 11-10-2013, 20:31
Hazel
Hazel is offline
Citaat:

[afbeelding]
Het doet me ergens aan denken.
Oud 11-10-2013, 20:37
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:

[afbeelding]
Alsof 'ie gaat ontploffen.
Oud 11-10-2013, 20:39
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik heb net gereageerd op een appartementje en ik sta al nr.4 van de 38 aanmeldingen, maar de huurdatum is al over 2 weken.
Dat is te snel. Abort, Abort! Mss moet ik langer wachten ipv al gelijk op het eerste de beste ding te reageren.

edit:
Het staat op Wiki bij de Rijksmonumenten:
Oud 11-10-2013, 21:01
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
GEM/Fotomuseum (superleuk) en Gemeentemuseum (minder leuk)
Tof

Citaat:
Ik heb net gereageerd op een appartementje en ik sta al nr.4 van de 38 aanmeldingen, maar de huurdatum is al over 2 weken.
Dat is te snel. Abort, Abort! Mss moet ik langer wachten ipv al gelijk op het eerste de beste ding te reageren.

edit:
WAUW, supermooi huisje! Ik zeg doen!

Ik ben ook best wel vaak bang voor dingen (maar iets minder erg dan jij denk ik), en als ik weet dat ik iets eigenlijk wel zou moeten doen, om wat voor reden dan ook, dwing ik mezelf. Of in een geval als dit, je inschrijven, waarna je er niet meer onderuit kan Dan is het even kut en spannend en doodeng enzo, maar als je het dan gedaan hebt kan je trots op jezelf zijn!
Oud 11-10-2013, 21:02
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik heb eindelijk maar eens Star Trek Into Darkness gekeken. Weer fijn vermaak <3
Oud 11-10-2013, 21:24
Hazel
Hazel is offline
Citaat:

edit:
Wow, ziet er goed uit
Oud 11-10-2013, 21:26
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Trimm, ik ben ook net als jij hoor maar ik reageer ook elke week op 2 huizen. Verhuizen moet ik binnenkort toch, dan beter naar mijn eigen huis dan naar vrienden (en daarna wéér verhuizen). Ik vind het doodeng
Oud 11-10-2013, 21:27
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Is de huurdatum over twee weken al of stopt dan de inschrijving? Want het lijkt me niet dat ze binnen 2 weken mensen kunnen uitnodigen en plaatsen.
Oud 11-10-2013, 21:31
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Trimm, ik ben ook net als jij hoor maar ik reageer ook elke week op 2 huizen. Verhuizen moet ik binnenkort toch, dan beter naar mijn eigen huis dan naar vrienden (en daarna wéér verhuizen). Ik vind het doodeng
Nou ja, ik heb het idee om het écht te doen nog niet zo lang, dus dit is wel even 'woah'. Zeker als het binnen 2 weken zou gebeuren, want hoe ga ik alles zo snel verhuizen? Wanneer heb ik tijd om te klussen? Dan moet ik alles opzeggen en opzeg termijn is een maand...ieeelk!

edit: Inschrijven kan tot maandag, huurdatum staat op 22 oktober.
en het huis staat er ook pas 3 dagen op. Alles moet dus heel snel, Zal wel komen omdat het studentenhuisvesting is ofzo?

Regels voor berichten