Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik zit My cat from Hell te kijken, over katten met gedragsproblemen (soort kattenfluisteraar). En hier is een kat die ontklauwd is en die overal poept. Katten ontklauwen, wtf? (De vrouw die ze in huis heeft genomen heeft haar niet ontklauwd overigens, dat hebben de vorige baasjes gedaan waarna de kat niet meer op de kattenbak ging, want dat deed pijn, dus die is naar het asiel gebracht. Zij heeft dan twee jaar lang in de ellende gezeten van een kat die overal poepte en trok het niet meer, maar wou haar niet weg doen en heeft dus die gast gebeld.)
Miekje, wist jij dat dat zelfs maar mogelijk was? Arm beest. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En nu ben ik vanillekoekjes aan het bakken, want de vis moet nog ontdooien. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
ik moest voor school 3 musea bezoeken en omg wat een geile dingen
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik heb net 2 kilo spruitjes gemaakt en nu ga ik bedenken wat ik ermee kan ![]() |
![]() |
|||
Citaat:
![]() Citaat:
|
Niet teveel soppen hoor, Pip.
![]() ot: Ik ging net Chimichanga's maken, want ik kon me herinneren dat ik dat vroegah es had gemaakt en het was kklekker, dus ik maak een chili prutje, pak wat tortilla's, spul erin, kaas erop, uitje erbij, opvouwen maar.... Oh ja, die shit moet ik frituren. Maar ik heb geen frituurpan, dus ik improviseerde met een pan vol olie... Nou, dat resulteerde in een rookwalm van jewelste, zwartgeblakerde tortilla's (wat nou 'na 2 minuten omkeren'! Na 2 seconden waren ze al aangefikt!) en een gesmolten spatel waarvan ik was vergeten dat 'ie van plastic was en dat dat smelt. ![]() Ik heb de zwarte restjes eraf geschraapt en toen waren de Chimi's nog wel te doen, maar de tering, dat doe ik niet nog een keer. ![]()
|
Verwijderd
|
Ik ga echt schaamteloos copypaste doen want
Oh wauw ![]() Vriendlief en ik stonden bij de supermarkt. Ik had mijn portemonnee thuis liggen, mijn vriendje zou betalen. We hadden allebei net getraind, het regent keihard en het is superkoud. Heeft hij zijn pinpas niet ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Ik heb net gereageerd op een appartementje en ik sta al nr.4 van de 38 aanmeldingen, maar de huurdatum is al over 2 weken.
![]() Dat is te snel. Abort, Abort! Mss moet ik langer wachten ipv al gelijk op het eerste de beste ding te reageren. ![]() edit: Het staat op Wiki bij de Rijksmonumenten:
Spoiler
|||
Citaat:
![]() Citaat:
Ik ben ook best wel vaak bang voor dingen (maar iets minder erg dan jij denk ik), en als ik weet dat ik iets eigenlijk wel zou moeten doen, om wat voor reden dan ook, dwing ik mezelf. Of in een geval als dit, je inschrijven, waarna je er niet meer onderuit kan ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
edit: Inschrijven kan tot maandag, huurdatum staat op 22 oktober. en het huis staat er ook pas 3 dagen op. Alles moet dus heel snel, Zal wel komen omdat het studentenhuisvesting is ofzo? ![]()
|
![]() |
|
|