Advertentie | |
|
![]() |
|
Ooooh pipje toch. Foei hoor!
Ik ben net naar de nacht voorstelling van Machete Kills geweest en er was best veel bier voor en tijdens en om in thems te blijven hebben we afgesloten met tequila. Het was een kutfilm, maar wel lachen. Charlie Sheen is president, Mel Gibson is een baddie en Cuba Gooding jr, Lady Gaga en Antonio Banderas spelen dezelfde kerel. Het vervolg wordt nog erger: Machete in space. Ik ga erheen, obvs. Ik zit nu in de trein en de alchol slast in. Lolz.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Hallo jongens en meisjes! Ik had gisteren echt een heel erg fijne en gezellige avond met een paar vriendinnen, nog voor m'n verjaardag
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Echt, ik had zó hard een gezellige avond nodig!
|
Fijn, CR!
![]() Ik ben foto's aan het uitzoeken voor mijn blog over de Zeelandexcursie van een paar weken terug. En nu ben ik een beetje melancholisch ![]()
|
Verwijderd
|
![]() Hmm, dat kind! Het zou maarzo offspring van Lagertha, de shieldmaiden en Ragnar, de Viking-chieftain kunnen zijn. ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
toen ik vanmorgen opstond lag er een dikke hoop dampende kattenkots van koen wat hij daar net had neergelegd, heeft schro op de bank zitten zeiken en is josi aan de schijt wat lekker in dat lange haar is blijven hangen waarmee hij overal op is gaan zitten.
Kots opgeruimd, bankhoes in de was, schijtsporen opgeruimd en joos in bad geweest, gekamd en gefohnd. Ik had m'n zondagochtend anders voorgesteld. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
![]() Citaat:
![]()
|