Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-10-2013, 00:16
Verwijderd
bwuh waarom kan ik me nooit inhouden. Ik had de voornaam van de ex van m'n loverscharrel opgevangen en toen heb ik heel lang gezocht en nu weet ik ook haar achternaam, wat ze in haar vrije tijd doet, waar de kinderen op school zitten en waar ze werkt en haar functie.
Advertentie
Oud 20-10-2013, 00:42
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Hahaha stalker
Oud 20-10-2013, 00:55
Verwijderd
Citaat:
bwuh waarom kan ik me nooit inhouden. Ik had de voornaam van de ex van m'n loverscharrel opgevangen en toen heb ik heel lang gezocht en nu weet ik ook haar achternaam, wat ze in haar vrije tijd doet, waar de kinderen op school zitten en waar ze werkt en haar functie.
Ok dat is een beetje fucked up, beter doe je dat nooit meer.
Oud 20-10-2013, 02:07
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ooooh pipje toch. Foei hoor!

Ik ben net naar de nacht voorstelling van Machete Kills geweest en er was best veel bier voor en tijdens en om in thems te blijven hebben we afgesloten met tequila. Het was een kutfilm, maar wel lachen. Charlie Sheen is president, Mel Gibson is een baddie en Cuba Gooding jr, Lady Gaga en Antonio Banderas spelen dezelfde kerel. Het vervolg wordt nog erger: Machete in space. Ik ga erheen, obvs.

Ik zit nu in de trein en de alchol slast in. Lolz.
Oud 20-10-2013, 08:24
Verwijderd
Citaat:
Vergelijk je jezelf met haar? Of is het gewoon nieuwsgierigheid waar hij ooit op viel?
Oud 20-10-2013, 08:32
Verwijderd
Dat laatste! En omdat ik de kinderen zo niet op hem vind lijken. En nergens kon ik een foto vinden dus ik kwam maar meer en meer tegen, behalve een foto.
Oud 20-10-2013, 08:34
Verwijderd
Maar een beetje triest vind ik het wel. Hoewel ik wel echt goed kan googelen
Oud 20-10-2013, 08:37
Verwijderd
Nou tja. Ik vind het niet zo foeiwaardig dan Idealiter wacht je tot hij zelf dingen over haar vertelt, maar als je stuitert kan zoiets gebeuren. Je bent niet even haar huis op google maps en vervolgens in het echt gaan bekijken, toch?
Oud 20-10-2013, 08:41
Verwijderd
Neeeeeeeeee
Oud 20-10-2013, 08:51
Verwijderd
Goedzo
Oud 20-10-2013, 08:51
Verwijderd
Stel je voor dat Vowel jouw huis was gaan opzoeken
Oud 20-10-2013, 10:34
Verwijderd
Citaat:
Stel je voor dat Vowel jouw huis was gaan opzoeken
Oud 20-10-2013, 10:38
Miekje*
Miekje* is offline
Goedemorgen schatjes
Oud 20-10-2013, 10:49
Chick Rock
Chick Rock is offline
Hallo jongens en meisjes! Ik had gisteren echt een heel erg fijne en gezellige avond met een paar vriendinnen, nog voor m'n verjaardag En ik voelde me behoorlijk goed, wel moe natuurlijk, maar niet misselijk/last van m'n buik/kapottig en ik heb zelfs (ja zelfs ) een glaasje wijn gedronken zonder dat ik me daardoor slechter ging voelen en het is (voor mijn doen) best heel laat geworden zonder dat ik het doorhad, zo fijn was het allemaal

Echt, ik had zó hard een gezellige avond nodig!
Oud 20-10-2013, 10:58
Miekje*
Miekje* is offline
Fijn, CR!

Ik ben foto's aan het uitzoeken voor mijn blog over de Zeelandexcursie van een paar weken terug. En nu ben ik een beetje melancholisch Het was gewoon zo fijn en gezellig en leuk en ik heb zoveel mooie dingen gezien en op de foto gezet <3 En de kapotheid erna voelde zo goed <3
Oud 20-10-2013, 11:30
Verwijderd
Mijn kat heeft zich ingegraven in mijn dekbed, nu ligt niks meer recht.
Oud 20-10-2013, 11:34
Verwijderd
Mijn katten hebben overduidelijk besloten vandaag te bombarderen tot Lamzak-zondag. Die mormels zijn niet aan het spelen te krijgen, for fuck's sake
Oud 20-10-2013, 11:37
Verwijderd

Hmm, dat kind! Het zou maarzo offspring van Lagertha, de shieldmaiden en Ragnar, de Viking-chieftain kunnen zijn.

Oud 20-10-2013, 11:40
Verwijderd
toen ik vanmorgen opstond lag er een dikke hoop dampende kattenkots van koen wat hij daar net had neergelegd, heeft schro op de bank zitten zeiken en is josi aan de schijt wat lekker in dat lange haar is blijven hangen waarmee hij overal op is gaan zitten.
Kots opgeruimd, bankhoes in de was, schijtsporen opgeruimd en joos in bad geweest, gekamd en gefohnd. Ik had m'n zondagochtend anders voorgesteld.
Oud 20-10-2013, 11:44
Verwijderd
Citaat:
toen ik vanmorgen opstond lag er een dikke hoop dampende kattenkots van koen wat hij daar net had neergelegd, heeft schro op de bank zitten zeiken en is josi aan de schijt wat lekker in dat lange haar is blijven hangen waarmee hij overal op is gaan zitten.
Kots opgeruimd, bankhoes in de was, schijtsporen opgeruimd en joos in bad geweest, gekamd en gefohnd. Ik had m'n zondagochtend anders voorgesteld.
Oei dat is niet lekker wakker worden!
Oud 20-10-2013, 11:45
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Mijn katten hebben overduidelijk besloten vandaag te bombarderen tot Lamzak-zondag. Die mormels zijn niet aan het spelen te krijgen, for fuck's sake
Je katten hebben precies hetzelfde idee als ik opgevat

Citaat:
iew
Oud 20-10-2013, 11:47
Verwijderd
Zomg, brei duizend knittens

http://knitten.nl/we-gaan-knitten/
Oud 20-10-2013, 11:54
Chick Rock
Chick Rock is offline
Duisent?
Oud 20-10-2013, 11:57
Verwijderd
Mijn kat kost tegenwoordig elke dag haar eten uit. Ze is ook flink aan het vermageren, ouderdom
Oud 20-10-2013, 11:59
Verwijderd
Oke, misschien geen duizend . Maar ik wil nu duizend knittens.
Oud 20-10-2013, 12:00
Chick Rock
Chick Rock is offline
Als je tien kittens breit, krijg je dan een echte in ruil?
Oud 20-10-2013, 12:01
Verwijderd
Nee maar ik wil dat wel.
Oud 20-10-2013, 12:06
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik ook
Oud 20-10-2013, 12:07
Verwijderd
Kittens
Oud 20-10-2013, 12:18
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Citaat:
Zomg, brei duizend knittens

http://knitten.nl/we-gaan-knitten/
Zo een heb ik ooit gebreid!
Oud 20-10-2013, 12:25
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Oud 20-10-2013, 12:27
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Het was mijn eerste niet-sjaal geloof ik. Hij is niet mooi en ook niet zacht (want het was een restje goedkope wol van de activiteitenbegeleiding van de afdeling waar ik toen was) maar het lijkt enigszins op een kat.
Oud 20-10-2013, 12:28
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik vind 'm wel een schattig -katje
Oud 20-10-2013, 12:29
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Citaat:
Ik vind 'm wel een schattig -katje
Oud 20-10-2013, 12:59
Verwijderd
Het is een schatje
Oud 20-10-2013, 14:30
Verwijderd
KNITTEN ik ga ze ook maken. Fuck dingen, ik ga de rest van mijn leven knittens breien :cooL;
Oud 20-10-2013, 14:35
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik ben al begonnen
Oud 20-10-2013, 14:37
Verwijderd
Helaas kan ik niet breien, anders had ik duizend van kittens op mijn kamer staan
Oud 20-10-2013, 14:38
Verwijderd
Ik ben niet thuis, anders was ik ook al begonnen ja . Ik vind het leuk om ook eens een keer wat anders te breien dan sjaals
Oud 20-10-2013, 15:06
Chick Rock
Chick Rock is offline
Word je wel lekker vertroeteld door je ouders?

Oh en ik heb je boek gisteren pas op de bus gedaan, dus komt morgen pas aan.
Oud 20-10-2013, 15:44
Verwijderd
Ik zit nu weer in de trein, maar ja <3. Ouders zijn fijn. Mijn moeder had ook een boek voor me over ME "Altijd Moe" van Chantal Smedts.
Oud 20-10-2013, 16:34
Chick Rock
Chick Rock is offline
Lief van haar
Oud 20-10-2013, 17:02
Verwijderd
Cassoulet met verse worst staat in de oven! Wel spannend want de worst moet er rauw in maar het staat er een uur in en ligt op een groentenmengsel dat een beetje stoomt, dus dat zal wel goed komen
Oud 20-10-2013, 18:17
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Ik zit nu weer in de trein, maar ja <3. Ouders zijn fijn. Mijn moeder had ook een boek voor me over ME "Altijd Moe" van Chantal Smedts.
Lief!
Heb je nou ME? Wat heftig
Oud 20-10-2013, 18:31
Verwijderd
De shoarmatent een straat verderop heeft echt de beste knoflooksaus ooit <3 en wij gaan komende zomer met mijn ouders en peettante en oom naar de Zwarte Cross <3
Oud 20-10-2013, 19:16
Verwijderd
Oud 20-10-2013, 19:16
Verwijderd
Je Nickchange
Oud 20-10-2013, 19:18
Chick Rock
Chick Rock is offline
Onee, nu raak ik weer helemaal in de war
Oud 20-10-2013, 19:24
Neko*
Neko* is offline
Citaat:
KNITTEN ik ga ze ook maken. Fuck dingen, ik ga de rest van mijn leven knittens breien :cooL;
Ha, ik heb er hier al heel veel staan omdat ik precies dat dacht.
Oud 20-10-2013, 19:41
Verwijderd
Graag gedaan
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten